Annokset pienenevät ja hinnat nousevat.
Bataattiransut 7e ei mistään.
Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta.
Jäätelö halvinta ja luokatonta annoksissa. Mielellään käyttäisi paikallisia palveluita mutta ala-arvoisesta ei kannata maksaa.
Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
21
644
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta päätellen ylivertaisena " kurmeekokkina" sinun on parasta pysyä siellä kotimökissäsi ja syyä sitä itse keittämääsi makaroonivelliä.
Silloin on varmasti niin laatu kuin myös hintalaatusuhde kohdallaan.- Anonyymi
Yleensä on ihan tapana, että asiakkaat pisteyttävät anniskelu ja ravintolapakkkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä on ihan tapana, että asiakkaat pisteyttävät anniskelu ja ravintolapakkkoja.
Paikkakunnan niukalla asiakasmäärällä ja hintatasolla ei hääppösiä tarjoomuksia järjestetä.
Tätä samaa nurinamärinää oli palsta täynnä koko viime kesän.
Näille märisijöille kun mikään ei saisi koskaan maksaa mitään mutta paljon kaikkea pitäisi silti saada kun ovat itse niin ylivertaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haapavedellä ne, jotka eivät ole edes asioineet ko. puljussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paikkakunnan niukalla asiakasmäärällä ja hintatasolla ei hääppösiä tarjoomuksia järjestetä.
Tätä samaa nurinamärinää oli palsta täynnä koko viime kesän.
Näille märisijöille kun mikään ei saisi koskaan maksaa mitään mutta paljon kaikkea pitäisi silti saada kun ovat itse niin ylivertaisia.Pitäskö sitte tarjontaa kohentaa.....
- Anonyymi
Kylpyläsaari on hyvä ja mukava paikka ja siellä saa rahalle vastinetta!
- Anonyymi
Yrittäjä on ajan hermoilla.
Muuallakin mainostetaan " ota 2, maksa 3", "pienempi koko, sama hinta" - Anonyymi
Valittamisen jalo taito. Onko sinun nyt parempi olla? Niimpä niin, ei.
- AnonyymiUUSI
Kylpylän saaressa ei ole muuta maata korkeammat hinnat. Laatu taistelee myös maan normitasolla.
Onko aloittaja käynyt mieluskylää kauempana kalassa?
- Anonyymi
Valivali
- AnonyymiUUSI
Jaana on yritteliäs ja hyvä asiakasalvelija.
Kaikki on hyvin
Älkää valittako jatkuvasti- AnonyymiUUSI
Kaikkihan me tiedämme ketä "kapuloita rattaisiin" parjaajaa menestyvä nainen vi du ddaa yli kaiken.
Nyt ei olla Halpapahallin pihalla terhistelijän pötypuheita kuulemassa
- AnonyymiUUSI
Kuka se mielestäsi on, joka heittelee kapuloita rattaisiin ja on halpahallin pihalla ? Annappa muitakin tunnusmerkkejä
- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse!
terv. nimimerkki Ex-persu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse!
terv. nimimerkki Ex-persuNo joo ja nykynen vasemmistolainen ja vieläpä valttuutettu
- AnonyymiUUSI
Tämän nyky halituksen syytä kaikki raaka-aineiden ja palvelujen alvin nosto.
- AnonyymiUUSI
Mene Ex - Persu hoitoon ja hoidata se päänuppisi kuntoon, näkyy levällään olevan vieläkin, kun suustasi pursuaa noinkin levottomuuksia.
- AnonyymiUUSI
Onks taasen se Ex- rääväsuu persu harhojaan esittelemäs ku kuulee ja näkee harhoja
- AnonyymiUUSI
Jotenkaan ei se Kylpyläsaaren "ruokailu" vedä puoleensa.
Onko hygieniataso riittävä?
- AnonyymiUUSI
Sairaan Kateelliset Haapaveteläiset. Ilmankos sieltä väki lähtee :)
- AnonyymiUUSI
Eihän siellä ole pakko käyvä jos ahistaa muutama euro,aina ei kannata rahassa mitata kaikkia,leipä on lujassa saarenpitäjällä,kohta lumi maassa taasen,nautitaan lämmöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1321029Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37917Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva144753Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50751Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32733- 54731
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42686Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187680Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136675