OTA KIINNI MANDARIINI

Anonyymi-ap

VÄY VÄY VÄY!!!! NIUVA NIUVA NIUVA. SEMMOSTA SE ON KUN RENAULTILLA AJAA. TULEE NIIN PALJON VIKOJA JA RAHANMENOA ETTÄ PÄÄ SEKOAA 🤪🫨🤪🫨🤪🫨🤒🤕🤒🤕

6

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, ei tuohon muuta voi sanoa, vanukasta vain ääntä kohden ja puhdas paita päälle.

• Anonyymi

Älkää unohtako takaluukun tuuletusta!

• Anonyymi

Tarkoitat kaiketi takaluukkuja, Niuvassa ne tuuletetaan joka ilta ja kuukin pääsee sitten kumottamaan sinne, mihin ei taasen aurinko paista, ainakaan kovin usein.

Mainos:

Takaluukku ruosteessa? ei hätää! Osta UUSI Renault, se ei ruostu ja vanukas maistuu Niuvassa, nam.

Nyt meiltä sekundan ja kuttaperkan myyjiltä syystarjous! Täysin UUSI, uutta UUDEMPI Renault vanukas de lukse, niin UUSI, että ei edes keksitty viellä, mutta jo viinirypäle pelloilla itämässä. Tule ja koeponnista UUSI vanukas, ( jokaisesta koeponnistuksesta yksi sentti puuvillapellon työnjohdolle ).

• Anonyymi

NIUVAN VANUKAS on kyllä namukasta. Renaulteissa ei pidä unohtaa takaluukun tuuletusta. Se on jämpti se.

• Uusi Scenic ja 4v tai 100000km takuu.Ei mee rahaa korjauksiin ja sijaisautoksi saa valita vaikka tehokkaan Volvon....

• Anonyymi00006

Tsekkaa täältä parhaat deitti- ja seuranhakupaikat! https://Leslie.hoty.lat/Leslie#/?/?/l6q6arey0

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3710
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3492
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      91
      3313
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2732
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      72
      2550
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2211
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      50
      1380
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1125
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1112
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1088
    Aihe