Hindulaisuus on julma ja ankara oppi, koska sen karman laki pitää ihmistä armottomassa otteessa, määräämällä kärsimyksen ja eriarvoisuuden syyn yksilön omiksi ansioiksi ilman todellista toivoa armosta. Valeoppi jälleensyntymän kierrosta pitää sielun vangittuna loputtomaan kärsimykseen, mikä on rakkaudetonta. Mitään jälleensyntymistä ja uutta mahdollisuutta ei ole tuleva.
Toisin kuin kristinusko, joka korostaa armoa ja pelastusta Jeesuksessa, hindulaisuus jättää ihmisen yksin kamppailemaan kohtalonsa kanssa, ilman rakastavaa pelastajaa.
Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta – joka sai Hänet astumaan valtaistuimelta ja kärsimään ristillä meidän edestämme.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16
Parannuksen teko on sitä, että uskoen Jeesuksen sijaisuhriin siirrät oman syntisyytesi Hänen päällensä. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi.” Jes. 53:5. Näin uskoen ja luottaen saat uuden Hengen sisimpääsi. Silloin Sinulla myös on tahto ja voima luopua kaikista synnin teoista. Sinä saat täyttyä Pyhällä Hengellä. Apt. 19:5-6. Ja Pyhän Hengen kautta Jumala vuodattaa sydämeesi rakkautensa. Room. 5:5. Silloin sinä pysyt rakastamaan lähimmäistäsi, niin kuin itseäsi. Koko Jumalan totuus tulee sinulle rakkaaksi, johon tahdot päivittäin ojentautua.
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän Hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.” Room. 8:1-2.
MITEN VOIT KÄYTÄNNÖSSÄ TEHDÄ USKONRATKAISUN?
Etsi itsellesi rauhallinen paikka, jossa voit polvistua tai istua Jumalan eteen. Rukoile Jeesuksen Nimessä tätä ainoaa oikeaa Jumalaa, Häntä, jonka Raamattu ilmoittaa. Rukoile omin sanoin. Keskustele Hänen kanssaan tilanteestasi.
Rukoile ääneen ja tositarkoituksella esimerkiksi näillä ajatuksilla:
Pyhä Jumala! Rukoilen Sinua Poikasi Jeesuksen Kristuksen Nimessä.
Päätän tässä nyt uskoa ja luottaa Sinuun. Otan vastaan kaiken mikä on Sinun tahtosi minuun nähden. Tunnustan Sinulle syntisyyteni ja elämäni saastaisuuden. Tiedän, että minun syntisyyteni olisi ansainnut ikuisen kuoleman ja kadotuksen. Ymmärrän nyt, että minunkin syntini vaativat rangaistuksen. Otan sen tähden vastaan anteeksiantamuksesi Jeesuksen sijaisuhrin ansiossa. Annan elämäni kokonaan Sinulle, Kaikkivaltias Jumala. Kiitos, että syntini sovitettiin Golgatan ristillä. Kiitos, että nyt saan ottaa vastaan armon ja saan olla uudestisyntynyt Jumalan lapsi. Tahdon nyt viipymättä päästä kasteelle, jossa minut kastetaan Herrani Jeesuksen Kristuksen Nimeen. Alan tästä lähtien julkisesti tunnustaa Jeesusta Kristusta Herrakseni ja Vapahtajakseni. Kiitos, Jeesus, että kuolit puolestani ja näin sovitit syntivelkani. Tahdon tästä eteenpäin elää ainoastaan Pyhän Hengen vaikuttamaa elämää. Pyydän sen tähden, täytä minut Pyhällä Hengelläsi. Aamen.
Miksi mielestäni hindulaisuus on julma ja ankara oppi
11
165
Vastaukset
- Anonyymi
"Jeesus on Ainoa Pelastaja ja syntien sovittaja!"
Jeesusko käskee sinun lähettää tappouhkauksia?
Onko Jeesus antanut sinulle valtuudet tappaa ja lähettää tappouhkauksia hinduille?
Sellaista oikeaa "jumalaa"siis seuraat?
Ei vaikuta luotettavalta jumalata, joks käskee tappaa hinduja.- Anonyymi
"Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta"
Niin, ei voi olla suurempaa rakkauden osoitusta, jos jumala käskee tappamaan hinduja, kristityt tekevät niin.
Islamissa myös pitää tappaa vääräuskoisia, samoin kristinuskossa.
Lähetätkö tappouhkauksia sen takia, että jumalasi käskee?
Sellainenko on tulos oikean jumalan seuraamisesta? Ja Jeesus käskee teitä tappaa hindut.
- Anonyymi
Ihminen saa tulla Jeesuksen tykö sellaisena kuin on, ryysyisenä huonokäytöksisenä syntisenä ja rikkinäisenä ihmisenä, kaikkensa menettäneenä. Samoin myös ulkoisesti hyvinvoiva siivosyntinen saa tulla sellaisenaan Jumalan armoistuimen eteen. Ja Jeesus lupaa: ”Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos!” Joh. 6:37. Uskonratkaisusta alkaa loppuelämän kestävä elämän suursiivous. Jumalan puhtausvirta antaa uuden voiman ja poistaa elämästämme päivittäin tulleet roskat.
- Anonyymi
Sellainenko on tulos oikean jumalan seuraamisesta? Ja Jeesus käskee teitä tappaa hindut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainenko on tulos oikean jumalan seuraamisesta? Ja Jeesus käskee teitä tappaa hindut.Luuletko todella, että joku kääntyisi uskontoon, joka uhkaa tappaa vääräuskoiset, jos joku uskoo toisin?
ajuatko, että se, johon uskot, on julma, jos se käskee tappamaan hinduja.
Oletko harjoitellut toisinajattelijoiden tappamista jo pitkään, sitäkö oikea jumala vaatii sinua tekemään? - Anonyymi
Kristitythan uhkaavat tappaa, he yllyttävät muita tappamaan. Mitä minuun tulee, en pelkää kuolemaa lainkaan, minua voidaan uhata kuolemalla - en pelkää kuolemaa lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitythan uhkaavat tappaa, he yllyttävät muita tappamaan. Mitä minuun tulee, en pelkää kuolemaa lainkaan, minua voidaan uhata kuolemalla - en pelkää kuolemaa lainkaan.
"Sinun mieli on jo niin pimentynyt että uskot että kaikki kristityt yrittävät tappaa sinut. Jeesus sinua auttakoon!"
Kristitythan uhkaavat tappaa, ja yllyttävät muitakin tappamaan.
Mitä minuun tulee, en pelkää kuolemaa lainkaan. Minua voidaan uhata kuolemalla - en pelkää kuolemaa lainkaan.
Tässä yksi esimerkkiviesti monista tappouhkauksista, siihen se kristinusko johtaa:
AP on antikristuksen lakeija joka sotii Kaikkivaltiaan Jumalan luomaa järjestystä vastaan. Jokainen uskovainen joka surmaa AP:n ansaitsee paikan Taivasten valtakunnassa. AP taas joutuu ikuiseen kadotukseen tuliseen järveen Pedon seuraksi.
- Anonyymi
Hare Krishnaa!
Kauniita sanoja uskoon Kristuksen hyväksi. Olette epäilemättä hyvä kristitty ja tunnette Kristinuskon ja sen sanoman.
Mutta tunnetteko muita uskontoja ja Intian uskontoja lainkaan?
Itselleni oli järkytys kun tajusin että jopa tahaton onnettomuuden aiheuttaminen aiheuttaa huonon Karman. Vaikka teko ei olisi tahallinen.
Mutta en tunne asiaa kovin tarkkaan. Eräs kirjoitus kertoo että evankeliumin rikkominen on se joka on Karman lain rangaistusten perusta. Joten on hyvä jos pidätte evankeliumin.
Jälleensyntymä ei käsittääkseni ole mikään tavoite vaan henkisiin taivaisiin pääsy ja jälleensyntymän loppuminen.
En tunne vielä Intian uskontoja sen enempää kuin tekään. Vähän olen lukenut kuitenkin enkä ole havainnut mitään ristiriitoja evankeliumiin nähden. Koen että kun Paavali piti Kristusta perustana ja kehotti rakentamaan perustalle oljista, puusta, kullasta, hopeasta niin juuri niin onkin rakennettu.
Muuten eikö tuolle kasteelle pääseminen edellytä ensin uudestisyntymisen? Niin mulle Eräs opetti. Toisaalta on myös kai niitä jotka kastaa ilman uudestisyntymistä?
Jeesus on Herra! Hän on pelastanut mut puolesta tusinaa vakavia sairauksia ja jopa kuolemasta. Miksi sitten etsin muista uskonnoista Jumalaa? Koska niillä on todistettavasti elävä Jumala joka vastaa rukouksiin. Vastaa rukouksiin voimalla ja jopa rakastavammin kuin Jeesus.
Eräs raamatun siunaus on : Minä avaan oven jota kukaan ei kykene sulkemaan. Minä suljen oven eikä kukaan kykene avaamaan.
Varmasti jokaisen uskonnon jäsenet ja uskovaiset tuottavat pettymyksiä ja joutuu kantamaan heidän taakkojaan ja ristiään. Mutta siitä huolimatta noiden uskontojen Pyhät Kirjat ja Jumala sekä lähettiläät ja inkarnaatiot ovat monin tavoin pyhät, ylevät ja rakastavat uskoviaan.
Mun mielestä Bhagavagitan neuvo ottaa vastaan aina kaikki Ilmoituskirjat on ihan pätevä.
Jeesuskin sanoi: Ei ihminen elä pelkästä leivästä vaan JOKAISESTA SANASTA JOKA LÄHTEE JUMALAN SUUSTA.
Koraani julistaa: Me uskomme Jumalan kirjoihin.
Jne.
Hyvää Helluntain odotusta teille! Valoa tuokaatte monien elämään.- Anonyymi
Täyttä huijausta, että erilaisissa uskonnoissa olisi Jumala. Ainoastaan epäjumalia eli demoneita on niiden taustalla, ja loppu on perikato.
Idän luikertelevien käärmeiden jutut tunnetaan.
Saatana siis kokoaa seurakuntaykseyttä ja yhteyttä, joka ekumenian ja väärien uskontojen myötä johtaa monet, jopa uskovat, Katolisen (portto) kirkon syliin.
Katolinen kirkko opettaa, että siihen kuuluminen on ainut tie Jumalan luo ja ainut tie pelastukseen. Tämä on suuri vihollisen valhe. Herra Jeesus on ainut tie Jumalan luo ja ainut tie pelastukseen.
”Hän (Jeesus) on ’se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut’. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” (Apt 4:11-12).
Hanki itsellesi Raamattu (Raamattu Kansalle käännös). Ala lukea sitä Uuden testamentin puolelta. Lue rukoillen ja pyytäen, että Pyhä Henki avaa ymmärryksesi käsittämään lukemaasi. Rukoile todellisesti nöyrtyen ja ääneen, Jeesuksen Kristuksen Nimessä!
- Anonyymi
Näkeehän sen täälläkin että julmuus on uskomattomiin mittakaavoihin kasvanut.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18922055/ilmestyskirjan-lopussa-oleva-uhkaus-kiteyttaa-sen-uskonnon-pakanallisen-alkuperan
Kristinuskonto - maailman julmin uskonto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769