No icon? Kultainen ankka?

Typypupuna

Niinpä. Eli, kysymys nro.1:
Vaihdoin Jotakin tavaroita, ja vaihtomaatissa luki (siis tavaralaatikossa) 'No icon'.Ja kun vaihdoin sen, kädessäni näkyi pieni lappumäärä.Mitäs tää on?!
kysymys noro.2:
Onko habon arvokkain kama kultainen ankka?!!

12

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Icon merkki tulee pienestä lappumäärästä. Ei koskaan kannata koskaan uskoa sitä jos ne väittävät sen olevan jotain kallista.

      Kultaisesta ankasta en ole koskaan kuullutkaan.

      • http://www.geocities.com/mi...

        Eihän sellasta ole olemassa!


    • jc enc

      no ootko kuullu helikopterista yks tyyppi väittää et jollai mattinykänen jäbäl on helikopteri ja sit siin on kuva. otsikko on "kuka on habon rikkain hahmo???". ei tarvitse vastata mut kiva ku katoit!!!

      • jc enc

        nimi oli väärä "habbon rikkain hahmo? nyt se on suunnilleen oikein


      • adda
        jc enc kirjoitti:

        nimi oli väärä "habbon rikkain hahmo? nyt se on suunnilleen oikein

        Voi vee! Se MattiNykäsen kopteri.. se on muokattu jollain ohjelmalla. Miten joku voi mennä noin halpaan :D

        No onhan mullakin Escaladeja 5 siellä mun huoneessa :)


      • tuntematon henkilö

        habbon rikkain hahmo on gladiatus


    • Wikuli

      se ON hyväksi mun kamulta huijatiin 2 rollee ku yks sano et tää on Beta! kuka voi olla niin tyhmä et menee sellaseen halpaan?... no mut
      nii se sai vaan yhen lapun nii tämäpä meni ja huijas samanlailla niin se sai kupoliteleparin!
      ET KYLLÄ KANNATTAA!

      • duvie-westcott

        Jep, Totta puhut Wikuli! Käykäämme yhdessä kaikki kusettiin n00beja.!


        Ja kuunnelkaamme samalla Sonata Arcticaa ja Tony Kakon jumalaista ääntä!


        Kiitän.


      • Wikuli
        duvie-westcott kirjoitti:

        Jep, Totta puhut Wikuli! Käykäämme yhdessä kaikki kusettiin n00beja.!


        Ja kuunnelkaamme samalla Sonata Arcticaa ja Tony Kakon jumalaista ääntä!


        Kiitän.

        nii tää elämä on yhtä SUN toista.
        eli just niinku Duvie sano nii kusettakaa kansa KUSETTAKAA!
        et jos nOObei lähistöl nii siitä vaan ja jos tulee bannit nii lähettäkää asiakaspalveluun niinku haista v**** tai pitäkää se tur*anne kii
        nii sit niitä alkaa pelottaan ja ne ottaa loparit! :D
        et siinä meilt vähän mallii


      • kak
        Wikuli kirjoitti:

        nii tää elämä on yhtä SUN toista.
        eli just niinku Duvie sano nii kusettakaa kansa KUSETTAKAA!
        et jos nOObei lähistöl nii siitä vaan ja jos tulee bannit nii lähettäkää asiakaspalveluun niinku haista v**** tai pitäkää se tur*anne kii
        nii sit niitä alkaa pelottaan ja ne ottaa loparit! :D
        et siinä meilt vähän mallii

        ei kirosano,mult on pöllitty 1 lewa


      • Wikuli
        kak kirjoitti:

        ei kirosano,mult on pöllitty 1 lewa

        ...mitä siitä vaik sulla oli lewa mulla on kola 19 D-muna ja 5 lewaa!
        et revi siitä paskalumpio!


    • tuntematon henkilö

      kultainen ankka on maailman kaikkien habbojen arvokkain kama

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe