Epävarma ulkonäöstäsi
Ootko nainen jotenkin
262
7159
Vastaukset
- Anonyymi
Ookko itte?
- Anonyymi
Mitäpä luulet onko tämä äijä joka täällä naisilta näitä yleisesti kyselee itse ehkä ”hiukan” epävarma itsestään?
- Anonyymi
Tasapainoinen ihminen ei ole epävarma ulkoisista seikoista. Sivusta totean. Henkinen tasapaino on minusta sitä sisäistä kauneutta, mikä voi näkyä ulospäin myös myönteisellä tavalla. Kuhan totean miehenä. Asiat harvemmin ovat niin yksioikoisia.
Monet asiat vaikuttavat kokonaisuuteen hyvällä ja huonolla tavalla, syitä voi katsoa myös siihen ulkopuolisista vaikuttimista. Sairas ympäristö voi sairastuttaa ihmisen, ihminen joka ei ole itsensä kanssa tasapainossa on aina heikoilla ulkoisiin ärsykkeisiin.
Samoin omalla tekemisellä voi olla vaikutuksia lopputulokseen. Hyvänä esimerkkinä on mm. Tämä S24- palsta, tämä ei ole kaikille hyvästä. Syitä on monia mm. epäterve kommentointi ei ole hyväksi edes sitä harrastaville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasapainoinen ihminen ei ole epävarma ulkoisista seikoista. Sivusta totean. Henkinen tasapaino on minusta sitä sisäistä kauneutta, mikä voi näkyä ulospäin myös myönteisellä tavalla. Kuhan totean miehenä. Asiat harvemmin ovat niin yksioikoisia.
Monet asiat vaikuttavat kokonaisuuteen hyvällä ja huonolla tavalla, syitä voi katsoa myös siihen ulkopuolisista vaikuttimista. Sairas ympäristö voi sairastuttaa ihmisen, ihminen joka ei ole itsensä kanssa tasapainossa on aina heikoilla ulkoisiin ärsykkeisiin.
Samoin omalla tekemisellä voi olla vaikutuksia lopputulokseen. Hyvänä esimerkkinä on mm. Tämä S24- palsta, tämä ei ole kaikille hyvästä. Syitä on monia mm. epäterve kommentointi ei ole hyväksi edes sitä harrastaville.Heh,hee.Ainakin kilpasisko on rupsahtanut samaan aikaan.Hän on niin positiivinen ja silti.🥂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh,hee.Ainakin kilpasisko on rupsahtanut samaan aikaan.Hän on niin positiivinen ja silti.🥂
No sinä olet se jolla niitä mielenterveysongelmia riittää. Joko pääsit taas sairaalajaksolta tänne kirjoittelemaan?
Ja niin sähän tiedät sen ett oot ruma ja vanhan näköinen siihen naiseen verrattuna. Harmittaako? Taitaapa todellakin kun niin selvästi sen täällä näytät.🤣 - Anonyymi
Itsestään selvää että on. Kukaan itsestään varma ei tee tällaista aihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin omalla tekemisellä voi olla vaikutuksia lopputulokseen. Hyvänä esimerkkinä on mm. Tämä S24- palsta, tämä ei ole kaikille hyvästä. Syitä on monia mm. epäterve kommentointi ei ole hyväksi edes sitä harrastaville.Sinä olet tuota mieltä ja ole vapaasti.Kaikki ei kuitenkaan näin ajattele.On normaalia tuntea epävarmuutta rakkaansa kanssa ainakin aluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh,hee.Ainakin kilpasisko on rupsahtanut samaan aikaan.Hän on niin positiivinen ja silti.🥂
Kuka se kilpasisko on,hä gubbe.?luuletko,että kilpailee aviomiehestään,ota se,jos saat naiseksi tekeytyvä mies!
- Anonyymi
Enpä oikeastaan sen ihmeemmin, ainakaan enää.
Kun en mä asialle mitään mahda, eikä ole omaa syytä jokin asia miksi olisin. - Anonyymi
Miehinen ruma ja pilalla
- Anonyymi
Kuppe kuppe
- Anonyymi
I love my lazy eyelid
- Anonyymi
Olen kyllä🤍
- Anonyymi
No mutta sydämen kuitenkin piirustit, apgubbe osoittaaksesi olevasi silti posin puolella?
- Anonyymi
Parantumattomia tauteja, joihin ei voi vaikuttaa. Häpeän.
- Anonyymi
Ja nämä mainitsemasi taudit vaikuttaa siihen ulkonäköön vai, naista esittävä itselleen vastaaja? Kerro toki rokoista ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nämä mainitsemasi taudit vaikuttaa siihen ulkonäköön vai, naista esittävä itselleen vastaaja? Kerro toki rokoista ym
En tiedä oletko entinen koulukiusattu vai mikä sinut ajaa tällaiseen lapselliseen anonyymiin kiusaamiseen. Jos sinua on joskus kiusattu, se on ehdottomasti väärin ja olen erittäin pahoillani kokemuksestasi. Siinä tapauksessa uskoisin sinun ymmärtävän, että myös oma toimintasi on väärin. Se ei paranna omaa oloasi.
Hyvää kesää!
-Kommentoija sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko entinen koulukiusattu vai mikä sinut ajaa tällaiseen lapselliseen anonyymiin kiusaamiseen. Jos sinua on joskus kiusattu, se on ehdottomasti väärin ja olen erittäin pahoillani kokemuksestasi. Siinä tapauksessa uskoisin sinun ymmärtävän, että myös oma toimintasi on väärin. Se ei paranna omaa oloasi.
Hyvää kesää!
-Kommentoija sivustaAi minäkö olen naisia esittävä äijä ”sivusta” se toksinen tässä kun nauran näille sinun surkeille yrityksille?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minäkö olen naisia esittävä äijä ”sivusta” se toksinen tässä kun nauran näille sinun surkeille yrityksille?😂
Ja vielä kerran- kahden helttapuolisen kohdalla-. mustamaalaukseen ja spinnaukseen puuttuminen on kiusaamista? Sen kaksinaismoralismismin voi tunkea sinne missä aurinko ei paista. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä kerran- kahden helttapuolisen kohdalla-. mustamaalaukseen ja spinnaukseen puuttuminen on kiusaamista? Sen kaksinaismoralismismin voi tunkea sinne missä aurinko ei paista. T
Aikas veret seisauttava kommentti T kirjaimelta kuka on aloittanut (Yks T kirjain)suuren sodan).
- Anonyymi
Tuskin jos hyvä itsetunto🤔
- Anonyymi
En suuremmin.
- Anonyymi
Hyvät huulet millä pyytää sitten anteeksi sitä ettei ole näteimmästä päästä. Niillä mennään.
- Anonyymi
En yhtään, päinvastoin
- Anonyymi
Olen. Pelkään että en kelpaa, ja olen varmaankin oikeassakin.
- Anonyymi
Ehkäpä joku itse huonoitsetuntoinen kiiruhtaa tunteakseen itsensä paremmaksi vastaamaan sinulle, että höpsis ym kekeä. Yleensä vastailet kyl aloittajaäijä itse näihin ns avautumisiisi, koska itsetuntosi on täysin olematon.
- Anonyymi
Miksi et kelpaisi? jos ulkonäössäsi on jotain ongelmia, niin laita itsesi kuntoon että näytät paremmalta, hiukset hyvin, väriä, ja treenaa että näytät nuorelta ja terveeltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kelpaisi? jos ulkonäössäsi on jotain ongelmia, niin laita itsesi kuntoon että näytät paremmalta, hiukset hyvin, väriä, ja treenaa että näytät nuorelta ja terveeltä...
Ulkonäköongelmat eivät poistu kunnostamalla, jos ihminen syntyy rumaksi. Rumaa ulkonäköä ei voi sulkea pois mielestään, sillä muut osoittavat jatkuvasti sen kohtaamistilanteissa. Itse en hyväksy rumuuttani, vaikka olen kärsinyt siitä yli 70 vuotta. Se on vaikuttanut elämääni niin paljon. En olisi saanut kohtuullisen hyvää työpaikkaa, ellen olisi kohennellut kasvojani ja hiuksiani perusteellisesti ennen työpaikka -haastattelua. Koska olin parhaimman näköinen hakijoista, sain paikan. Työtodistuksella ei ollut niin suurta vaikutusta kuin ulkonäöllä, koska työhön kuului myös asiakaspalvelu sivutyönä. Jatkuvasti työssäni havaitsin sen, että ulkonäöllä oli vaikutus siinäkin, miten sinuun suhtauduttiin työelämässä.
Vaikka näytin terveeltä ja nuorelta, sekä kohensin ulkonäköäni tyydyttäväksi, sillä ei ollut mitään merkitystä itseäni kauniimpien rinnalla. Koko elämäni olen kokenut, että meillä rumilla ei ole ihmisarvoa ja minua on yritetty käyttää hyväksi rahallisesti ja monella muullakin tavoin. Tämän johdosta en ole saanut edes ystäviä, koska vaadin rehellisyyttä ja jätän ihmissuhteet, jotka eivät siihen pyri. Olen huomannut, että meitä rumia pidetään myös tyhminä, joita voi helposti huijata. Työpaikalla jouduin tekemään lintsarien töitä jatkuvasti, eikä valitukset tuoneet asiaan muutosta. Palkkaa en saanut näistä ylimääräisistä töistä.
- Anonyymi
En lainkaan, hyväksyn sen mitä on annettu eikä se kummoinen ole, mutta näillä mennään. Psyykkailetko naisia yleisesti täällä vai pitäisikö nämä galluppisi ymmärtää oikein nääs henkilöön meneväksi? Pun intended. T
- Anonyymi
Kyllä olen, koska sinä olet täydellinen minun silmissäni. Haluan sinulle vain parasta rakas.
- Anonyymi
En yleensä, koska en ajattele juurikaan ulkonäköäni, kun olen muiden kanssa tekemisissä. Toki on parempia päiviä ja on huonompia päiviä. Entisen kaivattuni pelleily toisen kanssa sai epävarmaksi ja myös katsomaan häntä ja ajattelemaan hänestä eri tavalla.
- Anonyymi
Se ja ettei olosuhteet ole koskaan mun puolella. Aina saa taistella olemassa olosta
- Anonyymi
Likipitäen jokainen nainen on, jossain määrin.
- Anonyymi
Jep, noinhan se tutkimusten mukaan on. Oikeastaan jokainen nainen, joka ylipäänsä ulkonäöstään välittää, on jossain määrin epävarma, eikä pidä ulkonäöstään. Joinain päivinä enemmän ja joinain päivinä vähemmän, mutta sellaiset, joilla ei mitään epävarmuutta asiasta ole ovat hyvin harvinaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, noinhan se tutkimusten mukaan on. Oikeastaan jokainen nainen, joka ylipäänsä ulkonäöstään välittää, on jossain määrin epävarma, eikä pidä ulkonäöstään. Joinain päivinä enemmän ja joinain päivinä vähemmän, mutta sellaiset, joilla ei mitään epävarmuutta asiasta ole ovat hyvin harvinaisia.
Niin. Mä en tykkää tommoisista ahdistelevista kysymyksistä. Yksi poikakaveri nuorena koitti painostaa esiintymään alasti hänen edessään, että kyllähän nyt tulevaa vaimoaan haluaa katsella. Miehillä on usein kummallisia käsityksiä siitä, miten toisen kehoon voi suhtautua. En pidä alastomana hyppelemisestä, se on jotenkin vulgaaria ja epäeroottista. Viihdyn omassa kehossani ja rakastan sitä, se on hyvä keho joka on toiminut hyvin. Miehille usein kuitenkin joku asia pistää silmään oli sitten minkä näköinen ja pettymys ilmaistaan ilkeästi vihjaillen tai vaan lerpahtaneena munana ja enemmänkin tunnen epäluottamusta miehiin tässä asiassa, kun syyllistä omaa kehoani heidän käsitysten ja mielenliikkeiden mukaan.
Mies. Jos saat kumppanin, ole kiitollinen. Et itsekkään ole täydellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Mä en tykkää tommoisista ahdistelevista kysymyksistä. Yksi poikakaveri nuorena koitti painostaa esiintymään alasti hänen edessään, että kyllähän nyt tulevaa vaimoaan haluaa katsella. Miehillä on usein kummallisia käsityksiä siitä, miten toisen kehoon voi suhtautua. En pidä alastomana hyppelemisestä, se on jotenkin vulgaaria ja epäeroottista. Viihdyn omassa kehossani ja rakastan sitä, se on hyvä keho joka on toiminut hyvin. Miehille usein kuitenkin joku asia pistää silmään oli sitten minkä näköinen ja pettymys ilmaistaan ilkeästi vihjaillen tai vaan lerpahtaneena munana ja enemmänkin tunnen epäluottamusta miehiin tässä asiassa, kun syyllistä omaa kehoani heidän käsitysten ja mielenliikkeiden mukaan.
Mies. Jos saat kumppanin, ole kiitollinen. Et itsekkään ole täydellinen.Eikö se naisena esiintyvä jämä ole ihan tavallista näissä ”pärisyhteissä” että ollaan joskus alasti? Mutta ihan kiva tarina elämänkoulutallukoille silti👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se naisena esiintyvä jämä ole ihan tavallista näissä ”pärisyhteissä” että ollaan joskus alasti? Mutta ihan kiva tarina elämänkoulutallukoille silti👍
Kenelle on ja kenelle ei. Itselleni ei ole parisuhteessakaan tavallista kuljeskella ympäriinsä alastomana.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies. Jos saat kumppanin, ole kiitollinen. Et itsekkään ole täydellinen.no tuon lerpahtaneen k-alun aiheuttaa se roikkuva läskimaha.
muuten läskit on ok, kunhan ne on naisessa oikeilla paikoillaan (muuallakuin siinä mahassa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tuon lerpahtaneen k-alun aiheuttaa se roikkuva läskimaha.
muuten läskit on ok, kunhan ne on naisessa oikeilla paikoillaan (muuallakuin siinä mahassa)Juuri tuota tarkoitan. Että läskienkin pitäisi tajuta roikkua juuri oikeissa kohdissa sinun mieliksesi. Sinulla on vain heikko libido ja syytät siitä jotain naisen luonnollista yksityiskohtaa. Miehet joilla on heikko libido sopii kaverisuhteisiin, koska itse en ainakaan aio vanhanakaan olla suhteessa ilman seksiä enkä kuuntele jonkun vanhan käntyn veetuilua. Ei ihme jos naiset haluaa avioeroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muuten läskit on ok, kunhan ne on naisessa oikeilla paikoillaan (muuallakuin siinä mahassa)Missä kohdin ne on mielestäsi oikeilla kohdillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohdin ne on mielestäsi oikeilla kohdillaan?
No ei ainakaan käsivarsissa ja mahassa!
Rinnat, takapuoli, lantio, ja reidet. Siellä ne läskit kuuluu olla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuota tarkoitan. Että läskienkin pitäisi tajuta roikkua juuri oikeissa kohdissa sinun mieliksesi. Sinulla on vain heikko libido ja syytät siitä jotain naisen luonnollista yksityiskohtaa. Miehet joilla on heikko libido sopii kaverisuhteisiin, koska itse en ainakaan aio vanhanakaan olla suhteessa ilman seksiä enkä kuuntele jonkun vanhan käntyn veetuilua. Ei ihme jos naiset haluaa avioeroja.
Haha, no hommaa ulkomaalainen pienikokoinen panopoika ittellesi seuraksesi. Siittä vaan, ei se ole keltään muulta pois.
Toiset naiset voi huolehtia itsestään ja pysyä kunnossa vielä yli viisikymppisenäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuota tarkoitan. Että läskienkin pitäisi tajuta roikkua juuri oikeissa kohdissa sinun mieliksesi. Sinulla on vain heikko libido ja syytät siitä jotain naisen luonnollista yksityiskohtaa. Miehet joilla on heikko libido sopii kaverisuhteisiin, koska itse en ainakaan aio vanhanakaan olla suhteessa ilman seksiä enkä kuuntele jonkun vanhan käntyn veetuilua. Ei ihme jos naiset haluaa avioeroja.
" on vain heikko libido ja syytät siitä jotain naisen luonnollista yksityiskohtaa. "
ei se ole luonnollista olla joku muodoton rasvamöykky.
se just on niin epäluonnollista kun vaan voi olla.
sairas on se mies joka tuollaista kohtaan tuntee minkäälaista halua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muuten läskit on ok, kunhan ne on naisessa oikeilla paikoillaan (muuallakuin siinä mahassa)Jaa no mitäs luulet ap mies ett naiset ajattelee miehen ulkonäöstä varsinkin jos sitä mahaakin on kunnolla kasvatettu.
Onkohan sellaisella miehellä mitään jakoa naisten ulkonäön arvostelun suhteen jos ei omassa ulkonäössäkäään mitään kehumista ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no mitäs luulet ap mies ett naiset ajattelee miehen ulkonäöstä varsinkin jos sitä mahaakin on kunnolla kasvatettu.
Onkohan sellaisella miehellä mitään jakoa naisten ulkonäön arvostelun suhteen jos ei omassa ulkonäössäkäään mitään kehumista ole.No ei sinun ole mikään pakko olla sellaisen miehen kanssa.... erotakin voi. Vissiin aika helpostikin nykyjään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" on vain heikko libido ja syytät siitä jotain naisen luonnollista yksityiskohtaa. "
ei se ole luonnollista olla joku muodoton rasvamöykky.
se just on niin epäluonnollista kun vaan voi olla.
sairas on se mies joka tuollaista kohtaan tuntee minkäälaista halua.No kukas se nyt on muodoton läskimöykky?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha, no hommaa ulkomaalainen pienikokoinen panopoika ittellesi seuraksesi. Siittä vaan, ei se ole keltään muulta pois.
Toiset naiset voi huolehtia itsestään ja pysyä kunnossa vielä yli viisikymppisenäkin.No minä olen viiskymppinen ja ikäisekseni ihan tarpeeksi hyvännäköinen. Minulla on myös ikäisiäni ystäviä ja tuttavia joilla kehot alkaneet ikääntymään kukin omalla tavallaan, eikä tulisi mieleenkään alkaa nimittelemään ja kritisoimaan noin rumasti. Sinulla on jotain ongelmia, saisit hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no mitäs luulet ap mies ett naiset ajattelee miehen ulkonäöstä varsinkin jos sitä mahaakin on kunnolla kasvatettu.
Onkohan sellaisella miehellä mitään jakoa naisten ulkonäön arvostelun suhteen jos ei omassa ulkonäössäkäään mitään kehumista ole.Minusta on ihan hirveä ajatus, että alkaisin noin rumasti kritisoimaan rakkaiden ulkonäköä. Itse en ole vielä niin rumaa miestä nähnyt, etten potentiaalisesti voisi harrastaa seksiä. Mutta minulla onkin terve ja vahva libido, se on ajatus yhdynnästä joka kiihottaa, ei niinkään joku ulkonäkö. Kerran nuorena harrastin seksiä yli 70 vuotiaan miehen kanssa, se oli ihan samanlaista kun muutenkin, mutta hän oli mukava ja huomaavaisempi kuin nuoremmat. Saunottiin ja sitten oli seksiä😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on ihan hirveä ajatus, että alkaisin noin rumasti kritisoimaan rakkaiden ulkonäköä. Itse en ole vielä niin rumaa miestä nähnyt, etten potentiaalisesti voisi harrastaa seksiä. Mutta minulla onkin terve ja vahva libido, se on ajatus yhdynnästä joka kiihottaa, ei niinkään joku ulkonäkö. Kerran nuorena harrastin seksiä yli 70 vuotiaan miehen kanssa, se oli ihan samanlaista kun muutenkin, mutta hän oli mukava ja huomaavaisempi kuin nuoremmat. Saunottiin ja sitten oli seksiä😊
Kerrot omista fantasioistasi palstasetä tarpeeksi kieroutuneille. Pitäkää lippu korkealla kaikki. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot omista fantasioistasi palstasetä tarpeeksi kieroutuneille. Pitäkää lippu korkealla kaikki. TT
Sukupuolesta riippumatta, sekin vielä. Girl then you just a rack with no brain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset naiset voi huolehtia itsestään ja pysyä kunnossa vielä yli viisikymppisenäkin.Aivan.Oletko katsonut itseäsi viimeaikoina peilistä.Olet rupsahtanut vuodessa AIKA PALJON.Se siitä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vaan kateellinen kun pappa piti mua hyvänä ja sain munaa🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohdin ne on mielestäsi oikeilla kohdillaan?
Hmm.Aika vanhan kullankin kallistaa.
- Anonyymi
En ole. Pidän itsestäni juuri sellaisena kuin olen. Ihan sama minulle vaikka en kelpaisi kenellekään, koska minun elämäni pääasiallisin tarkoitus ei ole yhdenkään miehen mielyttäminen. Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten!
- Anonyymi
No vaikka näi palstasetä, jossain iässä sitä on aivan liian vanha moneen traamaan
- Anonyymi
Minä haluaisin miellyttää omaa rakasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluaisin miellyttää omaa rakasta.
Tuossa on järjen ääni.
Jos jotain rakastat niin tietysti haluat sitä miellyttää, ja olla parhaimmillasi sen tähden, ja sen nähden.
- Anonyymi
Mua on vuosia kohdeltu niin että tunnen vaan nykyään olevani ja ruma ja vastenmielinen.
- Anonyymi
No voi, ja missä tämä tapahtui? Anna kun arvaan naisia esittävä äijä- täällä keskustelupalstatodellisuudessa? Joku sanoi olet ruma ja sinä aivan romahdit ”naisena”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi, ja missä tämä tapahtui? Anna kun arvaan naisia esittävä äijä- täällä keskustelupalstatodellisuudessa? Joku sanoi olet ruma ja sinä aivan romahdit ”naisena”?
Ei kyllä se oli enemmänkin se että kun olen mielestäni kaunis nainen ja muutkin sanoo niin ja silti joku epäilee jatkuvasti mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä se oli enemmänkin se että kun olen mielestäni kaunis nainen ja muutkin sanoo niin ja silti joku epäilee jatkuvasti mieheksi.
katso peiliin, peili kertoo totuuden....
no eivaan, ota valokuva, siitä näet oikean itsesi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No gubbehan on romahtanut todellakin ihan kirjaimellisesti. Hyvä kun pystyy vielä kävelemään ja ne läskit roikkuu huh huh. Eipä kannattais täälläkään enää kirjuutella kellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh sama. Mikähän tuossa miks joku mies muka haluais esittää täällä kaunista naista tai rumaakaan. Itsekin olen tyytyväinen omaan naamaan ja kroppaan ja ihan turha tulla yrittämään itsetuntooni vaikuttamaan. Se olis kiva näiden huutelijoiden pärstäkerroin ja läskimakkarat nähdä 😅😅 luulen ett ovat todella kateellisia naisia 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katso peiliin, peili kertoo totuuden....
no eivaan, ota valokuva, siitä näet oikean itsesiTämä on totta. Kauhistuin, että miten oon päästäny itteni tuohon kuntoon 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Kauhistuin, että miten oon päästäny itteni tuohon kuntoon 😱
Kyllä mä tiedän miltä näytän. Musta nyt niin paljon muitakin vikoja etten kuvitele olevani yhtään mitään. Ei ihmekään että itken vaan jatkuvasti. Pääsis vaan pois. Mullan alle sitä miettii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tiedän miltä näytän. Musta nyt niin paljon muitakin vikoja etten kuvitele olevani yhtään mitään. Ei ihmekään että itken vaan jatkuvasti. Pääsis vaan pois. Mullan alle sitä miettii.
Hei hyvänen aika! voithan tehdä täysremontin, elämäntavat ruokavalio liikunta, jo parissa kuukaudessa näet muutoksia.
ne muut viatkaan ei vaikuta niin vakavilta enää sitte kun kroppa on huippukunnossa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei hyvänen aika! voithan tehdä täysremontin, elämäntavat ruokavalio liikunta, jo parissa kuukaudessa näet muutoksia.
ne muut viatkaan ei vaikuta niin vakavilta enää sitte kun kroppa on huippukunnossa..Mistä pätelit että ylipaino olisi jotenkin se mikä ulkonäössäni olisi vialla? Missään en sellaista ole sanonut. Tuoko kuntoilu mulle pituutta? Muuttaako se kehoni mittasuhteet? Entä naama tuleeko siitä erinäköinen. Teillä ei ole mitään muuta mielessä kuin toisten paino. Entäs jos olisin alipainoinen ja kärsisin siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pätelit että ylipaino olisi jotenkin se mikä ulkonäössäni olisi vialla? Missään en sellaista ole sanonut. Tuoko kuntoilu mulle pituutta? Muuttaako se kehoni mittasuhteet? Entä naama tuleeko siitä erinäköinen. Teillä ei ole mitään muuta mielessä kuin toisten paino. Entäs jos olisin alipainoinen ja kärsisin siitä.
Ai, no en tiennyt tuommoisesta mitään.
Mutta hommaa ittelesi lyhyt mies, joku 170cm mies niin ei haittaa vaikka itse olisitkin kääpiö.
Jos olisit alipainoinen niin sitte pitäisi vaan syödä enempi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, no en tiennyt tuommoisesta mitään.
Mutta hommaa ittelesi lyhyt mies, joku 170cm mies niin ei haittaa vaikka itse olisitkin kääpiö.
Jos olisit alipainoinen niin sitte pitäisi vaan syödä enempiOotko oikeasti noin tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko oikeasti noin tyhmä?
Ilmeisesti olen? En tiedä?
Jos siis olet kääpiö, noin metrin mittainen tai vähän yli, niin jos hommaat 170cm miehen niin sehän on sinun korkeudeltasi katsottuna valtavan pitkä. Niin en vaan tiedä mikä ongelma siinä olisi sinulla.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti olen? En tiedä?
Jos siis olet kääpiö, noin metrin mittainen tai vähän yli, niin jos hommaat 170cm miehen niin sehän on sinun korkeudeltasi katsottuna valtavan pitkä. Niin en vaan tiedä mikä ongelma siinä olisi sinulla....Siis luuletko että mun itsetunto kiinni jotenkin miehestä? Silloin kun olin 187 cm miehen kanssa ois pitänyt olla vissiin tosi korkea itsetunto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis luuletko että mun itsetunto kiinni jotenkin miehestä? Silloin kun olin 187 cm miehen kanssa ois pitänyt olla vissiin tosi korkea itsetunto
Kaikkihan on kiinni miehestä. No jos olet kääpiö ja sinulla ollut 187cm mies, niin se on jo todela naurettavan näköistä!... ei se sinun itsetunnollesi hyvää tehnyt kun kaikki nauraa kun näkee teidät yhdessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan on kiinni miehestä. No jos olet kääpiö ja sinulla ollut 187cm mies, niin se on jo todela naurettavan näköistä!... ei se sinun itsetunnollesi hyvää tehnyt kun kaikki nauraa kun näkee teidät yhdessä...
Ei kyllä kukaan koskaan nauranut Taitaa olla enemmän siellä laitoksessa missä asut tapana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä kukaan koskaan nauranut Taitaa olla enemmän siellä laitoksessa missä asut tapana.
Ne nauraa selän takana ja osoittelee sormella....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis sinä teet niin? Ootko jotenkin mielestäsi niin tärkeä henkilö että se sitten pitäisi jotenkin pahalta tuntua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis sinä teet niin? Ootko jotenkin mielestäsi niin tärkeä henkilö että se sitten pitäisi jotenkin pahalta tuntua?
No ei sinulla ainakaan itsetunnossasi näyttäisi ongelmaa olevan, ja jos miltei kaksimetrisiä miehiäkin otat tuosta vaan, niin en oikeen ymmärä että mikä se sinun ongelma sitte edes on? Taisit tekaista koko ongelma vaan että pääsit kirjottelmaan ja pätemään palastalle....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sinulla ainakaan itsetunnossasi näyttäisi ongelmaa olevan, ja jos miltei kaksimetrisiä miehiäkin otat tuosta vaan, niin en oikeen ymmärä että mikä se sinun ongelma sitte edes on? Taisit tekaista koko ongelma vaan että pääsit kirjottelmaan ja pätemään palastalle....
Kato kun mun itsetunto ei rakennu sen varaan olenko miesten mielestä viehättävä. Mulla on muita kokemuksia jotka rikkoneet mun itseluottamusta. Esim kateelliset eukot jotka haukkuneet ja arvostelleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä aina pitkät miehet minusta olleet enemmän kiinnostuneita. Itse ihastunut enemmän niihin lyhyempiin miehiin. Jos exääni ei lasketa. Pituus ei mielestäni teen miehestä sen komeampaa. Monet ovat pitkiä laihoja hujoppeja. Minä pidän siitä että mies on harteikas ja raamikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä aina pitkät miehet minusta olleet enemmän kiinnostuneita. Itse ihastunut enemmän niihin lyhyempiin miehiin. Jos exääni ei lasketa. Pituus ei mielestäni teen miehestä sen komeampaa. Monet ovat pitkiä laihoja hujoppeja. Minä pidän siitä että mies on harteikas ja raamikas.
Onhan se kyllä totta että kun menee sinne 190cm hujakoille niin alkaa oleen semmoinen hujoppi tyyppinen... Usein vielä laiha kun mikä, kun energiaa kuluu sen pituuden ylläpitämiseen tuhottomasti. Itse olen jotain 180cm ja ihan tarpeeksi pitkä... ei tarvi enempää pituutta mihkään.
Lyhyemmät miehet näyttää aina leveämmiltä ja harteikkaammilta kyllä. Siinä on sinulla valinnanvaraa niissä lyhyemmissä, kun monet naise haluaa just niitä pitkiä hujoppeja, jostain kumman syystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kyllä totta että kun menee sinne 190cm hujakoille niin alkaa oleen semmoinen hujoppi tyyppinen... Usein vielä laiha kun mikä, kun energiaa kuluu sen pituuden ylläpitämiseen tuhottomasti. Itse olen jotain 180cm ja ihan tarpeeksi pitkä... ei tarvi enempää pituutta mihkään.
Lyhyemmät miehet näyttää aina leveämmiltä ja harteikkaammilta kyllä. Siinä on sinulla valinnanvaraa niissä lyhyemmissä, kun monet naise haluaa just niitä pitkiä hujoppeja, jostain kumman syystä.Joo en etsi täältä miestä en muualtakaan. Aloitus ei tietääkseni koskenut sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyemmät miehet näyttää aina leveämmiltä ja harteikkaammilta kyllä. Siinä on sinulla valinnanvaraa niissä lyhyemmissä, kun monet naise haluaa just niitä pitkiä hujoppeja, jostain kumman syystä.Eli sinulla ei ole miesten pituuteen voimakkaasti fiksoitunut naisia esittävä itselläsi mitään kompleksia suhteessa aiheeseen? Opetelkaa lukemaan rivien välistä, wannabe knattertonit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko gubbe se yks poikkeus sitten nii hyvä puhumaan vai? Hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratsastaako net myös keppiksillä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika töksähtelevää monologia pitävä itsekseen keskusteleva äijä tämä juontamises normaaliälyisen ja tässä päivässä olevan mielestä, mutta joku fani sentään peukutti. Toivottavasti sinä itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mää kans romahtausin palstasetä ihmisenä, his minun ulkonäöstä ei pidettäisi. -Teetee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan tätä rahvaanomaisten hööpöttömistä naisena esiintyen? -T nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehestä ei saa naita tekemälläkään,paitsi ulkomuotoahan voi kalliilla leikkauksilla parantaa,mutta hormonit ei siitä muutu!testosteroni vs.estrogeeni! Tyylinsä kullakin,se on pakko hyväksyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne muut viatkaan ei vaikuta niin vakavilta enää sitte kun kroppa on huippukunnossa..Ei se suolisto ongelma korjaannu näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en etsi täältä miestä en muualtakaan. Aloitus ei tietääkseni koskenut sellaista.
Ok, no jos pärjäät hyvin ihan itseksesi, niin mitäs sitä sitte miehiä hommaamaan sotkemaan asioitasi.
Ehkä se vaan on niin että kuka tahansa nainen saa miehen silloin kun se haluaa, mies ei ole mikään statussymboli naiselle, tai yhtään mitään muutakaan. Nainen vaan ottaa miehen jos sitä huvittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta .- laitoksissa nauraminen on kiellettyä
varma tieto, kuultu luotettavalta henkilöltä joka itse ollut siellä.
- Anonyymi
En ole epävarma ulkonäöstäni😌
- Anonyymi
Koen olevani ihas jees.Harmi vain kun kaivattuni on hajuyliherkkä eikä siedä minun hajuani.
- Anonyymi
Haiseva pullero 🤦🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haiseva pullero 🤦🏻♂️
Ai sinäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinäkö?
Aika juvenaalia, palstaäijän monologeihin verkkoja heittelevä
- Anonyymi
Olen kyllä. Sanovat, että olen turhan itsekriittinen. Vaikea ottaa vastaan kehuja, kun jos se onkin vttuilua.
- Anonyymi
Ei se vttuilua oo naisia lapsosille esittävä äijäke, ihsn vilpittömästi muistavat mainita sen ”ikäisekseen ikäiseksesi”
- Anonyymi
Koen olevani sairas ruma psykopaatti. Oikeastaan täysi nolla.
- Anonyymi
no et todellakaan ole jos noin ajattelet itse...
psykopaatit on aina kauniita ja täydellisiä, kysy vaikka heiltä.. - Anonyymi
Miksi tästä poistettiin kommentti, missä naureskelin naista esittävän vimmaiselle teennäisyydelle- onko konnotaatio tärkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no et todellakaan ole jos noin ajattelet itse...
psykopaatit on aina kauniita ja täydellisiä, kysy vaikka heiltä..Is that so, misogynistic uliuli? Testaan vaan miten täällä magaillaan not cool
- Anonyymi
Tällaiset kysymykset ovat jotenkin niin pinnallisia.
Jossain vaiheessa elämää ulkonäköseikoista tulee toissijaisia toimintoja.- Anonyymi
Miksi näet ulkonäön erillisenä asiana? Ymmärrätkö mistään mitään?
- Anonyymi
joo siinä vaiheessa kun nainen on + 50 v...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi näet ulkonäön erillisenä asiana? Ymmärrätkö mistään mitään?
Niin ainutlaatuinen kommentti ja kysymys etten ymmärrä miksi tähän pitäisi jotain vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo siinä vaiheessa kun nainen on 50 v...
Joo ja miehillähän tuo tapahtuu jo parikymmentä vuotta aiemmin 😂 kun ei heillä tuu mieleen ett on naisillakin silmät päässä. Ett jos ees vähän viittis omastakin ulkonöstä huolehtia. Ees vähän….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja miehillähän tuo tapahtuu jo parikymmentä vuotta aiemmin 😂 kun ei heillä tuu mieleen ett on naisillakin silmät päässä. Ett jos ees vähän viittis omastakin ulkonöstä huolehtia. Ees vähän….
Jollain feministillä on nyt ongelmia.... kauhea ongelma kun tässä keskustellaan naisista....
miehet monesti vanhevat tyylikkäästi, muuttuu vaan paremmaksi kuin vuosikertaviini. ei toki kaikki, riippuu tosi paljon elintavoista ja liikunnan harrastamisesta.
Itse olen nyt huippukunnossa 45 vuotiaana, ja vaan paremmaksi vielä tästä muutun.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain feministillä on nyt ongelmia.... kauhea ongelma kun tässä keskustellaan naisista....
miehet monesti vanhevat tyylikkäästi, muuttuu vaan paremmaksi kuin vuosikertaviini. ei toki kaikki, riippuu tosi paljon elintavoista ja liikunnan harrastamisesta.
Itse olen nyt huippukunnossa 45 vuotiaana, ja vaan paremmaksi vielä tästä muutun.
miesEttä ketterä oot ku kettu ha ha
- Anonyymi
Ei, ei ole mitään syytä. Ulkonäkö ei ole kiinnostavinta ihmisissä, vaan se, mitä kuoren alla on. Mulla on myös hyvä itsetunto ja tiedän hyvät ja huonot puoleni, koskien niin ulkonäköäni kuin luonnettanikin.
- Anonyymi
Mitä on sisällä enää??
- Anonyymi
Veikkaan ett tän kirjoittaja on nainen. Miehille kun on täysin yhdentekevää ilmeisesti naisen luonne kunhan ulkonäkö on mahdollisimman priimaa. Toki se oma ulkonäkö sitten onkin miehelle täysin yhdentekevä asia. Kaikille kaunottarille pitäis ilman muuta kelvata vaikka olis millainen rumilus. Mitähän tuo on muuta kuin täydellistä itsekkyyttä eikös vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan ett tän kirjoittaja on nainen. Miehille kun on täysin yhdentekevää ilmeisesti naisen luonne kunhan ulkonäkö on mahdollisimman priimaa. Toki se oma ulkonäkö sitten onkin miehelle täysin yhdentekevä asia. Kaikille kaunottarille pitäis ilman muuta kelvata vaikka olis millainen rumilus. Mitähän tuo on muuta kuin täydellistä itsekkyyttä eikös vaan?
Vaikutat aloituksen pystyttänyt ja aloituksia pystyttävä yksinkirjoittelijamies henkisesti n viisitoistavuotiaalta. Let that sink in readers also
- Anonyymi
En, vaan iästäni.
- Anonyymi
En kauheasti mieti kun ei ole kiinnostusta edes lähestyä. Tietoinen valinta pitää poissa! kaukana!... Enkä ole johonkin aikaan tunnistanut itseäni enää. Ihan päivästä riippuvaista miltä sitä näyttää. Lihonut olen eikä kiinnosta miettiä miten syö tai liikkuu. Kipuja on ympäri kehoa. Kuin olisi tulehdustilassa. Mieleni on mikä on heiluu sinne tänne ja kuvitan oman elämäni. Päivät lipuvat sidottuna oudoissa ajatuksissa. Todellisuus voi joskus satuttaa liikaa. Eikä ole voimia taistella. Katselen ihmisiä kaukaa parempi jos muita ei olisi kun kolosta liikkuu. Toisinaan en jaksa käydä suihkussa joskus taas sekin menee liiallisuuksiin pakko-oireiluni vuoksi. Pelkään että haisen jos en pese käsiä kahdesti. Mutta ei se käsienpesu vie niitä sairaita ajatuksia pois päästäni. Loppuelämältä en toivo muutakuin jotain ihmeen voimia selvitä vielä. Tunnistan että olen jo tipahtanut kyydistä.
- Anonyymi
kannattais miettiä niitä syömisiä kyllä. olosi olisi paljon parempi jos söisit terveellisesti.
kun kuljet kadulla niin mene juttelemaan jollekin, vaikka tutuille alkuun, naapureille tms. kokeile miten se sujuu, ihan huvin vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattais miettiä niitä syömisiä kyllä. olosi olisi paljon parempi jos söisit terveellisesti.
kun kuljet kadulla niin mene juttelemaan jollekin, vaikka tutuille alkuun, naapureille tms. kokeile miten se sujuu, ihan huvin vuoksi.Eikä ylipainon tuomat lisäsairaudet ole mukavia.
- Anonyymi
Olen tyytyväinen ulkonäkööni. Minulla on kauniit pitkät hiukset, täydelliset tissit ja pehmeä ihana maha🩷
- Anonyymi
Mulla on vähä karvainen maha🩷😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vähä karvainen maha🩷😘
Karvainen vähän pullea maha miehellä, nam🥰😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️💦😘🫦❤️🔥💚🚀❤️
- Anonyymi
😊❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kyllä nainen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kyllä nainen....
No niin on...❤️🔥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kyllä nainen....
Ai sinäkö? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kyllä nainen....
Missäs sä olet naisten mahoja tiiraillut? Mikähän lesb*naikkonen lienet🤨 kaikenlaisia sitä täällä pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sä olet naisten mahoja tiiraillut? Mikähän lesb*naikkonen lienet🤨 kaikenlaisia sitä täällä pyörii.
Saahan lesbotkin tiirailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan lesbotkin tiirailla
Mitä mieltä olet, osaavatko peittää paremmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kyllä nainen....
Nii mikä on nainen taas- joku näistä palstasedän monologin bittisykäyksistä? Voi luoja taas
- Anonyymi
En oo.
- Anonyymi
Ainoastaan muutaman tietyn ihmisen seurassa, yrittävät kai saada minulle olon etten riitä.
- Anonyymi
Mitäs oot sellaisessa seurassa ja ehkä ansaitset pskan olon. Niin
- Anonyymi
Mooviainesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytätkö mongoloidilta
- Anonyymi
Näytät mon go loi dilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytät mon go loi dilta
Se toinen näyttää simpassin ja muulin risteytykseltä,se ruskea silmäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan hyvä ihminen sano noin.. Ei sulla ole oikeutta sanoa kellekään näin tai varaa sanoa. Oletko itse rehellinen ja hyvä? Kiero pska..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan hyvä ihminen sano noin.. Ei sulla ole oikeutta sanoa kellekään näin tai varaa sanoa. Oletko itse rehellinen ja hyvä? Kiero pska..
Mä nautin kun voi piilovttuilla ja ilkeillä. Aah se nautinto kun toiselle tulee pska fiilis. Ja tämä tietty parasta kun sen tekee porukalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä nautin kun voi piilovttuilla ja ilkeillä. Aah se nautinto kun toiselle tulee pska fiilis. Ja tämä tietty parasta kun sen tekee porukalla
Kyllä täytyy pahasti olla sadistinen jos tuollaista jotkut harrastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et uskoisi miten paljon juuri tuollaisia ihmisiä on vapaana. tosi paljon. niitä on oikein porukoittain liikkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään ole. Mutta tuohan kertoo vaan kirjoittajasta itsestään ja yleensä se tarkoittaa että omassa ulkonäössä ei muuta olekaan kun moitittavaa. Eli on läskiä ja ruma naama jne. se vaan yritetään projisoida johonkin itseä kauniimpaan niin tulee hyvä mieli. Sehän se on koko kateuden lähtökohta. Säälittävää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et uskoisi miten paljon juuri tuollaisia ihmisiä on vapaana. tosi paljon. niitä on oikein porukoittain liikkeellä.
No psykiatreilla riittää töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, jotkut on vain ansainnut kettuillut ja kaiken paskan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesit varmaan, että kun pjaskan heittää jotain kohti, niin universumi pyöräyttää sen takaisin sinua kohti. Että kannattaa harkita tuon vthuilun määrää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei sovi punainen väri rampa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiven sisään kuuluisivat kaltereiden taa. No ehkä vielä sinne joutuvatkin. Jossain vaiheessa kun nälkä kasvaa syödessä niin häkki heilahtaa 😂 saavat mitä ansaitsevat ja tyhmiä kun ovat niin saattaapi olla että heilahtaakin jo aika pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla ongelmia eiks vaan? Niihin on saatavilla apua eli otappas luuri käteen ja varaa aika mielenterveyspalveluihin. Tarvitset sitä todellakin ennen kuin on liian myöhäistä kun näyttää että olet jo melkoisen alas vajonnut tässä elämänpyörässä. No niin hopi hopi soittelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykalle suoraan pitäis laittaa muutoin se toinen vaihtoehto on poliisin kuulustelut ja häkki heilahtaa. Eikä mee tuohonkaan enää kauaa kun on jo noin sekaisin päästään. 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykalle suoraan pitäis laittaa muutoin se toinen vaihtoehto on poliisin kuulustelut ja häkki heilahtaa. Eikä mee tuohonkaan enää kauaa kun on jo noin sekaisin päästään. 🤨
Mitä mieltä oot palstasetä näiden kahden eri instassin moniammatillisesta yhteistyöstä- kuinka laajaa ja tiivistä on?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla ongelmia eiks vaan? Niihin on saatavilla apua eli otappas luuri käteen ja varaa aika mielenterveyspalveluihin. Tarvitset sitä todellakin ennen kuin on liian myöhäistä kun näyttää että olet jo melkoisen alas vajonnut tässä elämänpyörässä. No niin hopi hopi soittelemaan.
Minkä takia sinä ns tuppaudut tähän palstasedän monologiin ja lällättelyyn luennoimaan- otatko palstan tekstit tavallista virittyneemmin ja herkemmin vastaan ja jos, johtuuko se omista stooreista ja teksteistä tai assosiaatioista? TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiven sisään kuuluisivat kaltereiden taa. No ehkä vielä sinne joutuvatkin. Jossain vaiheessa kun nälkä kasvaa syödessä niin häkki heilahtaa 😂 saavat mitä ansaitsevat ja tyhmiä kun ovat niin saattaapi olla että heilahtaakin jo aika pian.
Niin mistä syystä, palstasetä? Näistä ulkonäköhaukuista tai muista ikävistä kirjoituksista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesit varmaan, että kun pjaskan heittää jotain kohti, niin universumi pyöräyttää sen takaisin sinua kohti. Että kannattaa harkita tuon vthuilun määrää...
Tämä kuulostaa mikä lie weaseli jos ei ny ihan uhkaukselta, niin uhittelulta🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, jotkut on vain ansainnut kettuillut ja kaiken paskan
It’s time to start healing now
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No psykiatreilla riittää töitä.
Rustaavat jotain paperille ja kysyvät niin mitä mömmöi sais olla. Jotain prööttiä tähän teennäiseen pöyristelyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään ole. Mutta tuohan kertoo vaan kirjoittajasta itsestään ja yleensä se tarkoittaa että omassa ulkonäössä ei muuta olekaan kun moitittavaa. Eli on läskiä ja ruma naama jne. se vaan yritetään projisoida johonkin itseä kauniimpaan niin tulee hyvä mieli. Sehän se on koko kateuden lähtökohta. Säälittävää!!
Mun mielestä nämä räävittelyt naisten ulkonäöstä, minkä saat yleensä pääasissa itseksesi aikaan on hyvin surullisia palstasetä. Näiden kuluttaminen sillä mielellä myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja edelleen sinä palstasetä fiilistelet sitä, että haukut universaalisesti naisten ulkonäköä. No voi ei, ei oo tk henkilöön menevää sullakaan vissiin sitten? -T nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko niistä kahesta hepusta gubbe yhdessä kokonaisen unitin joita eivät kaada laineet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullapa varsin vertikaalista eli kokonaisvaltaista näiden spektrien suhteen mistä hakea jotain mielihyvää, palstasedän monologien kautta elävä kersanen. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytätkö mongoloidilta
En, vaan varttikoltalta
- Anonyymi
En ole oikein kokenut kropan ja sielun tasapainoa. Paino vaihdellut tässä muutaman vuoden, ihan oikeista syistä. Ja tuntuu että ei löydy omaa hiystyyliä ja vaatetta ja ollut fyysisiä oireita, että kyllä johonkin vaikuttaa. tasapainottuu kyllä kun elämä tässä asettuu ja rauhoittuu ja menee omille urilleen, niin sanotusti.
- Anonyymi
Ai tästä tyylin hukkaamisestako on tullut palstasetä oireita?
- Anonyymi
Ihan sinut olen. Terveyssyistä ja intohimosta urheiluun mä silti tein parannuksen. En siksi että pelkäisin olla läski. Sitä paitsi ylipaino on ylivoimaa yhdistettynä voimaan.
- Anonyymi
Eiköhän me kaikki olla ainakin joskus ja jostain.
- Anonyymi
ja ruokailutottumukset ja kauneudenhoito iltatoimet. kaipaan kovasti omia rutiineja mikä vaikuttaa kaikkeen itsessä. ei ne nyt niin luksusta ole, mutta omaan niin sanottua elintasoa, tottumuksia ja tapoja.
- Anonyymi
niitä tehnyt lukiosta asti ja tietysti iän myötä tietysti paikoin tullut vähän laadukkaampaa mutta aika hyvä ollut aina.
- Anonyymi
en ole näin huonosti elänyt edes pieni tuloista opiskelijana toki kävin sillonkin töissä. tämä on siis ollut monta kuukautta täysin kuollutta. välillä saanut kaupassa ostettua jotakin ja jotain tilattua ja voittanut milloin mistäkin. kiva jos joku päästäisi minusta irti ja antaisi kutsumsni elämäni saapua minuun kun on minun tietoisuutta ja tapojani.
- Anonyymi
esim kasviksia ja rasvatonta jogorttia, mysliä on ollut kyllä aina, se muutama euro on aina löytänyt. samoin kasvojen hoito ja hiusten hoitoon asioita, vaikka edullisia. ja aina omasta päästä löytynyt edullista hyvää reseptiä tai laadukkaampaa. samoin mukavaa tekemistä.
- Anonyymi
Ku laittaa palstasetä ne kauneudenhoito_jutut kerralla päähän, niin vaikutus tehostuu. Totta vai tarua? -mestari
- Anonyymi
samoin lapsille on aina löytynyt, jos ei muuta niin riisipuuroa välipalaksi tai iltapaksi ja keksinyt muutakin kuin nakkia tai perunaa. ja aina tehnyt täytettyjä leipiä, ja etsinyt uusia hyviä ja taloudellisia reseptejä. nythän ootte vienut kaiken. ja myös muusta, aina ostanut vaatetta, tekemistä ja suunnitellut etukäteen ja järjestänyt töitä ja muuta. tämä on ihan hirveää. sama miesjutuissa ja kaikessa. tämä on ihan kuollutta.
- Anonyymi
Oletko sinä palstasetä lukenut esim Anni Polvan romaaneja vai mihin tämä höpinä perustuu? No enpä tiiä, mutta muista nostaa perunat vielä kun ehtii tms
- Anonyymi
Voihan se olla. En usko olevani tarpeeksi nätti ja nuori. Ei tosin haittaa yksipuolisuuskaan oloa.
- Anonyymi
jos ei muuta niin lasten kanssa leikkipuistoon, rannalle tai jotain. nyt tehdään monessa asiassa viikossa se mitä ennen päivässä. jotain nyt tehdään, mutta ei ole minun tietoisuutta tai meidän elämää.
- Anonyymi
Eikö niille voi gubbe mitää aitausta rakentaa?
- Anonyymi
Olen ehkä. Siksi en ehkä enää voi katsoa häntä ollenkaan. Koska nolottaa, kun ajattelin häntä ja että hänkin voisi pitää minusta.
- Anonyymi
kuule, katso peilistä sivuprofiiliasi, ja jos siinä vatsasi näkyy isoimmassa osassa.... niin ei hyvä! silloin tee jotain että pistät sen sivuprofiilisi kuriin. itsetuntosi on senjälkeen huimasti parempi ja sitten uskallat kohdata hänet ja jutella hänen kanssaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule, katso peilistä sivuprofiiliasi, ja jos siinä vatsasi näkyy isoimmassa osassa.... niin ei hyvä! silloin tee jotain että pistät sen sivuprofiilisi kuriin. itsetuntosi on senjälkeen huimasti parempi ja sitten uskallat kohdata hänet ja jutella hänen kanssaan..
Kuinkahan monelle vähän vanhemmalle miehelle tää ohje sopis ku nenä päähän. Sit nää samat kaljamahat arvostelee naisten ulkonäköä 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan monelle vähän vanhemmalle miehelle tää ohje sopis ku nenä päähän. Sit nää samat kaljamahat arvostelee naisten ulkonäköä 🤨
No sama ohje sopii kaikille kyllä sukupuoleen katsomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot selailu jonku naisen bioa tinderissä, mutta hänestä ei koskaan kuulunut, swaippaai vasemmalle, mutta guben muisti on pitkä ja mieli taas paha. Ärsyttää ku näin yksinkertainen ”matematiikka” ei mene jakeluun mitä tämä kynäilynsä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sama ohje sopii kaikille kyllä sukupuoleen katsomatta.
Nk enemmistön äänitorvi taas täällä
- Anonyymi
En todellakaan, itsevarmuutta löytyy ainakin 150%🤣
- Anonyymi
En ole. En ole enää nuori, enkä kaunotar, en missityyppinen, mutta hyvävartaloinen ja hyvin säilynyt. Lasten mielestä myös suloinen 😄
- Anonyymi
No sehän kuulostaa naisia esittävä setä positiiviselta, tarjoat varmaan mehua lapsille kun tykkäävät vai oliks tää taas joku perheenäitivalmiuaviittaus?
- Anonyymi
Useimmat naiset on useimmiten vie mitä kauniimpi on sitä epävarmempi on jopa itsestään kun yleensä miksi saanut huomiota niin ulkonäkönsä takia ei osaamisensa ja päälle päätteeksi vielä löytää miehiä niin kuin naisia jotka arvostelevat ja kritisoivat ulkonäköä siksi että voisivat jotenkin vaikuttaa kyseisen henkilön itse tuntoon miehet yleensä siksi että huonon itsetunnon omaavalta naiselta pillun saanti on helpompaa ja toiset naiset monesti siksi että heillä itsellään on huono itsetunto itsestään mu sitä en ole koskaan oppinu miten se saa oman olon tuntumaan paremmalta kun on saanut jonkun tuntemaan oman olonsa huonommaksi jopa omassa kehossaan
- Anonyymi
No se kateushan on yksi psyyken sairauksista. Siksi se tuntuu tekijästä hyvältä varmaan kun tuntee jotain sairasta mielihyvää kun saa toiselle pahan olon.
Olen itse naisena ollut aina vahva tuon suhteen eli kun tietää olevansa kauniimpi kuin se haukkuja niin tietää että ongelmat on siellä haukkujan päässä. Ja omaa itsetuntoahan tuo vaan vahvistaa kun ketä tahansa ei ulkonäöstä haukuta ja varsinkin jos kaikilta miehiltä saa ihailevia katseita niin ei sen kateellisen höpinät mitään vaikuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se kateushan on yksi psyyken sairauksista. Siksi se tuntuu tekijästä hyvältä varmaan kun tuntee jotain sairasta mielihyvää kun saa toiselle pahan olon.
Olen itse naisena ollut aina vahva tuon suhteen eli kun tietää olevansa kauniimpi kuin se haukkuja niin tietää että ongelmat on siellä haukkujan päässä. Ja omaa itsetuntoahan tuo vaan vahvistaa kun ketä tahansa ei ulkonäöstä haukuta ja varsinkin jos kaikilta miehiltä saa ihailevia katseita niin ei sen kateellisen höpinät mitään vaikuta.” Olen itse naisena ollut aina vahva tuon suhteen eli kun tietää olevansa kauniimpi kuin se haukkuja niin tietää että ongelmat on siellä haukkujan päässä” Sinä naisia esittävä äijä performoit aika stereotyyppistä hevonkukkua lapsille
- Anonyymi
Oon Juha Mieton näköinen ja kokoinen joka puolelta.
Huvittaskos alkaa lasten tekoon? - Anonyymi
En vaan olen oikein tyytyväinen pehmeisiin hyvin naisellisiin muotoihini. X-mallinen vartalo ja sitä pehmeyttä siellä missä sitä pitääkin olla 😉.
- Anonyymi
🥰😍🤗
- Anonyymi
Hah, ei löllykköjen välistä näe onkaloa , pehmee jooo😎 lohduttautuudu Bullero silä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, ei löllykköjen välistä näe onkaloa , pehmee jooo😎 lohduttautuudu Bullero silä
Sori mut en oo pullero paino on ihan normaali mut isot luomurinnat ja kaareva lantio sekä kapea vyötärö. Eli mielestäni just niinku pitääkin. Kasvoissakaan ei valittamista. Olen nainen ja sellaisena itseeni tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mut en oo pullero paino on ihan normaali mut isot luomurinnat ja kaareva lantio sekä kapea vyötärö. Eli mielestäni just niinku pitääkin. Kasvoissakaan ei valittamista. Olen nainen ja sellaisena itseeni tyytyväinen.
Kuullostaa upealta!...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei sentään tartte muiden hyvinvoinnin takia palstasetä esim hiihtopipaa pistää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaahan ukkelit tämä naisina esiintyminen ja itsenne kehuminen,on todella tympeetä luettavaakin!
- Anonyymi
Oletko jotenkin tyhmä ja yksinkertainen?!
Sähinä vain käy kun kateuksissasi sinua vituttaa minun kauneuteni, ihana luonne, menestykseni, ystävät ympärilläni, rakkautta saan enemmän kuin monikaan osakseen. Minä merkitsen itselleni ja minä merkitsen myös muille. Minä olen rakastettu. Toivon että sinäkin vielä paranet.- Anonyymi
Kateus on paha mielenterveyden sairaus en tiedä pystyykö siihen vaikuttamaan millään tavalla. Tuntuu ett toiset on lapsesta asti ilkeitä ja kateellisia ja nämä tosiaan kuuluu yleensä molemmat samaan persoonaan. Se ilkeys ja kateus.
- Anonyymi
Sama täällä teennäistä ja rahvaan misogyynista kissappelua teatterioiva äijä- minun luonne- miten vaa kohtaat ja koet EVVK
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus on paha mielenterveyden sairaus en tiedä pystyykö siihen vaikuttamaan millään tavalla. Tuntuu ett toiset on lapsesta asti ilkeitä ja kateellisia ja nämä tosiaan kuuluu yleensä molemmat samaan persoonaan. Se ilkeys ja kateus.
Joo, esim maalailemalla tiettyä naisolettua trollaavan enpowermentäijän tekeleiden taakse
- Anonyymi
Ihana luonne ? Miten se näkyy
- Anonyymi
Ei yhtähän mitenkähän
- Anonyymi
Omistan peilin, joten minulla ei ole mitään epävarmuutta sen suhteen miltä näytän. Joskus ajattelen optimistisesti, että tämä on nyt vain se "ennen" vaihe, että joskus vielä asiat ovat paremmin, mutta pelkästää alamäkeä tuntuu olevan. Kauneus on tosiaan katoavaista, mutta rumuus lisääntyy. 😅
- Anonyymi
no tee ny jotain kun vielä ehdit! älä vaan seuraa tilannetta ulkopuolisena tarkkailijana....
- Anonyymi
Yeah that’s right big guy what a f-king bambi i am to your audacity a*s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tee ny jotain kun vielä ehdit! älä vaan seuraa tilannetta ulkopuolisena tarkkailijana....
Mitä hemmettiä tämäkin lause mahtaa tarkoittaa liittyen tähän guben performanssiin- äkkiä liikkeitä ennenku päivämäärä ylittyy? Teillä on vielä paljon opittavaa nuori herra
- Anonyymi
Olen välillä
- Anonyymi
Täydellinen itselleni 100% itsevarmuudella varustettuna. Näin se vaan on😃
🌹 - Anonyymi
Kiitos eilisestä, en ihan tiedä mitä tapahtui tai teit. Mutta olen voinut paremmin. Minä haluaisin hyvittää sinulle, olet hyvä ja taitava. Minä haluaisin antaa aikaa, jolloin voi vain elää. Ei tarvitse hetkeen miettiä miten parantaa, miten hyvittää, miten asiat sujuu paremmin, miten koet olevasi tarpeellinen ha hyvä. Täällä se ei onnistu, mutta voit kokeilla. Tasapainossa tietysti noita asioita mitä mainittiin ei sovi kokonaan unohtaa. Mutta istu hetki, katso ympärille, aisti jokainen asia ja tykkäätkö? Tunne hetki elämä, vain omassa tietoisuudessa, paikassa jossa olet. Mitä lähdet tekemään?
- Anonyymi
Sinä täällä monologien mies tunnelmoit kuvitteellisesta tapaamisesta ja tirkistelijät lueskelee, että näyttää provolta, mutta jos kumminkin elviskin elää
- Anonyymi
Olen. Jos en olisi, kirmaisin täyttä laukkaa kaivattunu kylkeen - tykkäis mitä tykkäis.
- Anonyymi
kylkiluut murtuisi, ei se ehkä tykkäisi hyvää siitä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää sun monologit on palstasetä sitten niin hienostuneita ja eroottisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se rikos? Trololoo
- Anonyymi
No en mä mitenkään kovin erikoisena pidä itseäni vaikka paljon olen saanut positiivistä palautetta ja erityisesti rakastamaltani mieheltä. En mä silti itseäni näe minään atleettisena vaikka hän niin sanoi.
- Anonyymi
No tuo on jo vaan tyhmää, miksi et usko niitä muita kun sanovat! Sinulla itselläsi on joku kieroutunut ja väärä kehonkuva. Katso netistä, löytyy tietoa aiheesta.
- Anonyymi
Oletko naisia kehoista kiinnostuneille esittävä sitä mieltä, että miehen tulisi ns arvottaa naisen ulkonäköä pikkutarkasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo on jo vaan tyhmää, miksi et usko niitä muita kun sanovat! Sinulla itselläsi on joku kieroutunut ja väärä kehonkuva. Katso netistä, löytyy tietoa aiheesta.
Naprapaattiko auttais gubbe? Tää feikkidialogi on niin teiniä teineille
- Anonyymi
Kaikki naiset on omalla tavallaan kauniita ja hellyttäviä, ei kannata uskoa miehiä ei internettiä eikä turhia lehtiä. Nainen omana itsenä edustaa kaikkea sitä häneltä odotetaan, täydellisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=zbDwnLdKe6E&list=RDzbDwnLdKe6E&start_radio=1- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.Makuasia.Muutenhan ihmiset sekaantuisivat kaikkiin.
Kaivattuni ei pidä hajustani ja ymmärrän sen.
Itsekkään en pidä vanhoista miehistä yli 49v. on jo kulahtanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.Makuasia.Muutenhan ihmiset sekaantuisivat kaikkiin.
Kaivattuni ei pidä hajustani ja ymmärrän sen.
Itsekkään en pidä vanhoista miehistä yli 49v. on jo kulahtanut....68v.-100v.on eltaantunut ukko.
- Anonyymi
Kauneus on pintaa syvempää. Jokaisella on rumia päiviä. Meidät kaikki on tehty samasta aineesta pohjimmiltaan. On parempi toimia oikein kuin näyttää hyvältä.
Ymmärtää mikä tekee itsestä erityisen ulkoisen lisäksi. Pahuus voi näyttäytyä kauniissa kuoressa.- Anonyymi
” Pahuus voi näyttäytyä kauniissa kuoressa. ” Niin se riippuu varmaa esim hilkan väristä tai grimmin sadusta
- Anonyymi
Eiköhän tässä kaikkien ole ponnisteltava hieman pysyäkseen järjissään ja kutsuakseeen asioita samoilla nimillä kuin muut. En tiedä mitä näen peilissä. En tiedä edes mitä haluaisin siellä nähdä. Pitäisi kai jo luopua tuosta tahdittomasta esineestä. Tai hankkiutua eroon ihmisistä jotka himmentäneet tuo näkymän.
- Anonyymi
Mää alan kokea olevani ns ehein kaikesta huolimatta,, (sekin vois olla dystooppista toki) harmi että sulla naisia esittävä näin. Voimia kaikille.
- Anonyymi
En ole. Tekisikö se sinut onnelliseksi beibi?
- Anonyymi
En nykyään niinkuin nuorempana jonkin verran.
- Anonyymi
Joillakin on helppo olla itsevarma.Nämä on niitä ketkä tyytyy itse vähempään puolison valinnassa.
Aina rumien miesten kanssa styylaava kauniimpi nainen kokee itsensä riitäväksi.
Kauniilla tai ainakin ennen ksuniilla naisilla on miesten suhteen itselläänkin rima korkealla ja heillä luonnollisesti itssetunto on heikompi ja eivät tunne riittävänsä.- Anonyymi
Kiusaajat tietää tämän ja käyttää aseena itse halutessaan jonkun naisen,rumat yksilöt nimittäin(miehet).He estävät naisia kiusaamalla ulkonäkö tai intimiteetti asioilla.
- Anonyymi
Samin nämä ritarit ja Hannah ym. vuosien tekojensa jälkeen kiva nähdä että pelottaa ja kuinka pelkäävät että tehdä samoin ja piestään oikein kunnolla. pahimmat kuolee niistä 😂 tunsin jo kuinka Tuula lähti Helvetin pyörremyrsky, Sussu jo vihaa täynnä ja valotyöntekijät valmiina, heitä suoraan valoon ja alas.
- Anonyymi
samoin Mikael miten paljon hakannut ja viet nyt ha estänyt, kohta ottaa itse turossn, ja katsokin että ne naiset hakataan myös teoistaan ja mitä minun piti kärsiä niiden juttuja 😂ja muu porukka ny s, Mirka ym. kiva nähdä kun ottavst jo itse kakkea pahaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
ei niitä pidä sääliö ne on täysiä pdykopasttejs, eikä niiltä ole tullut mitään lapsille ja huonompaa mitä olisin itse ostanut. ja luulee oikeasti että voivat ja hausta minusta ja viedä ja, estää ja ja maksaa muille taksaisin. kunnolla turpaan ja kkoo porukalle!! mitä ovat tehneet, ei mitään sääliä niille täältä vaan saatanan kovaa turpasn!!!, ja koko porukka selville ja päästetään pakoon ketään vaan turpaan!!!
- Anonyymi
osaa Kiihottaa läskit, varsinkin jos voi saada jotain ja pelastaa sillä itsensä, osa ön varmaan ottavat oikeassa elämässä ja hakkaavat tietoa 😂Lauri bou taitaa jo pelätä, tietää hyvin että vedetään turpaan ja kunnolla 😂
- Anonyymi
No,kuule läskit on pehmeitä.
- Anonyymi
ja hakataan niin kauan että alkaa työ kunnioitus tulemaan pistätte päähänne naiset tekee töitä ja miesten ei tarvii pitää huolta, sama siinä Jenkin porukassa, joka alalla 😂
- Anonyymi
Tää on sen narsistin aloittama ketju. Sen joka viettää kuulemma vieläkin kaiken aikansa tällä palstalla. Sen joka ei itse saa minkäänlaista seuraa muuten kuin maksamalla siitä. Nyt sillä on elämänsä kohokohta, kun sai nostettua tän ketjun luetuimpien joukkoon.
- Anonyymi
Uskon että narsistit tekee näitä vajaita kiusa-aloituksia. Eihän sellaisilla muuta olekaan elämässään. Säälittäviä omassa peessään vaeltajia.
- Anonyymi
Vissiin gubbe kun sopii häneen kaikilta osin. 😂
- Anonyymi
Miksi olisin, olen MELKEIN MISSI!
- Anonyymi
Lopettanut välittämisen🧙🏻
- Anonyymi
En, mutta sinä näytät olevan epävarma omasta ulkonäöstäsi.
- Anonyymi
Sulla ole muuta kontaktia naisiin kuin vinkuminen anona palstoilla
- Anonyymi
Nyt on kesä parhaimmillaan ja sulla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa p***aa suomikaksnelosen luuseripalstalle. Mieti sitä.
- Anonyymi
En ole. Pyydettiin mallikuvauksiinkin nuorena, mutta menin mieluummin opiskelemaan. Harmi että olet noin epävarma, että pitää pönkittää haurasta itsetuntoa tökkimällä muita.
- Anonyymi
Olisi kannattanut alkaa malliksi. Se on tosi lyhyt aika minkä se kauneus kestää ennenkuin katoaa. Sen jälkeen on aikaa tehdä kaikkea muuta.
- Anonyymi
Kaikkihan ne on oli minkänäkönen tahansa
- Anonyymi
Kuvittelet olevasi älykäs, hahah. Älykäs ei järjestäisi itseään siihen ikuiseen pinteeseen, mihin silmät kiiluen itsesi veit. Kuvittelit olevasi nokkela. Olet harvinaisen tyhmä. Et lähelläkään tasoani siinä suhteessa, puhumattakaan muista ominaisuuksista. Olen joka asiassa yläpuolellasi ja tulen aina olemaan. Tiedän, että tiedät sen. Sori siitä.
- Anonyymi
Raikkaita kommentteja. Harvoin tulee luettua tätä foorumia, mutta aina tulee hyvälle tuulelle.
- Anonyymi
Nostakaa parempia keskusteluja etusivulle, eikä näitä kaikkein huonoimmalta palstalta, kiitos!
- Anonyymi
Jostain syystä mainostetaan tota ikäväpalstaa, vaikka kaikkien tiedossa on että sitä käyttää vain pahimmat hyypiöt. Eipä ihme että käyttäjät vähenee jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä mainostetaan tota ikäväpalstaa, vaikka kaikkien tiedossa on että sitä käyttää vain pahimmat hyypiöt. Eipä ihme että käyttäjät vähenee jatkuvasti.
Ne hyypiöt ilmestyi 2vuotta sitten ikävä palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se koska, roskaa koko palsta verrattuna moneen muuhun palstaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs on 2023 tapahtunu kun hyypiöt valtasi ikävä palstan? Loppuiko niiltä se pakollinen osuus koulusta? Eikä muita opintoja suunnitteilla ja kivampi olla täällä kiusaamassa muita.
No tuohan sopii hyvin sellaisen kuvaan joka ei saa töitä eikä opiskelupaikkaa. Ja peruskoulukin on menny vaan muita kiusatessa niin sopiva jatko sille on ajan kuluttaminen suomi24:lla. Aika säälittävää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2021 ainakin oli jo hyypiöitä. Sitä ennen en tiedä mitä on ollut.
- Anonyymi
Olen isohko nykyään kun iski ahmimishäiriö
- Anonyymi
AJATELLA . AAMEN
- Anonyymi
En noiden muidenkaan miekestä;)
- Anonyymi
Ulkonäkönsä näkee helposti peilistä. Miten omasta ulkonäöstään voisi olla epävarma. Älyvapaa ajatus ettei tietäisi minkä näköinen on.
- Anonyymi
Ei epävarmuutta yleensä kenessäkään ole, mutta jos haukutaan ilkeästi päin naamaa niin se sattuu. Ei siksi että se olisi totta vaan siksi että toinen on niin pohjalla että alentui loukkauksiin.
- Anonyymi
Miksi olisin? 😆❤️ Onko sinulla pääkopassa kaikki hyvin kun koitat "triggeröidä" naisia osoittamalla ainoastaan oman keskinkertaisuutesi? Kasva mieheksi jo pikkuhiljaa!
- Anonyymi
Naiset ovat helvetisti velkaa ja kiusaamisesta ja suhteista puhutaan liian vähän
- Anonyymi
rehellisesti. en pahemmin oo.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2333631Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401723Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t361721Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121283Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1261090Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901005