Jos omistat tai teet jotain seuraavista niin kerro miksi koet olevasi oikeutettu siihen.
1. Omakotitalo
2 toinen asunto (huvila sijoitus mökki)
3. 1-4 puudelia
4. Uusi öky tai/ja sähköauto
5. Vene ja tai moottoripyörä
6. Lentäminen mihin vaan
7. Ruuan heittäminen roskiin
8. Liika määrä vaateita turhamaisuuden vuoksi
9. Holtiton lisääntyminen
10. Metsien muuttaminen puupelloiksi ilman elämää
Kysymys sinulle
25
640
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on varaa.
- Anonyymi
Suomessa ei työnteolla kovinkaan paljon rikastu. Keplottelu ja verojen välttely vaurastuttaa.
- Anonyymi
velka rahalla olen porvari
- Anonyymi
En tee tai omista näistä mitään.
En tietenkään.- Anonyymi
X 2
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Lähes jokainen on syntynyt oikeusoppineeksi 🤪
- Anonyymi
Jokainen tekee ansaitsemillaan rahoillaan mitä lystää, se ei kuulu kenellekkään mitä joku omistaa tai ei omista. Ns. Rahalla saa ja hevosella pääsee... Parasta jokaisen on huolehtia vain omita rahoistaan ja asioitaan, eikä puuttua muiden tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Kateus on synti," älä kadehdi niiden onnea joiden suruja et tunne".
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Oletko mökillä käyttämässä 10 planeettaa?
- Anonyymi
Sama tottakai
- Anonyymi
10 planeettaa mökillä?
- Anonyymi
Mökillä raiskaamassa planeettaa?
- Anonyymi
Investoida voi monenlaiseen.
Asunto, työnteko, opiskelu, liikkuminen, osakkeet, kiinteistöt ...tai sitten kalja/oleskelu muiden työstä.
Sijoitus voi olla joskus kannattamaton, mutta oma valinta. - Anonyymi
Sama
- Anonyymi
2.7.8. En koe että olisin oikeutettu mihinkään näistä. Ensimmäinen on tulevaisuutta ajatellen ja seuraavat ovat tyhjän elämän turhamaisuuksia. Vaatteet ovat muita varten.
- Anonyymi
Omistaminen on lähinnä illuusio onnesta ja intiaanit eivät ymmärtäneet sitä lainkaan, vaan elivät luonnon kanssa sopusoinnussa ottivat luonnosta mitä tarvitsivat ei sen enempää. Onnellisuus tulee lähinnä siitä, että elää luonnon kanssa sopusoinnussa ja ymmärtää elämän realiteetit.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
10 planeettaa ei riitä?
- Anonyymi
Kun mää olen ite tienannu työlläni rahani, niin se mitä mä omistan kuluu mulle, eikä se mitä mä omitan kuulu kelleen muulle.
Jokaisella on mahdollisuus yrittää kasata omalla työllään itselleen omaisuutta se on jokamiehen oikeus, koska työ on jokaisen omaa omaisuutta . - Anonyymi
10 planeettaa ei riitä?
- Anonyymi
Kyllä jokainen saa haalia maallista mammonaa, mutta myös kanssaihmisistä täytyy pitää huolta. Eikä saa olla ahne, sillä sekin on kuolemansynti.
- Anonyymi
Jos varastat toiselta,sekin on syntiä!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223182- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622744Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394