Mitä pitäis tehä ku panettaa kokoaja ja perus runkkaaminen ei auta.
Oon siis poika just täytin 15.
Oon miettiny et voiko auttaa jos tyylii vaihtelee tai runkkaa jonku kans?
Panettaa kokoajan
5
79
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kokeile runkata jonkun kanssa,se on paljon kiihottavampaa. Olnko sulla ketään tiedossa jonka kanssa voisit runkata?
- AnonyymiUUSI
Ei oo ketään
- AnonyymiUUSI
Runkkaaminen yhdessä jonkun kanssa olis varmaan kivaa, jos sulla vaan on siihen mahdollisuus. Entä ootko joskus kokeillut runkata sun boksereille? Metsässä runkkaaminen vois myös olla jännää.
- AnonyymiUUSI
Ulkona runkkaaminen on kyl ihan oma kokemuksensa. Joskus tehny sillei kun on vehje seisonu kivikovana.
- AnonyymiUUSI
Mulla oli sama ongelma, tyttis ei edes runkannu ja eikä antanut muutakaan. Olin kaverin kanssa rannalla ja taas alko panettaa ja tietysti kalu kovana, painun uimaan ja kaveri seurasi, no yritä siinä sitten runkata, kaveri sanoi et voisi runkata mua ja siitä se lähti, ei paneta enää ja jos panettaa kaveri jeesaa ja antaa joka reikää ja halua myös samaa, nyt hoidettu toistemme tarpeet viikon verran. Molemmilla on myös tyttis mutta seksi näyttää sujuvan meillä keskenään paremmin ja joskus jutellaan tytöistä ja silloin myös alkaa panettaa, no eipä se ole enää ongelma. Kaveri 13v meikä kohta 15v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496380
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284417- 982885
- 412267
- 332072
- 552026
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491