La Promesa

Anonyymi-ap

Katson joka päivä la promesa sarjaa. Minusta se on tosi jännittävä! Samalla siemailen pircca olutta, se on tosihyvää! Olen työtön ja 47v mies.

27

470

7Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle sarja on liian jännittävä ja sisältää muutenkin liikaa paljasta pintaa.

• Anonyymi

Miksi tyydyt halppis olueen, sinä taidat kuulua vähäosaisiin.

• Anonyymi

Pirkkaolut on hyvää. Lieksan Lehden olut-testissä 10+ Testi tehtiin Reunatiellä ja Citymarketin aulassa penkeillä

• Anonyymi

Luotan Lieksan lehteen ostan siksi pirccaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotan Lieksan lehteen ostan siksi pirccaa

Ostat??? Miksi et 🏃🏼‍♂️🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostat??? Miksi et 🏃🏼‍♂️🍺

Olen työkyri ja häviäjä 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntoutuja pinkoo 9 euron edestä karkuun vartijaa tai kolisee ruostepolkupyörällä keulien tyhjällä renkaalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työkyri tavallaan maksaa työttömän pircat. Työtön luisuu voittajaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntoutuja pinkoo 9 euron edestä karkuun vartijaa tai kolisee ruostepolkupyörällä keulien tyhjällä renkaalla

Paljas työtön persvako vilahtelee ku polkee/juoksee kaljat mukanaan kohti Reunatietä juopottelemaan hellesäässä iloisesti. Sossu ja kela-rahasto vain kasvaa.

• Anonyymi

La Pinppi on hyvä sarja. Reunatieltä suorana, ei äly teevee pakkoa Salora väriteevvee hoitaa asian pirkkaolutta oltava.

• Anonyymi

On ihan normaalia katsoa la promesaa

• Anonyymi

Karenssia tulee!

• Anonyymi

Jännittäviä juonenkäänteitä!

• Anonyymi

Nyt näkyy paljaalla pano pintaa sisäköllä.... aaahh

• Anonyymi

spermat 3,2 sekunnissa sisään paljaalla tukka kammattuna

• Anonyymi

Olenko jälkeen jäänyt, ystäväpiirissä ei yhtään työtöntä luuseria, vain yrittäjiä ja muuan duunari.

• Anonyymi

olet ymmärtänyt väärin, työttömissä ei ole luusereita, on vain energisiä, dynaamisia ja upeita VOITTAJIA 🏆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet ymmärtänyt väärin, työttömissä ei ole luusereita, on vain energisiä, dynaamisia ja upeita VOITTAJIA 🏆

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi

Pienipalkkaisella työkyrillä ei varaa telkkuun itku tulee ja masennus.

• Anonyymi

Höh... 😓

• Anonyymi

Jana ja Manuel ovat saaneet toisensa ja nuoripari on yhtä hymyä. Cruz taas on kuin sitruunan niellyt. Keittiön salaseura laatii sotasuunnitelmaa, ja Janalla on miehelleen pieni pyyntö.

• Anonyymi

Joko ne palvelijan äitin tappajat on saatu kiinni j miksi se tapettiin?

• Anonyymi

Kauheaa jännittävää huh huh

• Anonyymi

Manuelille tarjotaan loistotilaisuutta, mutta seinillä on korvat. Teresa tapaa Petran itkemästä ja saa kuulla karun tarinan. Jana kertoo Currolle näkemästään. Jimenalla on miehelleen uutinen.

• Anonyymi

Leocadia esittelee markiisiparille lehden, jossa on kuvia Manuelin ja Janan häistä. Antonio ja Ñica antavat elämänohjeita nuorelle parille. Vera, Teresa ja Marcelo jatkavat vähän liiankin innokkaina salaisen huoneen tutkimuksia.

• Anonyymi

Alonso painostaa Catalinaa, jonka on pakko kertoa totuus raskaudestaan. Jana sanelee Cruzille ehtoja, joita tämä ei aio purematta niellä. Ja sitten Cruzin tuore vedätys paljastuu.

• Anonyymi

Nuoret kertovat valikoivaa totuutta juhlista - myös toisilleen. Lorenzo jää kiinni huhujen levittämisestä. Huoli painaa monta ihmistä, joskin eri syistä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      607
      2476
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1975
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1850
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1468
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1456
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1359
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1204
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      990
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      958
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      51
      866
    Aihe