Jos omistat tai teet jotain seuraavista niin kerro miksi koet olevasi oikeutettu siihen.
1. Omakotitalo
2 toinen asunto (huvila sijoitus mökki)
3. 1-4 puudelia
4. Uusi öky tai/ja sähköauto
5. Vene ja tai moottoripyörä
6. Lentäminen mihin vaan
7. Ruuan heittäminen roskiin
8. Liika määrä vaateita turhamaisuuden vuoksi
9. Holtiton lisääntyminen
10. Metsien muuttaminen puupelloiksi ilman elämää
Kysymys sinulle
19
510
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on varaa.
- Anonyymi
Suomessa ei työnteolla kovinkaan paljon rikastu. Keplottelu ja verojen välttely vaurastuttaa.
- Anonyymi
En tee tai omista näistä mitään.
En tietenkään.- Anonyymi
X 2
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Lähes jokainen on syntynyt oikeusoppineeksi 🤪
- Anonyymi
Jokainen tekee ansaitsemillaan rahoillaan mitä lystää, se ei kuulu kenellekkään mitä joku omistaa tai ei omista. Ns. Rahalla saa ja hevosella pääsee... Parasta jokaisen on huolehtia vain omita rahoistaan ja asioitaan, eikä puuttua muiden tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Kateus on synti," älä kadehdi niiden onnea joiden suruja et tunne".
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Oletko mökillä käyttämässä 10 planeettaa?
- Anonyymi
Sama tottakai
- Anonyymi
10 planeettaa mökillä?
- Anonyymi
Mökillä raiskaamassa planeettaa?
- Anonyymi
Investoida voi monenlaiseen.
Asunto, työnteko, opiskelu, liikkuminen, osakkeet, kiinteistöt ...tai sitten kalja/oleskelu muiden työstä.
Sijoitus voi olla joskus kannattamaton, mutta oma valinta. - Anonyymi
Sama
- Anonyymi
2.7.8. En koe että olisin oikeutettu mihinkään näistä. Ensimmäinen on tulevaisuutta ajatellen ja seuraavat ovat tyhjän elämän turhamaisuuksia. Vaatteet ovat muita varten.
- Anonyymi
Omistaminen on lähinnä illuusio onnesta ja intiaanit eivät ymmärtäneet sitä lainkaan, vaan elivät luonnon kanssa sopusoinnussa ottivat luonnosta mitä tarvitsivat ei sen enempää. Onnellisuus tulee lähinnä siitä, että elää luonnon kanssa sopusoinnussa ja ymmärtää elämän realiteetit.
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247