Epävarma ulkonäöstäsi
Ootko nainen jotenkin
92
4380
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ookko itte?
- AnonyymiUUSI
Mitäpä luulet onko tämä äijä joka täällä naisilta näitä yleisesti kyselee itse ehkä ”hiukan” epävarma itsestään?
- AnonyymiUUSI
Tasapainoinen ihminen ei ole epävarma ulkoisista seikoista. Sivusta totean. Henkinen tasapaino on minusta sitä sisäistä kauneutta, mikä voi näkyä ulospäin myös myönteisellä tavalla. Kuhan totean miehenä. Asiat harvemmin ovat niin yksioikoisia.
Monet asiat vaikuttavat kokonaisuuteen hyvällä ja huonolla tavalla, syitä voi katsoa myös siihen ulkopuolisista vaikuttimista. Sairas ympäristö voi sairastuttaa ihmisen, ihminen joka ei ole itsensä kanssa tasapainossa on aina heikoilla ulkoisiin ärsykkeisiin.
Samoin omalla tekemisellä voi olla vaikutuksia lopputulokseen. Hyvänä esimerkkinä on mm. Tämä S24- palsta, tämä ei ole kaikille hyvästä. Syitä on monia mm. epäterve kommentointi ei ole hyväksi edes sitä harrastaville. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tasapainoinen ihminen ei ole epävarma ulkoisista seikoista. Sivusta totean. Henkinen tasapaino on minusta sitä sisäistä kauneutta, mikä voi näkyä ulospäin myös myönteisellä tavalla. Kuhan totean miehenä. Asiat harvemmin ovat niin yksioikoisia.
Monet asiat vaikuttavat kokonaisuuteen hyvällä ja huonolla tavalla, syitä voi katsoa myös siihen ulkopuolisista vaikuttimista. Sairas ympäristö voi sairastuttaa ihmisen, ihminen joka ei ole itsensä kanssa tasapainossa on aina heikoilla ulkoisiin ärsykkeisiin.
Samoin omalla tekemisellä voi olla vaikutuksia lopputulokseen. Hyvänä esimerkkinä on mm. Tämä S24- palsta, tämä ei ole kaikille hyvästä. Syitä on monia mm. epäterve kommentointi ei ole hyväksi edes sitä harrastaville.Heh,hee.Ainakin kilpasisko on rupsahtanut samaan aikaan.Hän on niin positiivinen ja silti.🥂
- AnonyymiUUSI
Enpä oikeastaan sen ihmeemmin, ainakaan enää.
Kun en mä asialle mitään mahda, eikä ole omaa syytä jokin asia miksi olisin. - AnonyymiUUSI
Miehinen ruma ja pilalla
- AnonyymiUUSI
Kuppe kuppe
- AnonyymiUUSI
Olen kyllä🤍
- AnonyymiUUSI
No mutta sydämen kuitenkin piirustit, apgubbe osoittaaksesi olevasi silti posin puolella?
- AnonyymiUUSI
Parantumattomia tauteja, joihin ei voi vaikuttaa. Häpeän.
- AnonyymiUUSI
Ja nämä mainitsemasi taudit vaikuttaa siihen ulkonäköön vai, naista esittävä itselleen vastaaja? Kerro toki rokoista ym
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nämä mainitsemasi taudit vaikuttaa siihen ulkonäköön vai, naista esittävä itselleen vastaaja? Kerro toki rokoista ym
En tiedä oletko entinen koulukiusattu vai mikä sinut ajaa tällaiseen lapselliseen anonyymiin kiusaamiseen. Jos sinua on joskus kiusattu, se on ehdottomasti väärin ja olen erittäin pahoillani kokemuksestasi. Siinä tapauksessa uskoisin sinun ymmärtävän, että myös oma toimintasi on väärin. Se ei paranna omaa oloasi.
Hyvää kesää!
-Kommentoija sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko entinen koulukiusattu vai mikä sinut ajaa tällaiseen lapselliseen anonyymiin kiusaamiseen. Jos sinua on joskus kiusattu, se on ehdottomasti väärin ja olen erittäin pahoillani kokemuksestasi. Siinä tapauksessa uskoisin sinun ymmärtävän, että myös oma toimintasi on väärin. Se ei paranna omaa oloasi.
Hyvää kesää!
-Kommentoija sivustaAi minäkö olen naisia esittävä äijä ”sivusta” se toksinen tässä kun nauran näille sinun surkeille yrityksille?😂
- AnonyymiUUSI
Tuskin jos hyvä itsetunto🤔
- AnonyymiUUSI
Oletko sä vähän tyhmä??
- AnonyymiUUSI
En suuremmin.
- AnonyymiUUSI
En yhtään, päinvastoin
- AnonyymiUUSI
Olen. Pelkään että en kelpaa, ja olen varmaankin oikeassakin.
- AnonyymiUUSI
Ehkäpä joku itse huonoitsetuntoinen kiiruhtaa tunteakseen itsensä paremmaksi vastaamaan sinulle, että höpsis ym kekeä. Yleensä vastailet kyl aloittajaäijä itse näihin ns avautumisiisi, koska itsetuntosi on täysin olematon.
- AnonyymiUUSI
Miksi et kelpaisi? jos ulkonäössäsi on jotain ongelmia, niin laita itsesi kuntoon että näytät paremmalta, hiukset hyvin, väriä, ja treenaa että näytät nuorelta ja terveeltä...
- AnonyymiUUSI
En lainkaan, hyväksyn sen mitä on annettu eikä se kummoinen ole, mutta näillä mennään. Psyykkailetko naisia yleisesti täällä vai pitäisikö nämä galluppisi ymmärtää oikein nääs henkilöön meneväksi? Pun intended. T
- AnonyymiUUSI
teille on tilattu nyt kunnolla turpaan ja yhtä kauan ja yhtä kovaa, ja kiskotaan rahaa ja hyötyä muille ja hakataan kunnolla, teitä. katsotsaan mitä kaikkea teistä voisi saada ja irrottaa, muille ja saada, teille väkivaltaa ja pahaa 😂🤣😍
- AnonyymiUUSI
Sulla täytyy olla aloittajaäijä tätä karismaattista tavaraa valmiina, mitä copypastailet elämästä ja todellisuudesta viaraantuneiden pöyristeltäväksi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen, koska sinä olet täydellinen minun silmissäni. Haluan sinulle vain parasta rakas.
- AnonyymiUUSI
En yleensä, koska en ajattele juurikaan ulkonäköäni, kun olen muiden kanssa tekemisissä. Toki on parempia päiviä ja on huonompia päiviä. Entisen kaivattuni pelleily toisen kanssa sai epävarmaksi ja myös katsomaan häntä ja ajattelemaan hänestä eri tavalla.
- AnonyymiUUSI
Se ja ettei olosuhteet ole koskaan mun puolella. Aina saa taistella olemassa olosta
- AnonyymiUUSI
Likipitäen jokainen nainen on, jossain määrin.
- AnonyymiUUSI
Jep, noinhan se tutkimusten mukaan on. Oikeastaan jokainen nainen, joka ylipäänsä ulkonäöstään välittää, on jossain määrin epävarma, eikä pidä ulkonäöstään. Joinain päivinä enemmän ja joinain päivinä vähemmän, mutta sellaiset, joilla ei mitään epävarmuutta asiasta ole ovat hyvin harvinaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep, noinhan se tutkimusten mukaan on. Oikeastaan jokainen nainen, joka ylipäänsä ulkonäöstään välittää, on jossain määrin epävarma, eikä pidä ulkonäöstään. Joinain päivinä enemmän ja joinain päivinä vähemmän, mutta sellaiset, joilla ei mitään epävarmuutta asiasta ole ovat hyvin harvinaisia.
Niin. Mä en tykkää tommoisista ahdistelevista kysymyksistä. Yksi poikakaveri nuorena koitti painostaa esiintymään alasti hänen edessään, että kyllähän nyt tulevaa vaimoaan haluaa katsella. Miehillä on usein kummallisia käsityksiä siitä, miten toisen kehoon voi suhtautua. En pidä alastomana hyppelemisestä, se on jotenkin vulgaaria ja epäeroottista. Viihdyn omassa kehossani ja rakastan sitä, se on hyvä keho joka on toiminut hyvin. Miehille usein kuitenkin joku asia pistää silmään oli sitten minkä näköinen ja pettymys ilmaistaan ilkeästi vihjaillen tai vaan lerpahtaneena munana ja enemmänkin tunnen epäluottamusta miehiin tässä asiassa, kun syyllistä omaa kehoani heidän käsitysten ja mielenliikkeiden mukaan.
Mies. Jos saat kumppanin, ole kiitollinen. Et itsekkään ole täydellinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Mä en tykkää tommoisista ahdistelevista kysymyksistä. Yksi poikakaveri nuorena koitti painostaa esiintymään alasti hänen edessään, että kyllähän nyt tulevaa vaimoaan haluaa katsella. Miehillä on usein kummallisia käsityksiä siitä, miten toisen kehoon voi suhtautua. En pidä alastomana hyppelemisestä, se on jotenkin vulgaaria ja epäeroottista. Viihdyn omassa kehossani ja rakastan sitä, se on hyvä keho joka on toiminut hyvin. Miehille usein kuitenkin joku asia pistää silmään oli sitten minkä näköinen ja pettymys ilmaistaan ilkeästi vihjaillen tai vaan lerpahtaneena munana ja enemmänkin tunnen epäluottamusta miehiin tässä asiassa, kun syyllistä omaa kehoani heidän käsitysten ja mielenliikkeiden mukaan.
Mies. Jos saat kumppanin, ole kiitollinen. Et itsekkään ole täydellinen.Eikö se naisena esiintyvä jämä ole ihan tavallista näissä ”pärisyhteissä” että ollaan joskus alasti? Mutta ihan kiva tarina elämänkoulutallukoille silti👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se naisena esiintyvä jämä ole ihan tavallista näissä ”pärisyhteissä” että ollaan joskus alasti? Mutta ihan kiva tarina elämänkoulutallukoille silti👍
Kenelle on ja kenelle ei. Itselleni ei ole parisuhteessakaan tavallista kuljeskella ympäriinsä alastomana.
- AnonyymiUUSI
Lopeta valehtelu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies. Jos saat kumppanin, ole kiitollinen. Et itsekkään ole täydellinen.no tuon lerpahtaneen k-alun aiheuttaa se roikkuva läskimaha.
muuten läskit on ok, kunhan ne on naisessa oikeilla paikoillaan (muuallakuin siinä mahassa) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no tuon lerpahtaneen k-alun aiheuttaa se roikkuva läskimaha.
muuten läskit on ok, kunhan ne on naisessa oikeilla paikoillaan (muuallakuin siinä mahassa)Juuri tuota tarkoitan. Että läskienkin pitäisi tajuta roikkua juuri oikeissa kohdissa sinun mieliksesi. Sinulla on vain heikko libido ja syytät siitä jotain naisen luonnollista yksityiskohtaa. Miehet joilla on heikko libido sopii kaverisuhteisiin, koska itse en ainakaan aio vanhanakaan olla suhteessa ilman seksiä enkä kuuntele jonkun vanhan käntyn veetuilua. Ei ihme jos naiset haluaa avioeroja.
- AnonyymiUUSI
En ole. Pidän itsestäni juuri sellaisena kuin olen. Ihan sama minulle vaikka en kelpaisi kenellekään, koska minun elämäni pääasiallisin tarkoitus ei ole yhdenkään miehen mielyttäminen. Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten!
- AnonyymiUUSI
Mua on vuosia kohdeltu niin että tunnen vaan nykyään olevani ja ruma ja vastenmielinen.
- AnonyymiUUSI
No voi, ja missä tämä tapahtui? Anna kun arvaan naisia esittävä äijä- täällä keskustelupalstatodellisuudessa? Joku sanoi olet ruma ja sinä aivan romahdit ”naisena”?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi, ja missä tämä tapahtui? Anna kun arvaan naisia esittävä äijä- täällä keskustelupalstatodellisuudessa? Joku sanoi olet ruma ja sinä aivan romahdit ”naisena”?
Ei kyllä se oli enemmänkin se että kun olen mielestäni kaunis nainen ja muutkin sanoo niin ja silti joku epäilee jatkuvasti mieheksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä se oli enemmänkin se että kun olen mielestäni kaunis nainen ja muutkin sanoo niin ja silti joku epäilee jatkuvasti mieheksi.
katso peiliin, peili kertoo totuuden....
no eivaan, ota valokuva, siitä näet oikean itsesi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
katso peiliin, peili kertoo totuuden....
no eivaan, ota valokuva, siitä näet oikean itsesiJuu olen kyllä nähnyt itseni. Vttuako se sua kiinnostaa? Oot itse kun prsereikä naamassa.
- AnonyymiUUSI
En ole epävarma ulkonäöstäni😌
- AnonyymiUUSI
Koen olevani ihas jees.Harmi vain kun kaivattuni on hajuyliherkkä eikä siedä minun hajuani.
- AnonyymiUUSI
Haiseva pullero 🤦🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Olen kyllä. Sanovat, että olen turhan itsekriittinen. Vaikea ottaa vastaan kehuja, kun jos se onkin vttuilua.
- AnonyymiUUSI
Koen olevani sairas ruma psykopaatti. Oikeastaan täysi nolla.
- AnonyymiUUSI
no et todellakaan ole jos noin ajattelet itse...
psykopaatit on aina kauniita ja täydellisiä, kysy vaikka heiltä..
- AnonyymiUUSI
Tällaiset kysymykset ovat jotenkin niin pinnallisia.
Jossain vaiheessa elämää ulkonäköseikoista tulee toissijaisia toimintoja.- AnonyymiUUSI
Miksi näet ulkonäön erillisenä asiana? Ymmärrätkö mistään mitään?
- AnonyymiUUSI
joo siinä vaiheessa kun nainen on + 50 v...
- AnonyymiUUSI
Ei, ei ole mitään syytä. Ulkonäkö ei ole kiinnostavinta ihmisissä, vaan se, mitä kuoren alla on. Mulla on myös hyvä itsetunto ja tiedän hyvät ja huonot puoleni, koskien niin ulkonäköäni kuin luonnettanikin.
- AnonyymiUUSI
Mitä on sisällä enää??
- AnonyymiUUSI
En, vaan iästäni.
- AnonyymiUUSI
En kauheasti mieti kun ei ole kiinnostusta edes lähestyä. Tietoinen valinta pitää poissa! kaukana!... Enkä ole johonkin aikaan tunnistanut itseäni enää. Ihan päivästä riippuvaista miltä sitä näyttää. Lihonut olen eikä kiinnosta miettiä miten syö tai liikkuu. Kipuja on ympäri kehoa. Kuin olisi tulehdustilassa. Mieleni on mikä on heiluu sinne tänne ja kuvitan oman elämäni. Päivät lipuvat sidottuna oudoissa ajatuksissa. Todellisuus voi joskus satuttaa liikaa. Eikä ole voimia taistella. Katselen ihmisiä kaukaa parempi jos muita ei olisi kun kolosta liikkuu. Toisinaan en jaksa käydä suihkussa joskus taas sekin menee liiallisuuksiin pakko-oireiluni vuoksi. Pelkään että haisen jos en pese käsiä kahdesti. Mutta ei se käsienpesu vie niitä sairaita ajatuksia pois päästäni. Loppuelämältä en toivo muutakuin jotain ihmeen voimia selvitä vielä. Tunnistan että olen jo tipahtanut kyydistä.
- AnonyymiUUSI
kannattais miettiä niitä syömisiä kyllä. olosi olisi paljon parempi jos söisit terveellisesti.
kun kuljet kadulla niin mene juttelemaan jollekin, vaikka tutuille alkuun, naapureille tms. kokeile miten se sujuu, ihan huvin vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Olen tyytyväinen ulkonäkööni. Minulla on kauniit pitkät hiukset, täydelliset tissit ja pehmeä ihana maha🩷
- AnonyymiUUSI
Mulla on vähä karvainen maha🩷😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vähä karvainen maha🩷😘
Karvainen vähän pullea maha miehellä, nam🥰😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️💦😘🫦❤️🔥💚🚀❤️
- AnonyymiUUSI
😊❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se on kyllä nainen....
- AnonyymiUUSI
En oo.
- AnonyymiUUSI
Ainoastaan muutaman tietyn ihmisen seurassa, yrittävät kai saada minulle olon etten riitä.
- AnonyymiUUSI
Mitäs oot sellaisessa seurassa ja ehkä ansaitset pskan olon. Niin
- AnonyymiUUSI
Mooviainesta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näytätkö mongoloidilta
- AnonyymiUUSI
Näytät mon go loi dilta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näytät mon go loi dilta
Se toinen näyttää simpassin ja muulin risteytykseltä,se ruskea silmäinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan hyvä ihminen sano noin.. Ei sulla ole oikeutta sanoa kellekään näin tai varaa sanoa. Oletko itse rehellinen ja hyvä? Kiero pska..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan hyvä ihminen sano noin.. Ei sulla ole oikeutta sanoa kellekään näin tai varaa sanoa. Oletko itse rehellinen ja hyvä? Kiero pska..
Mä nautin kun voi piilovttuilla ja ilkeillä. Aah se nautinto kun toiselle tulee pska fiilis. Ja tämä tietty parasta kun sen tekee porukalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä nautin kun voi piilovttuilla ja ilkeillä. Aah se nautinto kun toiselle tulee pska fiilis. Ja tämä tietty parasta kun sen tekee porukalla
Kyllä täytyy pahasti olla sadistinen jos tuollaista jotkut harrastaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täytyy pahasti olla sadistinen jos tuollaista jotkut harrastaa.
et uskoisi miten paljon juuri tuollaisia ihmisiä on vapaana. tosi paljon. niitä on oikein porukoittain liikkeellä.
- AnonyymiUUSI
En ole oikein kokenut kropan ja sielun tasapainoa. Paino vaihdellut tässä muutaman vuoden, ihan oikeista syistä. Ja tuntuu että ei löydy omaa hiystyyliä ja vaatetta ja ollut fyysisiä oireita, että kyllä johonkin vaikuttaa. tasapainottuu kyllä kun elämä tässä asettuu ja rauhoittuu ja menee omille urilleen, niin sanotusti.
- AnonyymiUUSI
Ihan sinut olen. Terveyssyistä ja intohimosta urheiluun mä silti tein parannuksen. En siksi että pelkäisin olla läski. Sitä paitsi ylipaino on ylivoimaa yhdistettynä voimaan.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän me kaikki olla ainakin joskus ja jostain.
- AnonyymiUUSI
ja ruokailutottumukset ja kauneudenhoito iltatoimet. kaipaan kovasti omia rutiineja mikä vaikuttaa kaikkeen itsessä. ei ne nyt niin luksusta ole, mutta omaan niin sanottua elintasoa, tottumuksia ja tapoja.
- AnonyymiUUSI
niitä tehnyt lukiosta asti ja tietysti iän myötä tietysti paikoin tullut vähän laadukkaampaa mutta aika hyvä ollut aina.
- AnonyymiUUSI
en ole näin huonosti elänyt edes pieni tuloista opiskelijana toki kävin sillonkin töissä. tämä on siis ollut monta kuukautta täysin kuollutta. välillä saanut kaupassa ostettua jotakin ja jotain tilattua ja voittanut milloin mistäkin. kiva jos joku päästäisi minusta irti ja antaisi kutsumsni elämäni saapua minuun kun on minun tietoisuutta ja tapojani.
- AnonyymiUUSI
esim kasviksia ja rasvatonta jogorttia, mysliä on ollut kyllä aina, se muutama euro on aina löytänyt. samoin kasvojen hoito ja hiusten hoitoon asioita, vaikka edullisia. ja aina omasta päästä löytynyt edullista hyvää reseptiä tai laadukkaampaa. samoin mukavaa tekemistä.
- AnonyymiUUSI
samoin lapsille on aina löytynyt, jos ei muuta niin riisipuuroa välipalaksi tai iltapaksi ja keksinyt muutakin kuin nakkia tai perunaa. ja aina tehnyt täytettyjä leipiä, ja etsinyt uusia hyviä ja taloudellisia reseptejä. nythän ootte vienut kaiken. ja myös muusta, aina ostanut vaatetta, tekemistä ja suunnitellut etukäteen ja järjestänyt töitä ja muuta. tämä on ihan hirveää. sama miesjutuissa ja kaikessa. tämä on ihan kuollutta.
- AnonyymiUUSI
Voihan se olla. En usko olevani tarpeeksi nätti ja nuori. Ei tosin haittaa yksipuolisuuskaan oloa.
- AnonyymiUUSI
jos ei muuta niin lasten kanssa leikkipuistoon, rannalle tai jotain. nyt tehdään monessa asiassa viikossa se mitä ennen päivässä. jotain nyt tehdään, mutta ei ole minun tietoisuutta tai meidän elämää.
- AnonyymiUUSI
Olen ehkä. Siksi en ehkä enää voi katsoa häntä ollenkaan. Koska nolottaa, kun ajattelin häntä ja että hänkin voisi pitää minusta.
- AnonyymiUUSI
kuule, katso peilistä sivuprofiiliasi, ja jos siinä vatsasi näkyy isoimmassa osassa.... niin ei hyvä! silloin tee jotain että pistät sen sivuprofiilisi kuriin. itsetuntosi on senjälkeen huimasti parempi ja sitten uskallat kohdata hänet ja jutella hänen kanssaan..
- AnonyymiUUSI
En todellakaan, itsevarmuutta löytyy ainakin 150%🤣
- AnonyymiUUSI
En ole. En ole enää nuori, enkä kaunotar, en missityyppinen, mutta hyvävartaloinen ja hyvin säilynyt. Lasten mielestä myös suloinen 😄
- AnonyymiUUSI
Useimmat naiset on useimmiten vie mitä kauniimpi on sitä epävarmempi on jopa itsestään kun yleensä miksi saanut huomiota niin ulkonäkönsä takia ei osaamisensa ja päälle päätteeksi vielä löytää miehiä niin kuin naisia jotka arvostelevat ja kritisoivat ulkonäköä siksi että voisivat jotenkin vaikuttaa kyseisen henkilön itse tuntoon miehet yleensä siksi että huonon itsetunnon omaavalta naiselta pillun saanti on helpompaa ja toiset naiset monesti siksi että heillä itsellään on huono itsetunto itsestään mu sitä en ole koskaan oppinu miten se saa oman olon tuntumaan paremmalta kun on saanut jonkun tuntemaan oman olonsa huonommaksi jopa omassa kehossaan
- AnonyymiUUSI
Oon Juha Mieton näköinen ja kokoinen joka puolelta.
Huvittaskos alkaa lasten tekoon? - AnonyymiUUSI
En vaan olen oikein tyytyväinen pehmeisiin hyvin naisellisiin muotoihini. X-mallinen vartalo ja sitä pehmeyttä siellä missä sitä pitääkin olla 😉.
- AnonyymiUUSI
Oletko jotenkin tyhmä ja yksinkertainen?!
Sähinä vain käy kun kateuksissasi sinua vituttaa minun kauneuteni, ihana luonne, menestykseni, ystävät ympärilläni, rakkautta saan enemmän kuin monikaan osakseen. Minä merkitsen itselleni ja minä merkitsen myös muille. Minä olen rakastettu. Toivon että sinäkin vielä paranet.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19312960- 826265
- 1235965
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495552Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234462- 924380
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434332Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424251Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334218Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483757