vinkkejä yliopistoon

sandi

Oon vasta aloittanut pelaamaan sims universityä ja tuntuu, että yliopistoelämä on pelkkää läksyjen tekemistä (tai niiden teettämistä muilla), taitojen hiomista ja yrityksiä kerätä lisää ystäviä vaikutusvallan kasvattamiseksi.

Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen! Kaipaisin pelaamiseen lisäjännitystä, joten onko kenelläkään vinkkejä? Olen kuullut puhuttavan joistain salaseuroista tms., tarvitaanko niitä varten laittaa yliopistoalueelle se secret society (eli ilmeisesti joku salaseuran kokoontumispaikka...? -> pelaan englannin kielellä) sieltä ladattavista asunoista...?

Ja mitä ovat nämä laama-asuiset hyypiöt, jotka tuntuvat vain kiusaavan opiskelijoita tai vain töröttävät paikallaan päiväkausia eikä niihin voi saada kontaktia (bugi?)? Kiitos kaikille jotka vähän viitsivät valaista ja neuvoa

13

4830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias xD

      salaseuraan on kyl koodi..laitat sen:boolProp testingCheatsEnabled true naapurustonäkymäs/yliopistonäkymäs ja meet pelaa omaa perhettä..sitte painat pelis shift ja oma simiä ja tulee enkuks vaihtoehtoja..etsi sielt sellanen joka tarkottaa ja liittyy salaseuraan..paina siitä ja soita liikennöintipalveluun..siel pitäis olla nyt sellanen et mee salaseuraan xD ja ne laama ukkelit..kerran pelehdin yhen sellasen kans nii muistohin tuli sellanen et olis muka pelehtiny jonku sisäkön tai puutarhurin kans!eli jonku ammattilaisen tai työllisen hahmon :D jos nyt yhtään tajusit..et kai ne on töissä jotenki..jossain =D

      • oliopoliofolio

        Jos haluat sen yliopiston suomenkieliseksi, vaihda vain crack. En tiiä miten se kirjoitetaan... Mullakin oli se ennen enkunkielinen, kun mun isoveli latas sen, mut sitten kun se vaihto siihen crackin niin se oli suomenkielinen. Siitä tajuaa paljon enemmän sitten.


      • sandi
        oliopoliofolio kirjoitti:

        Jos haluat sen yliopiston suomenkieliseksi, vaihda vain crack. En tiiä miten se kirjoitetaan... Mullakin oli se ennen enkunkielinen, kun mun isoveli latas sen, mut sitten kun se vaihto siihen crackin niin se oli suomenkielinen. Siitä tajuaa paljon enemmän sitten.

        Ei se englanninkielisyys mua haittaa, vaan se yksipuolisuus....


      • Talitiainen.
        sandi kirjoitti:

        Ei se englanninkielisyys mua haittaa, vaan se yksipuolisuus....

        Salaseuraan pääset sillä tavalla kun sinullavähintään kolme salaseuran jäsentä hyvänä ystävänä. Kun olet saanut kolmannen salaseura tyypin ystäväksesi heti seuraavana yönä limusiini tulee hakemaan sinua ja joku salaseuran jäsenistä laittaa simillesi käsiraudat ja vie tämän autoon sitten ne menevät salaseuran tontille, jonne ei muuten pääse naapurusto näkymästä salaseuran tontilla on salaseuran talo jossa on urapalkintoja joita voi käyttää ja niitä muita salaseuran tyyppejä salaseuran tyypit tunnistaa siitä, että niillä on sellainen musta bleiseri jossa on rinnuksessa laamamerkki toivottavasti älysit jotain


      • *lumina*
        Talitiainen. kirjoitti:

        Salaseuraan pääset sillä tavalla kun sinullavähintään kolme salaseuran jäsentä hyvänä ystävänä. Kun olet saanut kolmannen salaseura tyypin ystäväksesi heti seuraavana yönä limusiini tulee hakemaan sinua ja joku salaseuran jäsenistä laittaa simillesi käsiraudat ja vie tämän autoon sitten ne menevät salaseuran tontille, jonne ei muuten pääse naapurusto näkymästä salaseuran tontilla on salaseuran talo jossa on urapalkintoja joita voi käyttää ja niitä muita salaseuran tyyppejä salaseuran tyypit tunnistaa siitä, että niillä on sellainen musta bleiseri jossa on rinnuksessa laamamerkki toivottavasti älysit jotain

        Ei tarvi olla kuin tavallinen ystävä niiden salaseurasimien kanssa.

        Salaseuratalolla voi muuten myös hakkeroida arvosanoja, jos läksyt ei kiinnosta tai vapaa-aika ei riitä. Kun salaseuraan pääsee, hakkeroida voi myös omalla kämpällä, mutta en suosittele ellei simillä ole paljo rahaa (kerran jäin kiinni ja poliisit pölli sen tietokoneen).

        Kannattaa laittaa kunnon romanssit pystyyn niille simeille, niistä minä ainakin saan hupia.

        Ja lisäksihän voi vielä liittyä Greek Houseen, mitähän tuo nyt suomeksi onkaan (kreikkalainen talo? :/ outoa, mutta joku seuratalo kuitenkin) ja järjestää bileitä joihin simit tulee alusvaatteisillaan. En tiedä, mitä kaikkea muuta siitä irtoaa, pitäis vissiin pelailla ennemmin ku surffailla täällä :)

        Kaikissa yliopistoissa tuota Greek Housea vaan ei ole vielä, vaan sellainen pitää puhelimella itse perustaa.


    • janel

      Yliopiston saa kivemmaksi kun rakentaa niille hienomman talon, tekee rahakoodilla lisää rahaa niille ja muuttaa sinne taloon. Silloin ne saa tarpeet nopeammin täyteen ja ehtii tehä muutaki ku läksyjä jne. Rahakoodia voi huoletta käyttää y-opistolla koska simit ovat taas köyhiä kun palaavat naapurustoon. Talosta voi tehä myös osuuskuntatalon! Noita salaseura ohjeitahan tuossa jo olikin :)...

      • sandi

        niin, tosta tulikin mieleeni, että miks ei voi itse rakentaa asuntoloita...? ainakaan mulla ei oo onnistunut; asunnoista voi tehdä vaan julkisia tai yksityistaloja.. ja jos valitsee valmiin asuntolan, niin sinne ei voi rakentaa mitään.


      • Kirsikkatomaatti
        sandi kirjoitti:

        niin, tosta tulikin mieleeni, että miks ei voi itse rakentaa asuntoloita...? ainakaan mulla ei oo onnistunut; asunnoista voi tehdä vaan julkisia tai yksityistaloja.. ja jos valitsee valmiin asuntolan, niin sinne ei voi rakentaa mitään.

        laita campukselle tyhjä tontti, vaikkapa nyt asuintontti. mene sinne ja rakenna asuntola ihan normaalisti
        (muista laittaa se hopean värinen hella ja myös keittiöön muutama tiski ei vaan tasoja.. ja "tiski-sanalla en tarkoita likaisia astioita:D... että saat sen asuntolan keittäjän tulemaan asuntolaasi!)

        kun olet valmis, laita koodilaatikkoon koodi:
        "changelotzoning dorm" (edelleen kaikki kirjaimet voi laittaa pienellä) ja mene naapurustoon (muista tallentaa!!)

        nyt tonttisi on asuntola! (jos jostain syystä laitat oman asuntolasi talovarastoon, se näkyy siellä vuokratalona, mutta on silti asuntola).

        Ladatusta pelistä en mene takuuseen, mutta ostetussa ainakin toimii:D


      • Kirsikkatomaatti

        minkäänlaisia hackejä, mutta yksi mulla on peliin laitettuna josta en luovu:) eli "collegeclock":D
        seinäkello jolla saat yliopistolla joko ajankulun pysähtymään, tai vastaavasti jos simisi olisi jo valmis loppukokeeseen ja et jaksa/halua kuluttaa aikaa, niin saa simin menemään loppukokeeseen vaikka heti lukukauden ensimmäisenä päivänä:)

        Itselleni tuo jälkimmäinen on kovassa käytössä. pelaan isolla perheellä, vanhemmat ja 12 lasta jo siunaantunut, ja haluan nuo kaikki lapset käymään yliopiston läpi, koska silloin saa enemmän niitä toiveita:D
        mutta on saakutin työlästä pelata varsinkin niillä perheen "vähemmän tärkeillä" simeillä yliopistoa reaaliajassa, joten niillä teen ekana lukuvuoden päivänä 3 esseetä ja lopputyön ja tarvittavat lisätaidot(joissa sorrun kyllä boolproppiin joskus) ja laitan heti kun palkki on tarpeeksi ylhäällä loppukokeeseen:)


        mutta jos taas pitää yliopistoalueella hengailusta niin tuo ajan pysäytys on taas hyvä asia:)

        tämä on ainut hack joka mulla on, ja ainut jonka hommaan (huonoja kokemuksia) mutta toimii ainakin mulla täydellisesti:D


    • Anonyymi

      Voiko joku auttaaaaaaaaaaaa??! Ostin yliopisto lisäosan mutta en pääse hakeamaan yliopistoonn

    • Anonyymi

      Miten voin muakata tota yliopistoa?

      • Anonyymi

        "Miten voin muakata tota yliopistoa?"

        Kuten kaikkea muutakin pelissä. (Mikä peliversio sitten lieneekin kyseessä. Tähän keskusteluun on kirjoiteltu enimmäkseen sims 2:n tiimoilta, arvelen.)


      • "Miten voin muakata tota yliopistoa?"

        Jos ihan sattumalta olisi kysymys Sims 4-pelin yliopistosta, niin:

        Yliopiston toimintoja ja opiskelijoiden asumisoloja muokataan yleensä sen jälkeen kun on valittu, ladattu ja onnistuneesti asennettu jokin ajan tasalla oleva modi tai useampia. Esimerkkejä modeista:
        https://simscommunity.info/2019/12/06/the-sims-4-discover-university-mods-to-enhance-your-university-experience/

        Opintosuuntaa yms. vaihdetaan myös cheateilla (huijauksilla). Esimerkkejä mm:
        https://www.carls-sims-4-guide.com/expansionpacks/discoveruniversity/cheats.php

        Jos taas yliopistorakennukset eivät miellytä, niin ne voi peruskorjata tai jyrätä ja rakentaa kokonaan uusia tilalle, yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe