Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, mut luulen, että teot ja liikkeet näyttäisi kyllä mun välittämisen tason päivästä toiseen. Pus.
Minun rakkaani.
38
5574
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeesti, olet kiinnostunut vanhasta sairaasta ukosta.
- Anonyymi
Kaikki me vanhenemme,myös sinä vanhenet.
- Anonyymi
Huomenta tyttönen
- Anonyymi
En voi kirjoittaa samoin poikanen, kun sitten luulisi että olet lintu.
- Anonyymi
Pusut kulta hyvää päivän jatkoa lämpimin terveisin Lapista.
- Anonyymi
Lapin kullalle🍻 paljon rakkautta.
- Anonyymi
Olen kyllä huomannut tuon, mutta jotenkin minusta tuntuu kaikesta huolimatta, että olet mies jonka kanssa meillä arvo maailmat kohtaavat.
Tuo aiheuttaa kateutta, koska he haluavat PARANTAA MAAILMAA SINUN KANSSA.
En minä ole kieltänyt enkä tunkenut väliin, mutta MINÄ EN KOE HEITÄ IHMISIKSI JOIDEN KANSSA PARANTAISIN YHTÄÄN MITÄÄN.
LOUKKAAN MIELUMMIN KUNNIOTA JA ASUN MIELUUMMIN VAIKKA LOPPU ELÄMÄNI VANKILASSA, KUN SUOSTUN NUOLEMAAN POLIISIEN PERSEITÄ JOTKA EIVÄT OLE MUUTA, KUIN HYÖTYÄ HAKEMASSA!
MEINAATKO VITTU, ETTÄ MINÄ LÄHDIN VANKILAAN SEN TAKIA, ETTÄ JOKU VITUN LUUSKA SAISI LOUKATA MINUN KUNNIAA JA PÄÄSISI IDIOOTTINA PÄTEMÄÄN!?
TUOLLAISET MIESTEN PAHOINPITELIJÄT NAISET KUULUU LAITTAA TEOISTAAN VASTUUSEEN, MUTTA MUNATTOMAT MIES POLIISIT NUOLEE MIELUMMIN HÄNEN PERSETTÄ SEKÄ SUOJAAVAT HÄNTÄ!- Anonyymi
MINULLE SANOTTIIN KUULUSTELUSSA, ETTÄ POLIISIT OLIVAT SOPINEET KESKENÄÄN, ETTÄ MINUT PIDÄTETÄÄN KUULUSTELUN JÄLKEEN.
EIKÖ TUO SAKKO ROIKKUNUT SIELLÄ JO JOULUKUUSSA? OLISIN MIELELLÄNI VIETTÄNYT JOULUN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA, MUTTA ERÄS LÖYSÄ MULKKU EI OLLUT EHTINYT SOPIMAAN TOISTEN KANSSA, ETTÄ TEHDÄÄN MINUSTA SYYLLINEN NIIN HÄN PÄÄSEE KUNNIALLA ELÄKKEELLE!
HÄN OLI SOPINUT NAISTEN KANSSA 🤣😂🤣
HÄN SANOI MINULLE, ETTÄ: VOIT SINÄKIN OLLA VÄLILLÄ POLIISI.
TUO OLI TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS SANOA MINULLE NOIN, KOSKA MINUA EI VOI EDES VELVOITTAA ALKAMAAN POLIISIKSI TÄMMÖSTEN TÖRKY TEKOJEN JÄLKEEN. KUNNIALLISET OVAT HEITÄ JOTKA OSAAVAT LAIN JA HE OVAT SENTÄÄN RIKOSTUTKIJOIDEN MIELESTÄ PÄTEVIÄ POLIISEIKSI.
MINÄ OLEN SENTÄÄN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA KOULUTTANUT 8 UUTTA POLIISIA, MUTTA EI HEILLE NÄKÖJÄÄN KELPAA EDES POLIISIEN TYÖT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINULLE SANOTTIIN KUULUSTELUSSA, ETTÄ POLIISIT OLIVAT SOPINEET KESKENÄÄN, ETTÄ MINUT PIDÄTETÄÄN KUULUSTELUN JÄLKEEN.
EIKÖ TUO SAKKO ROIKKUNUT SIELLÄ JO JOULUKUUSSA? OLISIN MIELELLÄNI VIETTÄNYT JOULUN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA, MUTTA ERÄS LÖYSÄ MULKKU EI OLLUT EHTINYT SOPIMAAN TOISTEN KANSSA, ETTÄ TEHDÄÄN MINUSTA SYYLLINEN NIIN HÄN PÄÄSEE KUNNIALLA ELÄKKEELLE!
TUO OLI TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS SANOA MINULLE NOIN, KOSKA MINUA EI VOI EDES VELVOITTAA ALKAMAAN POLIISIKSI TÄMMÖSTEN TÖRKY TEKOJEN JÄLKEEN. KUNNIALLISET OVAT HEITÄ JOTKA OSAAVAT LAIN JA HE OVAT SENTÄÄN RIKOSTUTKIJOIDEN MIELESTÄ PÄTEVIÄ POLIISEIKSI.
MINÄ OLEN SENTÄÄN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA KOULUTTANUT 8 UUTTA POLIISIA, MUTTA EI HEILLE NÄKÖJÄÄN KELPAA EDES POLIISIEN TYÖT!🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤦♀️
Sinä se vasta nolo oletkin kun yrität sinnikkäästi spinnata tätä palstaäijän sekoilua toisen henkilön niskaan facepalmaamalla ku teini ylilaudalla. -Tee tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vasta nolo oletkin kun yrität sinnikkäästi spinnata tätä palstaäijän sekoilua toisen henkilön niskaan facepalmaamalla ku teini ylilaudalla. -Tee tee
Jatkan- tekisi mieli kuvailla rumemminkin, että mullaisena telineenä näen naisen joka tällaiseen alentuu, mutta sitten alennun itsekin samalle tasolle. Oho. Meni jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ OLEN SENTÄÄN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA KOULUTTANUT 8 UUTTA POLIISIA, MUTTA EI HEILLE NÄKÖJÄÄN KELPAA EDES POLIISIEN TYÖT!” MINULLE SANOTTIIN KUULUSTELUSSA, ETTÄ POLIISIT OLIVAT SOPINEET KESKENÄÄN, ETTÄ MINUT PIDÄTETÄÄN KUULUSTELUN JÄLKEEN.” Haluatko palstaäijä kertoa lisää kyr tien prosesuureista. Provosoiva ilmaisu, koska ko ammattikunnan kaikilla jäsenillä ei järki päätä pakota, jos ja kun ei osaa erottaa, ettei näissä kirjoituksissa ole mitään järkeä ja muutenkin pitäisi olla valveutunut ja kykenevä kaittamaan juuri esim tällaista tavaraa omaan arvoonsa. Joskus ajattelin, että lähestulkoon kaikki on edes jollain tavalla nokkelia, mutta ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” MINULLE SANOTTIIN KUULUSTELUSSA, ETTÄ POLIISIT OLIVAT SOPINEET KESKENÄÄN, ETTÄ MINUT PIDÄTETÄÄN KUULUSTELUN JÄLKEEN.” Haluatko palstaäijä kertoa lisää kyr tien prosesuureista. Provosoiva ilmaisu, koska ko ammattikunnan kaikilla jäsenillä ei järki päätä pakota, jos ja kun ei osaa erottaa, ettei näissä kirjoituksissa ole mitään järkeä ja muutenkin pitäisi olla valveutunut ja kykenevä kaittamaan juuri esim tällaista tavaraa omaan arvoonsa. Joskus ajattelin, että lähestulkoon kaikki on edes jollain tavalla nokkelia, mutta ei
Jatkan - ihan yhtä vedätettävissä ja manipuloitussa olevia kuin muutkin, ellei jopa enemmän jos esim virkaveli valehtelee😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” MINULLE SANOTTIIN KUULUSTELUSSA, ETTÄ POLIISIT OLIVAT SOPINEET KESKENÄÄN, ETTÄ MINUT PIDÄTETÄÄN KUULUSTELUN JÄLKEEN.” Haluatko palstaäijä kertoa lisää kyr tien prosesuureista. Provosoiva ilmaisu, koska ko ammattikunnan kaikilla jäsenillä ei järki päätä pakota, jos ja kun ei osaa erottaa, ettei näissä kirjoituksissa ole mitään järkeä ja muutenkin pitäisi olla valveutunut ja kykenevä kaittamaan juuri esim tällaista tavaraa omaan arvoonsa. Joskus ajattelin, että lähestulkoon kaikki on edes jollain tavalla nokkelia, mutta ei
Ehdotus- mediakasvatusta polamkkiin esim kurssi- internet mitä uskoa ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla kyllä kiva toi sun palstaäijä
Mielikuvitus kaveri.
Mut sitä ei tarvitsi joka ketjuun kirjoitaa
Voisit välillä kirjoittaa muustakin
Kun vain sun mielikuvitus kavereistasi
Oli varmaan sun mielikuvitus kaveri jo lapsenkin.
Me muut haluttais keskustella tunteista
Ei sun mielikuvitus kavereistasi kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla kyllä kiva toi sun palstaäijä
Mielikuvitus kaveri.
Mut sitä ei tarvitsi joka ketjuun kirjoitaa
Voisit välillä kirjoittaa muustakin
Kun vain sun mielikuvitus kavereistasi
Oli varmaan sun mielikuvitus kaveri jo lapsenkin.
Me muut haluttais keskustella tunteista
Ei sun mielikuvitus kavereistasi kiitos!No laita ny se caps lockki vaan pohjaan aloittajaäijä äläkä esitä suotta sovinnaista mieles tekee pillittää kuitenkin. Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ OLEN SENTÄÄN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA KOULUTTANUT 8 UUTTA POLIISIA, MUTTA EI HEILLE NÄKÖJÄÄN KELPAA EDES POLIISIEN TYÖT!EI ME KESKUSTELLA, KOSKA MINÄ OSAAN SENTÄÄN REHELLISESTI ILMAISTA MIELIPITEET KIRJOITTAMALLA.
KIRJOITTAMINEN, AJATTELU/MIETTIMINEN SEKÄ MIELIPITEEN ILMAISU ON KUNNIANLOUKKAUS.
HE JOTKA OVAT TEHNEET KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA JA RIKOSTUTKIJAT OVAT OLLEET SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ LOUKKAANTUNUT KUNNIOITA.
KOULUSSA OLI PAKKO OPPIA LUKEMAAN JA KIRJOITTAMAAN. OPETTAJAT AINA HUUSIVAT, ETTÄ: KÄYTTÄKÄÄ PÄÄTÄ NIIN OPPI MENEE PERILLE!
MINÄ EN JAKSANUT KÄYDÄ PERUSKOULUA EDES KUNNOLLA LOPPUUN, KOSKA EI SIELLÄ KOULUSSA TOISET MUUTA TEHNEET, KUN HAUKKUVAT KAIKKI OPETTAJAT JA OPPILAATKIN OLTIIN IMBESILLEJÄ.
EN OLLUT TOTTUNUT TUOLLAISEEN, KOSKA RUOTSISSA MINÄ OLIN SUOMALAISENA KOULUSSA OPPINUT IHMISARVOISTA. MINÄ OLIN AINA TYTTÖ JOLLE OPETTAJA SANOI, ETTÄ: SINÄ LÄHDET ESIINTYMÄÄN.
TOISET SANOVAT TUON JÄLKEEN, ETTÄ: ME LÄHDETÄÄN MYÖS.
ME TEHTIIN RUOTSISSA SUOMALAISUUTTA TUTUKSI RUOTSISSA JA EI OLE OLLUT HELPPOA, KOSKA TURKIN JA JUGOSLAVIAN PAKOLLISET OVAT ASUNEET SAMALLA ALUEELLA. HEIDÄN KANSSA MEILLÄ SUOMALAISILLA OLI ONGELMIA RUOTSISSA, KOSKA HE EIVÄT YMMÄRRÄ ETTÄ SUOMI JA RUOTSI ON OLLUT SAMA MAA JA SUOMALAISET OVAT RUOTSIN ALKUPERÄISKANSAA NIIN, KUIN RUOTSALAISET.
MINÄ OLEN KASVANUT SUOMALAISENA KANSAINVÄLISESTI JA EI OLE MINUN SYY JOS TOISTEN VANHEMMAT EIVÄT OLE USKALTANEET LÄHTEÄ SUOMEN RAJOJEN ULKOPUOLELLE ASUMAAN JA TÖIHIN NIIN HEIDÄN LAPSET EHKÄ OLISIVAT OPPINEET MYÖS.
MINUN ALA-ASTEEN OPETTAJA JOKA OLI RUOTSISSA NIIN HÄN ON NAINEN JA HÄN ON TORNIOSTA SYNTYJÄÄN, MUTTA HÄNEN ÄITINSÄ SAATTOI OLLA RUOTSALAINEN, KOSKA HÄN PUHUI SUOMEA RUOTSALAISITTAIN MURTAEN.
EN VARMASTI OLE KÄYNYT EDES RUOTSISSA ENKÄ NORJASSA TÄMÄN VIIMEISEN KUNNIANLOUKKAUS TUOMION JÄLKEEN, KOSKA ON KUNNIANLOUKKAUS POISTUA SUOMESTA VARSINKIN MAAHAN JOSSA ON ASUNUT SUOMALAISENA JA OPPINUT KIELEN SEKÄ HEIDÄN KULTTUURIIN JA PALANNUT TAKAISIN SUOMEEN. ON KUNNIANLOUKKAUS KÄYDÄ MYÖS LOMALLA TAI PÄIVÄ MUTKIN SHOPPAILEMASSA.
EI SAA KÄYDÄ EDES FIKA KAFFELLA RUOTSISSA KONDITORIASSA SYÖMÄSSÄ ÄKTA PRINSESSA KAKKUA VAIKKA SITÄ SYÖMÄLLÄ VOIS TULLA PRINSESSAKSI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI ME KESKUSTELLA, KOSKA MINÄ OSAAN SENTÄÄN REHELLISESTI ILMAISTA MIELIPITEET KIRJOITTAMALLA.
KIRJOITTAMINEN, AJATTELU/MIETTIMINEN SEKÄ MIELIPITEEN ILMAISU ON KUNNIANLOUKKAUS.
HE JOTKA OVAT TEHNEET KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA JA RIKOSTUTKIJAT OVAT OLLEET SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ LOUKKAANTUNUT KUNNIOITA.
KOULUSSA OLI PAKKO OPPIA LUKEMAAN JA KIRJOITTAMAAN. OPETTAJAT AINA HUUSIVAT, ETTÄ: KÄYTTÄKÄÄ PÄÄTÄ NIIN OPPI MENEE PERILLE!
MINÄ EN JAKSANUT KÄYDÄ PERUSKOULUA EDES KUNNOLLA LOPPUUN, KOSKA EI SIELLÄ KOULUSSA TOISET MUUTA TEHNEET, KUN HAUKKUVAT KAIKKI OPETTAJAT JA OPPILAATKIN OLTIIN IMBESILLEJÄ.
EN OLLUT TOTTUNUT TUOLLAISEEN, KOSKA RUOTSISSA MINÄ OLIN SUOMALAISENA KOULUSSA OPPINUT IHMISARVOISTA. MINÄ OLIN AINA TYTTÖ JOLLE OPETTAJA SANOI, ETTÄ: SINÄ LÄHDET ESIINTYMÄÄN.
TOISET SANOVAT TUON JÄLKEEN, ETTÄ: ME LÄHDETÄÄN MYÖS.
ME TEHTIIN RUOTSISSA SUOMALAISUUTTA TUTUKSI RUOTSISSA JA EI OLE OLLUT HELPPOA, KOSKA TURKIN JA JUGOSLAVIAN PAKOLLISET OVAT ASUNEET SAMALLA ALUEELLA. HEIDÄN KANSSA MEILLÄ SUOMALAISILLA OLI ONGELMIA RUOTSISSA, KOSKA HE EIVÄT YMMÄRRÄ ETTÄ SUOMI JA RUOTSI ON OLLUT SAMA MAA JA SUOMALAISET OVAT RUOTSIN ALKUPERÄISKANSAA NIIN, KUIN RUOTSALAISET.
MINÄ OLEN KASVANUT SUOMALAISENA KANSAINVÄLISESTI JA EI OLE MINUN SYY JOS TOISTEN VANHEMMAT EIVÄT OLE USKALTANEET LÄHTEÄ SUOMEN RAJOJEN ULKOPUOLELLE ASUMAAN JA TÖIHIN NIIN HEIDÄN LAPSET EHKÄ OLISIVAT OPPINEET MYÖS.
MINUN ALA-ASTEEN OPETTAJA JOKA OLI RUOTSISSA NIIN HÄN ON NAINEN JA HÄN ON TORNIOSTA SYNTYJÄÄN, MUTTA HÄNEN ÄITINSÄ SAATTOI OLLA RUOTSALAINEN, KOSKA HÄN PUHUI SUOMEA RUOTSALAISITTAIN MURTAEN.
EN VARMASTI OLE KÄYNYT EDES RUOTSISSA ENKÄ NORJASSA TÄMÄN VIIMEISEN KUNNIANLOUKKAUS TUOMION JÄLKEEN, KOSKA ON KUNNIANLOUKKAUS POISTUA SUOMESTA VARSINKIN MAAHAN JOSSA ON ASUNUT SUOMALAISENA JA OPPINUT KIELEN SEKÄ HEIDÄN KULTTUURIIN JA PALANNUT TAKAISIN SUOMEEN. ON KUNNIANLOUKKAUS KÄYDÄ MYÖS LOMALLA TAI PÄIVÄ MUTKIN SHOPPAILEMASSA.
EI SAA KÄYDÄ EDES FIKA KAFFELLA RUOTSISSA KONDITORIASSA SYÖMÄSSÄ ÄKTA PRINSESSA KAKKUA VAIKKA SITÄ SYÖMÄLLÄ VOIS TULLA PRINSESSAKSI.VIIMEKSI, KUN KÄVIN NORJASSA NIIN MINULLE SANOTTIIN, ETTÄ: MANTELIMASSAA JA MARSIPAANIA ET OSTA VAIKKA OLISI MITEN HALPAA.
SYY OLI SE, ETTÄ MINÄ OLIN SENTÄÄN REIPPAANA NAISENA IHAN ITSE YKSIN SYÖNYT SALAA 4-5 KILOA MANTELIMASSAA/MARSIPAANIA.
MINÄ NAUROIN JA SANOIN: EN VARMASTI OLE SYÖNYT.
KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI ON MEISTÄ TUO JOKA ON HALUNNUT SYÖDÄ NE KAIKKI. - Anonyymi
Kiitos kaunis, tiedät että olet ainoa ja oikea. Vieläkö on Villi hevosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VIIMEKSI, KUN KÄVIN NORJASSA NIIN MINULLE SANOTTIIN, ETTÄ: MANTELIMASSAA JA MARSIPAANIA ET OSTA VAIKKA OLISI MITEN HALPAA.
SYY OLI SE, ETTÄ MINÄ OLIN SENTÄÄN REIPPAANA NAISENA IHAN ITSE YKSIN SYÖNYT SALAA 4-5 KILOA MANTELIMASSAA/MARSIPAANIA.
MINÄ NAUROIN JA SANOIN: EN VARMASTI OLE SYÖNYT.
KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI ON MEISTÄ TUO JOKA ON HALUNNUT SYÖDÄ NE KAIKKI.no nyt se selvisi lopullisesti mitä olen jo epäillytkin, tuo kaksoisliekkirakkausmies on vain tuon naisen omassa päässä.
aika surullinen juttu, ei naurata.
- Anonyymi
Sit, ku nähdään niin halataan ja voidaan olla ihan hiljaa, jos haluat❤️🤗
- Anonyymi
Kiitos, musta se ois jees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, musta se ois jees.
Hyvä,. Näin tehdään❤️🤗
- Anonyymi
Sinä joka kirjoitat isolla kirjaimilla,onko kukaan sanonut sulle et oot ihan sekasin .tarviit hoitoa.
- Anonyymi
Sinäkin tarvitset hoitoa Tiettyä naista palstaäijän tekstien taakse maalittava nainen, joka käryää jo kuudetta vuotta nars.istisen raivonsa kanssa. Ei taida löytyä paljoa enkä irl ihmisiä jotka jaksaa kuunnella ja myötäillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin tarvitset hoitoa Tiettyä naista palstaäijän tekstien taakse maalittava nainen, joka käryää jo kuudetta vuotta nars.istisen raivonsa kanssa. Ei taida löytyä paljoa enkä irl ihmisiä jotka jaksaa kuunnella ja myötäillä
Eipä niin!
- Anonyymi
Oon samalla linjalla. Ja koskee myös minua. Hänelle 💓
- Anonyymi
Tuppisuuna lääppisit, melko alkukantaista.
- Anonyymi
mul on iso muna
- Anonyymi
Pidä pääsiäismunasi!
- Anonyymi
Maailma on täynnä hämmennystä ja ristiriitoja. Ei voi odottaa tekevänsä mitään täysin oikein. Voi vain mitata teon oikeellisuutta sisimmässään olevalla totuudella. Eikä oma totuuteni tule koskaan olemaan aivan sama kuin jonkun toisen. Toivonkin että koskettaisit, ja voisin koskettaa sinua ja olla varma, että se oli oikein. Haluan koskettaa sinua vain lyhyesti. Vain kerran, jotta tiedät. Olemme lihaa ja verta ja täynnä virheitä. Mutta myös täynnä lämpöä. Maailma on täynnä hämmennystä, mutta sen keskellä on myötätuntoa. Kommunikointi yksinkertaisen kosketuksen kautta voi välittää niin paljon. Haluan koskettaa sieluasi. Toivon vain, että voisin olla varma, että se on oikein sillä kosketuksen kautta petetään ja itse pettää... vahingossa tapahtuva hartioiden hipaisu tai käsien kosketus... kädet asetetaan hartioille lohdutuksen eleenä. Kosketusta kaipaava valehtelee kuin varas, ottaa, ei anna, haluaa, ei tarjoa, herättää, ei rauhoita. Kun liha odottaa, pienessäkin kosketuksessa on sähköä.
- Anonyymi
Haluan sinun tietävän, ettei minua ole useinkaan kovin helppo rakastaa. Että saatan olla miinoja täynnä oleva kenttä, etkä voi mennä sinne nyt, huomenna. Ei ole olemassa käyttöohjetta, ei tiekarttaa, ei auttavaa puhelinta, johon soittaa. Kehoni mukana ei tule ohjeita, ja joskus en edes itse tiedä, mitä sen kanssa tekisin. Tämä ei tule olemaan helppoa. Mutta silti luulen että kosket minuun. Et voi olla koskematta.
- Anonyymi
Kiss a video https://youtu.be/6p0UXAs5HTA?si=M8jtKC6FZvV4NHwc
- Anonyymi
Joo mäkin, että voisin vetää litsarin.
- Anonyymi
Ja epäilemättä rakastuisin tuohon kosketukseen. Joskus eksyy ihmiseen ja sitten taas unohtaa miten yksinkertaista se onkaan. Kaipaa olemustaan, sieluaan, ääntään, keskusteluaan, tuhansia tunteita, mutta muistaa silti parhaiten otteen. Ja minäkin koskettaisin, aluksi ihan vaan vakuuttuakseni siitä että tämä totta. Olen valmis tuntemaan tämän elossa olemisen hurman. Sekoittumisen toisiimme. Niin käy kun iho painaa ihoa. Pidämme itseämme kiinteinä ja erillisinä, mutta vaihdamme pieniä paloja itsestä tullessamme kosketuksiin.
- Anonyymi
Kosketa, en malta odottaa kuinka virtaisit minuun.
- Anonyymi
Läheisyytesi ei ole ollut enää pelkkä kilpi, vaan ylellisyys, päihdyttävä, joten olisiko niin väärin viipyä.
- Anonyymi
Välillä tuntuu että kaipaan ennenkaikkea kosketustasi. Kaikelle ei ole sanoja. Vain tihenevää hiljaisuutta. Tähtien törmäyksen voima. Rakkaus tutustuisi kehoon. Tuntisi läpikotaisin, alusta loppuun. On vaikea antaa itselle lupaa tuntea näin. On niin kauan harjoitellut itseä estämään tunteet ja ajatukset jonkun koskettaessa. Seurasi on tehnyt hyvää kaiken tapahtuneen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1206820Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243757- 1862565
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2792436Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962091Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001800Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91775Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1321324Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271275- 691234