Onko nyt niin, että Internet Explorerilla s-posti toimii, mutta Firefoxilla ei. Jos näin on ja asia on siellä ylläpitopuolella tiedossa, eikö asiasta voisi INFORMOIDA suomi24 käyttäjiä jossakin etusivulla.
Itse olen joutunut nyt erittäin noloon tilanteeseen s-postin toimimattomuuden vuoksi, odotan jonkinlaista reilua hyvitystä asiassa. Ylläpidon taholta olisi myös korrektia jossakin julkisessa tiedotusvälineessä (tv-uutiset esim.) kertoa yleisesti suomi24-sähköpostiongelmista.
Explorerillako toimii?
5
268
Vastaukset
- käyttäjä
mutta nyt on alkanut pelittämään firefoxillakin
päivitysnappia saa vain tiheään olla painamassa, että saa kaikki valikot toimimaan postin ollessa auki
se ihmetyttää, mutta taitaa olla paranemaan päin? :) - S24ylläpito
Testiemme mukaan sähköposti toimii Internet Explorerin lisäksi myös Firefoxilla, Netscapellä, Mozillalla ja joillakin muilla selaimilla .Uusi posti ei tue toistaiseksi Opera-selainta. Jotkut toiminnot toimivat Operallakin. Asiaa auttaa, jos muuttaa Operan asetuksista kohdasta Tools/Työkalut Identify as Internet Explorer. Muutamme palvelua tulevaisuudessa niin, että se toimii myös Operalla ilman, että asetuksia pitää muuttaa.
Voitko täsmentää millä tavalla sähköposti ei sinun kohdallasi toimi, niin voimme tutkia asiaa. Kannattaa olla myös suoraan yhteydessä ylläpitoon jos ongelmat jatkuvat.
Paras media ongelmista tiedottamiseen on Suomi24, sillä sitä kautta postin käyttäjät löytävät tarvittavan tiedon mahdollisimman nopeasti. tämän palstan kevennyksestä - on sitä kaivattukin:
>Ylläpidon taholta olisi myös korrektia jossakin julkisessa tiedotusvälineessä (tv-uutiset esim.) kertoa yleisesti suomi24-sähköpostiongelmista.<
Huumoria(ko)?
Terveisin, MM.- nolottaa
Niin, ei postin vastaanottaja (odottaja) ehkä ymmärrä lähteä katsomaan suomi24.:n sivuille, onko siellä ehkä selitetty syytä viestini viivästymiseen...
- ihan out
En kerta kaikkiaan käsitä, miten tämä koko systeemi toimii!?!? Postit eivät tule perille, muutamia viestejä olen kyllä jo lähettänyt niin, että ne ovat menneet perille. Voisiko jostain saada "rautalankamallin", eli YKSINKERTAISET KÄYTTÖOHJEET, ettei tarvitsisi koko päivää istua koneen ääressä miettimässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723