La Promesa

Anonyymi-ap

Katson joka päivä la promesa sarjaa. Minusta se on tosi jännittävä! Samalla siemailen pircca olutta, se on tosihyvää! Olen työtön ja 47v mies.

21

290

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle sarja on liian jännittävä ja sisältää muutenkin liikaa paljasta pintaa.

• Anonyymi

Miksi tyydyt halppis olueen, sinä taidat kuulua vähäosaisiin.

• Anonyymi

Pirkkaolut on hyvää. Lieksan Lehden olut-testissä 10+ Testi tehtiin Reunatiellä ja Citymarketin aulassa penkeillä

• Anonyymi

Luotan Lieksan lehteen ostan siksi pirccaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotan Lieksan lehteen ostan siksi pirccaa

Ostat??? Miksi et 🏃🏼‍♂️🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostat??? Miksi et 🏃🏼‍♂️🍺

Olen työkyri ja häviäjä 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntoutuja pinkoo 9 euron edestä karkuun vartijaa tai kolisee ruostepolkupyörällä keulien tyhjällä renkaalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työkyri tavallaan maksaa työttömän pircat. Työtön luisuu voittajaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntoutuja pinkoo 9 euron edestä karkuun vartijaa tai kolisee ruostepolkupyörällä keulien tyhjällä renkaalla

Paljas työtön persvako vilahtelee ku polkee/juoksee kaljat mukanaan kohti Reunatietä juopottelemaan hellesäässä iloisesti. Sossu ja kela-rahasto vain kasvaa.

• Anonyymi

La Pinppi on hyvä sarja. Reunatieltä suorana, ei äly teevee pakkoa Salora väriteevvee hoitaa asian pirkkaolutta oltava.

• Anonyymi

On ihan normaalia katsoa la promesaa

• Anonyymi

Karenssia tulee!

• Anonyymi

Jännittäviä juonenkäänteitä!

• Anonyymi

Nyt näkyy paljaalla pano pintaa sisäköllä.... aaahh

• Anonyymi

Olenko jälkeen jäänyt, ystäväpiirissä ei yhtään työtöntä luuseria, vain yrittäjiä ja muuan duunari.

• Anonyymi

olet ymmärtänyt väärin, työttömissä ei ole luusereita, on vain energisiä, dynaamisia ja upeita VOITTAJIA 🏆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet ymmärtänyt väärin, työttömissä ei ole luusereita, on vain energisiä, dynaamisia ja upeita VOITTAJIA 🏆

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi

Pienipalkkaisella työkyrillä ei varaa telkkuun itku tulee ja masennus.

• Anonyymi

Höh... 😓

• Anonyymi
      UUSI

Jana ja Manuel ovat saaneet toisensa ja nuoripari on yhtä hymyä. Cruz taas on kuin sitruunan niellyt. Keittiön salaseura laatii sotasuunnitelmaa, ja Janalla on miehelleen pieni pyyntö.

• Anonyymi
        UUSI

Joko ne palvelijan äitin tappajat on saatu kiinni j miksi se tapettiin?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe