Hervannan kuminpolttajat ajavat huumeissa

Anonyymi-ap

Ei näytä mopo pysyvän omalla kaistallaan jäljistä päätellen. Todella vaarallista sivullisille ja onhan sivullisia Ruskontiellä kuollutkin viime vuosina. Nämä ajavat kyykyillään myös pyörätiellä ja yrittävät ajaa tahallaan ihmisten päälle.

34

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei kai kukaan tuollaista selvin päin teekään.

    • Anonyymi

      Ai jäljistä haistoit huumeet?
      Käsittääkseni Suomessa on syytön kunnes oikeudessa on tuomittu.
      Laki kai menee jotenkin niin.

      • Anonyymi

        Mene äidillesi itkemään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene äidillesi itkemään :D

        Isää noilla ei olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene äidillesi itkemään :D

        Tämä sama juntti on kirjoitellut monta kertaa että sivullisia on kuollut? Ei ole! Mutta onhan se vaikeaa kun ei ole armeija tullut konetykin kanssa jahtaamaan kuminpoltto poikia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sama juntti on kirjoitellut monta kertaa että sivullisia on kuollut? Ei ole! Mutta onhan se vaikeaa kun ei ole armeija tullut konetykin kanssa jahtaamaan kuminpoltto poikia?

        Kukahan tässä on juntti? :D

        Joka kesä on Ruskontiellä kuollut tai loukkaantunut sivullisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan tässä on juntti? :D

        Joka kesä on Ruskontiellä kuollut tai loukkaantunut sivullisia!

        Aloituksessa kirjoitit että on kuollut sivullisia, sitten että kuollut tai LOUKKAANTUNUT eli vähän eri asia? Jos vaikka joku kaatunut ja kolhaisi polvensa? Niin sehän on sun mielestä sama kuin kuollut? Ja joo oot juntti, kaikki stadin kehä 3 ulkopuolella on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kirjoitit että on kuollut sivullisia, sitten että kuollut tai LOUKKAANTUNUT eli vähän eri asia? Jos vaikka joku kaatunut ja kolhaisi polvensa? Niin sehän on sun mielestä sama kuin kuollut? Ja joo oot juntti, kaikki stadin kehä 3 ulkopuolella on?

        Mene nyt jo v*ttuun! Ketään ei kiinnosta teidän trashiläisten ulinat!


    • Anonyymi

      Jos olisi ajanut selvinpäin niin pyörä olisi pysynyt omalla kaistallaan!

      • Anonyymi

        Kyllä pyörän saa liiraamaan myös selvinpäin, ei tarvitse kuin vähän tangosta auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pyörän saa liiraamaan myös selvinpäin, ei tarvitse kuin vähän tangosta auttaa?

        Kukaan ei selvinpäin tee tuollaista ja jos tekisi niin pyörä pysyisi omalla kaistallaan.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti toimintaa rahoitetaan rikoksilla. Eihän tuollaiseen riehumiseen noilla työttömillä sossupummeilla ja muilla isättömillä, yhteiskunnalle katkerilla luusereilla muuten olisi varaa.

      • Anonyymi

        Totta kai sitä rahoitetaan rikollisella toiminnalla. Ei jollain portsarilla muuten olisi varaa kaikkiin niihin takarenkaisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sitä rahoitetaan rikollisella toiminnalla. Ei jollain portsarilla muuten olisi varaa kaikkiin niihin takarenkaisiin.

        Kunnon portsarille kunnon tippi niin on varaa ostaa kumeja.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kunnon portsarille kunnon tippi niin on varaa ostaa kumeja.

        Paketillinen kortsuja, kyllä.


    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Tunnen tuota porukkaa ja toimintaa pidetään yllä mm. huumekaupalla.

      • Anonyymi

        Eli jos tunnet porukoita, osallistut itse myös huumeiden kauppaan? Tai sitten et tiedä mitään mutta kirjoittelet vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos tunnet porukoita, osallistut itse myös huumeiden kauppaan? Tai sitten et tiedä mitään mutta kirjoittelet vaan?

        Kyllä, olen ostanut huumeita ja varastettua tavaraa Hervannan kuminpolttajilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen ostanut huumeita ja varastettua tavaraa Hervannan kuminpolttajilta.

        Hmm eli myönnät ostaneesi huumeita ja varastettua tavaraa Hervantalaisilta? Et sinäkään kovin fiksu taida olla.. Jos nää työttömät ilman kuluttajat tietäis edes jostain jotain, niin olisivat tietoisia, että tuo porukka on ihan työssä käyvää väkeä (myös ylemmän korkakoulututkinnon omaavia, jos edes tajuatte mitä se tarkoittaa) ja maksaa enemmän veroja kuin tää roskasakki ku täällä huutelee ja noista renkaista mitään tarvii maksaa, kun niitä käytännössä ilmaiseksi. Itseasissa poliiseilta tulee hyviä renkaita, kun ne vaihdattaa ne ajoissa pois ja niissä on vielä reilusti pintaa vedellä ruskossa katuun!! En muuten suosittele kokeileen stunttailua muuten kun selvinpäin. Se nääs vaatii hieman taitoa ja tarkkaavaisuutta. Ehkä sen takia bomberit harvemmin ajaa kolareita tai päätyy otsikoihin, peace and love!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm eli myönnät ostaneesi huumeita ja varastettua tavaraa Hervantalaisilta? Et sinäkään kovin fiksu taida olla.. Jos nää työttömät ilman kuluttajat tietäis edes jostain jotain, niin olisivat tietoisia, että tuo porukka on ihan työssä käyvää väkeä (myös ylemmän korkakoulututkinnon omaavia, jos edes tajuatte mitä se tarkoittaa) ja maksaa enemmän veroja kuin tää roskasakki ku täällä huutelee ja noista renkaista mitään tarvii maksaa, kun niitä käytännössä ilmaiseksi. Itseasissa poliiseilta tulee hyviä renkaita, kun ne vaihdattaa ne ajoissa pois ja niissä on vielä reilusti pintaa vedellä ruskossa katuun!! En muuten suosittele kokeileen stunttailua muuten kun selvinpäin. Se nääs vaatii hieman taitoa ja tarkkaavaisuutta. Ehkä sen takia bomberit harvemmin ajaa kolareita tai päätyy otsikoihin, peace and love!!

        Kuminpoltto ei vaadi yhtään mitään taitoa ja keulimisen osaa kaikki. Hervantalainen muuten kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella keskellä lausetta, mutta ethän sinä työtön amis siitä mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm eli myönnät ostaneesi huumeita ja varastettua tavaraa Hervantalaisilta? Et sinäkään kovin fiksu taida olla.. Jos nää työttömät ilman kuluttajat tietäis edes jostain jotain, niin olisivat tietoisia, että tuo porukka on ihan työssä käyvää väkeä (myös ylemmän korkakoulututkinnon omaavia, jos edes tajuatte mitä se tarkoittaa) ja maksaa enemmän veroja kuin tää roskasakki ku täällä huutelee ja noista renkaista mitään tarvii maksaa, kun niitä käytännössä ilmaiseksi. Itseasissa poliiseilta tulee hyviä renkaita, kun ne vaihdattaa ne ajoissa pois ja niissä on vielä reilusti pintaa vedellä ruskossa katuun!! En muuten suosittele kokeileen stunttailua muuten kun selvinpäin. Se nääs vaatii hieman taitoa ja tarkkaavaisuutta. Ehkä sen takia bomberit harvemmin ajaa kolareita tai päätyy otsikoihin, peace and love!!

        Vai, että ylempi korkeakoulututkinto tuolla roskasakilla :D

        Sen näkee jo ulkonäöstä, että ei ole. Nuo ovat isättömiä luusereita.


    • Anonyymi

      Eno kuoli siellä kolme kertaa sivullisena, sitten se päätti muuttaa pois. Vaarallinen paikka.

      • Anonyymi

        Kerro Jali-Petterille terveisiä.


    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Lauantaina näytti keskellä päivää kuminpolton savu nousevan Polunmäenkadulla ja joku pellekyykky vinkui.

    • Anonyymi

      Ilman ammuksia kumit voi puukottaa. Käsityöt on sen verran harvinaisia muutenkin.

    • Anonyymi

      Keulii

    • Anonyymi

      Isättömät luuserit leikkivät sirkusklovneja.

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Tuo Polunmäenkadun porukka kerjää vain huomiota aivan kuin pikkulapset.

    • Anonyymi

      Up

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe