Ohhoh, tämähän on hyvä, joskin yllättävä uutinen! Luuletko, että Queen of Fucking Everything pysyy edelleen rouheana mustaa huumoria viljellen vai laimeneeko?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/kuka-olisi-uskonut-queen-of-fucking-everything-seuraa-syke-sarjan-viitoittamaa-tieta?s24
Kuka olisi uskonut! Queen of Fucking Everything seuraa Syke-sarjan viitoittamaa tietä!

10
1049
Vastaukset
- Anonyymi
En usko, että kantaa. Henk.koht. olen jo nähnyt tämän, miten se voisi uudestaan muuttua jännäksi?
Rahat pois, mikäs siinä, mutta en aio maksaa.- Anonyymi
Pessimisti taas äänessä, no älä katso mutta älä rutisekaan!
- Anonyymi
Kaikki mihin nelos-media koskee muuttuu *askaksi , mainnos-alustaksi ei muuta.
- Anonyymi
Kyllä tuota jatkoa on jo odotettukin, yhtäaikaa hauska ja jännittävä!
- Anonyymi
Mitä hauskaa siinä on, kun ihmisiä huijataan, ennemmin se on sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hauskaa siinä on, kun ihmisiä huijataan, ennemmin se on sairasta.
Komppaan sinua satasella. Juttu muuttui aivan kipeäksi loppua kohti.
- Anonyymi
Ko. sarja muuttui niiin rumaksi loppua kohti, ettei se olisi tarvinnut jatkoa lainkaan. Ei ole ihme, että ihmiset ovat nykyään sekaisin ja sairaita. Monella tavalla.
- Anonyymi
Joo Queen Dutshin.
Ärsyttää Suomen herrojen jatkuva rällääminen veronmaksajien rahoilla.!
Tekisivät äkkiä jotain positiivista,vaihteeksi,lähinaapuruussuhteisiin.- Anonyymi
Tarkennatko. mitä tarkoitat veronmaksajien rahoilla rälläämisellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko. mitä tarkoitat veronmaksajien rahoilla rälläämisellä?
Varmaankin joko Ylen hommia tai vaihtoehtoisesti hallituksen. Tai ehkä molempien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142046
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91467Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947