olen koittanut tuota haastetta, mutta en pääse enään sitä Shoopuffii kun joutuu tappelemaan sitä roboa vastaan, kun se alkaa tiputella niitä tynnyreitä, vinkki niille jotka tekevät tätä haastetta, ÄLKÄÄ HUIJJATKO , muuten ette vain ole täydellisiä pelaajjia, sanokaas missä kohtaa te olitte.....ja vielä yksi juttu, kun olin siellä mushroom rock roadilla joutu tappelemaan sitä valtavaa ötökkää vastaan, niin kuinka kauan teillä meni, mulla meni about 20 minuuttia
Tervetuloa NSGNANC taloon
7
438
Vastaukset
siinä pääkkärissä siel mushroomissa meni noin 10 min..
- Hlo(grammi)
Minulla apaut 5 minuuttia siin mushroom pomossa...Oikealla taktiikalla örmy kaatuu yllättävän helposti!
Hlo(grammi) kirjoitti:
Minulla apaut 5 minuuttia siin mushroom pomossa...Oikealla taktiikalla örmy kaatuu yllättävän helposti!
eikus juu kai mulla meni alle kymmenisen minuuttia..ja se on ihan heleppo..
- pelimies
Vincento kirjoitti:
eikus juu kai mulla meni alle kymmenisen minuuttia..ja se on ihan heleppo..
Anteeksi hyvät herrat kertokaapas vastauksia kysymyksiini !
1. Oletteko päässeet Extracktorin läpi ?
2. Miten sen pääsitte ?
3. Olenko mielestänne oikeassa kun sanon että seuraavaa bossii tai paikkaa ei voi päästä läpi ?
Jos joku haluaa kysyä jotakin myös täältä niin.....annan luvan pelimies kirjoitti:
Anteeksi hyvät herrat kertokaapas vastauksia kysymyksiini !
1. Oletteko päässeet Extracktorin läpi ?
2. Miten sen pääsitte ?
3. Olenko mielestänne oikeassa kun sanon että seuraavaa bossii tai paikkaa ei voi päästä läpi ?
Jos joku haluaa kysyä jotakin myös täältä niin.....annan luvanymmärrä noita kysymyksiä..?
Ja kaiken lisäksi en ole herra...x)- pelimies
Vincento kirjoitti:
ymmärrä noita kysymyksiä..?
Ja kaiken lisäksi en ole herra...x)ai sitten sinä kai olet nainen.........okei, hyvät naiset ja herrat vastatkaa kysymyksiini kiitos,kysymykset keskittäytyvät NSGNANC haasteeseen
Vincento kirjoitti:
ymmärrä noita kysymyksiä..?
Ja kaiken lisäksi en ole herra...x)Niin asioita olisi syytä hiukan selventää. Mikä ihmeen nsgnanc!?
nsgnanc= no sphere grid, no aeons, no customization
eli peli läpi ilman minkäänlaista sorkkimista sphere griddiin tai asekustomisaatioon ja aeoneja kutsumatta. Toiset lisäävät vielä jommankumman esteen: no overdrive tai no items
Haastavaa, liian haastavaa että itseltäni löytyisi kärsivällisyyttä läpäistä peli näillä ehdoilla.
mutta
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/197344.html
löytyykin itse ohjeet vastaavien haasteiden suorittamiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673