Työtä se vaatii, mutta vaparien tukien poistaminen antaa rohkeutta.
Vaparien tuen poistamiseen meni vuosikausia. Vihdoin se saatiin pois budjettiesityksistä. Ehdimme jo iloita, kun se palasi joululahjarahoina. Ironista, että kristillisen juhlan ansiosta vaparit alkoivat saada hulppeasti valtion rahaa. Nyt sekin rahahana on onneksi saatu tukittua. Täytyy vielä seurata, ettei vuotoja tule.
On aika siirtyä eteenpäin. Protun valtiontuet pitää saada alas. Kyse on yhdenvertaisuudesta. Kirkon riparitkaan eivät saa senttiäkään valtiontukea. Suoran tuen lisäksi valtiontukea kierrätetään äärivasemmistolaisen Demokraattisen sivistysliiton kautta, joka siis toimii valtiontuen bulvaanina. Toiminta on kyseenalaista.
Vaparit luonnollisesti vastustavat henkeen ja vereen yhdenvertaisuuden toteutumista. Työ Protun valtiontukien leikkaamiseksi ja lopettamiseksi vaatii ehkä vuosienkin työn, mutta yhdenvertaisuuden puolesta olemme valmiita näkemään vaivan.
Seuraavaksi ajetaan Protun valtiontuet alas. Haluamme yhdenvertaisuuden toteutumista
21
256
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää, minkä puolesta mesotte.
- Anonyymi
Kiitos. Kannatatko sinä yhdenvertaisuutta vai vastustatko sinä sitä vaparien kanssa?
- Anonyymi
Super!!!!! 🎯💯 Tätä työtä todella tarvitaan!!!! Miten voin olla mukana? 😍
- Anonyymi
Kiitos. Tärkeintä on nyt jakaa tietoa, erityisesti poliitikoille ja budjettia valmisteleville virkamiehille, mutta myös suurelle yleisölle:
- Protun saama valtiontuki on yhdenvertaisuusongelma. Kirkon ripareita valtio ei tue.
- Suora tuki protulle pitää lopettaa.
- Epäsuora valtion rahan valuminen bulvaanijärjestön kautta pitää tukkia.
Kiitos, että olet mukana! 🌷 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Tärkeintä on nyt jakaa tietoa, erityisesti poliitikoille ja budjettia valmisteleville virkamiehille, mutta myös suurelle yleisölle:
- Protun saama valtiontuki on yhdenvertaisuusongelma. Kirkon ripareita valtio ei tue.
- Suora tuki protulle pitää lopettaa.
- Epäsuora valtion rahan valuminen bulvaanijärjestön kautta pitää tukkia.
Kiitos, että olet mukana! 🌷❤️❤️❤️
💋💋💋
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mitä muita kansalaisjärjestöjä haluat jättää ilman mitään valtion avustuksia? Ovatko uskonnollisten yhdyskuntien, järjestöjen sekä kirkon lapsi- ja nuorisotyöjärjestöjen avustukset ok?
- Anonyymi
Koalitiomme keskittyy Protun tuen poistamiseen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen tältä osin. Muuten kukin taho saa itse muodostaa kantansa mainitsemiisi asioihin ja muihinkin asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koalitiomme keskittyy Protun tuen poistamiseen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen tältä osin. Muuten kukin taho saa itse muodostaa kantansa mainitsemiisi asioihin ja muihinkin asioihin.
Nimenomaan. Kyse on eräänlaisesta yhden asian liikkeestä. Koalitiomme eri tahot ovat monestakin asiasta erimielisiä, mutta meitä yhdistää tahto edistää yhdenvertaisuutta vastustamalla Protun valtiollisia etuoikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Kyse on eräänlaisesta yhden asian liikkeestä. Koalitiomme eri tahot ovat monestakin asiasta erimielisiä, mutta meitä yhdistää tahto edistää yhdenvertaisuutta vastustamalla Protun valtiollisia etuoikeuksia.
Hieno juttu, että on löytynyt hyvä asia mikä yhdistää! Maailmaa tehdä paremmaksi yksi asia kertaa. 👍
- Anonyymi
Hän oikein uhoaa.
Uskonnottoman leiritoiminnan ystävien on hyvä tietää vihollisen uhoaminen.- Anonyymi
Vihollisesi puolustaa yhdenvertaisuutta. Miksi yhdenvertaisuus on sinulle vihollinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihollisesi puolustaa yhdenvertaisuutta. Miksi yhdenvertaisuus on sinulle vihollinen?
Vapaa-ajattelijat haluavat uskonnotonta yksinvaltaa. Moraalitonta vastuunsa tuntevan uskonnottomankin mielestä. Ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-ajattelijat haluavat uskonnotonta yksinvaltaa. Moraalitonta vastuunsa tuntevan uskonnottomankin mielestä. Ei kiitos.
Uskonnottomat yleensä onneksi välttävät vapareita.
- Anonyymi
Viha Prorua ja vapareita vastaan on maanisen tuntuista.
- Anonyymi
Paljon porua tyhjästä sinulla. Kerro sen sijaan miksi vastustat yhdenvertaisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon porua tyhjästä sinulla. Kerro sen sijaan miksi vastustat yhdenvertaisuutta?
Hyvä kysymys. Minäpä vastaan vaparien puolesta, kun he itse eivät uskalla: vaparit vihaavat ihmisoikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys. Minäpä vastaan vaparien puolesta, kun he itse eivät uskalla: vaparit vihaavat ihmisoikeuksia.
Tämä on ilmeistä, vaikka he itse valehtelevat muuta. Älkää hämääntykö: konkreettiset ihmisoikeusvihamieliset kannanotot kertovat todellisuuden.
- Anonyymi
Hienoa. Tuen yhdenvertaisuutta. Pois valtion rahat protulta.
- Anonyymi
❤️💋❣️
- Anonyymi
Alas VAL ja Protu!
- Anonyymi
Yhdenvertaisuus lisääntyisi Protun tuet poistamalla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402042Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411777Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831456Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681239Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19983Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18955- 63934
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14875