Tänään meinasin ajaa polkupyörällä jalankulkijan päälle. Jalankulkija räpläsi kännykkää eikä katsonut ympärilleen. En yleensä lähde perjantain iltapäiväruuhkaan,mutta oli pakko,koska jääkiekko-ottelu Itävalta-Suomi oli jo tvssä kello 17.
Kännykkä pois liikenteessä
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
Sovititko nopeuden jalankulkijaan, eli ajoit hiljaa hänen lähellä?
- Anonyymi
Pitää olla tarkempi siellä liikenteessä. Siellä on myös jalankulkijoita, joita on väistettänä. He kävelevät yleensä jommassa kummassa reunassa, mutta voivat aivan yhtä hyvin kävellä muuallakin ja tehdä äkkinäisiä käännöksiä, aivan laillisesti. Pöyräilijän tulee ottaa se huomioon, ja sovittaa vauhtinsa sen mukaan.
- Anonyymi
Äkkinäisiä käännöksiä ei saa tehdä, jos siitä koituu haittaa muille.
- AnonyymiUUSI
Jalankulkijoilla on yleinen tapa siirtyä väylän toiselle puolelle katsomatta taakseen, että tuleeko takaa esim. polkupyörää.
Suurin osa jalankulkijoista kävelee lähes keskellä väylää , eikä väylän reunassa, pelkääkö jalnkulkija, että putoaa vieressä kulkevaan ojaan.
Itse kun olen kävelyllä, niin paljon paljon turvallisemmalta tuntuu kävellä tien reunassa, kuin keskellä tietä, enkä ylittäisi tietä katsomatta taakse, että tuleeko sieltä kukaan.
Johtuu varmaan siitä, että olen aktiivinen pyöräilijä ja pyöräillessä katson aina taakse ajoissa ennenkuin siirryn toiselle puolelle tietä , kun ylitän kadun, vaikka pyörällä nopeus on selainen, ettei takaa juurikaan kukaan ohi mene. - AnonyymiUUSI
Aika usein se kävelijä kävelee ihan keskellä tietä ja pahimpia on emakot vaunujensa kanssa,joskus kolmekin rinnatusten,vitun älykääpiö ämmät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika usein se kävelijä kävelee ihan keskellä tietä ja pahimpia on emakot vaunujensa kanssa,joskus kolmekin rinnatusten,vitun älykääpiö ämmät.
Ja pyöräilijä on ajoneuvon kuljettajana huomioitava asia.
- AnonyymiUUSI
On muuten ihme ettei noita kännykkäapionoita kuole enempää,kävellään suoraan autojen eteen,päin punaisia,ja usein vielä kuulokkeet päässä.Eräskin käveli kuulokkeet päässä Meilahdessa,suoraan hälytysajossa olevan ambulanssin eteen.On kyllä ihme jengiä nämä nykyihmiset,ihan vituttaa katella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663