On varmaan noloa kun systemaattinen ajojahtinne päättyy nyt näin

Mitä olette vuosia harrastaneet, ihan jo lukiovuosista alkaen, mutta kuten olen aina sanonut, aidot tunteet ja aito hyväntahtoisuus voittaa aina lopulta😘🩷🙏

14

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🫶

• Anonyymi

Niin voittaa

• Anonyymi

Olet ihan oikeassa. Oikeudenmukaisuus voittaa ja tulee aina voittamaan.
      Hyvä, jos olet jaksanut olla vahva, niinkuin aloitus antaa ymmärtää. :)

• Näin uskon , vaikka uskoa on koeteltu<3

• Anonyymi

Minä vuosina olit lukiossa? Minä olin noin 1990 paikkeilla.

• Anonyymi

Niin oletko sinä palstamies itse kysellyt tältä Veeralta, että mitä mieltä hän on tästä telepaattisesta rakkaudestanne?

• Anonyymi

Joku systemaattinen ajojahtaaja taisi palstasetä oikein suutahta tästä kirjoituksestasi ihan varmaan otsikon perusteella🥱

• Anonyymi

ei voita hyvyys, ei oikeus, ne mahdollisuudet tietty ryhmä alkoi tappamaan jo 10 vuotta, sitten kun aloittivat puuhansa ja "nousunsa". Hirveää luettavaa tulos joka puolella, sehän otettiin kaikki lapsilta, nuorilta ja 20 - 30 vuotiaita, eikä ole tuottanut tulosta oikeasti monellakaan koska ei heille kuulunut. Koska eivät ole mitään menettänyt ja ovat elämänsä syöneet siinä ajassa mitä ovat antaneet. ja myös vanhat kärsii, heiltä vietik luonnollista huolenpitoa mikä näkyy vielä pitkään. nuoremmista sukupolvista, koska tuo noussut ikäryhmä niistä osaa niin pitää huolta. tuhosivat kaikkia muita ikäluokkia ja ympäri maailmaa, Suomessa näkyy ihmismäärän ja poliittisen aseman takia eniten.

• Anonyymi

ikäryhmistä itselläni ryhmä on tällä hetkellä 50- 69 vuotiaat, heitä lähettiin väkisin nostamaan ja vie nuoremmilta ja vanhoilta, ja antaa tilaa persoonien vaikutukseen mikä tallaa suvuista riippuen entistä enemmän. heidän tyylinsä ei toimi, eikä tue muuta kuin jakamista, juhlia ja turhaa kulutusta. Töitä tekevät mutta muut jutut vie enemmän, että on aina pois muilta. eivätkö hakua käyttää aikaa vanhempaan väestöön nuoremmat ei niitä halua. hyvä jos keskenään ovat niin selviävät paremmin. Tehdään mitä pystytään, meidän lapset ja vielä heidän lapset maksavat näitä 10 - 15 vuoden tapahtumia, ja niin valtio tasolla kuin henkilökohtaisesti. hyvä jos saadaan oikaistua pois ette vaikuta meihin niin paljon enää. saadaan elää, tehdä töitä, perheet kasvaa, ammattitaito lisääntyy ja raha, ja eri keinot tehdä rahaa, normi treffsilu ja, ystävien tapaaminen kaikissa, ikäryhmissä, ei sitä tarvitse jakaa tai maksaa, enemmänkin nuo Paskapuheet millä rajoitetaan ja hakkauket vaikuttaa kaikkeen. tuo ikäryhmä hakkasi vanhempansa, lapsensa ja osa samassa tilanteessa, olevista osto nuuska ja hakkasi lisää kun luuli että saa, ja pysyy sitten elämä hyvänä matkivat näitä 50 - 69 vuotiaita. ja osan iköryhnöstöön auttoivat tappamaan ja tuhoamaan lasten ja nuorten elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ikäryhmistä itselläni ryhmä on tällä hetkellä 50- 69 vuotiaat, heitä lähettiin väkisin nostamaan ja vie nuoremmilta ja vanhoilta, ja antaa tilaa persoonien vaikutukseen mikä tallaa suvuista riippuen entistä enemmän. heidän tyylinsä ei toimi, eikä tue muuta kuin jakamista, juhlia ja turhaa kulutusta. Töitä tekevät mutta muut jutut vie enemmän, että on aina pois muilta. eivätkö hakua käyttää aikaa vanhempaan väestöön nuoremmat ei niitä halua. hyvä jos keskenään ovat niin selviävät paremmin. Tehdään mitä pystytään, meidän lapset ja vielä heidän lapset maksavat näitä 10 - 15 vuoden tapahtumia, ja niin valtio tasolla kuin henkilökohtaisesti. hyvä jos saadaan oikaistua pois ette vaikuta meihin niin paljon enää. saadaan elää, tehdä töitä, perheet kasvaa, ammattitaito lisääntyy ja raha, ja eri keinot tehdä rahaa, normi treffsilu ja, ystävien tapaaminen kaikissa, ikäryhmissä, ei sitä tarvitse jakaa tai maksaa, enemmänkin nuo Paskapuheet millä rajoitetaan ja hakkauket vaikuttaa kaikkeen. tuo ikäryhmä hakkasi vanhempansa, lapsensa ja osa samassa tilanteessa, olevista osto nuuska ja hakkasi lisää kun luuli että saa, ja pysyy sitten elämä hyvänä matkivat näitä 50 - 69 vuotiaita. ja osan iköryhnöstöön auttoivat tappamaan ja tuhoamaan lasten ja nuorten elämää.

vanhalla väestöllä se on toiminut koska suurin osa naisista ei ole tehnyt niin paljon uraa, ei ole ollut niin paljon avioeroja, ja lapsia on tehty paljon, elämä on ollut hskvempss elintaso alempana ja ihmisiä on kuollut tarpeeksi sairauksiin sotiin jne. heidän lapsensa on aloittanut jotain uutta, ja toiminut jonkun aikaa mutta ei toimi enää, elämä on kallista, nykynasten pitää hoitaa itse uransa tehdä lapsia kova paine tehdä enemmän kuin 1 tai 2, on pakko opiskella jatkuvasti ja pitää terveydestä huoli, tehdä rahaa ja hoitaa kodin asiat. kyllähän nykyniehet osallistuu, ja on pakkokin, mutta heillä hirveä osa menee työelämää ja kilpailuun koska osa noudattaa tätä misdö nuoret uhrataan ja osa on tekemättä mitää jotta riittää. ja hakkaavat toisiaan rooleihin ja etsivät vielä uusien suhteiden myötä lapsista ja pyilisiusts lisää täydennystä omiin elämiin ja hakkaavat alas. hirveää, itse pitää pysyä kaukana moisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vanhalla väestöllä se on toiminut koska suurin osa naisista ei ole tehnyt niin paljon uraa, ei ole ollut niin paljon avioeroja, ja lapsia on tehty paljon, elämä on ollut hskvempss elintaso alempana ja ihmisiä on kuollut tarpeeksi sairauksiin sotiin jne. heidän lapsensa on aloittanut jotain uutta, ja toiminut jonkun aikaa mutta ei toimi enää, elämä on kallista, nykynasten pitää hoitaa itse uransa tehdä lapsia kova paine tehdä enemmän kuin 1 tai 2, on pakko opiskella jatkuvasti ja pitää terveydestä huoli, tehdä rahaa ja hoitaa kodin asiat. kyllähän nykyniehet osallistuu, ja on pakkokin, mutta heillä hirveä osa menee työelämää ja kilpailuun koska osa noudattaa tätä misdö nuoret uhrataan ja osa on tekemättä mitää jotta riittää. ja hakkaavat toisiaan rooleihin ja etsivät vielä uusien suhteiden myötä lapsista ja pyilisiusts lisää täydennystä omiin elämiin ja hakkaavat alas. hirveää, itse pitää pysyä kaukana moisista.

sitten on nämä nuoremmatkin vittuämmät minä ostan ja huoraan jotta saan hyvää, ja se hakataan muista, jotta selviän ja saan lisää 😘🙂🤫😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sitten on nämä nuoremmatkin vittuämmät minä ostan ja huoraan jotta saan hyvää, ja se hakataan muista, jotta selviän ja saan lisää 😘🙂🤫😂

tässä esimerkkejä otat enemmän töitä ja maksat laskuja ja ostat tarpeellista, pyydät yksinäisen vanhemman isäsi teille leikkimään lapsen kanssa jotta ei ole pelaamassa koko ajan ja kuskaa kavereille esim. samalka pienituloinen eläkeläinen saa vaihtelua arkeen, syö vähän paremmin ja erilaista ja kaikilla mukavaa. tästä alkoi hirveä hakkaaminen. Mitä teemme väärin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      75
      4356
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2313
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      168
      1497
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1446
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1291
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1227
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1139
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1106
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      61
      1038
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35