Miksi eristäydyt?

Anonyymi-ap

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?

114

1320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mieti sitä.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi vainoat? Onko siihen jokin syy?

• Anonyymi
        UUSI

Missä luki, että aloittaja vainoaa?

• Anonyymi
      UUSI

On. Lähellä on silloin ihminen tai ihmisiä, joita en siedä. Se sitten näkee selvästi. Joskus tarvitsen omaa tilaa latautuakseni raskaasta päivästä. Silloin se on hetkellistä vetäytymistä.

• Anonyymi
      UUSI

Koska ei halua seuraasi? Onko ihan mahdoton ajatus?

• Anonyymi
      UUSI

Ei mulla ole vaihtoehtoja.
      Ei tää mun oma valintani ole.

• Anonyymi
      UUSI

Inhoan välillä tätä elämää ja sen vaikeutta. Siksi.

• Anonyymi
      UUSI

Aika harva ihminen vaikuttaa enää sellaiselta että niiden kanssa jaksaisi olla missään tekemisissä.
      Tuntuu kuin olisi äiti heille.

• Anonyymi
        UUSI

Inhottavia ja pelottavia nuo vainoajat! Ei psyykkeeltään terve ihminen vainoa,eikä stalkkaa ja sattuta! Hoitoon joutaisivat! Rikosta rikoksen päälle!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Inhottavia ja pelottavia nuo vainoajat! Ei psyykkeeltään terve ihminen vainoa,eikä stalkkaa ja sattuta! Hoitoon joutaisivat! Rikosta rikoksen päälle!

Eikä vaihda näköään jatkuvalla syötöllä,tuo homma pitäis tuolta kieltää jo lain nimissä,jos ei itte tajua,suljetulle vaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä vaihda näköään jatkuvalla syötöllä,tuo homma pitäis tuolta kieltää jo lain nimissä,jos ei itte tajua,suljetulle vaan!

Voisitko tehdä heistä rikosilmoituksen. Ei tää muuten helpota.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko tehdä heistä rikosilmoituksen. Ei tää muuten helpota.

Ilmoita samalla että täällä porukka vaihtaa sukupuoltaan koko aika koska en tiedä onko mies vai nainen että Hui kamalaa 😱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entä ne, jotka syyttävät vainoamisesta toista, vaikka heidän väittämä totuus on harhaa ja heidän tapa toimia tilanteessa väärin, ruokkien toisen uteliaisuutta itseensä? Uhrin luulisi pakenevan enempi kuin juoksevan "vainojaksi syyttämän ihmisen perässä"?

• Anonyymi
      UUSI

Mitä tarkoitat eristäytymisellä?

• Anonyymi
        UUSI

Itse en koe olevani eristäytynyt, viihdyn omissa oloissa, mut jos joku toinen kutsuu minut luokseen, harvemmin olen niistä kieltäytynyt. Ymmärrän, että asiat voi nähdä ja kokea ulkopuolelta monella tapaa, siksi tähän reakoin vastaamalla näin niin kuin koen.

• Anonyymi
      UUSI

en ole vieläkään kiva ihminen

• Anonyymi
        UUSI

Näytän sulle mitä on rakkaus, välittäminen, empatia niin opit rakas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näytän sulle mitä on rakkaus, välittäminen, empatia niin opit rakas.

🥺..

• Anonyymi
      UUSI

Teen hidasta kuolemaa

• Anonyymi
        UUSI

Minäkin. 45 vuotta jo tehnyt kuolemaa, eikä loppua näy vieläkään.

• Anonyymi
      UUSI

On. En pidä ihmisistä enkä näin ollen myöskään itsestäni.

• Anonyymi
      UUSI

Olen saanut tarpeekseni mitä omituisemmista tilanteista ja siitä, että minut määritellään taloudellisen tilanteen perusteella. Siksi vetäydyn ja eristäydyn. Kaipa suurin osa haluaa olla heidän seurassaan, joista inspiroituu ja jotka kannustavat, sen sijaan, että on heidän seurassaan, jotka muistuttavat kuinka kurjaa elämä saattaa olla ja samalla yrittävät kiskoa mukaansa samaan suohon.

• Anonyymi
      UUSI

Pienemmät, pisnekset, ei ehdi jokapaikkaan

• Anonyymi
      UUSI

Olet niin tärkeä mulle ja kun mä en ole taas mitään sulle, niin pakko välillä vetäytyä ja palata maan pinnalle.

• Anonyymi
      UUSI

Montakin syytä. Ensinnäkin olen mokaillut niin paljon, etten halua näkyä ihmisten ilmoilla. Toiseksi olen ujo ja kolmanneksi tykkään yksinolosta.

• Anonyymi
        UUSI

Yksinolo on ihan terveellistä.

• Anonyymi
      UUSI

On siihen syynsä. En ole niin kuin muut. Enkä ole itsenäinen, olen vaan yksinselviytyjä. Forever 😥

• Anonyymi
        UUSI

Miten pöet erilainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pöet erilainen?

Olen erityisherkkä filosofi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ole itsenäinen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko myös vasta herännyt filosofisuuteesi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ole itsenäinen?

No olen minä tavallaan itsenäinen, mutta tarvitsen myös muita ihmisiä. En tykkää että sitä itsenäisyyttä niin painotetaan, koska se tavallaan antaa minusta väärän kuvan. Yksinselviytyjä on sillä lailla eri tavalla itsenäinen, koska siihen asemaan on joskus pakolla joutunut. Liian aikaisin ollut otettava vastuuta itsestä ja muista, vaikka olisi tarvinnut vielä itse tukea.

Ja herkkä ihminen kun olen, niin olen joutunut kasvattamaan aikamoiset panssarit, ettei ihan kaiken maailman ihmiset muiluta pois päiviltä. En tiedä ymmärtääkö sellaiset ihmiset, jotka ovat kulkeneet ns. tavallisen, normaalin polun? Oma taival on ollut melko tavanomaisesta poikkeava, alusta alkaen.

Kyllä minäkin kaipaan sitä, että olisi joku jonka kanssa viettää aikaa, joku spesiaali ihmissuhde. Mutta kun on lokeroitu "itsenäiseksi" niin sillä tavalla vaikea alkaa rakentamaan kenenkään kanssa mitään, kun lähetän tiettyjä signaaleja, että haluan pysytellä rauhassa. Vaikka se ei ole ihan totta, vaan äärimmilleen viety puolustusmekanismi. Traumat sen on saanut aikaan.

Haluaisin välillä voida olla heikko ja silti turvassa. Mutta pelkään että ihmiset käyvät kimppuun heikkouteni huomattuaan, koska niin on käynyt ennenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko myös vasta herännyt filosofisuuteesi?

Olen aina funtsinut kaikenlaista. Ollut oman elämäni filosofi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No olen minä tavallaan itsenäinen, mutta tarvitsen myös muita ihmisiä. En tykkää että sitä itsenäisyyttä niin painotetaan, koska se tavallaan antaa minusta väärän kuvan. Yksinselviytyjä on sillä lailla eri tavalla itsenäinen, koska siihen asemaan on joskus pakolla joutunut. Liian aikaisin ollut otettava vastuuta itsestä ja muista, vaikka olisi tarvinnut vielä itse tukea.

Ja herkkä ihminen kun olen, niin olen joutunut kasvattamaan aikamoiset panssarit, ettei ihan kaiken maailman ihmiset muiluta pois päiviltä. En tiedä ymmärtääkö sellaiset ihmiset, jotka ovat kulkeneet ns. tavallisen, normaalin polun? Oma taival on ollut melko tavanomaisesta poikkeava, alusta alkaen.

Kyllä minäkin kaipaan sitä, että olisi joku jonka kanssa viettää aikaa, joku spesiaali ihmissuhde. Mutta kun on lokeroitu "itsenäiseksi" niin sillä tavalla vaikea alkaa rakentamaan kenenkään kanssa mitään, kun lähetän tiettyjä signaaleja, että haluan pysytellä rauhassa. Vaikka se ei ole ihan totta, vaan äärimmilleen viety puolustusmekanismi. Traumat sen on saanut aikaan.

Haluaisin välillä voida olla heikko ja silti turvassa. Mutta pelkään että ihmiset käyvät kimppuun heikkouteni huomattuaan, koska niin on käynyt ennenkin.

Ei kuulosta täysin vieraalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta täysin vieraalta.

Ok. Hyvä, että joku ymmärtää. En useinkaan jaksa selittää itseäni ihmisille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan tuosta että olet varmaan mies jos ihmiset käyvät kimppuusi jos huomaavat että olet heikko.

Millaisia nuo signaalit ovat mitä lähetät muille, se puollustusmekanismi?
        Ehkä voisit siihen tehdä poikkeuksia joidenkin kohdalla, jos huomaat jonkun ystävällisemmältä vaikuttavan henkilön niin sitä puollusta voisi silloin laskea tilapäisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan tuosta että olet varmaan mies jos ihmiset käyvät kimppuusi jos huomaavat että olet heikko.

Millaisia nuo signaalit ovat mitä lähetät muille, se puollustusmekanismi?
        Ehkä voisit siihen tehdä poikkeuksia joidenkin kohdalla, jos huomaat jonkun ystävällisemmältä vaikuttavan henkilön niin sitä puollusta voisi silloin laskea tilapäisesti.

Tämä eri

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä eri

No tosiaan

• Anonyymi
      UUSI

Olen väsynyt, kaipaan omaa rauhaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kuluneen kesän duunipaikka ja osa duunikavereista olivat siinä määrin persuksista ettei juurikaan kiinnosta kohdata samaa paskaa lähitulevaisuudessa. Ennemmin hitunen eristäytymistä ja vetäytymistä kuin Tiinu ja Liinu + Riitta Hanhi helvetistä inc. uudemman kerran.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi en eristäytyisi? Miksi en haluaisi olla yksinäisyydessä?
      Mitä vaihtoehtoja yleensä olisi.

• Anonyymi
      UUSI

Antakaa minun syrjäytyä rauhassa

• Anonyymi
      UUSI

Viihdyn yksinkin, mutta haluan seuraa. En vain nyt saanut aikaiseksi lähestyä naista. Haluista se ei ole kiinni. Työkuviot päällä. m>n

• Anonyymi
      UUSI

On niin vaikea löytää samanhenkistä seuraa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen siviilissä epäsosiaalinen otus.
      Suojaudun omiin oloihini vetäytymällä.

• Anonyymi
        UUSI

Silloin kun elämässä on ollut raskaita vaiheita kauan aikaa niin on luonnollista ottaa omaa aikaa.
        Surun ja menetyksen kokemukset vaativat toipumiseen pitkästi.
        18..47

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun elämässä on ollut raskaita vaiheita kauan aikaa niin on luonnollista ottaa omaa aikaa.
        Surun ja menetyksen kokemukset vaativat toipumiseen pitkästi.
        18..47

Elämä on luopumista 🌾
        Levollista yötä.

• Anonyymi
      UUSI

Etäopiskelu eristää aika hyvin. Ryhmätyöt ovat näennäisiä "ryhmätöitä" etänä. Harkassa tekee kuin omassa kuplassa. Samoin kun tekee opparia.

• Anonyymi
      UUSI

En ole ihmiskeskeinen. Ihmisillä ei ole mitään annettavaa, ellei ole samanlaisia kiinnostuksia.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko käynyt katsomassa blogiani, siinä huomaat että olen hyvin sosiaalinen ja hr-osaaja

• Anonyymi
      UUSI

Sanoinhan tarvitsen vaan hetken lepoa.

• Anonyymi
      UUSI

Rakastuin voimakkaasti. Vastapuoli samoin. Parina viimeisenä viikkona olen vaistonnut ja huomannut hänen hämmennyksensä, epävarmuutensa ja pelkonsa. Pitkään tänä aikana ymmärsin hänen pelkonsa ja se ei vaikuttanut minuun. Nyt kun hänen pelkonsa on saanut hänet olemaan etäisempi, jokin todella voimakas pelko, minussa jo ennen häntä olemassa ollut - on aktivoitunut. Ja olen vetäytynyt, koska pelko on suorastaan järkyttävä. Olen vetäytynyt tuntemaan pelkoani.

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki käy hyvin🫂

• Anonyymi
      UUSI

Koska en tiedä, voinko suhun enää luottaa

• Anonyymi
        UUSI

Mikset voisi?
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan ymmärrät et mietin samaa. Luottamus on mahdollista syntyä vasta tutustumisen jälkeen.

• Anonyymi
      UUSI

En viihdy ihmisten seassa.

• Anonyymi
      UUSI

Koska hyljeksit minua silloin. Mitään en halua jos sua en saa. Ei jaksa.

• Anonyymi
      UUSI

En halua eristäytyä yksinäisyyteen. On hyvä antaa tilaa miehelle vetäytyä omiin oloihin Odotan kuitenkin vielä viestiä ja tapaamista🙏
      Rakkaus ei ole kadonnut❤️
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Jospa antaisit toisten olla rauhassa!

• Anonyymi
      UUSI

Eristäytymiseen on kaksi pääsyytä:
      1. Häntä ei jaksa juuri kukaan
      2. Hän ei jaksa juuri ketään

Mieti siitä kumpi sopii paremmin häneen.

• Anonyymi
        UUSI

Mminä en todellakaan jaksa heidän kaltaisiaan joita olen kuluneiden muutaman vuoden aikana kohdannut. Muutamam poikkeus löytyy, mutta enimmäkseen etenkin naiset ovat olleet todellisia perseitä. Muutaman miehen kanssa olen tullult hyvin ja helposti juttuun.

• Anonyymi
      UUSI

Siksi , koska en tiedä mitä teille aina kärsii vastata.

En minäkäään aina oikeassa ole mutta täytyyhän itsestä tietää ennenkuin mihinkään ryhtyy.

Mitähän " se mies ymmärtää" ja mitä ei.

Näitä usein mietin.

Enkä tiedä tässä vaiheessa vielä paljon mitään.

Nuoria naisia on paljon ja niillä on jo vauvat mahassa.

Tämä ei ole aiemmin ollut mulle mahdollista.

En tiedä surenko sitä enää mutta kyllä se kipeeltäkin tuntuu.

Itselle.

• Anonyymi
      UUSI

En erityisesti pidä ihmisistä☺️

• Anonyymi
      UUSI

Milloin niin tein?

• Anonyymi
      UUSI

Vointi on ollut huono. Liikaa asioita hoidettavana. Olisin toivonut erilaista ratkaisua erääseen asiaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tsemppiä🫂
        Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        UUSI

Muista säkin sitten se, mihin valheesi sut veivät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narskun suustahan se totuus tuleekin teidän piireissä 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on valehdellut? Ehkä luulet väärin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on valehdellut? Ehkä luulet väärin?

Höpissyt vuosia jostain kostosta ja syyttää nyt tilanteesta osapuolta, jolle jäi kiinni omista rehentelevistä kostopuheista ja valheista kesken vedätyksen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narskun suustahan se totuus tuleekin teidän piireissä 🤭

Kerrotko vielä, millä perusteella olen mielestäsi narsisti?

Ja mistä asioista oikein mua syytät?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko vielä, millä perusteella olen mielestäsi narsisti?

Ja mistä asioista oikein mua syytät?

Vähän kafkamainen case ilman selkeitä syytteitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista säkin sitten se, mihin maalaamiset sut veivät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista säkin sitten se, esiinnyt toisena mihin sut veivät.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka tyydyttävämpää ratkaisua sulle aika monta kertaa tarjottiin. Ei asioita voi mielipuolen kanssa sopia.

• Anonyymi
        UUSI

Ottamatta kantaa mielipuoliosioon - mitähän ratkaisua on tarjottu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ottamatta kantaa mielipuoliosioon - mitähän ratkaisua on tarjottu?

Keskustelua.

• Anonyymi
        UUSI

Mielipuoli on ainoa rehellinen ihminen, näkemys tuokin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelua.

Asianomaisten kesken keskustelua ja sopimista näistä asioista ilman mitään viranomaisten selvitystä tai väliintuloa.

Olisi ollut itselleni paljon mukavampi ratkaisu ja uskoin sen olevan sitä muille kans.

Mutta se ei hänelle käynyt. Piti saada mellastaa ja kiusata samaan tahtiin ilman seuraamuksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asianomaisten kesken keskustelua ja sopimista näistä asioista ilman mitään viranomaisten selvitystä tai väliintuloa.

Olisi ollut itselleni paljon mukavampi ratkaisu ja uskoin sen olevan sitä muille kans.

Mutta se ei hänelle käynyt. Piti saada mellastaa ja kiusata samaan tahtiin ilman seuraamuksia.

Tässä tapauksessa ohi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mellastanut toisten kanssa ja riekkunut menemään, voi raukkaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mellastanut toisten kanssa ja riekkunut menemään, voi raukkaa.

Narsisti kääntää aina kaiken. Laula se ikävä-biisi please 😆

• Anonyymi
      UUSI

En jaksa ihmisiä.

• Anonyymi
      UUSI

Neljän seinän sisällä on mukavempaa kuin ulkona.

• Anonyymi
      UUSI

Koska olet mies mun ihminen. Niin rakas ja tärkeä. Pelkään tunteitani, tai pelkään tunteitasi, että menen rikki… niin kuin olen nyt mennytkin. 💛

• Anonyymi
      UUSI

Olen aika herkkä ollut. Sitten oma ja muiden käytös on järkyttänyt ja tehnyt ahdistuneeksi. Syntinen olen minäkin. Vaikka on näennäisesti herkkä ja kiltti, niin se syntiä tekevä hirvitys löytyy jokaisesta. Kiitos Jeesukselle, että olen nyt päässyt hänen armonsa suojiin ja saan elää synnistä vapautettuna.

• Anonyymi
      UUSI

Introverttinä se on suuri nautinto.

• Anonyymi
      UUSI

Voinut pitkään niin huonosti 😧😢

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan niin perusteellisesti koko luomakuntaa. Valitettavasti en voi olla kuin osan kanssa tekemisissä myrkyllisyyden ja tuhoisuudesta takia. Pakko suojautua kun ei ole samoja lääkkeitä tarjolla kuin allergikoille. Kuolemahan siitä seuraisi.

• Anonyymi
      UUSI

En eristäydy, harrastan paljon, mutta pidän yhteyttä harvojen kanssa. En vain jaksa hoitaa ihmissuhteita vapaa-ajalla.

• Anonyymi
      UUSI

Syitä on varmasti monia. Suhteessani maailmaan on repeämä, en tunne olevani kotonani siellä vaan muukalainen. Ja suhteessa itseeni ongelmia. Olen jakautunut monin tavoin. Yhteyteni kehooni ei ole vahvaa tekoa. Ja minussa on monta minää jotka vaativat huomiota. Joten keskenäni pystyn parhaiten pitämään tämän kaiken kasassa.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin sanoitettu omia tuntemuksia. Vieraantumisesta kai kyse. Ihan kuin olisi pleksi minun ja virtaavan elämän välillä. Nyttemmin tullut tympäännys koko maailmaan johon niin kovin olisin aikoinaan halunnut osaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvät hetket kenenkään kanssa ei koskaan kuitenkaan pysy, pyysipä niitä tai ei, ne eivät välitä, mikään hetki ei välitä, ja ne, joiden toivoisi levittäytyvän riippumatoksi, jossa voisi maata, no, ne hetket lähtevät nopeimmin ja vievät kaiken hyvän mukanaan, nuo pienet murtovarkaat, ne hetket, tunnit, päivät, joita rakasti eniten. Ei sillä, satunnainen tuhoutuminen on mielestäni välttämätön osa ihmiselämää. Sitä on jumissa kahden impulssin välillä: halun kävellä pois kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut ja halun olla ihminen, joka on rakastunut, rakastava, rakastettu, järkevä, ihan ok. Mutta ihmisyys on hauras asia. Ja menetys aina kova paikka. Vetäytyminen on sitten kai turvallista. En osaa korjata itseäni. Haluan olla yksin ja en pidä siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Katoamisen halua, mutta itseltään ei voi kadota. Ei voi poistaa omaa historiaa ja tietää aina tarkalleen, missä on ja missä on ollut, eikä koskaan herää muuna.

• Anonyymi
        UUSI

Pitäisikö pyytää syntejään anteeksi, kun on elänyt väärin? Vähän joku sellainen tutina on tällä hetkellä. Voin huonosti, vatsaa väänsi ja sitten oksensin. Nyt vointi on jo parempi. Ahdistuin tänään niin paljon, että sain fyysisiä oireita. Nyt on taas ihan kyllä jees vointi.

• Anonyymi
      UUSI

Voin huonosti. Lisäksi häpeä itseäni kiusaajien takia. Trauma ottanut vallan. En enää jaksa.

• Anonyymi
        UUSI

Kiusaajien kuuluu hävetä. Nosta nenu ylös vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Olennaisinta lienee, kärsitkö itse asiasta. Jos, niin sitten tuota voi varmaan sanoa sairaaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Samanlaista täällä. Muttei ihan mahdollista, ikävä kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Olen itseni tarkkailija. Ihmisten keskellä olen vain melkein. Itsekseni olen.

• Anonyymi
      UUSI

Kun en harrasta juomista tai urheilua enkä telkkariakaan katso, kanssasi voi olla hankala jutella muista kuin henkilökohtaisuuksista ja niistähän ei jutella kenen tahansa kanssa, joten seurani ei ole kovin haluttua.

• Anonyymi
      UUSI

En pidä ihmiitä

• Anonyymi
      UUSI

Sitä ei koskaan tule kaipaamaan itseään, ja ainoa mitä voi tehdä on viivytellä. Sen on oltava riittävän hyvää, löydettävä tapa sietää viivyttelyään, koska muuta elämä ei ole, ja hetki jolloin vihdoin katoaa ei ole enää ikävöitävissä.

• Anonyymi
      UUSI

En ole varma onko minun turvallista jakaa aikaa ja tilaa muiden ihmisten kanssa, jotka kaikki vaikuttivat paljon lempeämmiltä ja turvallisemmilta ja vähemmän salaisilta itselleen kuin minä itse koen olevani.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän että minussa on potentiaalia, lukittua moneen kykenevyyttä, muttei sellaista ihmisen roolia, joka vaaditaan kääntämään tuo potentiaali, olemaan sellainen ihminen, joka voi antaa asioiden kyntää itsensä.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan olla yksin ja en halua olla yksin. En halua mitään ja haluan kaiken. Halusin tavallisen elämän mutta tulin jättäneeksi sen. Olin ehtinyt jo mennä muualle. Uskon, että se oli oikea päätös, paitsi silloin kun en uskon, mitä tapahtuu sekä usein että harvoin. Tämä kaikki on se mitä minä olen. Minussa on jokin vikana vaikken tiedä mikä vika tässä jossakin on.

• Anonyymi
      UUSI

Sitä alkaa kai toistaa itseään. Mutta haluaisin vieläkin, joinakin aamuina, olla se asia, joka pääsee pakoon sen sijaan, että jäisi ikuisiksi ajoiksi.

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiset tuolla tuntuvat olevan eri olemassaolon tasolla. Mikään ei yhdistä.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi täytyisi uuvuttaa itsensä yrittäessä teeskennellä nauttivansa seurasta. Tai pitää. Se satuttaa kaikkia asianosaisia. Nauraa huonoille vitseille jotta jatkavat niiden kertomista. Voi etäännyttää helposti olemalla ikävä ja tehdä palveluksen kummallekin tai houkutella puoleensa menettääkseen yön, jonka voisi olla yksin. Mukavinta kaikille on viestittää tulevansa parhaiten toimeen ilman.

• Anonyymi
      UUSI

Koska en kestä tätä maailmaa ilman häntä miestä.

• Anonyymi
      UUSI

Täällähän monta lajitoveria.Jes!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      193
      4487
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      31
      3180
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      31
      2894
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      74
      2782
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      60
      2776
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2625
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2361
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      100
      2129
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      113
      1317
    10. Missä me nähtiin viimeksi nainen

Paikka ja siitä vähän kuvailua. Mitä kohtaamisessa tapahtui?
      Ikävä
      63
      1128
    Aihe