Arvatkaa miksi minusta on tullut ilkeä nainen

Anonyymi-ap

Minua on kohdeltu niin huonosti miesten taholta,että minua ei enää kiinnosta kuin saada rahaa ja lahjoja ja hyötyä miehistä , vastineeksi voin antaa seksiä.

76

573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, mutta ennenkaikkea kulutat itseäsi, sillä ihminen tarvitsee lämpöä ja välittämistä. Rahasta et sitä saa vaikka polttaisit miljoonan nuotiolla, etkä mitenkään voi saada tuolla tavalla sielun kaipaamaa yhteyden tunnetta toiseen ihmiseen.

• Anonyymi

Itse miehenä kokenut saman, silti en hae hyötyjä naisista jatkossakaan. Ehkä tässä miehet eroavat naisista, että eivät lähde säätämään mitään mikä voi olla pahasta mm. henkiselle minälle.

• Anonyymi

Mjaa, minuun taas huonosti kohtelu vaikuttaa niin ettei mua kiinnosta saada mitään niiltä huonosti kohtelijoilta. Edes nähdä niitä. Ovat kuin pierut, haisevaa ilmaa jonka lemusta loittonen.

Syyttömiä taas on turhaa rankaista muitten teoista. Siinä taas näyttää vaan oman tyhmyytensä ja pikkusieluisuutensa.

Jasu

• Anonyymi

Sen mä ymmärrän, että suhteiluunkin voi kyllästyä. Ei jaksa enää ottaa riskejä sen mukavan löytymiseksi ja pysyy kokonaan erossa ukoista/akoista.

Jasu

• Anonyymi

No tuo Ap vaikuttaa trollilta. Ja sitä varmaan onkin. Varmasti kaikki naiset jotka joutuneet kokemaan huonoa miesten suunnalta eivät enää halua miehiä se on psykologisesti pätevämpi seuraus kuin tuo ap:n kannanotto asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo Ap vaikuttaa trollilta. Ja sitä varmaan onkin. Varmasti kaikki naiset jotka joutuneet kokemaan huonoa miesten suunnalta eivät enää halua miehiä se on psykologisesti pätevämpi seuraus kuin tuo ap:n kannanotto asiaan.

Hyvin mahdollista, että on trolli. Vaikka tiedän joitakin katkeroituneita naisiakin, jotka ovat ikuisesti uhreja ja jo ennakkoon, vaikkei ole miestä edes oppinut tuntemaan. Kaiken varalta oikukas, jos mies vaikka sattuukin olemaan kuten muutkin.

Se on minusta niin lapsellista, että parempi olla ilman miestä kun kiusata omilla traumoillaan miehiä, jotka ei ole tehny mitään ilkeää tai epäsopivaa. Siinä vaan tekee miehestä välinettä. Mitä mies ei ole.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin mahdollista, että on trolli. Vaikka tiedän joitakin katkeroituneita naisiakin, jotka ovat ikuisesti uhreja ja jo ennakkoon, vaikkei ole miestä edes oppinut tuntemaan. Kaiken varalta oikukas, jos mies vaikka sattuukin olemaan kuten muutkin.

Se on minusta niin lapsellista, että parempi olla ilman miestä kun kiusata omilla traumoillaan miehiä, jotka ei ole tehny mitään ilkeää tai epäsopivaa. Siinä vaan tekee miehestä välinettä. Mitä mies ei ole.

Jasu

Ja jos on pakko mies olla, niin mielummin miettii mitä viimeksi tai yleensä tekee väärin miesvalinnoissaan ja koittaa valita fiksummin. Omat valinnat kuitenkin on osasyy miksei toimi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aloittaja en trolli. Olen varmana katkera. Siksi kostan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä olet naisille kollektiivisella tavalla nöin tavattoman katkera, aloittajaäijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko miettiä mitä se kostaminen asiassa auttaa? Ne keljut miehet oli ketä oli ja tapahtui mitä tapahtui, ei niitä asioita pois saa pyyhittyä olemalla kaikille miehille kostamassa. Se on epäreilua kipata muitten pahoja tekoja jonkun täysin syyttömän ihmisen niskaan, edes varmuuden vuoksi kun hänkin nyt sattuu olemaan mies.

Sinä voit ihan hyvin keskittyä hoitamaan haavojasi ja pysyä miehistä loitolla sen aikaa, kunnes kykenet taas olemaan reilu reiluille. Ja karttamaan niitä joista tulee yhtään esiin huonoja ja ilkeitä piirteitä jotka satuttaa.

Otat tarkemmin syyniin miehen ennen kun syöksyt suhteeseen ja tutkailet käytöstä ja touhuja, kuuntelet ja kyselet jos epäsekvää. Tunnustelet puhuuko totta.

Pahin virhe on lentää suin päin suhteesta toiseen ja pistää kaikki vastapuolen syyksi. Itsekin olet osallinen, muista se. Vaikkri olisi itse yhtään ilkeä eikä olisi mitään syytä olla sulle ilkeä, niin niitä nyt vaan on miehissä kuten naisissakin jotka ei piittaa, tekee kuten lystää. Vältä niitä.

Mielummin yksin kun väärässä seurassa missä satuttaa itsensä tai itse satuttaa toista.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko miettiä mitä se kostaminen asiassa auttaa? Ne keljut miehet oli ketä oli ja tapahtui mitä tapahtui, ei niitä asioita pois saa pyyhittyä olemalla kaikille miehille kostamassa. Se on epäreilua kipata muitten pahoja tekoja jonkun täysin syyttömän ihmisen niskaan, edes varmuuden vuoksi kun hänkin nyt sattuu olemaan mies.

Sinä voit ihan hyvin keskittyä hoitamaan haavojasi ja pysyä miehistä loitolla sen aikaa, kunnes kykenet taas olemaan reilu reiluille. Ja karttamaan niitä joista tulee yhtään esiin huonoja ja ilkeitä piirteitä jotka satuttaa.

Otat tarkemmin syyniin miehen ennen kun syöksyt suhteeseen ja tutkailet käytöstä ja touhuja, kuuntelet ja kyselet jos epäsekvää. Tunnustelet puhuuko totta.

Pahin virhe on lentää suin päin suhteesta toiseen ja pistää kaikki vastapuolen syyksi. Itsekin olet osallinen, muista se. Vaikkri olisi itse yhtään ilkeä eikä olisi mitään syytä olla sulle ilkeä, niin niitä nyt vaan on miehissä kuten naisissakin jotka ei piittaa, tekee kuten lystää. Vältä niitä.

Mielummin yksin kun väärässä seurassa missä satuttaa itsensä tai itse satuttaa toista.

Jasu

Yksin oleminen voi olla kamalaa, jos kaipaa jatkuvasti suhteita ja säpinää. Mutta pystyy siihen kun käyttää järkeään ja päättää, että ensin hoidan itseni kuntoon jossa kykenen olemaan tasapainoinen ja kohtelemaan toista reilusti. Antamaan myös palautteen huonosta käytöksestä reilusti, menemättä itse muudiin vedän vittu kaiken lekkeriksi.

Ei kannata olla itse hölmö, vaikka vituttaisi kuinka. Myöhemmin vituttaa sitten se omakin hölmöys nääs.

Anna muitten hölmöillä ja keskity parantamaan traumojasi. ❤️

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin oleminen voi olla kamalaa, jos kaipaa jatkuvasti suhteita ja säpinää. Mutta pystyy siihen kun käyttää järkeään ja päättää, että ensin hoidan itseni kuntoon jossa kykenen olemaan tasapainoinen ja kohtelemaan toista reilusti. Antamaan myös palautteen huonosta käytöksestä reilusti, menemättä itse muudiin vedän vittu kaiken lekkeriksi.

Ei kannata olla itse hölmö, vaikka vituttaisi kuinka. Myöhemmin vituttaa sitten se omakin hölmöys nääs.

Anna muitten hölmöillä ja keskity parantamaan traumojasi. ❤️

Jasu

Ja vaikka kirjoitan kuin mikäkin vitun Zen, niin en ole. Aivan tavallinen ihminen vain joka on ollut pöljäpää ja koittanut ottaa opikseen törttöilyistäni ja myös vierestä nähden muitten törttöilyistä, kokeilematta itse niitä selvästi vitun huonoja ideoita. 😅

Kaikkee ei tartte kokeilla itse tajutakseen, ei helvetti miten kuollu idea jo syntyessään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko kysyä minkä ikäinen olet? Meneekö koko elämä muutaman kusipöän tajia pilalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko kysyä minkä ikäinen olet? Meneekö koko elämä muutaman kusipöän tajia pilalle

Ei ollut sujuvaa tekstiä nyt, aloittajaäijä. T

• Anonyymi

Nuo karmeat, komeat pelimiehet!

• Anonyymi

Tämän vuoksi bodycount myös merkitsee, koska se tuhoaa naisen sielun. Pelimiesten tuhoamasta naisesta ei koskaan tule hyvää vaimoa miehelle ja äitiä lapsille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän vuoksi bodycount myös merkitsee, koska se tuhoaa naisen sielun. Pelimiesten tuhoamasta naisesta ei koskaan tule hyvää vaimoa miehelle ja äitiä lapsille.

Jaa.. miksei?

• Anonyymi

Sellainenko sinä aloittajaäijä haluaisit olla? Tyhmemmänkin luulisi osaavan lukea aloituksistasi ja kommenteistasi että olet et ainoastaan naisille, vaan koko maailmalle katkera. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ny alkaa taas aloittajaäijä vähän ns chomahtaa tämä keskustelu itsesi kanssa. Tsemppiä sinne ”pelimiehen” studioon. Tee

• Anonyymi

Sanoisin, että komeimpien miesten ei tarvitse olla pelimiehiä, koska ihan normaali käytös riittää. Sensijaan itseään komeana pitävän miehen pitää päteä koko ajan ja tehdä peliliikkeitä.

• Anonyymi

No mutta tämäpä kuulosti enemmän nyt palstasetä sellaiselta peräkammarin Einarin fantasialta tai vanta sialta. T

• Anonyymi

Vanhaa ei kiinnosta tapelkaa

• Anonyymi

Ei kiinnosta kuin on omat rahat asiat

• Anonyymi

4 veto mersu kanjoni kajakki pyörä

• Anonyymi

Seikkailut kiinnostaa ja herkuttelu

• Anonyymi

Talveksi seikkailemaan 4 veto mersu

• Anonyymi

Avaaja kuulostaa lokilta, joita naisiassa on. Yleensä he eivät tosin anna vastineeksi mitään, joten hän on ilmeisesti vähän parempi lokki.

• Anonyymi

Eipä tässäkään juontamisessa ole palstaäijä paljoa järkeä ja avauksesi vasta typerä olikin. T naiselta. Onko täällä btw joku informaatiosota menossa kun kommentteja poistuu

• Anonyymi

On petetty monesti. Itken itkuni, karistelen rakkautta yksin kärvistelemällä ja/tai toisen miehen kainalossa. Vähitellen aina parannun. Kostonhalua en koe enkä siitä mitään iloa saisi. Keskitys omaan selviämiseeni. Jos tekisin toiselle jonkun kostavan tempun, en ymmärrä miten se helpottaisi omaa oloani.
      Olen juuri toipunut ja vapautunut yhdestä kusipäästä. Olen siitä kiitollinen. Rohkeasti puhtaalta pöydältä eteenpäin, avoimin sydämin.

• Anonyymi

Niin jokaisessa suhteessani on ollut myös runsaasti hyviä puolia, uusia kokemuksia, lämmintä yhdessäoloa, paljon kivoja tapahtumia ja uusia ihmisiä. Kiitän siitä.

• Mielestäni sinä et vaikuta yhtään ilkeältä aloituksesi saa sinut vain vaikuttamaan hieman tyhmältä.

• Itse olet valinnut tiesi. Valitset miehet aivan itse, etkä tule siis vahingossa satutetuksi. Minusta päinvastoin tuntuu, että kohtelet miehiä huonosti ja käytät heitä taloudellisesti hyväksi.

• Anonyymi

Meinaat, että jokainen satutetuksi tullut on ihan itse valinnut sen? Sinä tiedät heti tavattuasi uuden ihmisen, että tuo ihminen tulee satuttamaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaat, että jokainen satutetuksi tullut on ihan itse valinnut sen? Sinä tiedät heti tavattuasi uuden ihmisen, että tuo ihminen tulee satuttamaan?

Ja kostat sitten muiden miesten tekoset toisille miehille? Todella kypsää.

• Anonyymi

Mikä logiikka tuossa on? Jos sinua on kohdeltu väärin, "kostat" kohtelemalla itseäsi väärin.

- Sheena

• Anonyymi

Aika typerää käytöstä sinulta.

• Anonyymi

Minusta tämä sinun kitinä näihin palstaäijän trollauksiin on typerää ja järjenvastaista käytöstä. T naiselta jaksamisia

• Anonyymi

Että sellaiset miehen fantasiat. Kun nainen ei kelpuuttanut miestä niin syyn täytyy toki olla se, ettei nainen pysty rakastumaan, vaan on pelkän rahan perässä.

• Anonyymi

Sitä se hypergamia tekee.

• Anonyymi

Kerro lisää pakkoajatuksistasi tähän palstaäijän varsin päälleliimattuun provoon. T

• Anonyymi

Hei parantumaton ongelmasi tässä.
      Et ole nainen!
      Olet ilkeä pahaa tahtova mies, vailla järkeä jota osaisit käyttää.
      Esiinnyt palstalla usein naisea vaikka olet mies.
      Sairaat ajatuksesi niillä ei ole mitään todellisuuden pohjaa, kunhan sinä haluat tuottaa pahaa mieltä lukijalle. Et osaa luovuttaa ja lakata satuttamasta muita ihmisiä, ihmistä kuka ei merkinnyt sinulle koskaan mitään.
      Toisinaan lukijana mietin, mikä mahtaa olla ymmärtämisesi taso?
      Ei varmaan kovin kummonen koska et ymmärrä, että sinä olet se SYY, miksi häntä naista ei kiinnosta etkä voi saada häntä koska.

• Anonyymi

Kirjoittaja, joka metsästää palstaäijää, pilaa myös ketjut höpinöillään.
      Vilma

• Anonyymi

Toivottavasti suomen piliisi puuttuu jo peliin

• Anonyymi

Eikö ne jännämiehet olleetkaan hyviä, uskomatonta.

• Anonyymi

Kerrotko magaillen mahdollisimman tarkasti tähän palstaäijän aloitukseen määritelmät sun muut. Sama homma jos oot aloittajaäijä. T naiselta ohjausta päivään lämpimään / kuumaan🥱

• Anonyymi

Palstasimp parantaa sinut rakkaudellaan.

• Anonyymi

Perustelusi on: Saan tehdä väärin, koska minua on ”lyöty”. Koska jokainen meistä ihmisistä on kokenut joskus jotain väärää, on omalle p-maisuudelle aina löydettävissä peruste. Myös heillä on, jotka on sinua kohdelleet väärin. Et siis ole itse yhtään parempi ja jalompi kuin hekään.

Elämässä on aina vääryyttä. Elämässä tulee aina pettymyksiä ja epäonnistumisia. Parisuhteet ja erityisesti parisuhteiden alut on herkkiä. Se ettei tutustuminen aina jatku loppuelämän sitoutumiseen kuuluu prosessiin. Ken ei sitä kestä, kannattaa ensin parantaa omat haavansa ja vasta sitten yrittää uudestaan. Ei alussa välttämättä edes tunne toista, eikä tiedä osuuko luonteet, arvomaailma ja tapa elää riittävän hyvin yhteen. Ei alussa aina osaa erottaa pinta-ihastumista syvimmistä tunteista. Intuitio voi kertoa jo alussa, että tämä nyt osuu kohdilleen, mutta joskus omat tarvitsevuus saa näkemään jotain mitä ei oikeasti olekaan. Samoin seksiä ei pidä harrastaa alussa, jos pistää suhteen jatkumisen ehdoksi. Ei kumpikaan voi tietää alussa mihin tutustuminen johtaa. Jos harrastaa yhden illan juttuja ja olettaa sen johtavan sitoutumiseen, on hyvin yksinkertainen tai hyvin sinisilmäinen. Valitettavasti pelimiehet vaistoaa sen herkästi, ja lopputulos on sarja pettymisiä yhdistettynä p-skaan seksiin (pelimies ottaa mitä haluaa eli nainen on vain kylmä masturbaation väline). Jos näin käy useammin kuin kerran, kannattaa ensiksi katsoa peiliin ja miettiä missä kohtaa omassa päässä on reikä, että toistaa samaa kaavaa.

Myös huonon miehen toistuvasta valinnassa voi löytyä reikä omasta päästä. Yleensä se reikä on liika tarvitsevuus, jonka saa tyytymään huonoon tai sopimattomaan. Joskus trauman kokenut (edellinen suhde tai lapsuus) hakeutuu uudestaan ja uudestaan samanlaiseen suhteeseen saadakseen parantavan kokemuksen. Oikeassa elämässä parantavaa kokemusta ei tule, vaan trauma syvenee.

Meillä jokaisella on omat reikämme päässä. Jos ihminen osaa seistä omilla jaloillaan, voi hyvin (silloin jaksaa olla itsekin hyvä kumppani toiselle) ja tarvitsevuus pysyy balanssissa, on onnistumisen mahdollisuudet paljon isommat. Onnistuminen melkein aina vaatii useampia yrityksiä ja epäonnistumisiakin.

• Anonyymi

Hyvää pohdintaa sinulta. ☺️👍❤️

Jasu

• Hyvin sanottu👆🏻Kiva ”nähdä”

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Hyvin sanottu👆🏻Kiva ”nähdä”

No ei se välttämättä mikää ongelmakaan ole. Sivusta T naiselta voimia kaikille

• Anonyymi

Minusta on tullut seksikäs nainen.

• Anonyymi

Late bloomer too, bruh?

• Anonyymi

Ei ilkeä vaan tyhmä.

• Anonyymi

Menikö peroksidia paljon

• Anonyymi

Sinä olet aika kova uusintamaan rakenteita, mutta näiden palstaäijän aloitusten kautta se on jo hyvin teinahtavaa

• Kulostaa kyllä aika trollilta aloitukselta.🤔

Eikö tuosta tulisi entistäkin pahempi olo? Luulisin ettei edes seksiä tee mieli jos haluaisi vaan hyötyä toisesta rahallisesti.

• Anonyymi

Valehtelisin jos väittäisin 39 palstaäijä ja aloittaja, pysykäähän hereillä palstalla hobot

• Anonyymi

Just sen takia ne miehet kohtelee sinua niin huonosti, se näkyy päällepäin sinusta mikä olet

• Anonyymi

Sulla ehkä aloittajaäijä lähti vähän laukalle taas tämä tunteen purku, hirveen vaikea ymmärtää vissii, jos on kyttyrä seläs

• Anonyymi

Tätäkään ongelmaa ei olisi jos olisit kelpuuttanut hyvän, kunnollisen ja kiltin miehen joka sitä seksiä sekä rakkautta oikeasti ansaitsee.

• Anonyymi

Kerjäämällä tai vaatimallako, aloittajaäijä? Katsokaa, eli lukekaa ja oppikaa

• Anonyymi

kun niin itse niin katson että ei mitään uhkaa, jos on joku lähestyvä ihminen kun jos niin joku kkk-lohikäärme.. niin no lääkäreitä iodotellessa alamme pelamaan älypuhelimilla pelejä...

• Anonyymi

Sinua aloittajaäijä lääkärin näkeminen mietityttää kovasti? T

• Anonyymi

tiedän ehkä syyn tuohon katkeruuteen olet vanha ja ruma ja aikaa et saa takaisin..

• Anonyymi

Hän ostaa aikaa siis ja sinä sitä myyt?😃T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ostaa aikaa siis ja sinä sitä myyt?😃T naiselta

Ps jos oot nainen, nii tuplabuu

• Anonyymi

kun murhaat kaikki kälkeäisesi, silloin vapautat itsesi synneistäsi.

• Anonyymi

No ei kai ny aivan kaikkia tartte?

• Anonyymi

Trollin aloitus ja tyhmät lyö vettä lisää myllyyn. Ei jatkoon👎

• Anonyymi

No tulipahan kerrottua mielipide toiminnasta, josta trolli kertoo. Tyhmää tai ei, se on yhä silti mielipiteeni oli trolli tai ei, jos toimii kuten ap kuvailee.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tulipahan kerrottua mielipide toiminnasta, josta trolli kertoo. Tyhmää tai ei, se on yhä silti mielipiteeni oli trolli tai ei, jos toimii kuten ap kuvailee.

Jasu

Keskitymme asiaan, emme trolliin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Aika kiihkeää palstasetäjasu tämän aloituksesi anaalisoiminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kiihkeää palstasetäjasu tämän aloituksesi anaalisoiminen

Yym, mä olen jossain määrin varsin kiihkeä ihminen. Asioissa joihin suhtaudun vakavasti ei säästellä kiihkeydestä. 😏

Jasu

• Anonyymi

jos immenkalvosi on ehjä puhkaisematon , niin turha valittaa mitää., lopeta sokerin suyöminen pulla ja korpuusti ovar myekkyä

• Anonyymi

Saisko siitä sitten hintaa siellä dark webissä vai, aloittajaäijä? Sivusta T naiselta kabum

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisko siitä sitten hintaa siellä dark webissä vai, aloittajaäijä? Sivusta T naiselta kabum

Aka slim shady

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      85
      11808
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      98
      8956
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      94
      4792
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      36
      4095
    5. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      100
      4044
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      6
      3896
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3689
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      26
      3509
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      43
      3289
    10. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      51
      3103
    Aihe