Mutta riittääkö kaikille makkaraa?
Juhannusviikolla makkaran myynti jopa nelinkertaistuu
7
127
Vastaukset
- Anonyymi
nii loppuihan se jauhelihakin.
- Anonyymi
Tekivät nakkia jemmaan niin palio, että ei riittäny liha jauhelihaan lähes ollenkaan.
Lihantuottajien kyvyttömyys käyttää äänienemmistön suomaa määräysvaltaa omistamissaan elintarvikeyhtiöissä ilmenee näin vuoden suurimman makkarasesongin koitettua siten, että sitä makkaraa myydään kaupassa todella reiluhkoon ale-hintaan.
S-kaupat HK-Kabanossi 1,29 € / paketti
K-kaupat Atrian Wilhelm 1,29 € / paketti
Kauppa olisi käynyt yhtä kuumasti vielä hinnalla 5,29 € / paketti, mutta ei ole lihantuottajalla munaa, eikä paljon muutakaan ….
Maksakie tukiaissia, maksakie!- Anonyymi
aaapuuuva,
aaapuuuva,
junttieinarilla,
läskipötkyt loppuu,
aaapuuuva...- Anonyymi
Ainainen duunarin ongelma. Mistä ruokaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa AY-pomot on huolissaan kotimaisen ruuan riittävyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää sakkia. Valittaa maataloustuista ja sitten valittaa ruuan loppumisesta. Lopettakoot syömisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305