Monetko kengät omistat?

Anonyymi-ap

Minulla on ainakin 20 paria, mutta käytän yleensä vain lenkkareita, talvilenkkareita, crokseja ja kumisaappaita.

25

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kolmet, kävelykengät, talvi/syksyMaiharit ja partsia varten Saulit.

• Anonyymi

Jokaisessa meissä asuu Imelda Marcos!
      Miehillä on kahdet kengät, yhdet kesäksi ja toiset talveksi sekä sandaalit. Naisilla on kenkiä kirjaimellisesti joka lähtöön ja vielä enemmän.
      Naiset rakastavat korkokenkiä. Mutta miksi? Korkokengät nostavat ryhdin pystyyn – sitä jotenkin kulkee itsevarmemmin, jos vain astelun osaa.
      Kun nainen on oikein kuuma pakkaus, hänestä sanotaan, että siinäpä varsinainen kissa. Naiskissalla on useimmiten korkokengät, ei kulje tasapohjaisissa tennareissa hän.
      Mutta oikealla kissalla ei korkoja ole vaan paljain jaloin astelee. Toki viehkeämmin kuin yksikään kaksijalkainen.

• Anonyymi

Sisä ja ulko kengät sään mukaan, kissa en ole, en näehämrässä!

• Anonyymi

Monet, tosi monet kengät löytyy. On korkkareita, matalapohjaisia kävelykenkiä, ja kesäkenkiä, sandaaleja, talvisaapikkaat, talvikengät, lenkkarit löytyy, crocksikopiot, kumisaappaat, ja tietysti aamutohvelit.
      On mistä valita aina sään ja vaatetuksen mukaan.

• Anonyymi

Noin 20 paria ja pitkävartiset ja lyhytvartiset saappaat ja sandaalit. Aina kun ei ole liukasta tai sadetta käytän Altra lenkkareita. Käytän niitä myös talvella pakkasella , siis silloin kun ei ole liukasta. Tähän kesään saakka en ole käyttänyt lainkaan sukkia. Sukat "tiivistää" ja sitten kengät ei hengitä ja jalat lämpiää ja väsyy. Nyt tilasin hyvin ohuita pikkusukkia tietysti Temusta. Niiden kanssa menee liukkaasti kenkiin eikä hiosta.

Liukkaalla on nastakengät joihin olen itse nastoittanut koko pohjan täyteen nastoja.

Kaikki muut on halpakenkiä, tuo Altra on 100e. On vain niin että nykyiset oli hieman pienet, tai tasan tarkkaan sopivat. Tilasin 1/2 numeroa suuremman, ne on hieman isot, vaikka melko hyvät. 5 vuotta vanhat on vain paremmat kuin kaikki muut.

• Anonyymi

Kun jäin eläkkeelle, niin myin tai vein kirpparille 63 paria kenkiä. Kaikkiin kenkiin
        oli myös sopivat käsilaukut. - Niin tein myös kaikille hienoille, tyylikkäille vaatteille.

Muutin nimittäin maalle, minusta tuli "landepöpö". Olin ostanut talon, enkä usko,
        että minua olisi kovin todesta otettu, jos niissä hepenissä olisin mennyt pieneen
        kyläkauppaan ostoksille. Tai töpöstellyt korkokengissä tontilla kukkasäleikköä
        rakentaessa tai tehnyt jotain muuta raakaa työtä.
        "Maassa" tai "maalla" maan tavalla.

/MdK

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun jäin eläkkeelle, niin myin tai vein kirpparille 63 paria kenkiä. Kaikkiin kenkiin
        oli myös sopivat käsilaukut. - Niin tein myös kaikille hienoille, tyylikkäille vaatteille.

Muutin nimittäin maalle, minusta tuli "landepöpö". Olin ostanut talon, enkä usko,
        että minua olisi kovin todesta otettu, jos niissä hepenissä olisin mennyt pieneen

/MdK

Ei sinua enää oteta todesta muutenkaan :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/MdK

Ai käsilaukutki. joka kenkäparille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulleneeko meistä muista koskaan hänen vertaistaan.
        Näkijä ja kokija, rikas kuin croisos.
        Kannattaako olla huolissaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/MdK

Kukakohan kirpparilta ostaa toisten vanhoja hikisiä kenkiä.
        Ei tulisi mieleenikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tulisi mieleenikään.

Tuskinpa niitä on hikisiksi tallattu. Haisevat varmaan parfyymiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se nyt mikään ihme ole jos on paljon kenkiä Kun olin vielä töissä niin ostelin usein kenkiä , ja mitä on vieläkin jäljellä. Vaikka miten paljon , silti pidän yksiä ja samoja koko ajan siis lenkkareita , ennen oli kyllä,kenkiä joka asuun myös laukkuja
        Kun lapsenlapset Oi pieniä niin kovasti leikkivät niiden kenkien kanssa ny5 ovat isoja ja saava5 ottaa itselleen niitä kenkiä kotiinsa ,otakintyttöreni ovat saaneet ottaa mitä haluaa kenkä hyllyiltä.
        Mistähän sellainenkin mieltymys oikein johtuu kun ostetaan kenkiä työkseen ihan turhaa rahanmenoa. . No ne on ostettu ei voi enää perua .yhdet ihanat korkkarit ovat jotenkin mieleiseni niitä en anna pois. Äidilläni oli kello vimma joka paikassa jos jonkin aistia kelloja huoneistossa. Kysyin kerran miksi hön ostelee niitä työkseen sanoi vaan ett ä ” no pysyy ajassa ” en tiedä miten monet rannekellot olen häneltä saanut ja kaulaketjukellon , ja jopa kaksi sormus kelloakin . Lopetti hänkin siin 75 vuotiaana. Niiden ostelemisen. Niin että kullakin omat mielitekonsa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tulisi mieleenikään.

Kaikki kengät ei muuten haise hieltä . Jos ostaa hienot kengät niin toki,pese jalat ja useinmini käyttää kertakäyttö pohjallisista joka on ohut Ja suojaa kenkää juuri hieltä . Jalatkin tosin pestään suihkussa , ainakin minä,pesen ja monet todella ostelee kirppareilta kenkiä . Minun mieheni osti kerran kirppareita vaganon kengät minulle kun oltii lähdössä merelle ja useimmiten yövyttiin asumattomien saarien kupeella ja vaellettiin katselemassa saaria sisältäpäin , jolloin piti olla maasto kengät jalassa .. en käyttänyt kertaakaan niitä kenkiä vaan vaelsin saarissa kumisaappaat jalassa . Ajatuksena jos on käärmeitä joita todella oli ihme kyllä monissa saarissa massoittain.
        Joten kirppiksillä on usein myöskin tavaraa jota si koskaan os edes käytetty.

• Anonyymi

En ole noita laskenut, mutta kaikkiaan ainakin 15-20 paria erilaisia kenkiä, saappaita, sandaalleja.

• Anonyymi

Vajaa 10 paria enää.
      Olen kierrätykseen vienyt kaikki korkkarit, pitkävartiset nahkasaappaat, pitkävartiset kumisaappaat, sandaalit ym.
      Nuo vajaat 10 paria ovat käytössä sään ja tilanteen mukaan.

• Anonyymi

3 paria ja yhdet kumisaappaat, ja muutamat huonokuntoiset, joita voi käyttää jos käy vain muutaman metrin päässä ulkona.
      Oli tuuria viime kun kävin isossa marketissa äsken, siellä oli poistomyynti ja sain viimeisen parin ihka uusia kävelykenkiä 5 eurolla, viereisen kirppiksen käytetytkin maksaa enemmän.

• Anonyymi

Ehkä neljätkymmet. Ihan järjetöntä. Useimmilla on käyttöä. Pitää olla kesä- ja talvikumisaappaat, lenkkareita hengittäviä (kesäkuumalla) ja coretekspinnalla viileämmällä. Kylmillä talvilenkkarit. Eri värisiä pyhäkenkiä, saappaita. Ja heitän sentään pois huonot etten mitään linttoja säilö. On vaatehuoneessa teline, kapea, korkea kenkäkaappi ja eteisen takkitilan lattia. Ylimääräistä tilaa ei juuri ole. Muuten olen nuuka kuin mikäkin Onassis joka kuulemma tarjosi työväelleen aina vain kanaa kun se oli halvinta.

• Anonyymi

Tuhannet parit

• Anonyymi

Nimesi on siinä tapauksessa Elton John, luin et hänellä on.

• Anonyymi

Tällä mummolla kahdet nastakengät, yhdet vanhat armeijan nahkasaappaat metsäsaappaina, yhdet lämpimät Kuoma- trekkinkengät pakkasille, 12 paria erilaisia paljasjalkakenkiä kaikille vuodenajoille.

• Anonyymi

Hyvät kengät on aina hakusessa koska niillä on kivaa käydä lenkillä ja ihan vaan kävelläkin

• Anonyymi

Kéhukaa nyt vapaasti!

• Anonyymi

Siis miksi luulet että se on kehua ihan vaan pieni osa naisten elämään. Ei ole tarvetta koskaan kehua mitään ,koska normaalit ihmiset eivät kehu kertovat vaan ajoista kun oli hieman nuorempi. Ihminen joka kuvittelee jonkun kehuvan , millainen luonne hönellä silloin on .

• En ole laskenut.
      Jalkateriä on leikattu monesti, kengät tahtoo muuttua sopimattomiksi.
      Nyt akillesjänteen katkeamisen jälkeen alkaa taas tavallinen kenkä käydä jalkaan.

• Anonyymi

Lapsena oli vaan yhdet kengät talvella omansa ja kesällä kesäkengät hyvin meni sekin, kaikilla muillakin kylän lapsilla,oli samalla tavalla, ja usein kesällä ei edes käytetty kenkiä jaan juostiin paljain jaloin .joskua koittelin äidin kenkiä joissa oli korkoa .mutta ei niillä osannut kävellä . Ihmettelin että miten se äiti osasi niillä sipsuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      35
      3822
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3424
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      104
      3348
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3148
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      78
      3094
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2805
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2590
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2483
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2422
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2166
    Aihe