Sit ihmettelen miks aina sattuu, usea saatavilla oleva ei vaan kiinnosta tarpeeks. Mut sit jos nainen vähääkin välttelee, näyttää ettei oo kiinnostunut niin epäviehättävästäkin naisesta tulee jo paljon viehättävämpi, tosin epäviehättävästä naisesta pääsen helpommin yli näissä tilanteissa, kun taas viehättävä nainen saa sekasin.
Sellasta tilannetta ei ole vielä tullut, että nainen joka on täysin mun tyyppiä kiinnostuisi minusta romanttisesti ja näyttäisi sen. Siksi en tiedä vaikuttaisiko naisen kiinnostus omaani, kun tiedän sen vaan niiden kautta, jotka ei alunperinkää kiinnostanu niin paljoa. Mutta toisaalta en haluu ottaa "varatyttöystävää", josta pitäisi miettiä et jätän hänet kun löydän paremman, tähtään heti korkeelle, niin ei ainkaa kenenkää sydän mee rikki mun kaa, oma sydän taas saattaa ottaa osumaa.
Mulla on epäterve kiintymyssuhdanne malli; tykkään naisista joita en voi saada
7
243
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi tietää meneekö rikki sinun kanssa.
Se oiskin surullista, jos menis rikki. Ja sitten vielä niin että ois ite syyllinen. Ja sitten yrittäisi jollain erikeeperillä korjata. Toisaalta surullista toisaalta somaa.
- Anonyymi
Oletko koskaan ajatellut suhtautuvasti naisiin kuin ihmisiin? Siitä olisi hyvä aloittaa.
- Anonyymi
Ei nämä kaikki osaa selvästi ja sitten itketään mikä tässä meni pieleen
- Anonyymi
No se onkin helppoa...sulle! Ei tarvii koskaan vaivautua ja menet vain omilla ehdoillas. Siten kuin sun sydämellesi sopii. Ei tartte huolehtia jatkoista jos saisitkin vastarakkautta.
Joo, katos kun nää varatut sen tietää, täytyy vaivautua, tulla vastaan, joustaa, sietää, sovitella ja kaiken paskankin jälkeen lyödä leuka rintaan ja jatkaa eteenpäin. Se vaatii jo luonnetta. Sitä on harjoiteltu. Ja paljon. Vastalahjaksi saa toisen ihan samanlaisen, epävarman ihmistekeleen. Kaksistaan sitten voi jakaa monet uskomattoman hienot kokemukset ja asiat. Myös sen kaiken hyvän.
Ilmeisesti sä näet ja ihailet varatuista vain sen puolenja kuvittelet että ne on luonnostaan sellaisia. Etippä sieltä peilistä sitä omaa osuuttas tohon asiaan🥰 Äläkä kiusaa sitä peiliä, se on ihan hyvä peili. Ei tartte haukkua eikä solvata. Ihan lempeästi kysyt ohimennen että mitenkä on... - Anonyymi
Syy on vain siinä, kuten useimmilla muillakin, tavoittelet omaa tasoasi parempaa. Kun kaikki tekee tuota, ei niistä kukaan saa mitään. Sama naisilla.
- Anonyymi
Etsit vain kuin kaupasta jotain tavaraa. Et ole koskaan ollu rakastunut oikeasti. Siinä mielessä epäterve suhtautuminen naisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996