Millaisia kokemuksia muilla? Itse menin luottamaan tähän liikkeeseen ja sai rahat parissa viikossa heittää Kankkulan kaivoon kun auto hajosi yhtäkkiä täysin ja korjauskustannukset auton hinnan verran! En nyt vähän enemmän käytetyltä autolta odota täydellistä kuntoa mutta kun reklamoin aiheesta niin sitten vasta uhkailu paikoilu ja ämpyily alkoi,
Auton korjasin omaan laskuun ja mekaanikko vielä itse totesi että auton on ollut pakko olla rikki jo ostaessa, nyt kuluttajariitalautakunnan käsittelyssä asia, olipa viimeinen auto jonka kyseisestä liikkeestä ostan, kiitos edes Ristolle joka vaikutti suht rehdiltä kaverilta siitä ehkä yksi tähti.
Nokian autokulma kokemuksia
2
51
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on tietenkin myyjän syy!
Oliko edes 2010-luvun auto?
Oliko ostospaikka valittu huolella, maa kun on autoja täynnä.
Olen omistanut yli 20 autoa. Vain yksi niistä oli jo 8-vuoden iässä
sillä lailla ruosteinen, ettei ruosteen perässä oikein tahtonut pysyä.
Myyjäliike oli helsinkiläisen maahantuojan oma vaihtoautomyymälä.
Kun aina sanotaan, että vaihtoon tuodaan vikaisia autoja, niin minulle
ei näissä asioissa kukaan ole soitellut. - Anonyymi
Miksi aloittaja ei käynyt Järvenpään Autokulmassa ?
Onko sana " Kulma "
oletus siihen että käytetty auto
on uuden veroinen.
Aloittaja: osta uusi auto
vai ostatko kenkäsikin käytettynä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195