Sattui kerran hellepäivänä.
T- paidassa ja urheilushortseissa seisoskelin vakuutusyhtiön aulassa hissiä odotellen.
Kun hissinovet avautuivat,se oli täynnä eri-ikäisiä naisia menossa kerroksiin, ilmeisesti tulossa lounastunnilta.
Tunsin olini hiukan vaivautuneeksi hikisissä kamppeissani ,olin tullut pyörällä duuniin ja
olin tuntevinani naisten katseet atleettisella vartalollani.
Kun jäin omassa kerroksessa hissistä ,tarttui joku naisista kiinni pakaroihini,puristi niitä ja läpsytteli sitten persettäni nopeasti muutaman kerran.
Lamaannuin hetkeksi,tilanne oli minulle uusi ja outo.
Kuulin hihityksiä ,mutta kun käännyin
katsomaan kuka oli törkeästi loukannut ruumiillista koskemattomuuttani ,kaikki katselivat viattomasti hymyillen minua.
Nolona ja naama punoittaen poistuin äkkiä hissistä.Ovien sulkeutuessa kuulin jonkun naisista sanovan; mää en vaan voinu malttaa ,oli hyvä perse.
Toivottavasti se oli edes se seksikäs sihteerikkö kutosesta ,mietin jälkeenpäin ,jo toivuttuani nöyryyttävästä kokemuksesta.
Nainen taputteli persettäni.
Anonyymi-ap
3
463
Vastaukset
- Anonyymi
Käyppä panemassa sihteerikköä, on tosi kiimainen ja puutteessa!
- Anonyymi
Vieläköhän on tissit yhtä terhakat ?
Voisin minä 6 krrroksen blondi sihteerikköä taas nussia siinä johtajan pöydän päällä
Kuin silloin ennen
ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491767
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121631Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301222Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 74991
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351951- 62829
- 49801
- 50796