Tämä yrittäjänainen on niin ylimielinen, että tulen boikotoimaan ravintolaa seuraavilla Selän matkoillani. Ja kerron asiasta myös ystävilleni. Ai niin ei hän tarvitse kotimaisia asiakkaita lainkaan. Jämsen on niiiin täpinöissään, kun saa kutsua itseään yrittäjäksi. Ohhoijaa, pientä kunnioitusta leipänsä maksajalle.!!! Moderaattori Parpalan kanssa vastenmielisimmät henkilöt Saariselän kylällä.
Giitu ravintola
25
354
Vastaukset
- Anonyymi
Humalassa?
- Anonyymi
Ai Jämsen kommentoi humalassa facen palstalla? Kyllä se nainen on ylimielinen ja nyt yrittäjänä noussu vielä pissi päähän.
- Anonyymi
Kukaan paikallinen ei uskalla kritisoida tämän daamin käytöstä, kun ukko on jonkun gaalan voittaja ja selällä vaikuttanut pikkupojasta asti, vaikkei mikään guru olekaan, vaikka niin tahtoisi. Buaauuh!! Pienen kylän pienet piirit. Katellaan kuinka kauan suhde ja Giitun tarina kestää??:P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Jämsen kommentoi humalassa facen palstalla? Kyllä se nainen on ylimielinen ja nyt yrittäjänä noussu vielä pissi päähän.
Idotti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idotti!
Aah idotti, bueno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan paikallinen ei uskalla kritisoida tämän daamin käytöstä, kun ukko on jonkun gaalan voittaja ja selällä vaikuttanut pikkupojasta asti, vaikkei mikään guru olekaan, vaikka niin tahtoisi. Buaauuh!! Pienen kylän pienet piirit. Katellaan kuinka kauan suhde ja Giitun tarina kestää??:P
Isäntä hallitsee kuiten asiakaspalvelun, mutta kyökin puolelta huutelunhan kaikki tietää, mitä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäntä hallitsee kuiten asiakaspalvelun, mutta kyökin puolelta huutelunhan kaikki tietää, mitä se on.
Homo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäntä lerputtaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toisille riittää ne.......tissit!
- Anonyymi
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
Jenna toteaa että Luuletko, että Saariselällä huhtikuun lopussa kaikki laittaisi kiinni jos olisi millään tavalla kannattavaa pitää auki ?
Jos päivässä käy 5- 10 asiakasta.
kyllä kai mekin olemme lomamme ansainneet kun marraskuusta on painettu töitä.
-Tämä on muuten se asia johon itse olen pitkän ajan jälkeen päätynyt , ettei se asiakas ja henkilö joka lomalle tulee näitä asioita ymmärrä ei edes mieti.
Ei se mieti kuinka yrittäjä tarvii myös sen oman loman. Asiakas on itse lomalla ja hän miettii vain itseään ja omia tarpeitaan ja palveluita.
Nämä on asiakaspalvelun A ja O sääntöjä johon olisi hyvä perehtyä vaikka Jennan myös. Mutta se onkin varmasti taitolaji oppia ymmärtää yrittämisen haasteita ja samalla hyvän asiakaspalvelun.
Asiakkaille ei koskaan kuuluisi puhua noin rumasti miten Saariselkä Facebook ketjussa puhutaan vaikka töitä olisikin tehty marraskuusta -toukokuun alkuun asti niin se on itse valittu tie se Yrittäjyys ja varmasti se väsy painaa .
Eikä se työ siihen lopu kun sesonki menee kiinni. On siivoukset ja remontti uudistukset. On myös kiinteistön vuokra ja Yrittäjän arvolisä ja ennakkoverot ja vakuutus ja muut maksut eli tsemppiä.
Suomalainen ei tahdo maksaa samaa summaa palveluista kuin ulkomaalainen sehän on selvä.- Anonyymi
Juuri näin, hienosti kirjoitettu.
Kyllä asiakkaat ymmärtävät toki yrittäjien lomatarpeen, mutta tämän henkilön tapa "kuittailla" lähes kaikesta somessa on todella epämiellyttävää. Samoin Parpalan "hyvän mielen ryhmä"-höpinät. Toivottavasti saavat omilla lomillaan samanlaista ylimielistä palautetta ja kommentointia paikallisilta yrittäjiltä lomapaikoissaan. - Anonyymi
Lespo !
- Anonyymi
Lespo!
- Anonyymi
Idotti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lespo!
Tämä on varmaan jotain saamenkieltä. Giitun kaveri? Ei ainakaan suomea.
- Anonyymi
Miksi täältä poistetaan ihan asiallisia kirjoitetuksia, mutta nämä "homo"-jutut saa jäädä. ????
- Anonyymi
Paukkuu!
- Anonyymi
Hyvä tietää, pysytään kaukana tästä paikasta ja mennään muualle.
- Anonyymi
Posti auton tuomat selällä riitelee,siellä guru ja piikuja riittää mitä ne sitten ovatkin,kaljasakkia.
- Anonyymi
kirjailijoita? buaahhaa!!!!
- Anonyymi
Paukkuu!
- Anonyymi
Homo!
- AnonyymiUUSI
Vois siellä Saariselällä olla edes yksi paikka auki ympäri vuoden. Aivan sama mikä.
- AnonyymiUUSI
Panimo oli ennen. mutta nyt taisi lähteä alamäki Panimon osalta ainakin kotimaisten matkailijoiden ja kullanhuuhtojien parissa. Kiinalaiset valtaa senkin historiallisen paikan. :(
Giitustakin saa uuden menun mukaan hamppareiden tilalla fish & chipsejä ja sushia.:P
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122878Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131279Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3491138- 1111053
- 891007
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa402991- 66904
- 46894
- 53881