Katson joka päivä la promesa sarjaa. Minusta se on tosi jännittävä! Samalla siemailen pircca olutta, se on tosihyvää! Olen työtön ja 47v mies.
La Promesa
29
562
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle sarja on liian jännittävä ja sisältää muutenkin liikaa paljasta pintaa.
- Anonyymi
Miksi tyydyt halppis olueen, sinä taidat kuulua vähäosaisiin.
- Anonyymi
Pirkkaolut on hyvää. Lieksan Lehden olut-testissä 10+ Testi tehtiin Reunatiellä ja Citymarketin aulassa penkeillä
- Anonyymi
Luotan Lieksan lehteen ostan siksi pirccaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotan Lieksan lehteen ostan siksi pirccaa
Ostat??? Miksi et 🏃🏼♂️🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostat??? Miksi et 🏃🏼♂️🍺
Olen työkyri ja häviäjä 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoutuja pinkoo 9 euron edestä karkuun vartijaa tai kolisee ruostepolkupyörällä keulien tyhjällä renkaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkyri tavallaan maksaa työttömän pircat. Työtön luisuu voittajaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoutuja pinkoo 9 euron edestä karkuun vartijaa tai kolisee ruostepolkupyörällä keulien tyhjällä renkaalla
Paljas työtön persvako vilahtelee ku polkee/juoksee kaljat mukanaan kohti Reunatietä juopottelemaan hellesäässä iloisesti. Sossu ja kela-rahasto vain kasvaa.
- Anonyymi
La Pinppi on hyvä sarja. Reunatieltä suorana, ei äly teevee pakkoa Salora väriteevvee hoitaa asian pirkkaolutta oltava.
- Anonyymi
On ihan normaalia katsoa la promesaa
- Anonyymi
Karenssia tulee!
- Anonyymi
Jännittäviä juonenkäänteitä!
- Anonyymi
Nyt näkyy paljaalla pano pintaa sisäköllä.... aaahh
- Anonyymi
spermat 3,2 sekunnissa sisään paljaalla tukka kammattuna
- Anonyymi
Olenko jälkeen jäänyt, ystäväpiirissä ei yhtään työtöntä luuseria, vain yrittäjiä ja muuan duunari.
- Anonyymi
olet ymmärtänyt väärin, työttömissä ei ole luusereita, on vain energisiä, dynaamisia ja upeita VOITTAJIA 🏆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet ymmärtänyt väärin, työttömissä ei ole luusereita, on vain energisiä, dynaamisia ja upeita VOITTAJIA 🏆
Veli todistaa väkevästi ☝️
- Anonyymi
Pienipalkkaisella työkyrillä ei varaa telkkuun itku tulee ja masennus.
- Anonyymi
Höh... 😓
- Anonyymi
Jana ja Manuel ovat saaneet toisensa ja nuoripari on yhtä hymyä. Cruz taas on kuin sitruunan niellyt. Keittiön salaseura laatii sotasuunnitelmaa, ja Janalla on miehelleen pieni pyyntö.
- Anonyymi
Joko ne palvelijan äitin tappajat on saatu kiinni j miksi se tapettiin?
- Anonyymi
Kauheaa jännittävää huh huh
- Anonyymi
Manuelille tarjotaan loistotilaisuutta, mutta seinillä on korvat. Teresa tapaa Petran itkemästä ja saa kuulla karun tarinan. Jana kertoo Currolle näkemästään. Jimenalla on miehelleen uutinen.
- Anonyymi
Leocadia esittelee markiisiparille lehden, jossa on kuvia Manuelin ja Janan häistä. Antonio ja Ñica antavat elämänohjeita nuorelle parille. Vera, Teresa ja Marcelo jatkavat vähän liiankin innokkaina salaisen huoneen tutkimuksia.
- Anonyymi
Alonso painostaa Catalinaa, jonka on pakko kertoa totuus raskaudestaan. Jana sanelee Cruzille ehtoja, joita tämä ei aio purematta niellä. Ja sitten Cruzin tuore vedätys paljastuu.
- Anonyymi
Nuoret kertovat valikoivaa totuutta juhlista - myös toisilleen. Lorenzo jää kiinni huhujen levittämisestä. Huoli painaa monta ihmistä, joskin eri syistä.
- Anonyymi
homomanne on pankakoskella ja myy vinaa
- Anonyymi
Martinan äidillä on uutispommi. Manuelin lääkäriystävä saapuu kartanoon ja on aika erikoinen tapaus. Catalinan havainto opettajasta huolestuttaa keittiön rouvia yhä pahemmin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2299893Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen534644Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1374136Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1294034- 2143837
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik463124Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL172291Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1591683Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its991610Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!91603