Mustamäen "ostoskeskus"

Pörö

Onkos kellään tietoa kuinka pitkään tuo Mustamäen ostoskeskus (vanha torialue) ja sen yhteydessä oleva Prisma on auki arkisin?

6

1611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viks

      klo 23-n asti joka päiva

      • Käyn usein

        Moi!

        Prisma on siis auki 8-23 joka päivä.

        Muu keskus on auki ma-su klo 10-21, mutta juhlapäivinä saattaa sulkea aikaisemmin. Se pieni torin jäänne voi olla jotenkin muuten auki, en tiedä.


      • Käyn usein kirjoitti:

        Moi!

        Prisma on siis auki 8-23 joka päivä.

        Muu keskus on auki ma-su klo 10-21, mutta juhlapäivinä saattaa sulkea aikaisemmin. Se pieni torin jäänne voi olla jotenkin muuten auki, en tiedä.

        jäänne pannaan kiinni klo 16 reikä leipä


      • hansu
        xv-750 kirjoitti:

        jäänne pannaan kiinni klo 16 reikä leipä

        muuttunut sitten 1990 luvun jolloin viimeksi sielä kävin ?
        oli silloin pelkästään iso kauppahalli ja ulkotori.
        Millä julkisilla sinne pääsee en muista ?


      • Pörö
        Käyn usein kirjoitti:

        Moi!

        Prisma on siis auki 8-23 joka päivä.

        Muu keskus on auki ma-su klo 10-21, mutta juhlapäivinä saattaa sulkea aikaisemmin. Se pieni torin jäänne voi olla jotenkin muuten auki, en tiedä.

        Hurjasti kiitoksia nopeasta vastaamisesta. Tämä helpottaa kovasti ensi viikon Tallinnan reissua.


      • Käyn usein
        hansu kirjoitti:

        muuttunut sitten 1990 luvun jolloin viimeksi sielä kävin ?
        oli silloin pelkästään iso kauppahalli ja ulkotori.
        Millä julkisilla sinne pääsee en muista ?

        Sitä kauppahallia tai ulkotoria ei enää ole.
        Siellä on pieni "torin jäänne" sisällä jossa myydään kristallia ja vaatteita turisteille.

        Sitten on ostoskeskus jossa on jotain vaate, elektroniikka ym. kauppoja sekä iso Prisma.

        Paikalle pääsee ainakin joillain johdinautoilla.

        Hyvä kesällä viileä ja talvella lämmin parkkihalli.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe