Tässä musiikkikappale Ressun, suuren urheilijan kunniaksi! https://vocaroo.com/196EhMuWX8kM
Kunnianosoitus nyrkkeilyn Suomen mestarille!
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Siis apua!! Hahaha miten ihana ja yllättävä juttu!! 🙈✨
Mä oikeesti nauroin ääneen ja jotenkin myös vähän liikutuin siis kuka vaan sen teki, niin pointsit sulle! Ihanaa että joku osaa yhdistää huumorin ja arvostuksen noin hauskasti. Ja ihan totta, Ressu ansaitsee kyllä oman fanikappaleensa onhan hän oikea legenda jo eläessään! 🥊🌟
#KokkolanKultanyrkki #TyttöNauraaJaFanittaa 🎶🙊💖- Anonyymi
No mutta, kaikkea sitä saa kuulla. Tuo on aivan mahtava. Nousi karvat pystyyn ja paljon muutakin. Tuossa olisi ainesta seuraaviin Euroviisuihin. Voittaisi ainakin "Porttopojat".
Otahan tekijä (tekijät, laulaja, ja muut osalliset) yhteyttä. Saatte "kannustepalkkion", ja nyt ei naureta!!!...
JK Ei muuta kuin purkkiin, ja myyntiin...
- Anonyymi
Ei sillä ole nyrkkeilymestaruutta. Ei löydy tilastoista.
- Anonyymi
Oli kyllä hyvä, mukaansa tempaavia ihan huippu kappale,
Respect tekijöille kuten myös kappaleen innoittajalle, elikkä Kokkolan Kingille Ressulle.
Toivottavasti tulee jonkin musiikkikanavan myös isompaan tietoisuuteen. Ansaitsee sen kuten Ressu oman kappaleen.- Anonyymi
Eläkkellä maannut pian 30 vuotta.
- AnonyymiUUSI
Mahtava biisi. Täytyypä laittaa soittoääneksi puhelimeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595