En vain enää jaksa.....
Hyvästi.....
33
1852
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sinulla on? Haluatko kertoa?
- Anonyymi
Tuntuu kuin kokisin henkistä väkivaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokenut samaa, paljon. Joskus entisessä elämässäni. Kannattaa lähteä heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokenut samaa, paljon. Joskus entisessä elämässäni. Kannattaa lähteä heti.
Siis siitä suhteesta, ei elämästä. Kukaan ei ole oman henkesi ja elämäsi pois antamisen väärtti. Tulet sen vielä ymmärtämään 🧡
- Anonyymi
Haluatko sinä itse kertoa minä sinua vaivaa kun kuppaat maanisesti keskellä yötä ”tietoa” tältä teennäistä teatteria pitävältä äijältä? Et ole selvöskikkään tässä päivässä sinäkään🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no kokeile aloittajaäijä sitä rytmikästä hakkausterapiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille on parempikin kuvaus, eli itse aiheutettu univaje kun täällä keskellä yötä kirjoittelee joutavuuksia.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis siitä suhteesta, ei elämästä. Kukaan ei ole oman henkesi ja elämäsi pois antamisen väärtti. Tulet sen vielä ymmärtämään 🧡
Kannattaa olla todella tarkka siitä, ketä voi auttaa ja ketä ei! Minulla on todella tarkat kriteerit siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää ja kenen kanssa en!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille on parempikin kuvaus, eli itse aiheutettu univaje kun täällä keskellä yötä kirjoittelee joutavuuksia.
sivustaNiin ja sinä itse olet varmaankin samoihin aikoihin lueskemassa tätä palstaäijän saagaa, eikö näin? Nolo olet. Tee teeltä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sinä itse olet varmaankin samoihin aikoihin lueskemassa tätä palstaäijän saagaa, eikö näin? Nolo olet. Tee teeltä😉
Hah Mii pelle hiljaaa tai kukaan ei oo ylpeä😉🍊reisi
- Anonyymi
Hyvästi. Ota tämä 🖕 matkamuistoksi minulta.
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Aja tuo demoni itsestäs ulos. Olet kovin väsyttävää seuraa. Samaa kuraa joka päivä x10. Etkö itse huomaa, miten homehtunutta tuo jankkaamisesi on. Jos ei ole hyvää sanottavaa niin mene ihmeessä terapiaan. Tule sitten iloisempana ja positiivisempana takaisin.
Tsemppiä 🫂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aja tuo demoni itsestäs ulos. Olet kovin väsyttävää seuraa. Samaa kuraa joka päivä x10. Etkö itse huomaa, miten homehtunutta tuo jankkaamisesi on. Jos ei ole hyvää sanottavaa niin mene ihmeessä terapiaan. Tule sitten iloisempana ja positiivisempana takaisin.
Tsemppiä 🫂Samat sanat hänelle myös minulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat hänelle myös minulta!
No tuossa oli välissä mun kommentin jälkeen taas niin keinosiemennetty teksti, että kirjoitin tuon. Eli mun kommenttien välistä poistettiin teksti ja tuoltahan tuo nyt sitten näyttää 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä 🫂Yhtä kuutamolla olette molemmat, sinä aloittajaäijä ja tuo keskustelupslstan pilkkoja…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä kuutamolla olette molemmat, sinä aloittajaäijä ja tuo keskustelupslstan pilkkoja…
Ja sä olet se keinosiementäjä siinä välissä.
- Anonyymi
Taasko maalitat jotakuta aloittajaksi noilla pisteilläsi? Olethan leikkinyt leikkiäsi jo vuosia. Joku mummeliko edelleen väritettävänä, ymmärsin tuon joistain aiemmista kommenteista?
Sivulta.- Anonyymi
Eiköhän tämä palstaäijä esitä kaiken ikäisiä naisia ja ”naisia” teineistä mummoihin? Mitä sinä yrität täällä sepittää itse?
- Anonyymi
"pistevalvoja"
Tiedoksi sulle että tämä aloitus oli joltain
eri pistekirjoittajalta kun se yksi aiempi
jossa kävit myös selittämässä samaa huttuas.........
Toiset meistä ei ole edes olleet täällä vuosikausia niinko sinä olet ollut.....
Valvomassa kuinka jotkut käyttävät pisteitä........
Piste.piste.........
;
- Anonyymi
noh päästä irti ja lakkaa, estämästä ja viemästä. samat säännöt kaikille itse päätät miten kovasti yrität 😂🤣
- Anonyymi
Persoonallisuushäiriön kanssa elämä on liian työlästä yksinäistä eristäytyy ja lopulta henki pois
- Anonyymi
En jaksa minäkään, enkä ole koskaan kokenut mitään tarvetta auttaa yhtäkään sellaista henkilöä, jonka takia menetin vakituisen työpaikan!
- Anonyymi
Se oli varmasti aloittajaäijä tämän työyhteisön menetys se, olisihan se mukava lukea mitä yhteisölle kuuluu täältä internetistä
- Anonyymi
sivusta. kyllä tuo on hirveää, varsinkin tänä päivänä. Mutta jos täältä tulee ei voi tietää kuka on syyllinen ja onneksi työpaikkoja on lisää. Ja voi tehdä muutakin ja samalla kursseja koulutukseen tai jotain. Ei ole pakko jäädä siihen työttömyyteen. Ja ei auta itseä vaikka muille tekisin samoin. ja joskus on syytä myös itsessä. tämän jos oivaltaa voi päästä parempiin tuloksiin jatkossa. Ja voi selvittää niitä yhteyksiä pois jotka häiritsee.
- Anonyymi
Jos teet seksiä se on loppu.
- Anonyymi
Ja kenelle tämä on tarkoitettu, minä toimin juuri niin kuin itse haluan ja sellaisen henkilön kanssa josta pidän paljon ja jos rakastun häneen se on täysin minun ja hänen välinen asia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kenelle tämä on tarkoitettu, minä toimin juuri niin kuin itse haluan ja sellaisen henkilön kanssa josta pidän paljon ja jos rakastun häneen se on täysin minun ja hänen välinen asia!
Ei haittaa ollenkaan vaikka loppuisi sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä!
- Anonyymi
No en tee tietenkään. Vain sun kanssa.
- Anonyymi
Sano tämä sille ihmiselle, tai tänne tunnisteilla tai sitten lääkärille. On oikeasti hämmästyttävää miten jotkut osaa auttaa, ja joskus pienet jutut auttaa ja ikinä tiedä mitä hyvää tuleva tuo ja miksi joudumme kokemaan jotain tosi vaikeaa. Tsemppiä sinulle!
- Anonyymi
...Ehkäkä hän kaipaa syvästi. Ja toivoo vain parasta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575775
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263584- 792502
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041740
- 211626
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371398