Niinpä. Eli, kysymys nro.1:
Vaihdoin Jotakin tavaroita, ja vaihtomaatissa luki (siis tavaralaatikossa) 'No icon'.Ja kun vaihdoin sen, kädessäni näkyi pieni lappumäärä.Mitäs tää on?!
kysymys noro.2:
Onko habon arvokkain kama kultainen ankka?!!
No icon? Kultainen ankka?
12
1355
Vastaukset
No Icon merkki tulee pienestä lappumäärästä. Ei koskaan kannata koskaan uskoa sitä jos ne väittävät sen olevan jotain kallista.
Kultaisesta ankasta en ole koskaan kuullutkaan.- http://www.geocities.com/mi...
Eihän sellasta ole olemassa!
- jc enc
no ootko kuullu helikopterista yks tyyppi väittää et jollai mattinykänen jäbäl on helikopteri ja sit siin on kuva. otsikko on "kuka on habon rikkain hahmo???". ei tarvitse vastata mut kiva ku katoit!!!
- jc enc
nimi oli väärä "habbon rikkain hahmo? nyt se on suunnilleen oikein
- adda
jc enc kirjoitti:
nimi oli väärä "habbon rikkain hahmo? nyt se on suunnilleen oikein
Voi vee! Se MattiNykäsen kopteri.. se on muokattu jollain ohjelmalla. Miten joku voi mennä noin halpaan :D
No onhan mullakin Escaladeja 5 siellä mun huoneessa :) - tuntematon henkilö
habbon rikkain hahmo on gladiatus
- Wikuli
se ON hyväksi mun kamulta huijatiin 2 rollee ku yks sano et tää on Beta! kuka voi olla niin tyhmä et menee sellaseen halpaan?... no mut
nii se sai vaan yhen lapun nii tämäpä meni ja huijas samanlailla niin se sai kupoliteleparin!
ET KYLLÄ KANNATTAA!- duvie-westcott
Jep, Totta puhut Wikuli! Käykäämme yhdessä kaikki kusettiin n00beja.!
Ja kuunnelkaamme samalla Sonata Arcticaa ja Tony Kakon jumalaista ääntä!
Kiitän. - Wikuli
duvie-westcott kirjoitti:
Jep, Totta puhut Wikuli! Käykäämme yhdessä kaikki kusettiin n00beja.!
Ja kuunnelkaamme samalla Sonata Arcticaa ja Tony Kakon jumalaista ääntä!
Kiitän.nii tää elämä on yhtä SUN toista.
eli just niinku Duvie sano nii kusettakaa kansa KUSETTAKAA!
et jos nOObei lähistöl nii siitä vaan ja jos tulee bannit nii lähettäkää asiakaspalveluun niinku haista v**** tai pitäkää se tur*anne kii
nii sit niitä alkaa pelottaan ja ne ottaa loparit! :D
et siinä meilt vähän mallii - kak
Wikuli kirjoitti:
nii tää elämä on yhtä SUN toista.
eli just niinku Duvie sano nii kusettakaa kansa KUSETTAKAA!
et jos nOObei lähistöl nii siitä vaan ja jos tulee bannit nii lähettäkää asiakaspalveluun niinku haista v**** tai pitäkää se tur*anne kii
nii sit niitä alkaa pelottaan ja ne ottaa loparit! :D
et siinä meilt vähän malliiei kirosano,mult on pöllitty 1 lewa
- Wikuli
kak kirjoitti:
ei kirosano,mult on pöllitty 1 lewa
...mitä siitä vaik sulla oli lewa mulla on kola 19 D-muna ja 5 lewaa!
et revi siitä paskalumpio!
- tuntematon henkilö
kultainen ankka on maailman kaikkien habbojen arvokkain kama
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372