tuli viikonloppuna oltuu sängys kahen jätkän kaa ja nyt kyl vähä mietityttää et oisko kannattanu käyttää ehkäsyy niin siis kysyn et voix olla raskaan yhtäaikaa kahelle jätkälle
Vastaukset 18
- Chin G.
Nää on kivoja!!
- mollamaija
et tietenkää voi olla raskaana kahelle jätkälle yhtäaikaa!!toiselle vaan niistä pojista!!ja tautejakin olet voinut saada!!!onneksi olkoon teinibiatch!!
- örrimörri
Kylläpä sitä nyt osataan olla niin tyhmiä että.. monessakin asiassa tossa tilanteessa... voi voi..
- Boddu16
no et tietenkään... höpsö
- mie
Jos olet ollut hereillä biologian tunneilla niin tiedät varmaan miten hedelmöitys tapahtuu.
Tuohon sinun kysymykseen voin vain vastata, että voit olla raskaana molemmille jätkille, mikäli on käynyt niin, että hedelmöitys on tapahtunut.
Voit siten olla raskaan molemmille jätkille, että ovulaatiosi (tapahtuma kun munasolu irtoaa munasarjasta) aikana on tapahtunut niin että kaksi munasolua on lähtenyt liikkeelle ja molempien jätkien siittiö on päässyt eri munasoluun. - harvinaista
Siinä tapauksessa voi olla raskaana kahdelle jätkälle, jos on irronnut 2 munasolua, joista kummankin on hedelmöittänyt eri jätkä. Eli siis on tulossa kaksoset. Aika harvinaista, mutta ei mahdotonta.
- ioiou
Se riippuu siitä kumpi ehtii ensin. :):);):):)
Ei voi kumman se on....
kanattais varmaan tehdä isyystesti... - zsdrjhthf
No olitko?
- Anonyymi
voit olla....hyvinkin....lue tämä
https://www.vau.fi/perhe/tarinoita-perheista/kaksosilla-eri-isat/
"Noah ja Nora ovat kaksosia, mutta heillä on eri isät. ”Huomasin heti, että lapset näyttivät aivan erilaisilta”, kaksosten äiti Jannicke kertoo. Hän kysyi sairaalasta, voisiko lapsilla olisi eri isät, mutta lääkärit eivät pitäneet ajatusta mahdollisena. DNA-testit kuitenkin vahvistivat Jannicken epäilyt todeksi. Miten kaikki oikein tapahtui? Lue Jannicken koko tarina."
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta913973Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4121452Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391137Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä239967Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72943Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s293852Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24822Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25747Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33731Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan43726