Hyvästi.....

Anonyymi-ap

En vain enää jaksa.....

33

1852

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä sinulla on? Haluatko kertoa?

• Anonyymi

Tuntuu kuin kokisin henkistä väkivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kokenut samaa, paljon. Joskus entisessä elämässäni. Kannattaa lähteä heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kokenut samaa, paljon. Joskus entisessä elämässäni. Kannattaa lähteä heti.

Siis siitä suhteesta, ei elämästä. Kukaan ei ole oman henkesi ja elämäsi pois antamisen väärtti. Tulet sen vielä ymmärtämään 🧡

• Anonyymi

Haluatko sinä itse kertoa minä sinua vaivaa kun kuppaat maanisesti keskellä yötä ”tietoa” tältä teennäistä teatteria pitävältä äijältä? Et ole selvöskikkään tässä päivässä sinäkään🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no kokeile aloittajaäijä sitä rytmikästä hakkausterapiaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sille on parempikin kuvaus, eli itse aiheutettu univaje kun täällä keskellä yötä kirjoittelee joutavuuksia.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis siitä suhteesta, ei elämästä. Kukaan ei ole oman henkesi ja elämäsi pois antamisen väärtti. Tulet sen vielä ymmärtämään 🧡

Kannattaa olla todella tarkka siitä, ketä voi auttaa ja ketä ei! Minulla on todella tarkat kriteerit siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää ja kenen kanssa en!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sille on parempikin kuvaus, eli itse aiheutettu univaje kun täällä keskellä yötä kirjoittelee joutavuuksia.

sivusta

Niin ja sinä itse olet varmaankin samoihin aikoihin lueskemassa tätä palstaäijän saagaa, eikö näin? Nolo olet. Tee teeltä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja sinä itse olet varmaankin samoihin aikoihin lueskemassa tätä palstaäijän saagaa, eikö näin? Nolo olet. Tee teeltä😉

Hah Mii pelle hiljaaa tai kukaan ei oo ylpeä😉🍊reisi

• Anonyymi

Hyvästi. Ota tämä 🖕 matkamuistoksi minulta.

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi

Aja tuo demoni itsestäs ulos. Olet kovin väsyttävää seuraa. Samaa kuraa joka päivä x10. Etkö itse huomaa, miten homehtunutta tuo jankkaamisesi on. Jos ei ole hyvää sanottavaa niin mene ihmeessä terapiaan. Tule sitten iloisempana ja positiivisempana takaisin.
        Tsemppiä 🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aja tuo demoni itsestäs ulos. Olet kovin väsyttävää seuraa. Samaa kuraa joka päivä x10. Etkö itse huomaa, miten homehtunutta tuo jankkaamisesi on. Jos ei ole hyvää sanottavaa niin mene ihmeessä terapiaan. Tule sitten iloisempana ja positiivisempana takaisin.
        Tsemppiä 🫂

Samat sanat hänelle myös minulta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat hänelle myös minulta!

No tuossa oli välissä mun kommentin jälkeen taas niin keinosiemennetty teksti, että kirjoitin tuon. Eli mun kommenttien välistä poistettiin teksti ja tuoltahan tuo nyt sitten näyttää 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä 🫂

Yhtä kuutamolla olette molemmat, sinä aloittajaäijä ja tuo keskustelupslstan pilkkoja…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä kuutamolla olette molemmat, sinä aloittajaäijä ja tuo keskustelupslstan pilkkoja…

Ja sä olet se keinosiementäjä siinä välissä.

• Anonyymi

Taasko maalitat jotakuta aloittajaksi noilla pisteilläsi? Olethan leikkinyt leikkiäsi jo vuosia. Joku mummeliko edelleen väritettävänä, ymmärsin tuon joistain aiemmista kommenteista?
      Sivulta.

• Anonyymi

Eiköhän tämä palstaäijä esitä kaiken ikäisiä naisia ja ”naisia” teineistä mummoihin? Mitä sinä yrität täällä sepittää itse?

• Anonyymi

"pistevalvoja"

Tiedoksi sulle että tämä aloitus oli joltain
        eri pistekirjoittajalta kun se yksi aiempi
        jossa kävit myös selittämässä samaa huttuas.........
        Toiset meistä ei ole edes olleet täällä vuosikausia niinko sinä olet ollut.....
        Valvomassa kuinka jotkut käyttävät pisteitä........

Piste.piste.........

;

• Anonyymi

noh päästä irti ja lakkaa, estämästä ja viemästä. samat säännöt kaikille itse päätät miten kovasti yrität 😂🤣

• Anonyymi

Persoonallisuushäiriön kanssa elämä on liian työlästä yksinäistä eristäytyy ja lopulta henki pois

• Anonyymi

En jaksa minäkään, enkä ole koskaan kokenut mitään tarvetta auttaa yhtäkään sellaista henkilöä, jonka takia menetin vakituisen työpaikan!

• Anonyymi

Se oli varmasti aloittajaäijä tämän työyhteisön menetys se, olisihan se mukava lukea mitä yhteisölle kuuluu täältä internetistä

• Anonyymi

sivusta. kyllä tuo on hirveää, varsinkin tänä päivänä. Mutta jos täältä tulee ei voi tietää kuka on syyllinen ja onneksi työpaikkoja on lisää. Ja voi tehdä muutakin ja samalla kursseja koulutukseen tai jotain. Ei ole pakko jäädä siihen työttömyyteen. Ja ei auta itseä vaikka muille tekisin samoin. ja joskus on syytä myös itsessä. tämän jos oivaltaa voi päästä parempiin tuloksiin jatkossa. Ja voi selvittää niitä yhteyksiä pois jotka häiritsee.

• Anonyymi

Jos teet seksiä se on loppu.

• Anonyymi

Ja kenelle tämä on tarkoitettu, minä toimin juuri niin kuin itse haluan ja sellaisen henkilön kanssa josta pidän paljon ja jos rakastun häneen se on täysin minun ja hänen välinen asia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kenelle tämä on tarkoitettu, minä toimin juuri niin kuin itse haluan ja sellaisen henkilön kanssa josta pidän paljon ja jos rakastun häneen se on täysin minun ja hänen välinen asia!

Ei haittaa ollenkaan vaikka loppuisi sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä!

• Anonyymi

No en tee tietenkään. Vain sun kanssa.

• Anonyymi

Sano tämä sille ihmiselle, tai tänne tunnisteilla tai sitten lääkärille. On oikeasti hämmästyttävää miten jotkut osaa auttaa, ja joskus pienet jutut auttaa ja ikinä tiedä mitä hyvää tuleva tuo ja miksi joudumme kokemaan jotain tosi vaikeaa. Tsemppiä sinulle!

• Anonyymi

...Ehkäkä hän kaipaa syvästi. Ja toivoo vain parasta!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5775
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3584
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      79
      2502
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2059
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1852
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1809
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1740
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1626
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1482
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1398
    Aihe