Varissuo on Suomen monikulttuurisimpia alueita, luin iltapaskasta.
Sekö on monikulttuurista, että muslimeja kaapuineen liikkuu alueella?
Monikulttuurisuus ei ole ikinä toiminut. Näkeehän se nyt Euroopassa, maanosa on aivan liekeissä.
Missä isänmaallisuus?
Nämäkö integroituneet Suomeen? Kelaan he ovat integroituneet!
Veikkaan, että yksikään ei nosta sormeaan puolustaakseen maatamme, jos tulee selkkaus Venäjän kanssa!!
Mutta sittenhän päästäisiin näistä kaksoiskansalaisista eroon.
Miksi se muuten sallitaan, jos somali tullut pakoon henkensä kaupalla? Miksi ne lomailee Somaliassa?
Henkensä kaupalla? Nehän otettaisiin kiinni jo lentoasemalla, jos niin on. Valetta, valetta ja kusetusta, nauravat meille hölmöille!!
Somalit osaa ottaa hyödyn irti joka maasta, missä loisivat!
Monikulttuurisuus ei toimi missään maassa.
20
250
Vastaukset
- Anonyymi
Joo se ruokajono siellä kestää välillä 2-3h ja yhtäkään suomalaista ei ole edes jonossa
- Anonyymi
Kaikilla jabit suonissa se on alle 2wuotta ja caput kaikki selällään rokotehaitoista !!!
- Anonyymi
Koittakaa nyt jaksaa
- Anonyymi
Meillä on vähemmistö n 800 vuoden takaa ja pitää oman kulttuurinsa kouluineen ,TV- neeen ja pakottaa suomalaislapset opiskelemaan kieltään.
- Anonyymi
Rasse svin
- Anonyymi
Mekin pakotetaan ne oppimaan meidän kieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekin pakotetaan ne oppimaan meidän kieltä.
Eikä pakoteta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pakoteta
Kyllä pakotetaan.
Tietäisit, jos olisit käynyt ruotsinkielistä koulua.
- Anonyymi
Äitinä minua hirvittää, millaisessa maassa lapseni kasvavat
Jos rasistisiin puheisiin ja äärioikeistolaisen ideologian nousuun ei puututa, meidät muualta Suomeen tulleet asetetaan vaaraan.
Keskiviikon A-studion jälkeen olen vaipunut epätoivoon. Ohjelmassa perussuomalaisten kansanedustaja Teemu Keskisarja puhui ihmisistä ala-arvoiseen ja loukkaavaan sävyyn. Hänen sanansa olivat paitsi alentavia myös pelottavia.
Minut tuotiin Suomeen sotaa pakoon viisivuotiaana. Siitä on nyt vuosikymmeniä aikaa. Olen kasvanut täällä, käynyt kaikki kouluni täällä ja rakentanut elämäni tähän maahan. Vanhempani opettelivat kielen, työllistyivät ja tekivät töitä eläkeikään saakka. Itse aloitin työnteon jo 12-vuotiaana mansikkapellolla ja 14-vuotiaana jaoin sanomalehtiä. Työnteko on ollut perheessäni itsestäänselvyys ja kunnia-asia.
Synnyin Lähi-idässä. Sieltä tulevista ihmisistä Keskisarja puhui halveksuen. Olen kouluttautunut suomalaisessa korkeakoulussa ja hankkinut kaksi korkeakoulututkintoa. Olen työelämässä. Silti olen lopen uupunut todistamaan arvoani ja kykyjäni tässä maassa, joka on ollut kotini lähes koko elämäni.
Nyt käytävä keskustelu on vaarallista minun kaltaisilleni ihmisille. Jos rasistisiin puheisiin ja äärioikeistolaisen ideologian nousuun ei puututa, meidät asetetaan vaaraan.
Pitääkö minun nyt pelätä, että kimppuuni hyökätään – sanallisesti tai fyysisesti – matkalla töihin? Entä lasteni tulevaisuus? Äitinä minua hirvittää, millaisessa maassa he kasvavat, jos täällä sallitaan puheet siitä, että tietynlaisten ja tietynväristen ihmisten olemassaolo on ongelma.
Pääministeri Petteri Orpo, en ole nukkunut moneen yöhön. Sinun olisi pitänyt heti viheltää peli poikki, mutta et tehnyt niin. Pelkät sanat eivät enää riitä. Haluamme konkreettisia tekoja tämän hulluuden pysäyttämiseksi.
Uneton suomalainen- Anonyymi
Siksi Sdp.
- Anonyymi
Suomen kieli on valtavan paljon vaikeampi oppia kuin useimmat eurooppalaisista kielistä. Sekin jo sotii monikulttuurisuutta vastaan Suomessa.
- Anonyymi
Monikulttuurisuus toimii mainiosti hyvin useissa maissa, joissa olen käynyt.
Ja varmaan muissakin.
Otetaanpa vain yhdeksi esimerkiksi Britannia, jossa on vahva Intialainen siirtolaisuus jo satojen vuosien takaa. Ei ongelmia. Ovat täysin integroituneet. Ja paljon muitakin kansanosia ulkomailta johtuen siirtomaahistoriasta. - Anonyymi
Antti Lindtman Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra on hyväksynyt varapuheenjohtajansa ihmisvihaa kylvävät ja rasistiset puheet.
Purran perussuomalaiset on nyt antanut kodin rasismille ja ihmisvihalle. Näin Purra on tehnyt perussuomalaisista eurooppalaisen äärioikeiston yhden ilmentymän.
Kun Purra on tämän hyväksynyt, katse siirtyy pääministeriin sekä kokoomukseen ja RKP:hen.
Hyväksyykö pääministeri Orpo ja koko hallitus perussuomalaisten maahanmuutto- ja ihmisvihamielisen linjan? Suostuuko Orpo olemaan pääministerinä tällaisen linjan ja hallituspuoleen takuumiehenä?
Nyt on viimeinen hetki päättää, voivatko hallituspuolueen johtohenkilöt esiintyä rasistisesti ja ihmisvihamielisesti – täysin päinvastoin kuin mihin hallitus sitoutui kaksi vuotta sitten.
Pääministerin tehtävä on palauttaa järjestys taloon ja uskottavuus hallitukseen. - Anonyymi
Muslimeja on Vaasassa niin paljon, että tilat käyvät ahtaiksi – yhteisö haluaisi ostaa kirkon ja tehdä siitä moskeijan
Kirkoksi kutsutun rakennuksen muuttaminen moskeijaksi ei ole niin vaikeaa kuin voisi kuvitella.
Oma tila edistää yhteisöllisyyttä etenkin lasten osalta, sanoo yhdyskunnan johtaja Abdur Rauf Hussein.
Muslimiyhteisö on kasvanut Vaasassa parin vuoden aikana niin paljon, että tila on loppumassa.
– Tärkeintä olisi saada tarpeeksi suuri keskus, sillä yhteisö kasvaa jatkuvasti. Tarvitsemme rukoussalin, luokkahuoneita ja tilan kulttuurisille ja perheiden toiminnoille, sanoo yhteisön johtaja Abdur Rauf Hussein. - Anonyymi
Jos Suomessa muslimien tilalla olisi saman verran japanilaisia, joiden ÄO-pistemäärä on suurempi kuin suomalaisilla, uskaltaako silloin joku edes väittää, etteikö rikostilastot ja katuturvallisuus olisi maassa paljon parempi.
- Anonyymi
Ainoa alkuperäinen ja luotettava muslimiryhmä on Suomen tataarit. Ovat Suomen kantaväestön kanssa yhtä puuta. Ovathan he olleet maassa jo 1800- luvulta lähtien.
He eivät vaadi ylimääräisiä rukoiluaikoja eivätkä käytä huiveja sopimattomissa paikoissa. Käyttävät tyyliin sopivia asuja.- Anonyymi
Kaikki me olemme samaa biomassaa
- Anonyymi
Yksikään maahanmuuttaja ei ole tehnyt rikoksia suomessa.
- Anonyymi
Varsinkaan suomessa monkulttuurisuus ei toimi, koska kielemme on mahdotonta oppia puolelle tulokkaista.
- Anonyymi
Suomimiehet voi keskittyä vaan TÖIHIN ja RYYPPÄÄMISEEN.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360