Miksi leskeksi jäänyttä kartetaan?
Jäin leskeksi
51
265
Vastaukset
- Anonyymi
Ei karteta, en ainakaan minä.
- Anonyymi
Otan osaa suruusi. Kauanko olet ollut yksin ? En usko, että ihmiset
karttavat, he ehkä vain aristelevat, kun eivät tiedä mitä puhua,
vaikka voisi olla ihan tavallisesti.- AnonyymiUUSI
Kolme kuukautta kohta yksin oloa, yhtään entistä, eikä uusiakaan ystäviä ole näkynyt. Juttukaveriakaan ei ole, vaimolle käyn puhumassa päivittäin hänen haudallaan. Aurinkolasit päässä, ettei toiset näe jatkuvaa itkuani. Hullu varmaan olin jo aikaisemminkin, mutta nyt varmaan sekoan lopullisesti. Rakkaus alkoi jo 70-luvun alussa, eikä se ole vieläkään loppunut, vaikka hän on jo mullan alla. Siunaustilaisuudessakin olin yksin papin ja kanttorin kanssa, kiitos heille ainakin lämpimistä sanoista. Ketään ei ollut myöskään muistotilaisuudessa, pullaa ja kakkua riittää pakkasessa vielä todella pitkään.
- Anonyymi
Otan osaa. Olen kokenut samaa. Se tuntuu pahalta surun lisäksi.
En tiedä miksi kukaan ei ota yhteyttä. Jos soitan ei vastata eikä
soiteta takaisin kuin aniharvoin. Pelottaako kuolema ihmisiä,
jotka eivät ole vielä joutuneet kokemaan läheisensä menetystä ?- AnonyymiUUSI
Samoin , ainoat jotka välittävät ovat muutamat sukulaiset jotka soittelevat hekin asuvat niin kaukana ettei sitä jaksa ajatellakaan ajaa niin pitkää matkaa heidän luokseen. Sitä tulee hieman araksi ,ja pelkää mennä kenekään luo ettei vaan ole tiellä mitenkään
- Anonyymi
Pääsin sinkuksi. Epäilin jo etten saavuta tasapainoa koskaan mutta nyt on molemmat puolet samat. Ei mitään hätää.
- AnonyymiUUSI
Oletko aloittaja ?
- AnonyymiUUSI
"nyt on molemmat puolet samat"
???
- Anonyymi
Lämmin osanottoni.
Itselle kyllä kävi päinvastoin. Useampikin ihminen, jotka aiemmin pitivät yhteyttä edesmenneeseen vaimooni, alkoi pitää yhteyttä minuun.- AnonyymiUUSI
Ihan niin, koska sinä,olet mies .aiinä on suuri ero olla leski miehenä se kun naisena
- Anonyymi
Älä muuta sano -ensin ollaan niin osaaottavia, yht äkkiä kaikki ovat kadonneet - saa melkein sydänkohtauksen, jos joku soittaa, ja sekin oli lehtimyyjä. Samaa ihmettelen. Niin hyvä serkku, sekin unohtanut - luuleekohan, että olen haluamassa jotakin?!
- Anonyymi
Mutta on tämä itsestäkin kiinni - 1,5 v leskeyttä, eikä tämä ikävä vaan lopu. Toipuuko tästä koskaan? Juuri mietin - 20 vuotta yhdessä ja pisin aika oli näkemättä tuona aikana oli kolme tuntia, hän nukkui ja pääsin käymään kaupassa tai apteekissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on tämä itsestäkin kiinni - 1,5 v leskeyttä, eikä tämä ikävä vaan lopu. Toipuuko tästä koskaan? Juuri mietin - 20 vuotta yhdessä ja pisin aika oli näkemättä tuona aikana oli kolme tuntia, hän nukkui ja pääsin käymään kaupassa tai apteekissa.
Täysin vapaaehtoista, hoidin hänet. Mutta se hitsasi meidät niin yhteen kiinni, että olisi ollut oikeus ja kohtuus, että minut olisi haudattu hänen mukana. Yhdessä lähdetty! Niin se piti mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin vapaaehtoista, hoidin hänet. Mutta se hitsasi meidät niin yhteen kiinni, että olisi ollut oikeus ja kohtuus, että minut olisi haudattu hänen mukana. Yhdessä lähdetty! Niin se piti mennä.
Joissakin kulttuureissa se on mennyt niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin kulttuureissa se on mennyt niin.
Tiedättekö Espanjan kuningattaren Johanna Mielipuolen, hänen miehen oli Felipe Kaunis, italialainen prinssi, joka kuoli kohtalaisen nuorena, niin Johanna kuljetti koko elämänsä miehensä ruumista arkussa mukanaan. Minä pelkäsin että käy niin.
Kun hautausurakoitsija tuli hakemaa ruumin, olin kontallani lattialla ja purin lakanan kulmaa, etten estä häntä viemästä sitä, se oli hirveää - se oli kaikista hirveämpää - hänhän vain nukkui - pelkäsin, että teen jotakin käsittämätöntä.
Ymmärtän kyllä Johannaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedättekö Espanjan kuningattaren Johanna Mielipuolen, hänen miehen oli Felipe Kaunis, italialainen prinssi, joka kuoli kohtalaisen nuorena, niin Johanna kuljetti koko elämänsä miehensä ruumista arkussa mukanaan. Minä pelkäsin että käy niin.
Kun hautausurakoitsija tuli hakemaa ruumin, olin kontallani lattialla ja purin lakanan kulmaa, etten estä häntä viemästä sitä, se oli hirveää - se oli kaikista hirveämpää - hänhän vain nukkui - pelkäsin, että teen jotakin käsittämätöntä.
Ymmärtän kyllä Johannaa.Ei, en halua olla täällä. Miksi minut jätettiin?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en halua olla täällä. Miksi minut jätettiin?!
Niin, tosiaan - miksiköhän ne kukaan ei enää halua nähdä?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tosiaan - miksiköhän ne kukaan ei enää halua nähdä?!
No, mutta ihan oikeasti, kun hoidin yksin eritäin pitkään ja erittäin vaikeasti sairaan puolisoni ja kaikilla voimieni äärirajoilla, tiedän, että heidän ei tehnyt mieli sanoa "otan osaa", vaan "Luojalle kiitos", nutta ei kukaan sanonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suru voi syvetä, kun ikävä kasvaa. Minulle on käynyt niin. En tiedä miten selviän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suru voi syvetä, kun ikävä kasvaa. Minulle on käynyt niin. En tiedä miten selviän.
Siitä on jotenkin kuitenkin päästävä irti , jokainen suru on nii; erilainen jokaisen kohdalla . Mutta juuri tuo että jää siihen tilaan että vielä vuodenkin päästä on samat puheet kun silloin kun mies kuoli . Ei ole ihmiselle hyväksi .
Minä hoidin myös mieheni vuosikausia ja hänellä oli kuolettava diagnoosi. ,aina aamuisin ajatus, onko tämä päivä se milloin hän jättää elämän. Ainainen ahdistus ja kun hän sitten kuoli niin tunsin kiitollisuutta ainoastaan ettei hänen enää tarvitse kärsiä , kun pakkasin kaikkia apuvälineitä mitä hänellä oli niin muistui jokaisesta esineestä mieleen jotakin, milloin minkäkinlaista muistoa jokaisen apuvälineen käytöstä . Kun saturaatio alkoi olla alle 70 , milloin käynnistää yskimiskone ja auttaa häntä, yskimään. , milloin oli liman poisto , pumppu auttanut taas hengittämään . Aiis jokaisella tavaralla,oli oma muisto tilanteista jotka vaativat hoitoa
Jotenkin tuntui vaa epätodelliselta kaikki . Yritin kauan olla profesionellinen kuolemaan nähden, kuten ollaan töissäkin, vaan kun omainen lähtee niin siinä ei ole muuta kun ahdistus siitä että aika nuoren ihmisten elämä loppui niin äkkiä tuskien kanssa kamppailevalle ihmiselle jollemolisi suonut paljon vielä elinvuosia
Kuolema on niin lopullista. Mutta kun ajattelee ettei suinkaan ole ainoa maan päällä joka jää leskeksi meitä on paljon , ja jokaisen suru on eritavalla ilmenevä . Mutta on yritettävä ajatella ettei jää paikallaan tramppaamaan. , elämä on elettävä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on jotenkin kuitenkin päästävä irti , jokainen suru on nii; erilainen jokaisen kohdalla . Mutta juuri tuo että jää siihen tilaan että vielä vuodenkin päästä on samat puheet kun silloin kun mies kuoli . Ei ole ihmiselle hyväksi .
Minä hoidin myös mieheni vuosikausia ja hänellä oli kuolettava diagnoosi. ,aina aamuisin ajatus, onko tämä päivä se milloin hän jättää elämän. Ainainen ahdistus ja kun hän sitten kuoli niin tunsin kiitollisuutta ainoastaan ettei hänen enää tarvitse kärsiä , kun pakkasin kaikkia apuvälineitä mitä hänellä oli niin muistui jokaisesta esineestä mieleen jotakin, milloin minkäkinlaista muistoa jokaisen apuvälineen käytöstä . Kun saturaatio alkoi olla alle 70 , milloin käynnistää yskimiskone ja auttaa häntä, yskimään. , milloin oli liman poisto , pumppu auttanut taas hengittämään . Aiis jokaisella tavaralla,oli oma muisto tilanteista jotka vaativat hoitoa
Jotenkin tuntui vaa epätodelliselta kaikki . Yritin kauan olla profesionellinen kuolemaan nähden, kuten ollaan töissäkin, vaan kun omainen lähtee niin siinä ei ole muuta kun ahdistus siitä että aika nuoren ihmisten elämä loppui niin äkkiä tuskien kanssa kamppailevalle ihmiselle jollemolisi suonut paljon vielä elinvuosia
Kuolema on niin lopullista. Mutta kun ajattelee ettei suinkaan ole ainoa maan päällä joka jää leskeksi meitä on paljon , ja jokaisen suru on eritavalla ilmenevä . Mutta on yritettävä ajatella ettei jää paikallaan tramppaamaan. , elämä on elettäväKyllä, meitä on varmaan paljon ja erilaisin kokemuksin.
- Anonyymi
On varmaan perää mistä aloitus, olen erakko luonteeltani kun puolisoni kuoli niin pääsin todenteolla erakoitumaan. Harvoin kun joku työntyy kylään, kestitettyäni hänet tekee mieli kysyä kauanko aiot olla luonani, paras kun ei aukaise ovea ovikellon soidessa.
- Anonyymi
Olin yli 20 vuotta suhteessa jossa asuimme eri asunnoissa emmekä olleet naimisissa. Suhde oli tiivis, kummankin asuinalueella osallistuimme moneen menoon ja tapahtumiin, kuuluimme toimiviin ryhmiin.
Kun hän kuoli, kukaan ei sanonut minulle, otan osaa. Hänen lähimmistä sukulaisista yksi laittoi adressin ja interflooran kautta kukan, vain minulle, omistani ei ainutkaan vaikka välimme ovat lämpimät. Ihan niinkuin en vähääkään kuuluisi leskien joukkoon vaikka vieläkin miellän itseni leskeksi.
En tosin huomannut sitä siinä hetkessä surra, jälkeenpäin vasta huomasin ihmetellä. Ei se mihinkään vaikuttanut, ihmiset saavat olla sellaisia kuin ovat, surin suruni yksin.- AnonyymiUUSI
Eivät ihmiset edes ymmärrä tai tajua tai välitä. Eivät ajattele.
- AnonyymiUUSI
Mielenterveydelle on aivan hirveää, ettei juuri kukaan ota yhteyttä.
Ei kummankaan suvun puolelta.- AnonyymiUUSI
Samanlailla olen kokenut. Mutta, otan itse silloin tällöin yheyttä, onkohan niin,että nuoremmalla väellä on elämä niin täynnä, etteivät jaksa soitella. Väliin sanovat, että olen ajatellut ei vaan tule soitettua eikä käytyä. Vanhempi väki ei enää juurikaan liiku muuta kuin puhelinta pitkin.
Taisin olla samanlainen, kun omat vanhemmat vanhenivat. Nuorena perheenä tuli paljon käytyä, lasten varttuessa ja itse myös vanhetessa sitä jotenkin vaan jää kotiin työpäivien ja -viikkojen jälkeen. Niin se taitaa mennä.
Ratkaisin tämän sillä tavoin, että tapaamme nuoruuden ystävien ja nykyisten kanssa säännöllisesti niin kauan, kun jaksetaan ja ollaan kiinni niin sanotussa aktiivisessa elämässä. Liian paljon yksin ei ole hyvä asia. Toki meitä ihmisiä on myös sellaisia, jotka viihtyvät itsekseen käsitöiden ja elokuvien seurassa, kaipaamatta juurikaan muita ihmisiä seurakseen. - AnonyymiUUSI
Tarkoitin sitä että kukaan ei sanonut, Otan osaa juuri minulle koska emme olleet naimisissa. Niin asian ymmärsin. Ikäänkuin hän olisi ollut vain miesystävä, jota en surisi.
Muuten ystävät ja sukulaiset soittelivat kuten ennenkin, mentiin tapahtumiin kuten ennenkin. eivät vain huomioineet "leskeksi" jäämistäni, ihan niin kuin olisivat olleet sitä mieltä että vain aviopuolisona olevaan miestä voi surra. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sitä että kukaan ei sanonut, Otan osaa juuri minulle koska emme olleet naimisissa. Niin asian ymmärsin. Ikäänkuin hän olisi ollut vain miesystävä, jota en surisi.
Muuten ystävät ja sukulaiset soittelivat kuten ennenkin, mentiin tapahtumiin kuten ennenkin. eivät vain huomioineet "leskeksi" jäämistäni, ihan niin kuin olisivat olleet sitä mieltä että vain aviopuolisona olevaan miestä voi surra.On sitä ihmisten ajattelemattomuutta.
- AnonyymiUUSI
Minäki jäin leskeksi, jo yli kymmenen vuotta sitten,
EI minua kaukaan ole kartellu ,
kaikki on yhtä ystävällisiä kuin ennenki,
itse olen muuttunu kyllä
en itse enään ota yhteyksiä kuten silloin kun puoliso oli elossa,
en kärsi yksin olemisestakaan ,
sopeudun elämän kaikkiin muutoksiin omasta mielestä hyvin,- AnonyymiUUSI
On helpompi sopeutua jos on niitä ihmisiä, ystäviä. Kaikilla ei ole. Ystävänikin
ovat kuolleet.
- AnonyymiUUSI
Kyllä Leskel taas härskiä huomion hakua aloitukseensa.
- AnonyymiUUSI
Ei, olet väärässä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se taitaa olla niin, että ei tohdita ottaa yhteyttä tuoreeseen leskeen. Ehkä se epävarmuus, miten kohdata leski. Itsellä useampi hiljakkoin leskeytynyt tuttava/sukulainen. Heitä tavatessa koin, että tärkeintä oli kuunnella eikä antaa mitään viisauksia. Tätä kestää sen aikaa, kun kestää, kunnes kuolema on käsitelty ja leski menee pikkuhiljaa eteenpäin elämässää.
- AnonyymiUUSI
Jaaha - jos näin on aloitus tulee ihan uuteen valoon -
- AnonyymiUUSI
Ihmistä voidaan karttaa, vaikka puoliso olisi elossakin.
- AnonyymiUUSI
Ihan niin, mutta jos karttaminen alkaa siitä kun puoliso kuolee niin se on aina tuskaisaa kas kun on kuvitellut että ystävyys kestää,iki ajat , vaan kuinkas ollakkaan ,nainen jos jää yksin niin usein jää vaikka niitä, ihmisiä joita on vuosikymmeniä pitänyt parhaina ystävinään
Mutta jos on mies niin hänelle osoitetaan sitä ns ystävyyttä kaikella tavalla , jopa leivotaan pullatkin hänen pakastearkkuunsa. Niin että . Paras olisi ehkä ollut ettei olis alunperinkään pitänyt niitä ns ” ystäviä”,parhaina ystävinään niin olisi säästynyt siltä tuskalta , että ei vaan mies kuolee vaan ystävätkin loistavat poissaolollaan. Silloin kun heitä kaikista eniten olisi tarvinnut . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin, mutta jos karttaminen alkaa siitä kun puoliso kuolee niin se on aina tuskaisaa kas kun on kuvitellut että ystävyys kestää,iki ajat , vaan kuinkas ollakkaan ,nainen jos jää yksin niin usein jää vaikka niitä, ihmisiä joita on vuosikymmeniä pitänyt parhaina ystävinään
Mutta jos on mies niin hänelle osoitetaan sitä ns ystävyyttä kaikella tavalla , jopa leivotaan pullatkin hänen pakastearkkuunsa. Niin että . Paras olisi ehkä ollut ettei olis alunperinkään pitänyt niitä ns ” ystäviä”,parhaina ystävinään niin olisi säästynyt siltä tuskalta , että ei vaan mies kuolee vaan ystävätkin loistavat poissaolollaan. Silloin kun heitä kaikista eniten olisi tarvinnut .Ihmissuhteet voi olla monimutkaisia ja vaikeita.
- AnonyymiUUSI
Ootte hankalia.
Suru on surua, jep. Mutta kun se on lähinnä sun ongelmas. Toki vainajan kaverit suree kuollutta. Mutta ei sua,sähän elät.
Ois hyvin teennäistä alkaa yhtäkkiä alkaa muka bestikseksi jollekin oudolle ihmiselle, jota ei fanita. Se. Joku on ehkä fanittanut sun kuullutta puolisoo, mutta sua ei..
Tajua tämä.
Sun puoliso ja sä,kaks eri ihmistä .
Leski on leski. Siis immeinen. Ei leski mitenkään jatka puolisonsa elämää. Ei muodosta mitään hypeä kuolleen kaverinsa varjolla. Hän on vain leski.
Sä olet siis ite ilmeisesti leski. Sori, mutta kun se juttu on sulle ehkä valtava asia. Mutta kun muita ei sun asias kiinnosta pätkääkään. Ehkä monet suree sun edesmennyttä puoliskoo.mutta kun se kuollut, se siitä.. Sulla ei merkitystä.- AnonyymiUUSI
Onhan se törkeetä jos leskeksi jääny käy heti tai aikeet ainaki on käydä ystäviensä puolison kimppuun liian sinnikkästi jopa salaa takanapäin,
ei ole ihme jos tommosia leskiä kartetaanki porukoissa,
rehellisiä toisia ihmisiä kunnioittavia leskiä ei kukaan kartele,
OPPIKAA KÄYTTÄYTYMÄÄN , - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se törkeetä jos leskeksi jääny käy heti tai aikeet ainaki on käydä ystäviensä puolison kimppuun liian sinnikkästi jopa salaa takanapäin,
OPPIKAA KÄYTTÄYTYMÄÄN ,Oho, ei kait nyt kukaan leskeydyttyään ala kenekään puolisoa vokottelemmaan. Itse olen "elävän leski", näin äitin sanoi reilu 20 vuotta sitten ja jatkoi "sitten et naimisiin mene elävän leskenä". No eipä ole ollut hinkuakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
OPPIKAA KÄYTTÄYTYMÄÄN ,Ohhoh ! Oletko käsittänyt jotain väärin ?
- AnonyymiUUSI
Pitkän liiton aikana ystävistä tulee molempien ystäviä ja normaali ihminen tuntee
myötätuntoa leskeksi jäänyttä kohtaan ja huomioi häntä.
Ei se niin ole, että ihmiset ajattelevat, että "se on lähinnä sun ongelmas"
tai "sulla ei merkitystä",
ellei ne ystävät tai tutut ole jollain lailla henkisesti kehittymättömiä
ja tunneköyhiä. - AnonyymiUUSI
"Ois hyvin teennäistä alkaa yhtäkkiä alkaa muka bestikseksi jollekin oudolle ihmiselle, jota ei fanita"
Miten sinä ymmärsit aloituksen ? Mistään tällaisesta ei aloittajan kohdalla ole
varmaankaan kysymys.
- AnonyymiUUSI
Usein juuri ne jotka ovat olleet niitä ns parhaita ystäviä kun oltiin miehen eläessä häipyvät aika pian lesken elämästä. Usein mustasukkaisuus syynä .
Anoppini jäi leskeksi aikoinaan ja pariskunta joiden kanssa appi ja anoppi viettivät paljon aikaa yhdessä lopettivat kanssakäymisen hänen kanssaan .
Eräänä päivänä anoppi osotti bussia kaatosateessa kun tömä tuttava pysäytti auton ja sanoi että hyppää kyytiin ettet kastu, koska asutaan samalla kadulla niin pääset kotiin. No anoppi oli mielissään. Ja kiitteli kovasti kyydistä kun pääsi autolla kotiportaiden eteen.
Parin tunnin päästä soi puhelin ja entinen ystävätär soitti ja haukkui hönen pataluhaksi että,kuulemma vikittelee hänen miestänsä .anoppi alkoi itkemään ja itkusta singahtanut tulla loppua . Siis siksikö kaikki ystävät olivat hänet jättäneet koska nyt hön oli uhka mustasukkaisille naisille joiden miehiä muka vikitteli .siis hänellä ei ollut mitään kiinnostusta eikä ajatusta edes vikitellä jonkun miestä .anoppi oli kaunis nainen. Mutta se ei tarkoita sitä että olisi ollut kiinnostunut ystävänsä miehestä .
Anopista tuli siis yksinäinen. Ei uskaltanut edes soittaa kenellekkään. . Siis se oli lesken osa olla yksin koska voi pian olla vikittelemässä toisten miehiä
Anoppia ei enää ole , nyt on minun vuoroni molla se leski samassa talossa ja niin vaan on että tottahan se on , mustasukkaisuudella on hyvin suuri osa. Näihin tapauksiin . On todella ihmisiä kuitenkin olemassa joilla ei ole sairaita ajatuksia yksin jääneestä naisesta. Eivätkä tunne mustasukkaisuutta koska luottavat niin miehenä kun ystäväänsäkkin
Joten tämä on monen osa elämässä . Mutta kun mies jää leskeksi'obat nämä mustasukkaiset naiset käskenässä heitä syömään sanoen; ihmisille , hän on niin yksin että ei varmaan se ruuan laittokaan ole oikein helppoa nyt kun ei ole tarvinnut koskaan sitä ajatella koska se vaimo oli sen puolen aina hoidellut joten käsketään ressukka meille syömään . Tämänkin olen pannut merkille.
Niin että leskeyskin on erilaista riippuen siitä onko leski nainen tai mies- AnonyymiUUSI
Voivatko ihmiset olla niin yksinkertaisia ja alhaisia, että kuvittelevat lesken
ensimmäinen ajatus olevan vokotella toisten miehiä ?
Ei ihan ensimmäisenä eikä toisenakaan tulisi mieleen.
Kyllä yksinjääneellä on ihan toisenlaisia ajatuksia mielessään.
Luulevatko nämä mustasukkaiset naiset jopa vielä, että heidän miehensä
olisi niin kiinnostava, että leski heti alkaisi niitä vokotella. Hohhoijaa, mitä luuloja ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voivatko ihmiset olla niin yksinkertaisia ja alhaisia, että kuvittelevat lesken
ensimmäinen ajatus olevan vokotella toisten miehiä ?
Ei ihan ensimmäisenä eikä toisenakaan tulisi mieleen.
Kyllä yksinjääneellä on ihan toisenlaisia ajatuksia mielessään.
Luulevatko nämä mustasukkaiset naiset jopa vielä, että heidän miehensä
olisi niin kiinnostava, että leski heti alkaisi niitä vokotella. Hohhoijaa, mitä luuloja !Jotkut äijät on ihan tolloja, se on nähty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut äijät on ihan tolloja, se on nähty.
Onko se lesken vika, jos äijät alkaa leskeä vokottelemaan, vaikka on oma
vaimokin ? Miksi omat vaimot syyttää leskeä ? Syyttäisivät tolloa miestään,
jota leski tuskin pitää edes tavoittelemisen arvoisenakaan, vaikka olisi vapaakin
mies.
- AnonyymiUUSI
Aika absurdeja kommentteja asiassa, joka on yksi raskaimmista ellei
raskain asia ihmisen elämässä.
Puolisonsa menettänyt on surusta murtunut, ei hän lähde heti miesjahtiin.- AnonyymiUUSI
Ei lähde, ei - haluaisi vain rakkaansa takaisin. Kuvittelee nukkumaan mennessään, että siinä hän on vieressä, ojentaa käden, ja nukutaan yhdessä käsi kädessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei lähde, ei - haluaisi vain rakkaansa takaisin. Kuvittelee nukkumaan mennessään, että siinä hän on vieressä, ojentaa käden, ja nukutaan yhdessä käsi kädessä.
Yhtäkään yötä en pysty nukkumaan ilman tätä kuvitelmaa.
- AnonyymiUUSI
Jomman kumman aviossa olevan kohtalo on jäädä leskeksi, yksinäisyys tulee esiin. Lähes 26-vuotta sitten muutimme tähän, alueella asui vanhoja tuttuja ja muodostui uusia suhteita, nykyään enää joitakin naama tuttuja, vanhemmat sisarukset kuolleet.
Lähi kuppilassa ei enää näe tuttuja, ihminen tottuu kun on pakko, juttu seuraa saa kun valikoi paikat ettei ihan mykkänä tarvii olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566