Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
Miksi eristäydyt?
258
3918
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti sitä.
- Anonyymi
Miksi vainoat? Onko siihen jokin syy?
- Anonyymi
Missä luki, että aloittaja vainoaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä luki, että aloittaja vainoaa?
No sen voi ihan päätellä. 🧐 Miksi ap esittää tuollasia kysymyksiä ylipäätään? Mistä hän muka edes tietää eristäytyykö joku? Mitä ylipäätänsä syy moiseen uteliaisuuteen toisen elämästä. Selittäis omasta elämästään sen miksi hänestä tuli psykotrolli joka täällä kaiket päivät kehittelee jotain ilkeetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen voi ihan päätellä. 🧐 Miksi ap esittää tuollasia kysymyksiä ylipäätään? Mistä hän muka edes tietää eristäytyykö joku? Mitä ylipäätänsä syy moiseen uteliaisuuteen toisen elämästä. Selittäis omasta elämästään sen miksi hänestä tuli psykotrolli joka täällä kaiket päivät kehittelee jotain ilkeetä.
Samaa mieltä, ei tuollaisia muuten kysellä.
- Anonyymi
On. Lähellä on silloin ihminen tai ihmisiä, joita en siedä. Se sitten näkee selvästi. Joskus tarvitsen omaa tilaa latautuakseni raskaasta päivästä. Silloin se on hetkellistä vetäytymistä.
- Anonyymi
Koska ei halua seuraasi? Onko ihan mahdoton ajatus?
- Anonyymi
Ei mulla ole vaihtoehtoja.
Ei tää mun oma valintani ole.- Anonyymi
Mood
- Anonyymi
Inhoan välillä tätä elämää ja sen vaikeutta. Siksi.
- Anonyymi
Aika harva ihminen vaikuttaa enää sellaiselta että niiden kanssa jaksaisi olla missään tekemisissä.
Tuntuu kuin olisi äiti heille.- Anonyymi
Inhottavia ja pelottavia nuo vainoajat! Ei psyykkeeltään terve ihminen vainoa,eikä stalkkaa ja sattuta! Hoitoon joutaisivat! Rikosta rikoksen päälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhottavia ja pelottavia nuo vainoajat! Ei psyykkeeltään terve ihminen vainoa,eikä stalkkaa ja sattuta! Hoitoon joutaisivat! Rikosta rikoksen päälle!
Eikä vaihda näköään jatkuvalla syötöllä,tuo homma pitäis tuolta kieltää jo lain nimissä,jos ei itte tajua,suljetulle vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vaihda näköään jatkuvalla syötöllä,tuo homma pitäis tuolta kieltää jo lain nimissä,jos ei itte tajua,suljetulle vaan!
Voisitko tehdä heistä rikosilmoituksen. Ei tää muuten helpota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko tehdä heistä rikosilmoituksen. Ei tää muuten helpota.
Ilmoita samalla että täällä porukka vaihtaa sukupuoltaan koko aika koska en tiedä onko mies vai nainen että Hui kamalaa 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne, jotka syyttävät vainoamisesta toista, vaikka heidän väittämä totuus on harhaa ja heidän tapa toimia tilanteessa väärin, ruokkien toisen uteliaisuutta itseensä? Uhrin luulisi pakenevan enempi kuin juoksevan "vainojaksi syyttämän ihmisen perässä"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne, jotka syyttävät vainoamisesta toista, vaikka heidän väittämä totuus on harhaa ja heidän tapa toimia tilanteessa väärin, ruokkien toisen uteliaisuutta itseensä? Uhrin luulisi pakenevan enempi kuin juoksevan "vainojaksi syyttämän ihmisen perässä"?
Ehkä sitä yritettiin jo 10 vuotta. Mustamaalaus vain paheni sillä välin. Siksi oli pakko alkaa puolustamaan itseään. Narsisti piti syntipukkinaan joka asiaan ja kun lähestyivät IRL alkoi sota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitä yritettiin jo 10 vuotta. Mustamaalaus vain paheni sillä välin. Siksi oli pakko alkaa puolustamaan itseään. Narsisti piti syntipukkinaan joka asiaan ja kun lähestyivät IRL alkoi sota.
Siitä kuka oli oikea narsisti ei ollut silloin vielä tietoa. Koska vaimo ja erään raiskauksen todistaja syyttivät miestä narsistiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tätä oli kielletty lähestymästä, väärät käsitykset mulla silloin tosin siitä, kuka oli kaiken kiusaamisen takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi viimeinen lause on se oleellisin tieto näissä. Huijaajien paratiisi, jos naiset saisivat yksin näistä päättää? Naisenmieliset miehet voivat olla aikamoinen riesa lisänä (koulukiusatut lapsena kostaa aikuisena, ilman hyviä perusteita).
En toki halua kaikkia syyllistää, vain heitä jotka pelaavat näillä asioilla. Älkää kiusatko vaan sopikaa mielummin ilman riitelyjä. Puhukaa ja järjen kanssa ymmärrettävästi toisianne kunnioittaen. Näin vältytte väärin ymmärryksiltä.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat eristäytymisellä?
- Anonyymi
Itse en koe olevani eristäytynyt, viihdyn omissa oloissa, mut jos joku toinen kutsuu minut luokseen, harvemmin olen niistä kieltäytynyt. Ymmärrän, että asiat voi nähdä ja kokea ulkopuolelta monella tapaa, siksi tähän reakoin vastaamalla näin niin kuin koen.
- Anonyymi
Hmm...Ehkäpä jonkinmoista sulkutilaa.Luonnon katastrofien sekä tarttuvien tautien varalle.
- Anonyymi
en ole vieläkään kiva ihminen
- Anonyymi
Näytän sulle mitä on rakkaus, välittäminen, empatia niin opit rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥺..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet palsta -ap kuka kirjoitit tuon?
Älä kirjoita mitään sanaakaan välittämisestä, empatiasta tai rakkaudesta.
Koska et ymmärrä niistä mitään ja täällä palstalla olet pelkkä kiusaaja.
Ehkä oikeassa elämässä paljon muutakin, mutta huonolla tavalla.
Et kykene järkeilemään kirjoittelet sopimattomia ja näin tuot mielipahaa kanssaihmisille paljon.
- Anonyymi
Teen hidasta kuolemaa
- Anonyymi
Minäkin. 45 vuotta jo tehnyt kuolemaa, eikä loppua näy vieläkään.
- Anonyymi
On. En pidä ihmisistä enkä näin ollen myöskään itsestäni.
- Anonyymi
Olen saanut tarpeekseni mitä omituisemmista tilanteista ja siitä, että minut määritellään taloudellisen tilanteen perusteella. Siksi vetäydyn ja eristäydyn. Kaipa suurin osa haluaa olla heidän seurassaan, joista inspiroituu ja jotka kannustavat, sen sijaan, että on heidän seurassaan, jotka muistuttavat kuinka kurjaa elämä saattaa olla ja samalla yrittävät kiskoa mukaansa samaan suohon.
- Anonyymi
Pienemmät, pisnekset, ei ehdi jokapaikkaan
- Anonyymi
Olet niin tärkeä mulle ja kun mä en ole taas mitään sulle, niin pakko välillä vetäytyä ja palata maan pinnalle.
- Anonyymi
Montakin syytä. Ensinnäkin olen mokaillut niin paljon, etten halua näkyä ihmisten ilmoilla. Toiseksi olen ujo ja kolmanneksi tykkään yksinolosta.
- Anonyymi
Yksinolo on ihan terveellistä.
- Anonyymi
On siihen syynsä. En ole niin kuin muut. Enkä ole itsenäinen, olen vaan yksinselviytyjä. Forever 😥
- Anonyymi
Miten pöet erilainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pöet erilainen?
Olen erityisherkkä filosofi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole itsenäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko myös vasta herännyt filosofisuuteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole itsenäinen?
No olen minä tavallaan itsenäinen, mutta tarvitsen myös muita ihmisiä. En tykkää että sitä itsenäisyyttä niin painotetaan, koska se tavallaan antaa minusta väärän kuvan. Yksinselviytyjä on sillä lailla eri tavalla itsenäinen, koska siihen asemaan on joskus pakolla joutunut. Liian aikaisin ollut otettava vastuuta itsestä ja muista, vaikka olisi tarvinnut vielä itse tukea.
Ja herkkä ihminen kun olen, niin olen joutunut kasvattamaan aikamoiset panssarit, ettei ihan kaiken maailman ihmiset muiluta pois päiviltä. En tiedä ymmärtääkö sellaiset ihmiset, jotka ovat kulkeneet ns. tavallisen, normaalin polun? Oma taival on ollut melko tavanomaisesta poikkeava, alusta alkaen.
Kyllä minäkin kaipaan sitä, että olisi joku jonka kanssa viettää aikaa, joku spesiaali ihmissuhde. Mutta kun on lokeroitu "itsenäiseksi" niin sillä tavalla vaikea alkaa rakentamaan kenenkään kanssa mitään, kun lähetän tiettyjä signaaleja, että haluan pysytellä rauhassa. Vaikka se ei ole ihan totta, vaan äärimmilleen viety puolustusmekanismi. Traumat sen on saanut aikaan.
Haluaisin välillä voida olla heikko ja silti turvassa. Mutta pelkään että ihmiset käyvät kimppuun heikkouteni huomattuaan, koska niin on käynyt ennenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko myös vasta herännyt filosofisuuteesi?
Olen aina funtsinut kaikenlaista. Ollut oman elämäni filosofi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen minä tavallaan itsenäinen, mutta tarvitsen myös muita ihmisiä. En tykkää että sitä itsenäisyyttä niin painotetaan, koska se tavallaan antaa minusta väärän kuvan. Yksinselviytyjä on sillä lailla eri tavalla itsenäinen, koska siihen asemaan on joskus pakolla joutunut. Liian aikaisin ollut otettava vastuuta itsestä ja muista, vaikka olisi tarvinnut vielä itse tukea.
Ja herkkä ihminen kun olen, niin olen joutunut kasvattamaan aikamoiset panssarit, ettei ihan kaiken maailman ihmiset muiluta pois päiviltä. En tiedä ymmärtääkö sellaiset ihmiset, jotka ovat kulkeneet ns. tavallisen, normaalin polun? Oma taival on ollut melko tavanomaisesta poikkeava, alusta alkaen.
Kyllä minäkin kaipaan sitä, että olisi joku jonka kanssa viettää aikaa, joku spesiaali ihmissuhde. Mutta kun on lokeroitu "itsenäiseksi" niin sillä tavalla vaikea alkaa rakentamaan kenenkään kanssa mitään, kun lähetän tiettyjä signaaleja, että haluan pysytellä rauhassa. Vaikka se ei ole ihan totta, vaan äärimmilleen viety puolustusmekanismi. Traumat sen on saanut aikaan.
Haluaisin välillä voida olla heikko ja silti turvassa. Mutta pelkään että ihmiset käyvät kimppuun heikkouteni huomattuaan, koska niin on käynyt ennenkin.Ei kuulosta täysin vieraalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta täysin vieraalta.
Ok. Hyvä, että joku ymmärtää. En useinkaan jaksa selittää itseäni ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin välillä voida olla heikko ja silti turvassa. Mutta pelkään että ihmiset käyvät kimppuun heikkouteni huomattuaan, koska niin on käynyt ennenkin.Huomaan tuosta että olet varmaan mies jos ihmiset käyvät kimppuusi jos huomaavat että olet heikko.
Millaisia nuo signaalit ovat mitä lähetät muille, se puollustusmekanismi?
Ehkä voisit siihen tehdä poikkeuksia joidenkin kohdalla, jos huomaat jonkun ystävällisemmältä vaikuttavan henkilön niin sitä puollusta voisi silloin laskea tilapäisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan tuosta että olet varmaan mies jos ihmiset käyvät kimppuusi jos huomaavat että olet heikko.
Millaisia nuo signaalit ovat mitä lähetät muille, se puollustusmekanismi?
Ehkä voisit siihen tehdä poikkeuksia joidenkin kohdalla, jos huomaat jonkun ystävällisemmältä vaikuttavan henkilön niin sitä puollusta voisi silloin laskea tilapäisesti.Tämä eri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä eri
No tosiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina funtsinut kaikenlaista. Ollut oman elämäni filosofi.
Vähän sama. Lapsena kaipasin isovanhempia, jotka olisivat niin viisaita, että heiltä saisi kaikki maailman vastaukset 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä eri
joo, tosi eri, joku idiootti joka kuvittelee että täällä olisi järkevää keskustelua....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, tosi eri, joku idiootti joka kuvittelee että täällä olisi järkevää keskustelua....
No sinun "keskustelusi" ei sitä ainakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinun "keskustelusi" ei sitä ainakaan ole.
no ei tämä ole mitään keskustelua edes nähnytkään.
- Anonyymi
Olen väsynyt, kaipaan omaa rauhaa.
- Anonyymi
Kyllä. Saunotaanko?
T.uskon saunomiseen
https://m.youtube.com/watch?v=pwkPsKe-39Y&list=RDpwkPsKe-39Y&start_radio=1&pp=ygUVYmUgc3RpbGwgbXkgc291bCBoeW1uoAcB
- Anonyymi
Kuluneen kesän duunipaikka ja osa duunikavereista olivat siinä määrin persuksista ettei juurikaan kiinnosta kohdata samaa paskaa lähitulevaisuudessa. Ennemmin hitunen eristäytymistä ja vetäytymistä kuin Tiinu ja Liinu + Riitta Hanhi helvetistä inc. uudemman kerran.
- Anonyymi
Miksi en eristäytyisi? Miksi en haluaisi olla yksinäisyydessä?
Mitä vaihtoehtoja yleensä olisi. - Anonyymi
Antakaa minun syrjäytyä rauhassa
- Anonyymi
Viihdyn yksinkin, mutta haluan seuraa. En vain nyt saanut aikaiseksi lähestyä naista. Haluista se ei ole kiinni. Työkuviot päällä. m>n
- Anonyymi
On niin vaikea löytää samanhenkistä seuraa.
- Anonyymi
Olen siviilissä epäsosiaalinen otus.
Suojaudun omiin oloihini vetäytymällä.- Anonyymi
Silloin kun elämässä on ollut raskaita vaiheita kauan aikaa niin on luonnollista ottaa omaa aikaa.
Surun ja menetyksen kokemukset vaativat toipumiseen pitkästi.
18..47 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun elämässä on ollut raskaita vaiheita kauan aikaa niin on luonnollista ottaa omaa aikaa.
Surun ja menetyksen kokemukset vaativat toipumiseen pitkästi.
18..47Elämä on luopumista 🌾
Levollista yötä.
- Anonyymi
Etäopiskelu eristää aika hyvin. Ryhmätyöt ovat näennäisiä "ryhmätöitä" etänä. Harkassa tekee kuin omassa kuplassa. Samoin kun tekee opparia.
- Anonyymi
En ole ihmiskeskeinen. Ihmisillä ei ole mitään annettavaa, ellei ole samanlaisia kiinnostuksia.
- Anonyymi
Oletko käynyt katsomassa blogiani, siinä huomaat että olen hyvin sosiaalinen ja hr-osaaja
- Anonyymi
Käy mielläni,kunnan kerrot osoitetietosi.
- Anonyymi
Sanoinhan tarvitsen vaan hetken lepoa.
- Anonyymi
Rakastuin voimakkaasti. Vastapuoli samoin. Parina viimeisenä viikkona olen vaistonnut ja huomannut hänen hämmennyksensä, epävarmuutensa ja pelkonsa. Pitkään tänä aikana ymmärsin hänen pelkonsa ja se ei vaikuttanut minuun. Nyt kun hänen pelkonsa on saanut hänet olemaan etäisempi, jokin todella voimakas pelko, minussa jo ennen häntä olemassa ollut - on aktivoitunut. Ja olen vetäytynyt, koska pelko on suorastaan järkyttävä. Olen vetäytynyt tuntemaan pelkoani.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kaikki käy hyvin🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki käy hyvin🫂
Mies ei kestänyt sitä, että kaikki ei pyöri hänen ympärillään. Toisin sanoen lopetti suhteemme hätäisesti tänään. Paniikkiratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei kestänyt sitä, että kaikki ei pyöri hänen ympärillään. Toisin sanoen lopetti suhteemme hätäisesti tänään. Paniikkiratkaisu.
Olen pahoillani❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et vaan ollut ihan sen näköinen että mies olisi oikeasti kiinnostunut, jos olisit, niin se mies pyörisi sinun ympärilläsi ja olisi ovesi takana odottamassa.
- Anonyymi
Jähmetytkö oitis peloistasi vai änkytätkö tai nousevatko niskarvaisi oitis pystyyn,vai ilmeneekö tuo tunne fyysisesti ollenkaan?
- Anonyymi
Koska en tiedä, voinko suhun enää luottaa
- Anonyymi
Mikset voisi?
-sivusta - Anonyymi
Varmaan ymmärrät et mietin samaa. Luottamus on mahdollista syntyä vasta tutustumisen jälkeen.
- Anonyymi
Lottotietoni ovat mitä mainioimmat.Ei rikos eikä laskutus muistuttamisia ollenkaan.Kuis on sinun laitasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lottotietoni ovat mitä mainioimmat.Ei rikos eikä laskutus muistuttamisia ollenkaan.Kuis on sinun laitasi?
Minun lottotiedot taas on surkeat, kerran voitin jotain 100e ja sen jälkeen olen hävinnyt aina. Lopetin koko lottoamisen kun meni niin pieleen koko homma.
- Anonyymi
En viihdy ihmisten seassa.
- Anonyymi
Koska hyljeksit minua silloin. Mitään en halua jos sua en saa. Ei jaksa.
- Anonyymi
En halua eristäytyä yksinäisyyteen. On hyvä antaa tilaa miehelle vetäytyä omiin oloihin Odotan kuitenkin vielä viestiä ja tapaamista🙏
Rakkaus ei ole kadonnut❤️
Naiselta - Anonyymi
Jospa antaisit toisten olla rauhassa!
- Anonyymi
Eristäytymiseen on kaksi pääsyytä:
1. Häntä ei jaksa juuri kukaan
2. Hän ei jaksa juuri ketään
Mieti siitä kumpi sopii paremmin häneen.- Anonyymi
Mminä en todellakaan jaksa heidän kaltaisiaan joita olen kuluneiden muutaman vuoden aikana kohdannut. Muutamam poikkeus löytyy, mutta enimmäkseen etenkin naiset ovat olleet todellisia perseitä. Muutaman miehen kanssa olen tullult hyvin ja helposti juttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mminä en todellakaan jaksa heidän kaltaisiaan joita olen kuluneiden muutaman vuoden aikana kohdannut. Muutamam poikkeus löytyy, mutta enimmäkseen etenkin naiset ovat olleet todellisia perseitä. Muutaman miehen kanssa olen tullult hyvin ja helposti juttuun.
Miksi varastat,joudut tuomaan takaisin tai maksamaan omistajalle,sekö pelottaa!näin se vaan menee! Koska ne ei ole sinun,menikö jakeluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi varastat,joudut tuomaan takaisin tai maksamaan omistajalle,sekö pelottaa!näin se vaan menee! Koska ne ei ole sinun,menikö jakeluun?
Kenelle luulet puhuvasi?
Ne ketkä on varkaita yrittävät syyllistää rehellisiä ihmisiä menikö jakeluun?
- Anonyymi
Siksi , koska en tiedä mitä teille aina kärsii vastata.
En minäkäään aina oikeassa ole mutta täytyyhän itsestä tietää ennenkuin mihinkään ryhtyy.
Mitähän " se mies ymmärtää" ja mitä ei.
Näitä usein mietin.
Enkä tiedä tässä vaiheessa vielä paljon mitään.
Nuoria naisia on paljon ja niillä on jo vauvat mahassa.
Tämä ei ole aiemmin ollut mulle mahdollista.
En tiedä surenko sitä enää mutta kyllä se kipeeltäkin tuntuu.
Itselle. - Anonyymi
En erityisesti pidä ihmisistä☺️
- Anonyymi
Milloin niin tein?
- Anonyymi
Vointi on ollut huono. Liikaa asioita hoidettavana. Olisin toivonut erilaista ratkaisua erääseen asiaan.
- Anonyymi
Tsemppiä🫂
Sivusta
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Muista säkin sitten se, mihin valheesi sut veivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narskun suustahan se totuus tuleekin teidän piireissä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on valehdellut? Ehkä luulet väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on valehdellut? Ehkä luulet väärin?
Höpissyt vuosia jostain kostosta ja syyttää nyt tilanteesta osapuolta, jolle jäi kiinni omista rehentelevistä kostopuheista ja valheista kesken vedätyksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narskun suustahan se totuus tuleekin teidän piireissä 🤭
Kerrotko vielä, millä perusteella olen mielestäsi narsisti?
Ja mistä asioista oikein mua syytät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vielä, millä perusteella olen mielestäsi narsisti?
Ja mistä asioista oikein mua syytät?Vähän kafkamainen case ilman selkeitä syytteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista säkin sitten se, mihin maalaamiset sut veivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista säkin sitten se, esiinnyt toisena mihin sut veivät.
- Anonyymi
Vaikka tyydyttävämpää ratkaisua sulle aika monta kertaa tarjottiin. Ei asioita voi mielipuolen kanssa sopia.
- Anonyymi
Ottamatta kantaa mielipuoliosioon - mitähän ratkaisua on tarjottu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottamatta kantaa mielipuoliosioon - mitähän ratkaisua on tarjottu?
Keskustelua.
- Anonyymi
Mielipuoli on ainoa rehellinen ihminen, näkemys tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelua.
Asianomaisten kesken keskustelua ja sopimista näistä asioista ilman mitään viranomaisten selvitystä tai väliintuloa.
Olisi ollut itselleni paljon mukavampi ratkaisu ja uskoin sen olevan sitä muille kans.
Mutta se ei hänelle käynyt. Piti saada mellastaa ja kiusata samaan tahtiin ilman seuraamuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asianomaisten kesken keskustelua ja sopimista näistä asioista ilman mitään viranomaisten selvitystä tai väliintuloa.
Olisi ollut itselleni paljon mukavampi ratkaisu ja uskoin sen olevan sitä muille kans.
Mutta se ei hänelle käynyt. Piti saada mellastaa ja kiusata samaan tahtiin ilman seuraamuksia.Tässä tapauksessa ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se ei hänelle käynyt. Piti saada mellastaa ja kiusata samaan tahtiin ilman seuraamuksia.Olet mellastanut toisten kanssa ja riekkunut menemään, voi raukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mellastanut toisten kanssa ja riekkunut menemään, voi raukkaa.
Narsisti kääntää aina kaiken. Laula se ikävä-biisi please 😆
- Anonyymi
En jaksa ihmisiä.
- Anonyymi
Neljän seinän sisällä on mukavempaa kuin ulkona.
- Anonyymi
Koska olet mies mun ihminen. Niin rakas ja tärkeä. Pelkään tunteitani, tai pelkään tunteitasi, että menen rikki… niin kuin olen nyt mennytkin. 💛
- Anonyymi
Olen aika herkkä ollut. Sitten oma ja muiden käytös on järkyttänyt ja tehnyt ahdistuneeksi. Syntinen olen minäkin. Vaikka on näennäisesti herkkä ja kiltti, niin se syntiä tekevä hirvitys löytyy jokaisesta. Kiitos Jeesukselle, että olen nyt päässyt hänen armonsa suojiin ja saan elää synnistä vapautettuna.
- Anonyymi
Introverttinä se on suuri nautinto.
- Anonyymi
Täällä toinen samanlainen🩷👍💫✨🪽🙏🔥🪐💍👰😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen samanlainen🩷👍💫✨🪽🙏🔥🪐💍👰😜
Okei, kiva juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiva juttu.
❤️
- Anonyymi
Se kun ihmiset on erilaisia mutta kaikkien pitäis silti tunkea itsensä samaan muottiin. Muuten usein erityisen älykkäät viihtyy yksinään. Tämä ehkä ymmärrettävää joku raja siihen yleiskeskustelun sietorajaan on hyvä olla. Tavis ei ehkä ymmärrä mut ei se haittaa.
- Anonyymi
Voinut pitkään niin huonosti 😧😢
- Anonyymi
Rakastan niin perusteellisesti koko luomakuntaa. Valitettavasti en voi olla kuin osan kanssa tekemisissä myrkyllisyyden ja tuhoisuudesta takia. Pakko suojautua kun ei ole samoja lääkkeitä tarjolla kuin allergikoille. Kuolemahan siitä seuraisi.
- Anonyymi
En eristäydy, harrastan paljon, mutta pidän yhteyttä harvojen kanssa. En vain jaksa hoitaa ihmissuhteita vapaa-ajalla.
- Anonyymi
Syitä on varmasti monia. Suhteessani maailmaan on repeämä, en tunne olevani kotonani siellä vaan muukalainen. Ja suhteessa itseeni ongelmia. Olen jakautunut monin tavoin. Yhteyteni kehooni ei ole vahvaa tekoa. Ja minussa on monta minää jotka vaativat huomiota. Joten keskenäni pystyn parhaiten pitämään tämän kaiken kasassa.
- Anonyymi
Hyvin sanoitettu omia tuntemuksia. Vieraantumisesta kai kyse. Ihan kuin olisi pleksi minun ja virtaavan elämän välillä. Nyttemmin tullut tympäännys koko maailmaan johon niin kovin olisin aikoinaan halunnut osaksi.
- Anonyymi
Hyvin analysoitu 👍 Olet varmasti keskivertoa älykkäämpi jolla on sopeutumisongelmia ja joka miettii vähän enemmän kuin se joka vain kulkee mukana sen enempiä miettimättä.
- Anonyymi
Hyvät hetket kenenkään kanssa ei koskaan kuitenkaan pysy, pyysipä niitä tai ei, ne eivät välitä, mikään hetki ei välitä, ja ne, joiden toivoisi levittäytyvän riippumatoksi, jossa voisi maata, no, ne hetket lähtevät nopeimmin ja vievät kaiken hyvän mukanaan, nuo pienet murtovarkaat, ne hetket, tunnit, päivät, joita rakasti eniten. Ei sillä, satunnainen tuhoutuminen on mielestäni välttämätön osa ihmiselämää. Sitä on jumissa kahden impulssin välillä: halun kävellä pois kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut ja halun olla ihminen, joka on rakastunut, rakastava, rakastettu, järkevä, ihan ok. Mutta ihmisyys on hauras asia. Ja menetys aina kova paikka. Vetäytyminen on sitten kai turvallista. En osaa korjata itseäni. Haluan olla yksin ja en pidä siitä.
- Anonyymi
Kyllä te ihan itse ,omalla käyttäytymiselläne olette saaneet itsenne voimaan pahoin! Tämä netti on yks perkele,jossa kerrotte koko elämänne aamusta iltaan ja yön vielä päälle!
Haukutte teidän elämään kuulumattomia ihmisiä jne!
- Anonyymi
Katoamisen halua, mutta itseltään ei voi kadota. Ei voi poistaa omaa historiaa ja tietää aina tarkalleen, missä on ja missä on ollut, eikä koskaan herää muuna.
- Anonyymi
Pitäisikö pyytää syntejään anteeksi, kun on elänyt väärin? Vähän joku sellainen tutina on tällä hetkellä. Voin huonosti, vatsaa väänsi ja sitten oksensin. Nyt vointi on jo parempi. Ahdistuin tänään niin paljon, että sain fyysisiä oireita. Nyt on taas ihan kyllä jees vointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö pyytää syntejään anteeksi, kun on elänyt väärin? Vähän joku sellainen tutina on tällä hetkellä. Voin huonosti, vatsaa väänsi ja sitten oksensin. Nyt vointi on jo parempi. Ahdistuin tänään niin paljon, että sain fyysisiä oireita. Nyt on taas ihan kyllä jees vointi.
Maksa velkas tuomalla viemäsi takaisin,niin se olokin paranee!
- Anonyymi
Voin huonosti. Lisäksi häpeä itseäni kiusaajien takia. Trauma ottanut vallan. En enää jaksa.
- Anonyymi
Kiusaajien kuuluu hävetä. Nosta nenu ylös vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää sin palstaäijän kautta larppaaminen on epäsuoraa kiusaamista. T naiselta grow up dude
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää sin palstaäijän kautta larppaaminen on epäsuoraa kiusaamista. T naiselta grow up dude
Kyllä- äänestin itse.
- Anonyymi
Olet itse se kiusaaja,juuri sinä gubbe oleggi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Kiusaajat on yleensä ne tyhmimmät joiden
päässä ei toimi syy-seuraus suhteiden analysointikyky ja moraali muutenkin heikko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse se kiusaaja,juuri sinä gubbe oleggi!
Ei taatusti ole! Hae jotain hoitoa, ennenku oot kaltereiden takana.
- Anonyymi
Olennaisinta lienee, kärsitkö itse asiasta. Jos, niin sitten tuota voi varmaan sanoa sairaaksi.
- Anonyymi
Samanlaista täällä. Muttei ihan mahdollista, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Olen itseni tarkkailija. Ihmisten keskellä olen vain melkein. Itsekseni olen.
- Anonyymi
I stare direct like cobra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I stare direct like cobra
Ku on niit mikroilmeitä ja ticcejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ku on niit mikroilmeitä ja ticcejä
Good deal
- Anonyymi
Kun en harrasta juomista tai urheilua enkä telkkariakaan katso, kanssasi voi olla hankala jutella muista kuin henkilökohtaisuuksista ja niistähän ei jutella kenen tahansa kanssa, joten seurani ei ole kovin haluttua.
- Anonyymi
En pidä ihmiitä
- Anonyymi
Ai jaa? En ehkä minäkää
- Anonyymi
Sitä ei koskaan tule kaipaamaan itseään, ja ainoa mitä voi tehdä on viivytellä. Sen on oltava riittävän hyvää, löydettävä tapa sietää viivyttelyään, koska muuta elämä ei ole, ja hetki jolloin vihdoin katoaa ei ole enää ikävöitävissä.
- Anonyymi
Kannattaa varmaa jäbä vaa laukaista lipas ensin? Minä se vasta kehtaan olla mi e?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaa jäbä vaa laukaista lipas ensin? Minä se vasta kehtaan olla mi e?
Ku ei tämmöistä skeidaa vaa pysty lukemaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole oma itsesi vaan ja lähde ihmisten ilmoille.
Ei ole toinentoistansa parempaa, vaikka monesti niin luullaan./ Sivusta
- Anonyymi
En ole varma onko minun turvallista jakaa aikaa ja tilaa muiden ihmisten kanssa, jotka kaikki vaikuttivat paljon lempeämmiltä ja turvallisemmilta ja vähemmän salaisilta itselleen kuin minä itse koen olevani.
- Anonyymi
Niin sinulla voi olla joko perusteltu tai perusteeton ennakkoluulo NIITÄ kohtaan, gubbeli t
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinulla voi olla joko perusteltu tai perusteeton ennakkoluulo NIITÄ kohtaan, gubbeli t
Kun ihmisillä on kaikenlaisia tunne-elämän vaikeuksia ja rajoitteita, teillä siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö maaimaa saastuttaa ja bensaa käryttää
ajamalla pitkin pitäjiä ilman mitään päämääriä?
Työsarkaa varmaan riittämiin hyvä, kun jotkut viisaat viihtyy kotonakin.
- Anonyymi
Tiedän että minussa on potentiaalia, lukittua moneen kykenevyyttä, muttei sellaista ihmisen roolia, joka vaaditaan kääntämään tuo potentiaali, olemaan sellainen ihminen, joka voi antaa asioiden kyntää itsensä.
- Anonyymi
Haluan olla yksin ja en halua olla yksin. En halua mitään ja haluan kaiken. Halusin tavallisen elämän mutta tulin jättäneeksi sen. Olin ehtinyt jo mennä muualle. Uskon, että se oli oikea päätös, paitsi silloin kun en uskon, mitä tapahtuu sekä usein että harvoin. Tämä kaikki on se mitä minä olen. Minussa on jokin vikana vaikken tiedä mikä vika tässä jossakin on.
- Anonyymi
Oiskohan missään haihtuvaa mallia?
- Anonyymi
Sitä alkaa kai toistaa itseään. Mutta haluaisin vieläkin, joinakin aamuina, olla se asia, joka pääsee pakoon sen sijaan, että jäisi ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Sure cowboy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sure cowboy
What makes you so sure that he in fact is a real cowboy? I think you might be making a false statement, because, as you might know, there is only very few authentic cowboys in finland.
- Anonyymi
Ihmiset tuolla tuntuvat olevan eri olemassaolon tasolla. Mikään ei yhdistä.
- Anonyymi
Paitsi mm telia sonera?
- Anonyymi
Miksi täytyisi uuvuttaa itsensä yrittäessä teeskennellä nauttivansa seurasta. Tai pitää. Se satuttaa kaikkia asianosaisia. Nauraa huonoille vitseille jotta jatkavat niiden kertomista. Voi etäännyttää helposti olemalla ikävä ja tehdä palveluksen kummallekin tai houkutella puoleensa menettääkseen yön, jonka voisi olla yksin. Mukavinta kaikille on viestittää tulevansa parhaiten toimeen ilman.
- Anonyymi
Koska et halua olla vaikea ja huumorintajuton tai sitten naurat säälistä? Auts
- Anonyymi
Koska en kestä tätä maailmaa ilman häntä miestä.
- Anonyymi
Se voi olla sen kans apäijä viel paskempaa🤔
- Anonyymi
Täällähän monta lajitoveria.Jes!
- Anonyymi
Onkohan joku vastaus suhun liittyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan joku vastaus suhun liittyvä?
Toivottavasti ei ehkä
- Anonyymi
En tule toimeen yhtään ihmisten kanssa, olen niin poikkeuksellinen. Voi ehkä antaa haastattelun tästä. Trolololo
- Anonyymi
Vähän on jo ranskalaisvivahdettaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei narsistin kanssa voi toimeen. Sillä on pelkkiä lakejoita ja alaisia, jotka hylkää, kun käyvät hyödyttömäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei narsistin kanssa voi toimeen. Sillä on pelkkiä lakejoita ja alaisia, jotka hylkää, kun käyvät hyödyttömäksi.
Ei kantsii sellasta kattella,tulee kalliiksi!
- Anonyymi
En eristäydy, vaan viihdyn yksin. Olen ihmisten kanssa ihan riittävästi tekemisissä, enkä väkisin niin kuin ennen.
- Anonyymi
Olen sosiaalinen ja tulen ihmisten kanssa toimeen mutta olen introvertti ja koti on minulle paikka jossa minun säännöilläni toimitaan. Haluan olla omissa oloissani tehdä asioita joita haluan musiikkia yms kotona voin olla omilla ehdoillani ilman että kukaan vaatii yhtään mitään. Olen pois rattaista ja vietän laadukasta omaa aikaa. Tarvitsen sitä myön koska lataudun yksinäni.
- Anonyymi
Puhelimesta lisäisin vielä luvun että siihen vastailen sitten jos minua huvittaa eli en ole mikään puhelinvastaaja eikä kännykän tarkoitus ole se että sinä palvelet puhelinta vaan puhelin palvelee sinua silloin kun on tarvetta. Eli jos en vastaa jatka muiden asioiden tekemistä otan yhteyttä sitten kun minulle sopii.
- Anonyymi
Eristäydyn. Se on minun luonto.
- Anonyymi
Omissa oloissa oleminen on huomattavasti TURVALLISEMPAA mitä KONTROLLI PITÄVIEN MIESTEN JA HEIDÄN LASTENSA KANSSA.
Ottaen huomioon niin HEISTÄ ON SENTÄÄN TULLUT TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ niin, kuin PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJISTÄ, RAISKAAJISTA JA MURHAAJISTA!
PUTIN ON HEIDÄN JUMALA NIIN, KUIN KAIKKI TOISETKIN PUTIN KALTAISET. EI HEKÄÄN MURHAA TAI RAISKAA KETÄÄN HUUME JA VIINA PÄISSÄÄN VAAN TOISET HOITAVAT HEIDÄN PUOLESTAAN TEHTÄVÄT NIIN HEIDÄN KUNNIAT SEKÄ MAINEET PYSYVÄT ARVOSSAAN!
KUVITTELETKOS VITUN IHMIS DILDO, ETTÄ MINÄ KUNNIATON VITUN PASKA ÄITI JA EX-ROUVA NOIN YLHÄISEEN SEURAAN ILMAISEKSI SUOSTUN?- Anonyymi
Olikohan tuos jotain ylimääräistäkin "äiti ja rouva!""
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan tuos jotain ylimääräistäkin "äiti ja rouva!""
No mikä attribuutti puuttuis?
- Anonyymi
Haluan eristäytyä kanssasi kuhertelemaan 🤭💋🤗😚😚🥰
- Anonyymi
On syy. Uskonnollisuus
- Anonyymi
Toki on.
En jaksa ihmisiä ja heistä aiheutuvia ongelmia.
Lisäksi kommunikointi useimpien kanssa on raskasta.- Anonyymi
Välillä juu- ei pysty
- Anonyymi
Oma Tupa oma Lupa! Maailman paras vaihtoehto!
- Anonyymi
Onko sitten toi Hupaki?
- Anonyymi
Muiden seurassa kuluu liikaa energiaa, ei jaksa.
- Anonyymi
Voin mä maksusta näyttäytyä.
- Anonyymi
Voi maksaa, ettet näyttäydy 😆
- Anonyymi
Elän unimaailmassa joka on valveilla oloa paljon paljon parempaa.......
- Anonyymi
Ei ole yhtäkään syytä toimia toisin.
- Anonyymi
Miksi ei? Kannattaa kohdata ja selvittää asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Mitkä asiat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole selvitettäviä asioita. Jos jotain haluaa on otettava yhteyttä.
- Anonyymi
Ja siksi kun syitä ei vain ole. On tässä jo sen verran ikää että tajuaa milloin on parempi ihan kaiken kannalta vain olla yksin omissa oloissaan.
- Anonyymi
Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
- Anonyymi
Jonkinlainen aistiyliherkkyys, sairauksien aiheuttama uupumus ja ihan vaan ihmisten kouhottamiseen kyllästyminen. Mielummin säästelen itseäni yssikseni, kun uhraan sosiaalisuus pakolle.
Jasu - Anonyymi
Olen autisti ja tarvitsen omaa tilaa.
- Anonyymi
Suomessa on yli 1,3 miljoonaa yksineläjää. Tv. Yksi heistä.
- Anonyymi
Tykkään olla yksin,minua on vainonnut moni mies,nyt yks 75v jatkuvasti seurailee ja aiemmin kävi ovella.Mitä tuollaisella vanhainkoti ikäisellä impotentilla on tarjottavaa? olen niin ahdistunut.
- Anonyymi
Sinä. Pahotan mieleni. Mut ei sen väliä. Antaa olla kaikki.
- Anonyymi
Mistä pahoitat mielesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä pahoitat mielesi?
Sanoo jotain. Käyttäytyy jotenkin tai on välinpitämätön. Syitä on monia. Viimeksi loukkaannuin siitä, koska tajusin, että hän tietää mun ihastumisesta, mutta teki siitä oikeastaan vitsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo jotain. Käyttäytyy jotenkin tai on välinpitämätön. Syitä on monia. Viimeksi loukkaannuin siitä, koska tajusin, että hän tietää mun ihastumisesta, mutta teki siitä oikeastaan vitsin.
Jotkut ei osaa käsitellä omia tunteitaan ja voitävat siksi käyttäytyä typerästi. Ole ylpeä ja iloinen, että osaat ja saat tuntea. Kyllä joku sitä vielä arvostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ei osaa käsitellä omia tunteitaan ja voitävat siksi käyttäytyä typerästi. Ole ylpeä ja iloinen, että osaat ja saat tuntea. Kyllä joku sitä vielä arvostaa.
En oikeastaan halua enää tuntea yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan halua enää tuntea yhtään mitään.
Kyllä sinä vielä haluat, vaikka nyt tuntuu tuolta. Se menee ohi, onneksi.
- Anonyymi
Siis mielensä pahoittaja heh tosi on vai onko sittenkään oikeasti kunhan virnuilee ilkeyttään kaikille muille?
- Anonyymi
Miksi en saa olla yksin,miksi miehet vainoatte?en halua ketään.
- Anonyymi
Eristäytyminen on ihan tavanomaista monelle autismikirjolaiselle. Liika ärsykkeitä ulkomaailmassa. Masentuneet myös eristäytyvät.
- Anonyymi
Tiesitkö muuten että masennus on oire, ei juurisyy. Jos masennuksesta haluaa toipua, täytyy selvittää mikä siellä on taustalla. Jotain traumaa ehkä? Tukahdutettuja tunteita? Jokin tunne siellä masennuksen takana aina on, masennushan ei itsessään ole tunne. Autisminkirjolaiset myös herkästi ahdistuu ja masentuu, koska kuormittuvat sekä heillä on heikot tunteidenkäsittelytaidot.
- Anonyymi
Suunnaton häpeä
- Anonyymi
Syynä miesten ahdistelu.
- Anonyymi
,omia ejl' moom siriööosgaa
minua kun jos on jotain hauskoja tyttökvereitakin ja sittenkuoleve - Anonyymi
Ehkä vain suojaa itseään. Hyvyys on parasta. Siihen kuuluu myös toki ottaa muita huomioon. Eristäytyväkin voi olla paha, mutta varmaan hyviä suurimmaksi osaksi. Jos hyvä kohtaa hyvän, silloin usein eristäytyminenkin keskeytyy. Kukaan ei tietenkään täydellinen ole. Voimia!
- Anonyymi
Just tais tulla yksi hyvä syy. Ahdistaa.
- Anonyymi
Nuo on 2 eri tasoilla olevaa tilaa.
Toisen voi kokea negatiivisesti toisen positiivisesti.
Joku voi eristää niin, että se ulospäin näyttää omalta eristäytymiseltä.
Maailma on niin kumma paikka. Antaa olettaa sitä ja tätä.- Anonyymi
Hae hoitoa itsellesi,kuulostaa siltä,että et ole mieleltäs terve!
- Anonyymi
Ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Eipä ole syitä olla ihmisten ilmoilla, käyn vaan asioilla ja ruokakaupassa, se riittää mulle. Terveys on yks syy myös, puolikuntoisena ei voi kulkea juuri missään muualla kuin pikkusia matkoja. Mitä väliä on jos joku eristäytyy, miks se kuuluu kellekään tai kiinnostaa ketään.
- Anonyymi
Se ei kuulu sinulle mitä muut tekee tai ei tee.
- Anonyymi
Hyvä juttu. Eipä silloin ole kenelläkään sanomista minunkaan tekemisiini tai ei tekemisiin.
- Anonyymi
Ep, en halua nähdä / kuulla sinusta mitään.
- Anonyymi
Vuosi sitten tuli samanlainen tarve. Satutan itseäni kun on nämä tunteet. Eristäytyneenä on turvallisempaa.
- Anonyymi
Kyllä ihmisen on tarvittaessa olla itekseen miettien ,rauhoittuen ym, ei ole ollenkaan pahaksi ,oli suhde mikä tahansa toiseen, ,vaik mökille yöksi pariksi esim,tms. ei tarkoita etteikö ole sosiaalinen,, pitää vain ymmärtää ja muistaa,että tarttee pienen hetken rau8hallisuutta ,,niin se vain on,, vaikkei olisi edes ns. bropleemaankaan asioissa . hyvvee syssyä vua.
- Anonyymi
Tuntuu vaan, että on raskasta olla ihmisten kanssa, erityisesti vieraiden ihmisten kanssa, kun miettii, et mitä he puheillaan tarkoittavat ja, että jos sanoin jotain väärin jne. 🤔Ei muuta erityistä ole. Viihdyn vaan itsekseni paremmin. Kyl kavereiden kanssa on kiva olla, mutta parin tunnin jälkeen se tuntuu myös raskaalta ja ajatukset alkaa leijailee ja kokee tarpeen olla yksin, jotta voi latautua.
- Anonyymi
Olen myös tuollainen, etten jaksa pitkiä aikoja olla sosiaalinen, vaan tarvitsen aika paljon aikaa oman pääni kanssa.
- Anonyymi
kun lihan sxyöminen nkielletään kouluissa niin kalan lihan syöntikin jkokokonaan kielto ja maitokin ja juustokin eläinruorreina kokonais kielto niille
- Anonyymi
Kala on terveellistä, punainen liha taas ei niinkään.
- Anonyymi
Mä ole koskaanneristäytyny ei ole ollu tarvista mä olen saanu omaa tilaa aina halutessani
- Anonyymi
Mihin nyt pitäis tulla poseeraamaan? Mikä pukukoodi/etiketti?
Näyttelijätär - Anonyymi
Suojaan itseäni ja ansaitsen turvaa, lempeyttä ja rauhaa. En juokse rakkauden perässä. En halua ketään miestä sotkemaan elämääni.
- Anonyymi
Onpas erikoinen kommentti. Kaikki alkoi silloin vuonna 2006 menemään huonompaan suuntaan. Sitä ennen eloisa iloinen luottavainen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas erikoinen kommentti. Kaikki alkoi silloin vuonna 2006 menemään huonompaan suuntaan. Sitä ennen eloisa iloinen luottavainen ihminen.
Se oli tuotettu AI:lla, siksi se oli niin outo. 😄
Totta puhuakseni olen ollut sosiaalinen, ollut pippaloissa, festareilla, jumpparyhmissä, sukujuhlissa ym. mutta sitten. Tuli korona, tuli poismenneitä, irtisanominen, stressasin useasta ihmisestä (sairaalareissuja, mt-ongelmia ym.). Koronan aikana ryhmät lakkautettiin. Mt-ihmiset ja vanhat olivat hätää kärsimässä. Mihin se vaikutti? Läheisiin. Saattoi tulla monta tekstaria ja soittoa päivässä "Mä kohta kuolen." Mä vedän kohta kaikki inskat yhdellä kertaa." "Mä olen kolmatta kertaa karanteenissa." "Mä en saa töitä. Asunto menee alta."
- Anonyymi
Ihmisten kusipäisyyden ja loputtoman paskanjauhannan takia on todellakin kiva olla ihan täysin omissa oloissaan, eikä tää haittaa todellakaan yhtään kun tähän kerran oppii ja tottuu. <3
Todistakaa siis ihmeessä tämäkin väite vääräksi eli itsenne mukaviksi ja toisia kunnioittaviksi ihmisiksi ilman jonnin joutavia ja lapsellisia vittuiluja ja muita äkkäilyjä niin saatampa jossain joskus vielä liikahtaakin joka sekin siis käy kyllä, mutta epäilen silti vahvasti että yksikään ihminen siihen kykenee ja se on mulle täysin fine. :)- Anonyymi
mistä syystä niitä toisia ihmisiä pitäisi kunnioittaa? kerro yksikin syy siihen.
- Anonyymi
Lähden metsätöihin nyt aamusta ,näin 70 v. se pitää mielen ja kunnon virkeänä ,kun 3 m pitkiä propseja kasaa ja sahaa myyntiin . Illal ruoka ja uni maittaa hyvin .
- Anonyymi
Itseppähän pelleilit ja yksin parempi kuin tuollaisen pellen kans mieti mitä teit ja sanoin oisko kannattanu olla kunnolla
- Anonyymi
En tiedä kenelle tää on.
Naapuri haluaa eristää minua.
En olis saanut olla kesällä tai jopa nyt terassilla.
Haluaa eristää läheisistä.- Anonyymi
Se on varmaan myös asentanut salakuuntelulaitteita kotiisi... aika varmasti. Kuullostaa just sen tyyppiseltä naapurilta.
- Anonyymi
Siihen on ehtinyt tottua ja tuskin kukaan haluaisi viettää aikaa kanssani.
- Anonyymi
Jospa ne kaikki muut ovatkin väärässä?? Sitä on kaikenlaista typeryyttä ihmisillä -.
- Anonyymi
Kyllä, typeryksiä ne vaan ovat, ne kaikki miljoonat muut ihmiset ovat väärässä ja vain minä ainoana olen oikeassa....
- Anonyymi
Ei maksa vaivaa olla pinnallisesti sosiaalinen. Kunniallinen ihmissuhde on aina työläs ja tuskallinen prosessi, herkkä, ja usein osapuolilleen kauhistuttavakin. Kun jalostetaan kerrottaviksi totuuksia toiselle. Se murtaa itsepetoksen ja eristäytyneisyyden ja tekee oikeutta omalle monimutkaisuudelle. Mutta harva tulee kulkeneeksi tämän tien kanssani.
- Anonyymi
Eristäytymisen mahdollisuus on vapautta. Se ettei tarvitse ketään rahan, seuran, rakkauden, kunnian tai uteliaisuuden vuoksi. Moni hakee seuraa syin jotka eivät kestä päivänvaloa.
- Anonyymi
Jep, elämä on ihanaa,kun sen oikein OIVALTAA .
- Anonyymi
Tällä erää siksi, että ilmeisesti elämänvalintojani ei vaihteeksi hyväksytä, vaikkeivat ne ole mitenkän poikkeuksellisia. En nyt jaksa kenenkään peilaamisleikkejä, joten kontaktit minimissään. Lisäksi, kun tähän vedetään vielä äitisuhde vaikkei ole äidilliselle hoivalle tarvetta, niin paree ilman.
- Anonyymi
Millaisia ne elämänvalinnat ovat?
- Anonyymi
minä lasken päiviä että se m mies kuolee ja vösryy hakkaamasta. sai kaiken hakkaamalla ja kuolee pian siihen.
- Anonyymi
tai ne tekee niille samoin naisille ja miehille, ja, tuskin selviävät.
- Anonyymi
tuovat kaiken takaisin mitä "hakkaamalla" veivät ja "tilasivat". tyyli on sama 😛😈😂
- Anonyymi
varoitettiin veitset hakattu. sama kaikessa.
- Anonyymi
Kaikki on mennyt päin peetä. Olisin vain huonoa seuraa.
- Anonyymi
Yksinäisyys
- Anonyymi
Vihervassarit. Vihervassarit ovat syy miksi haluan vetäytyä kauas erämaahan.
Pelkään että näiden vajakkien tyhmyys on tarttuvaa. Siksi on tärkeää ottaa etäisyyttä. Luulin että mielenterveyden sairaudet eivät tartu mutta olin väärässä. Paetkaa vielä kun voitte! - Anonyymi
Olen mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.
Eipä ole ollut vaihtoehtoja joten olen yksin nyt. - Anonyymi
Vointi ja terveydentila on romahtanut köyhyydessä kärvistellessä.
En halua julistaa koko maailmalle miten huonost esim liikun
Tai sitä ettei oo varaa hankkia tehdä tai käydä missään
Parempi ku kukaan huomaa
Tilanne hävettää ja itkettää ja ei yhtään jaksa mitään vittuilua
Tukiverkkoi ja apua ei ole
Terveisin pian nelikymppinen nainen- Anonyymi
On monia järjestöjä esim. saitauskohtaisia, joissa on hyvää toimintaa pienellä rahalla tai maksutta. Voit kysyä oman alueen sosiaalitoimistosta myös jotain apua.
Älä jää yksin, monella muullakin on samoja ajatuksia ja tilanteita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä5110674Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810186- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776374Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.365128- 664858
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1324172Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293476- 633185
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2293134