Niin että missäs vaiheessa niitä esirenderöityjä välidemoja alkaa näkyä? Oon pelannu peliä jo n. 12 tuntia eikä oo ensimmäistäkään näkyny...
Vastaukset 8
Tarjoa sítä nahkaremmiä tännekkin.
- nahkaremmi
Olinpas tyhmä kun odotin kunnollista vastausta tämmöiseltä keskustelualueelta...
- MyKey
Jos tarkoitat niitä "hienommalla grafiikalla tehtyjä", niin minusta eka taitaa olla siinä vaiheessa, kun pääset pois Midgarista ja tuhoat sen masiinan. Sitä ennen muistaakseni piti ajella mopolla ja huitoa Shinran miehiä kyydistä.
- MyKey
Vincento kirjoitti:
taisit sekoittaa ff7:n, ff6:seen...
Niin sekoitinkin, FF6:ttahan tässä tarkoitettiin eikä 7:ää. My bad, olen pahoillani...
minun tietääkseni siinä tulee vain alku-ja loppu animaatiot. Jos tarkoitit niitä...
Ostin FF6:n myös ps1:lle, mutta pelaankin sitä melkeinpä vain snesillä tai emulaattorilla. Ja päätin vain katsoa esirenderoidun loppuvideon cd:n tiedostoista, ja löysinkin toisenkin lopetusvideon. Tiedä tuleeko se sitten heti normaalin lopetuksen perään, vai pitääkö tehdä jotain erikoista sen näkemiseen itse pelissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3321325Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan74919Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.54640- 49638
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9506- 23490
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33470- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421