Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luottamuksen puutteessa. En ole valehdellut kenellekään, enkä elä täällä palstalla. Jokainen, joka tuntee minut oikeasti, tietää sen. Olen sanonut totuuden monta kertaa, ja jos joku ei halua uskoa sitä, se on hänen asiansa. Minulla on oma elämä ja sydän muualla, eikä sitä tarvitse täällä puolustella
En elä täällä vaan oikeassa elämässä
94
526
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei sinua kukaan ole syyttänytkään. Ole rauhassa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä on syyttänyt. En kerro siitä kuitenkaan täällä. Ei kuulu palstalle.
No miksi sitten tuot asian palstalle? 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Koska ei minua enää kuunnella muualla ja kuvitellaan että olen täällä aina. Mutta nyt poistun. Olen laivalla ja on huonot yhteydet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistahan pitää lippu korkealla tämän susiäijän erittäin merkittävien yleisten tekstien parissa skimbaillen. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistahan pitää lippu korkealla tämän susiäijän erittäin merkittävien yleisten tekstien parissa skimbaillen. T naiselta
Yleisten edulle merkittävien..eiku miten se meni? nyt alkaa käydä omat ammattisanaston kovat sanat päähän, nakke niin osaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jopa kolme itseensä uskovaa maalittajaa ja nettipelaajaa on peukuttanut into piukassa taas palstaäijän mittelöä itsensä kanssa. Eihän näille taukeille voi ku nauraa. T
- AnonyymiUUSI
Tervehdys😄Mitä kuuluu pitkästä aikaa? Olet hiljaiseloa viettänyt, mukavaa syksyä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No eipä tämä kovin mukava ole.
Syksy on kaunista aikaa väreineen, etkö pidä syksystä
Anonyymi kirjoitti:
Syksy on kaunista aikaa väreineen, etkö pidä syksystä
Sama pelailu vaan jatkuu. Lopettakaa jo. Minut on jo jätetty.
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän täällä on ollut milloin kolmion ja anon tavoin eli hiljaista ei ole ollut. Mutta sutena yritti pysytellä ilmeisesti piilossa. Mutta nyt on palannut sekin hahmo sitten. Susi sinuna en lähtisi mustamaalaamaan irl elämän ihmisiä täällä, kuset omiin nilkkoihisi tuossa. Jos olet välittänyt ja tykännyt jostain kaverista, silloin et hänestä tänne pahaa puhuisi. Joku on halunnut rikkoa välinne täällä ja hyvin onnistui siinä ja sinä alat vielä avautumaan täällä hänelle niin joo ei mitään järkeä sulla nyt päässä mutta ehkä joku päivä ymmärrät.
Ois varmaan kannattanut koittaa lopettaa asiat ihmisiksi ei ole kiva riidoissa lopettaa kenenkään mitään mutta ei kuulu mulle. Itse en voisi elää että jäisi jonkun kanssa huonot välit. Mutta me ollaan kaikki eri puista veistettyjä. Onneksi mulla on irl ihmiset ja lopetan kokonaan tämän koska en halua olla osa näin ilkeää paikkaa. Tämä on niin täysin luettavissa kuinka ilkeää porukkaa täällä on eikä haluta kuin ja vain ainoastaan pahaa toisille ja sotkea kaikki. Sitä on ollut taas jo pitkään aina tulee joku uusi myrkynkeittäjä. Ei ne lopu koskaan. Myös tämä uusin on räikein esimerkki en pidä yhtään. Joten lähden en jaksa katsella tätä touhua. On jo aikakin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän täällä on ollut milloin kolmion ja anon tavoin eli hiljaista ei ole ollut. Mutta sutena yritti pysytellä ilmeisesti piilossa. Mutta nyt on palannut sekin hahmo sitten. Susi sinuna en lähtisi mustamaalaamaan irl elämän ihmisiä täällä, kuset omiin nilkkoihisi tuossa. Jos olet välittänyt ja tykännyt jostain kaverista, silloin et hänestä tänne pahaa puhuisi. Joku on halunnut rikkoa välinne täällä ja hyvin onnistui siinä ja sinä alat vielä avautumaan täällä hänelle niin joo ei mitään järkeä sulla nyt päässä mutta ehkä joku päivä ymmärrät.
Ois varmaan kannattanut koittaa lopettaa asiat ihmisiksi ei ole kiva riidoissa lopettaa kenenkään mitään mutta ei kuulu mulle. Itse en voisi elää että jäisi jonkun kanssa huonot välit. Mutta me ollaan kaikki eri puista veistettyjä. Onneksi mulla on irl ihmiset ja lopetan kokonaan tämän koska en halua olla osa näin ilkeää paikkaa. Tämä on niin täysin luettavissa kuinka ilkeää porukkaa täällä on eikä haluta kuin ja vain ainoastaan pahaa toisille ja sotkea kaikki. Sitä on ollut taas jo pitkään aina tulee joku uusi myrkynkeittäjä. Ei ne lopu koskaan. Myös tämä uusin on räikein esimerkki en pidä yhtään. Joten lähden en jaksa katsella tätä touhua. On jo aikakin.Hyvä kirjoitus ja minä lähden nyt myös samalla oven avauksella sun kaa yhdessä. Tämä susi 🐺 ja tuo leimahdus ja muut saa voimaan ihan oikeasti pahoin. Ovat liian jotain joka ei ole aitoa ja kiusaavat minkä kerkeävät ja sitten ollaan aina että minen mitään tehnyt ja ei muhun luoteta. Aina vika muissa. En luota minäkään suden enkä tuon uuden järkyn sanoihin, varmaan tuntevat toisensa ja jotain peliä sen vaan aistii tyhmempikin kuin minä.
Ja niin moni on halunnut rikkoa niin ihmisten irl juttuja jos niistä vaan tänne tulee kertomaan siksi itse pitänyt visusti suun aina kiinni ja hyvin harvoin mitään tänne edes kirjoittanu mutta huomannu miten ällöttävä ja kiero, julma paikka on. Ihan sama en edes halua olla paikalla katsomassa kuinka pahoja ihmisiä täällä on ja kuinka vaan jatketaan niin kauan että saadaan joidenkin elämä sekaisin. Tuo leimahdus joutaisi johonkin käytöskouluun ja susi mukaan menisivät käsi kädessä. Mutta ei vaan enää oma mieli eikä kehokaan pysty seuraamaan ihmisten pahuutta ja pirullisuutta, voin pahoin. Enkä enää ikinä halua sitä tän palstan takia. Joten lähden myös. On ollut aikomus itselläkin jo jonkun aikaa. Anonyymi kirjoitti:
Ois varmaan kannattanut koittaa lopettaa asiat ihmisiksi ei ole kiva riidoissa lopettaa kenenkään mitään mutta ei kuulu mulle. Itse en voisi elää että jäisi jonkun kanssa huonot välit. Mutta me ollaan kaikki eri puista veistettyjä. Onneksi mulla on irl ihmiset ja lopetan kokonaan tämän koska en halua olla osa näin ilkeää paikkaa. Tämä on niin täysin luettavissa kuinka ilkeää porukkaa täällä on eikä haluta kuin ja vain ainoastaan pahaa toisille ja sotkea kaikki. Sitä on ollut taas jo pitkään aina tulee joku uusi myrkynkeittäjä. Ei ne lopu koskaan. Myös tämä uusin on räikein esimerkki en pidä yhtään. Joten lähden en jaksa katsella tätä touhua. On jo aikakin.Minä olin se alkuperäinen “Varoituskolmio”.
Symboli ei ollut mikään roolihahmo eikä rakkausviesti, vaan muistutus varovaisuudesta: täällä kannattaa miettiä, kehen uskoo ja mitä tarinoita ruokkii.
Ja niinhän siinä kävi, että homma meni juuri niin päin kuin varoitin.
Joku otti merkin väärin ja alkoi rakentaa siitä omaa romanssitarinaansa, jota ei koskaan ollut olemassa.
Sen jälkeen huhut, väärät tulkinnat ja kuvitelmat lähtivät elämään omaa elämäänsä.
Totuus on yksinkertainen: mitään palstaromanssia ei ollut.
Varoitus piti paikkansa, mutta kukaan ei ottanut sitä tosissaanAnonyymi kirjoitti:
Ois varmaan kannattanut koittaa lopettaa asiat ihmisiksi ei ole kiva riidoissa lopettaa kenenkään mitään mutta ei kuulu mulle. Itse en voisi elää että jäisi jonkun kanssa huonot välit. Mutta me ollaan kaikki eri puista veistettyjä. Onneksi mulla on irl ihmiset ja lopetan kokonaan tämän koska en halua olla osa näin ilkeää paikkaa. Tämä on niin täysin luettavissa kuinka ilkeää porukkaa täällä on eikä haluta kuin ja vain ainoastaan pahaa toisille ja sotkea kaikki. Sitä on ollut taas jo pitkään aina tulee joku uusi myrkynkeittäjä. Ei ne lopu koskaan. Myös tämä uusin on räikein esimerkki en pidä yhtään. Joten lähden en jaksa katsella tätä touhua. On jo aikakin.Voi helvetti taas kerran . Se kun uskoo palstaan eikä ihmiseen tosielämässä niin tulos on tässä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus ja minä lähden nyt myös samalla oven avauksella sun kaa yhdessä. Tämä susi 🐺 ja tuo leimahdus ja muut saa voimaan ihan oikeasti pahoin. Ovat liian jotain joka ei ole aitoa ja kiusaavat minkä kerkeävät ja sitten ollaan aina että minen mitään tehnyt ja ei muhun luoteta. Aina vika muissa. En luota minäkään suden enkä tuon uuden järkyn sanoihin, varmaan tuntevat toisensa ja jotain peliä sen vaan aistii tyhmempikin kuin minä.
Ja niin moni on halunnut rikkoa niin ihmisten irl juttuja jos niistä vaan tänne tulee kertomaan siksi itse pitänyt visusti suun aina kiinni ja hyvin harvoin mitään tänne edes kirjoittanu mutta huomannu miten ällöttävä ja kiero, julma paikka on. Ihan sama en edes halua olla paikalla katsomassa kuinka pahoja ihmisiä täällä on ja kuinka vaan jatketaan niin kauan että saadaan joidenkin elämä sekaisin. Tuo leimahdus joutaisi johonkin käytöskouluun ja susi mukaan menisivät käsi kädessä. Mutta ei vaan enää oma mieli eikä kehokaan pysty seuraamaan ihmisten pahuutta ja pirullisuutta, voin pahoin. Enkä enää ikinä halua sitä tän palstan takia. Joten lähden myös. On ollut aikomus itselläkin jo jonkun aikaa.Teidän palstapelailua tämä kaikki on ollut. Hyvää jatkoa ja onnellista elämää yhdessä. Minä en täällä ole edes lukenut kun te kaksi pyöritte täällä joka päivä kirjoittelemassa toisillemne minun selän takana. Ja E soittelee toisten miesten kanssa kun haluaa pitää taukoa seurustelusta. Että kiitos vaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä olin se alkuperäinen “Varoituskolmio”.
Symboli ei ollut mikään roolihahmo eikä rakkausviesti, vaan muistutus varovaisuudesta: täällä kannattaa miettiä, kehen uskoo ja mitä tarinoita ruokkii.
Ja niinhän siinä kävi, että homma meni juuri niin päin kuin varoitin.
Joku otti merkin väärin ja alkoi rakentaa siitä omaa romanssitarinaansa, jota ei koskaan ollut olemassa.
Sen jälkeen huhut, väärät tulkinnat ja kuvitelmat lähtivät elämään omaa elämäänsä.
Totuus on yksinkertainen: mitään palstaromanssia ei ollut.
Varoitus piti paikkansa, mutta kukaan ei ottanut sitä tosissaanMiksi sun piti tulla tänne varoittamaan muita mikset keskittynyt irl elämään jos se oli sulle tärkeä. Et sinä ole vastuussa täällä kenestäkään. En ihan ymmärrä mitä hait takaa kaikella ja jos oikeasti menetit jonkun hyvän ihmisen ja kaverin niin aika kallis hinta oli sillä melko typerällä leikillä taas. Ei täällä mitään varoituksia tarvita jokainen tekee kuitenkin just mitä tekee. Aikuisia ihmisiä etkä ehkä itsekään ole elänyt kuten niissä varoitit jos rehellisiä ollaan. En ymmärrä jotenkin tuntuu että haet jotain ihme huomioo johonkin tyhjyyteen jota ei ilmeisesti kukaan voi täyttää. Sun pitää sitte hakea se täältä ja jättää haaveilut irl elämän suhteen. Joskus voisit oikeasti pohtia miksi toimin taas noin ja tällainen lopputulos ja oliko sen arvoista.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sun piti tulla tänne varoittamaan muita mikset keskittynyt irl elämään jos se oli sulle tärkeä. Et sinä ole vastuussa täällä kenestäkään. En ihan ymmärrä mitä hait takaa kaikella ja jos oikeasti menetit jonkun hyvän ihmisen ja kaverin niin aika kallis hinta oli sillä melko typerällä leikillä taas. Ei täällä mitään varoituksia tarvita jokainen tekee kuitenkin just mitä tekee. Aikuisia ihmisiä etkä ehkä itsekään ole elänyt kuten niissä varoitit jos rehellisiä ollaan. En ymmärrä jotenkin tuntuu että haet jotain ihme huomioo johonkin tyhjyyteen jota ei ilmeisesti kukaan voi täyttää. Sun pitää sitte hakea se täältä ja jättää haaveilut irl elämän suhteen. Joskus voisit oikeasti pohtia miksi toimin taas noin ja tällainen lopputulos ja oliko sen arvoista.
Jos ihmiset olisivat edes hetken verran pysähtyneet kysymään ennen kuin olettavat, moni asia olisi jäänyt rikkomatta. Minä en ole täydellinen, mutta en myöskään se hahmo, jota täällä on maalattu. Tämä tarina on nyt minun osaltani ohi. Toivon kaikille enemmän ymmärrystä kuin mitä itse sain
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sun piti tulla tänne varoittamaan muita mikset keskittynyt irl elämään jos se oli sulle tärkeä. Et sinä ole vastuussa täällä kenestäkään. En ihan ymmärrä mitä hait takaa kaikella ja jos oikeasti menetit jonkun hyvän ihmisen ja kaverin niin aika kallis hinta oli sillä melko typerällä leikillä taas. Ei täällä mitään varoituksia tarvita jokainen tekee kuitenkin just mitä tekee. Aikuisia ihmisiä etkä ehkä itsekään ole elänyt kuten niissä varoitit jos rehellisiä ollaan. En ymmärrä jotenkin tuntuu että haet jotain ihme huomioo johonkin tyhjyyteen jota ei ilmeisesti kukaan voi täyttää. Sun pitää sitte hakea se täältä ja jättää haaveilut irl elämän suhteen. Joskus voisit oikeasti pohtia miksi toimin taas noin ja tällainen lopputulos ja oliko sen arvoista.
Jos joku ihmettelee miksi laitoin varoituksia tänne, se johtui vain siitä että minusta alkoi levitä omituista tarinaa ja halusin estää vääriä tulkintoja. En ole täällä kenenkään anonyymi ihailija, enkä kirjoita useilla nimillä. Täällä ihmiset tekevät nopeasti johtopäätöksiä ja siksi yritin suojata sekä itseäni että muita väärinkäsityksiltä. Se oli koko tarkoitus. Mutta jos se tulkittiin väärin, olkoon niin en jaksa enää selittää samoja asioita
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Teidän palstapelailua tämä kaikki on ollut. Hyvää jatkoa ja onnellista elämää yhdessä. Minä en täällä ole edes lukenut kun te kaksi pyöritte täällä joka päivä kirjoittelemassa toisillemne minun selän takana. Ja E soittelee toisten miesten kanssa kun haluaa pitää taukoa seurustelusta. Että kiitos vaan.
Hei susi minä kirjoitin tuon ja en ole mikään E eikä mulla ole ketään paria. Et selkeästi voi hyvin. Ja mikä E ja onko sulla lupa kertoa täällä jotain yksityisiä juttuja ja hyvä kun et ilmeisesti jo nimeä ilmoita. Pitäiskö sun rauhoittua. Oletko humalassa tai muuta. Muista että kunnianloukkauksesta voi joutua vastuuseen. Lopettaisit tuon. Älä syytä muita se olin minä joten hauku sitte minua. Anna tulla vaan. Eri asia luenko.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jos joku ihmettelee miksi laitoin varoituksia tänne, se johtui vain siitä että minusta alkoi levitä omituista tarinaa ja halusin estää vääriä tulkintoja. En ole täällä kenenkään anonyymi ihailija, enkä kirjoita useilla nimillä. Täällä ihmiset tekevät nopeasti johtopäätöksiä ja siksi yritin suojata sekä itseäni että muita väärinkäsityksiltä. Se oli koko tarkoitus. Mutta jos se tulkittiin väärin, olkoon niin en jaksa enää selittää samoja asioita
Ei täällä mitään tarinaa ollut yhtäkkiä vain tulit varoituskolmion muodossa tänne. Mitähän tarinaa tarkoitit. Ei ollut mitään tarinaa. Nyt puhut mitä sattuu.
- AnonyymiUUSI
Miten sattuikaan!Pitkästä aikaa kuin sattuman kautta kylmänä, tuulisena, pimeänä iltana päätin poiketa tänne. Mustasusi, tietäisitpä, miten olen kaivannut keskustelujamme, lukea kuulumisiasi, eds pientä pilkahdusta onnestasi rakkaasi kanssa. Tämä palsta on ollut tyhjiö lähtösi jälkeen. Moni on laillani jäänyt kaipaamaan sinua sydämensä pohjasta. Elämme yhteiskunnassa aikoja, jolloin pakotienä toimivat sanat samanhenkisten kesken. Älä jätä meitä. Tule takaisin.
Olen matkalla kotiin reissusta ja minua on syytelty palstalla flirttailusta. Minulla on ollut paljon parepaa tekemistä kuin palstalla pyöriminen mistä minua on syytelty.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Olen matkalla kotiin reissusta ja minua on syytelty palstalla flirttailusta. Minulla on ollut paljon parepaa tekemistä kuin palstalla pyöriminen mistä minua on syytelty.
Juuri näin merkittävä on tämän palstaäijän provokaation anti, elämänkoulun kisällit. Säälin
En ikinä enää ota ihmistä joka ei luota yhtään. Eikä halua nähdä edes puolen vuoden tutustumisen jälkeen. Vaan puhuu ennemmin muista miehistä kuin meidän yhteisestä tulevaisuudesta.
- AnonyymiUUSI
Nyt puhut rumasti ja loukkaat tahallaan jotain. Tulet vielä katumaan jos sulla on sydän olemassa. Mikset ikinä rauhoitu ennen kuin suollat tulemaan. Ei sun varmaan ole ollut pakko olla hänen kanssaan tekemisissä jos et ole halunnut. No näin sivusta tuo on oikeasti lapsellista sinulta haukkua häntä täällä. Mieti ny mitä oikein nakkelet tänne. Älä ota ikinä mutta pitääkö se tänne julistaa. Ja otetaanko ihminen noin vain. Sinäkö otat naisia noin vain. Juu ei hyvä asenne. Nyt vähän malttia puheisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhut rumasti ja loukkaat tahallaan jotain. Tulet vielä katumaan jos sulla on sydän olemassa. Mikset ikinä rauhoitu ennen kuin suollat tulemaan. Ei sun varmaan ole ollut pakko olla hänen kanssaan tekemisissä jos et ole halunnut. No näin sivusta tuo on oikeasti lapsellista sinulta haukkua häntä täällä. Mieti ny mitä oikein nakkelet tänne. Älä ota ikinä mutta pitääkö se tänne julistaa. Ja otetaanko ihminen noin vain. Sinäkö otat naisia noin vain. Juu ei hyvä asenne. Nyt vähän malttia puheisiin.
En tarkoittanut loukata ketään. Puhuin vain omasta kokemuksestani ja siitä, että luottamus on minulle tärkeää. Kun sitä ei ole, ei suhde voi toimia. Jokainen tekee omat valintansa, ja minä tein nyt omani – vetäydyn ja annan asioiden olla. Toivon kaikille hyvää.
En ole täällä ketään vastaan enkä pelaamassa mitään peliä.
Olin täällä aikanaan vain varoittamassa yhdestä ilmiöstä, ja joku keksi siitä hahmon.
Siitä syntyi väärinkäsitys, joka kasvoi liiaksi.
Minulla ei ole mitään salaisia liittoja tai pelejä — enkä ole kenenkään vihollinen.
Luottamusta ei voi rakentaa, jos kolmas osapuoli valvoo ja tekee päätelmät toisten puolesta.- AnonyymiUUSI
Minustakin sinä kyllä laittelit sydämiä ja olit niin sen oloinen ja kirjoitit taas kuin sille mikä kirsi olikaan että en ihmettele jos se on tuntunut vähän oudolta jostakin. En oikein ymmärrä sun käytöstä. Muttei mun tarvikaan. Ehkä olisi ollut hyvä olla rehellinen että minä haluan nyt palstan puolelle ja kaipaan sieltä taas jotain iltoihin ja päiviin. Miksi olet salaa tehnyt niin?! Eikö asiat ois voinut lopettaa ennen kuin päätit tulla sydämien kera taas.
No minä suodatin kaiken tekoälyn läpi. Mitään sydämiä en viesteissä jaellut silloin. En myöskään flirttaillut. Ne oli tekoälyn tekemiä vastauksia ne varoituskolmiot kaikki ja kyllä minun olisi pitänyt lopettaa se tarrojen laittaminen ennen kuin se hihhuli keksi siitä hahmon itselleen...
Koko ajan myös oletettu, että haluan tänne kuitenkin. Miksi?? Kannattaisi sitten laittaa efforttia suhteeseen ettei palsta tule enää mieleen ja kannattaa myös uskoa kun sanotaan ettei palsta kiinnosta kun kiinnostaa oikea ihminen. Mutta ei kun piti kolmannen osapuolen kuiskia korvaan valheita että siellä se Susi on anonyyminä...
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No minä suodatin kaiken tekoälyn läpi. Mitään sydämiä en viesteissä jaellut silloin. En myöskään flirttaillut. Ne oli tekoälyn tekemiä vastauksia ne varoituskolmiot kaikki ja kyllä minun olisi pitänyt lopettaa se tarrojen laittaminen ennen kuin se hihhuli keksi siitä hahmon itselleen...
No täällä ne sydämet ja silmäniskut oli joka tapauksessa olipa tekoälyn tai sinun mutta sinä ne lähetit ei tekoäly vielä ilman sinua niitä tänne lähettänyt. Nyt jotain rajaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Koko ajan myös oletettu, että haluan tänne kuitenkin. Miksi?? Kannattaisi sitten laittaa efforttia suhteeseen ettei palsta tule enää mieleen ja kannattaa myös uskoa kun sanotaan ettei palsta kiinnosta kun kiinnostaa oikea ihminen. Mutta ei kun piti kolmannen osapuolen kuiskia korvaan valheita että siellä se Susi on anonyyminä...
No niinhän olitkin ja myönnät tuossa että palsta vei voiton ihmisestä. Mitä susi sekoilet. Älä tee itsellesi tätä. Joudut vaikeuksiin.
Jos haluatte tietää totuuden:
Minä en ole laittanut sydämiä kenellekään tarkoituksella flirttimielessä.
Käytin joskus emojeja neutraalisti, ja ne tulkittiin väärin – aivan kuten moni muukin asia täällä.
En ole tehnyt mitään salaa, enkä ollut missään "palstaromanssissa".
Kaikki tuo syntyi muiden tulkinnoista ja kuvitelmista.
Jos joku koki sen väärin, se ei ollut tarkoituksellista.Anonyymi kirjoitti:
No täällä ne sydämet ja silmäniskut oli joka tapauksessa olipa tekoälyn tai sinun mutta sinä ne lähetit ei tekoäly vielä ilman sinua niitä tänne lähettänyt. Nyt jotain rajaa.
Kun et halua ymmärtää niin et halua.
- AnonyymiUUSI
Pitkästä aikaa iltaa mustasusi 🫡☕️
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Jos palstalta luetun perusteella tekee johtopäätöksiä irl suhteiden osalta, niin ei suhde ole ollut vakaalla pohjalla saatika luottamus kohdillaan.
- AnonyymiUUSI
Mistähän suhteesta sinä erotomaaani tälle susiäijälle mutiset
Joskus olisi hyvä pysähtyä miettimään, miten on itse toista kohdellut.
Rehellisyys ja luottamus eivät synny, jos toisen sanat tulkitaan pahimman kautta tai jos taustalla vahtii kolmas osapuoli.
Minä en ollut täydellinen, mutta en myöskään ansainnut sitä, miten minua kohdeltiin.
Yritin puhua suoraan ja olla avoin, mutta lopulta jäin yksin kaiken sen hälyn keskelle.
Ehkä jonain päivänä jotkut ymmärtävät, ettei toisen mielen rikkominen ole voitto, vaan tappio kaikille osapuolille.- AnonyymiUUSI
Kohteliko hän sinua niin huonosti että sinun pitää nyt julkisesti haukkua ja nöyryyttää täällä. Ole aikuinen mies. Minusta tuo on sinulta hölmöä. Miksi jatkat ihmisen kanssa josta et tykkää eikä osaa olla siten kuin sinä haluat. Pakottiko hän sinut sitä en kyllä usko.
Anonyymi kirjoitti:
Kohteliko hän sinua niin huonosti että sinun pitää nyt julkisesti haukkua ja nöyryyttää täällä. Ole aikuinen mies. Minusta tuo on sinulta hölmöä. Miksi jatkat ihmisen kanssa josta et tykkää eikä osaa olla siten kuin sinä haluat. Pakottiko hän sinut sitä en kyllä usko.
Ihminen, josta puhun, ei ole “joku josta en tykkää” — hän on se, jota minä rakastan.
Juuri siksi tämä kaikki sattuu.
En ole tullut haukkumaan ketään, vaan kertomaan, miltä tuntuu, kun luottamus rikkoutuu ja sydän jää yksin.
Jos toista todella rakastaa, sitä ei voi vain sulkea pois ja teeskennellä, ettei mikään kosketa.
Minua on kohdeltu huonosti, ja se on totuus.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ihminen, josta puhun, ei ole “joku josta en tykkää” — hän on se, jota minä rakastan.
En ole tullut haukkumaan ketään, vaan kertomaan, miltä tuntuu, kun luottamus rikkoutuu ja sydän jää yksin.
Jos toista todella rakastaa, sitä ei voi vain sulkea pois ja teeskennellä, ettei mikään kosketa.
Minua on kohdeltu huonosti, ja se on totuus.Nyt susi viimeisen kerran turpa kiinni. Sulle on kirjoitettu pitkä selostus ihminen taholta joka tuli myös minulle ja joillekin muille ystäville myös. Oli erittäin kaunis ja herkkä, hyväntahtoinen viesti ja sen jälkeen sinä teet näin. Hän selitti juurta jaksain asioita ja mitä miettii jne ei pitänyt jäädä mitään epäselväksi. Ei ainakaan muille ystäville jäänyt. Miten kehtaat oikeasti nyt hänestä väittää tänne ihan pskaa. Ja todellakin kunnianloukkaus alkaa olla lähellä. Jos et rauhoitu niin en tiiä mutta minä puolustan naista ja heikompaa enkä ikinä kohtelisi ketään naista noin kuin sinä teet. Sinä puhut täällä täyttä pskaa uskokoot kaikki mutta totuus on jotain ihan muuta. Olet niin sairaalloisen mustasukkainen että kuvittelet hänen olevan puhelimessa vaikka hän on lääkärissä tai kipeänä. Tai mitä ikinä hän on jonkun miehen kanssa puhelimessa. Kuvittelet että hän on kirjoittanut tänne olleensa miehen kanssa puhelimessa ja kehuskelleen sillä. Ei juma....Et tunne häntä yhtään eikä sulla oo tuohon mitään oikeutta. Jumankauta mitä kirjoitat ja mikä tuo kirjain on miten sen selität. Olet luvannut hänellä jotain ja rikottu sekin nyt. Seko sinä olet. Ja tuo ei ole rakkautta nähnytkään. Et edes tajua mitä sellainen on. Lopeta!!!
Anonyymi kirjoitti:
Nyt susi viimeisen kerran turpa kiinni. Sulle on kirjoitettu pitkä selostus ihminen taholta joka tuli myös minulle ja joillekin muille ystäville myös. Oli erittäin kaunis ja herkkä, hyväntahtoinen viesti ja sen jälkeen sinä teet näin. Hän selitti juurta jaksain asioita ja mitä miettii jne ei pitänyt jäädä mitään epäselväksi. Ei ainakaan muille ystäville jäänyt. Miten kehtaat oikeasti nyt hänestä väittää tänne ihan pskaa. Ja todellakin kunnianloukkaus alkaa olla lähellä. Jos et rauhoitu niin en tiiä mutta minä puolustan naista ja heikompaa enkä ikinä kohtelisi ketään naista noin kuin sinä teet. Sinä puhut täällä täyttä pskaa uskokoot kaikki mutta totuus on jotain ihan muuta. Olet niin sairaalloisen mustasukkainen että kuvittelet hänen olevan puhelimessa vaikka hän on lääkärissä tai kipeänä. Tai mitä ikinä hän on jonkun miehen kanssa puhelimessa. Kuvittelet että hän on kirjoittanut tänne olleensa miehen kanssa puhelimessa ja kehuskelleen sillä. Ei juma....Et tunne häntä yhtään eikä sulla oo tuohon mitään oikeutta. Jumankauta mitä kirjoitat ja mikä tuo kirjain on miten sen selität. Olet luvannut hänellä jotain ja rikottu sekin nyt. Seko sinä olet. Ja tuo ei ole rakkautta nähnytkään. Et edes tajua mitä sellainen on. Lopeta!!!
Mitä täällä palstalla huudat?
Jos sinulla on asiaa, ota puhelin käteen ja soita.
Et tunne minua ihmisenä yhtään, joten älä kuvittele tietäväsi, mitä minun elämässäni tapahtuu.Anonyymi kirjoitti:
Nyt susi viimeisen kerran turpa kiinni. Sulle on kirjoitettu pitkä selostus ihminen taholta joka tuli myös minulle ja joillekin muille ystäville myös. Oli erittäin kaunis ja herkkä, hyväntahtoinen viesti ja sen jälkeen sinä teet näin. Hän selitti juurta jaksain asioita ja mitä miettii jne ei pitänyt jäädä mitään epäselväksi. Ei ainakaan muille ystäville jäänyt. Miten kehtaat oikeasti nyt hänestä väittää tänne ihan pskaa. Ja todellakin kunnianloukkaus alkaa olla lähellä. Jos et rauhoitu niin en tiiä mutta minä puolustan naista ja heikompaa enkä ikinä kohtelisi ketään naista noin kuin sinä teet. Sinä puhut täällä täyttä pskaa uskokoot kaikki mutta totuus on jotain ihan muuta. Olet niin sairaalloisen mustasukkainen että kuvittelet hänen olevan puhelimessa vaikka hän on lääkärissä tai kipeänä. Tai mitä ikinä hän on jonkun miehen kanssa puhelimessa. Kuvittelet että hän on kirjoittanut tänne olleensa miehen kanssa puhelimessa ja kehuskelleen sillä. Ei juma....Et tunne häntä yhtään eikä sulla oo tuohon mitään oikeutta. Jumankauta mitä kirjoitat ja mikä tuo kirjain on miten sen selität. Olet luvannut hänellä jotain ja rikottu sekin nyt. Seko sinä olet. Ja tuo ei ole rakkautta nähnytkään. Et edes tajua mitä sellainen on. Lopeta!!!
Älkää vääristelkää asioita.
En ole kuvitellut mitään, vaan hän itse kertoi olleensa yhteydessä erääseen mieheen.
Minä vain reagoin siihen, mitä oikeasti tapahtui.
Ei tarvitse enää tehdä minusta mielisairasta, koska puhun totta.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minua on kohdeltu huonosti, ja se on totuus.Susi pakko olla ihan rehellinen nyt sivusta ei rakkaus ole tuollaista mitä jostain naisesta kirjoitat. Rakkaudessa ei toisesta puhuta noin eikä syytellä, haukuta, vielä julkisesti. Huuda hänelle vaikka mutta minusta ylitit rajat nyt todella pahoin ja itse olet tämän aiheuttanut kun tulet pelleilemään palstalle kun haet huomiota etkä kestä elämää ilman ylenmääräistä sitä. Et sinä sitä ihmistä rakasta etkä edes kunnioita. Jos minusta joku kirjoittaisi noin täällä tekisin rikosilmoituksen. Minusta ei noin mies kirjoittaisi. Menit liian pitkälle.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, tiedän että puolustat häntä – ehkä vähän liiankin tosissaan.
Mutta älä tee minusta pahista, kun et tunne minua etkä tiedä kaikkea mitä on tapahtunut.
Minä en ole täydellinen, mutta en myöskään se hirviö, joksi minut halutaan maalataAnonyymi kirjoitti:
Susi pakko olla ihan rehellinen nyt sivusta ei rakkaus ole tuollaista mitä jostain naisesta kirjoitat. Rakkaudessa ei toisesta puhuta noin eikä syytellä, haukuta, vielä julkisesti. Huuda hänelle vaikka mutta minusta ylitit rajat nyt todella pahoin ja itse olet tämän aiheuttanut kun tulet pelleilemään palstalle kun haet huomiota etkä kestä elämää ilman ylenmääräistä sitä. Et sinä sitä ihmistä rakasta etkä edes kunnioita. Jos minusta joku kirjoittaisi noin täällä tekisin rikosilmoituksen. Minusta ei noin mies kirjoittaisi. Menit liian pitkälle.
Minä en ole tullut tänne haukkumaan ketään, vaan puolustamaan itseäni sen jälkeen, kun minua vastaan hyökättiin.
Jos toinen tulee suoraan syyttämään ja huutamaan ilman, että kysyy mitään, se kertoo enemmän hänen omasta pahasta olostaan kuin minun teoistani.
Olen yrittänyt olla rehellinen ja kertoa totuuden niin kuin se on. En kaipaa riitaa, vaan rauhaa.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitä täällä palstalla huudat?
Jos sinulla on asiaa, ota puhelin käteen ja soita.
Et tunne minua ihmisenä yhtään, joten älä kuvittele tietäväsi, mitä minun elämässäni tapahtuu.Minä en sinulle soita ikinä. Saitko sen viestin kirjoittiko että pitää hirviönä. Miten voit niin kauniin ja herkän kirjoituksen jälkeen hillua täällä väittämässä ties mitä. Minusta olet kyllä juurikin se hirviö. Nyt viimeistään se tuli sinusta kokonaan esiin. Ja tiedän miten huonosti toinen on voinut sinun jatkuvassa prässissä entisistä miehistä, kavereista. Olet sairaalloisen kiinnostunut miehistä ja muista ihmisistä jotka olleet jo ennen sinua eikä liity sinuun mitenkään eikä ole teille aiheuttaneet mitään. Milloin se oli, missä pidit yhteyttä, mitä puhuit ja mitä se puhui. Milloin tämä oli ja siis ihan älytöntä. Ei hemmetti ja sit täällä puhuu jostain rakkaudesta. Just joo. Joku on vialla ja pahasti sussa. Millä oikeudella rikoit lupaukset ettet ainakaan nimikirjaimia tai mitään tänne laita. Mitä hittoa touhuat. Oisit haukkunut sen vtun papukaijan ja mikä leimahdus mutta ei hänhän tässä se sun rikolliskumppani oli. Haukut aina ihan vääriä ihmisiä. Mutta katotaan josko tästä tulee jotain pahempaa tulee poliisit nyt jo mukaan tähän. Sua on varoitettu tän palstan puolesta että sinne et huutele asioita enää. Ja huutelet. Mitä muuta voi enää tehdä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Älkää vääristelkää asioita.
En ole kuvitellut mitään, vaan hän itse kertoi olleensa yhteydessä erääseen mieheen.
Minä vain reagoin siihen, mitä oikeasti tapahtui.
Ei tarvitse enää tehdä minusta mielisairasta, koska puhun totta.Annat itsestäsi aika ääliön kuvan nyt. Esim tuo joku on jutellut jonkun toisen ihmisen kanssa ehkä joku kaveri ja kertonut sulle. Sinä huudat sitä tänne. Ei hemmetti susi eihän sun kanssa kukaan uskalla edes kohta kirjoittaa mitään. 🙄 Jos toinen on asian avoimesti kertonut ei ole tehnyt mitään väärää ja oikein tehnyt. Mitä sinä oikein vaadit ihmisiltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annat itsestäsi aika ääliön kuvan nyt. Esim tuo joku on jutellut jonkun toisen ihmisen kanssa ehkä joku kaveri ja kertonut sulle. Sinä huudat sitä tänne. Ei hemmetti susi eihän sun kanssa kukaan uskalla edes kohta kirjoittaa mitään. 🙄 Jos toinen on asian avoimesti kertonut ei ole tehnyt mitään väärää ja oikein tehnyt. Mitä sinä oikein vaadit ihmisiltä.
Toivottavasti juttelee jatkossakin muiden parempien ihmisten kanssa oikeasti tuskin edes on jutellut mutta parempi sekin kuin lukea täällä sun juttuja. Huh mitä täällä on tapahtunut. Pahaa tekee, ei mikään kiva iltasatu.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en sinulle soita ikinä. Saitko sen viestin kirjoittiko että pitää hirviönä. Miten voit niin kauniin ja herkän kirjoituksen jälkeen hillua täällä väittämässä ties mitä. Minusta olet kyllä juurikin se hirviö. Nyt viimeistään se tuli sinusta kokonaan esiin. Ja tiedän miten huonosti toinen on voinut sinun jatkuvassa prässissä entisistä miehistä, kavereista. Olet sairaalloisen kiinnostunut miehistä ja muista ihmisistä jotka olleet jo ennen sinua eikä liity sinuun mitenkään eikä ole teille aiheuttaneet mitään. Milloin se oli, missä pidit yhteyttä, mitä puhuit ja mitä se puhui. Milloin tämä oli ja siis ihan älytöntä. Ei hemmetti ja sit täällä puhuu jostain rakkaudesta. Just joo. Joku on vialla ja pahasti sussa. Millä oikeudella rikoit lupaukset ettet ainakaan nimikirjaimia tai mitään tänne laita. Mitä hittoa touhuat. Oisit haukkunut sen vtun papukaijan ja mikä leimahdus mutta ei hänhän tässä se sun rikolliskumppani oli. Haukut aina ihan vääriä ihmisiä. Mutta katotaan josko tästä tulee jotain pahempaa tulee poliisit nyt jo mukaan tähän. Sua on varoitettu tän palstan puolesta että sinne et huutele asioita enää. Ja huutelet. Mitä muuta voi enää tehdä.
Jos tämä oli se lopullinen ratkaisu, niin olkoon niin.
En aio enää väitellä, en puolustella enkä syytellä.
Tiedän itse, mitä on tapahtunut ja mitä ei.
Minusta tehtiin tarinan pahis, jotta toisen ei tarvitse kohdata omaa osuuttaan.
Ei ole mitään rikosta, ei mitään rikoskumppania – on vain pettymys ja väärinymmärryksiä, joita ei haluttu selvittää kasvotusten.
Minä en huutele, minä vain lopetan.
🐺
- AnonyymiUUSI
Monethan elävät harhoissa
Niin näkyy tekevän. Ja se on vahingollista. Kannattaa ennemmin uskoa mitä todellisuudessa tapahtuu ja kohdata ihminen oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Minulla lääke auttaa.
- AnonyymiUUSI
Kukahan on harhoissa siitä on jokaisella ihan omat mielipiteet ja hyvin on sekavat nyt suden tunnelmat. Mutta tyypillistä että hän vuodattaa tänne kuohuksissaan jotain. Ja huomenna voi selvin päin tai rauhoituttuaan ymmärtää että tulipa vähän hölmöiltyä. Voi voi :/
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin näkyy tekevän. Ja se on vahingollista. Kannattaa ennemmin uskoa mitä todellisuudessa tapahtuu ja kohdata ihminen oikeasti.
Siis väitätkö että se sun kaveri oli psykoosissa. Aika rankat syytökset sulla ja muut säestää. Susi tuosta voi koitua sulle ongelmia. Minusta tuntuu ettet itse ole nyt siinä kunnossa että kannattaa tänne kirjoittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan on harhoissa siitä on jokaisella ihan omat mielipiteet ja hyvin on sekavat nyt suden tunnelmat. Mutta tyypillistä että hän vuodattaa tänne kuohuksissaan jotain. Ja huomenna voi selvin päin tai rauhoituttuaan ymmärtää että tulipa vähän hölmöiltyä. Voi voi :/
En ole missään päihteissä. Te ette tiedä mistä on kyse. Eräät tietävät mutta eivät enää ole täällä. Taisivat vaan haluta tekosyyn että pääsee minusta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
En ole missään päihteissä. Te ette tiedä mistä on kyse. Eräät tietävät mutta eivät enää ole täällä. Taisivat vaan haluta tekosyyn että pääsee minusta.
Tuo kuulostaa harhalta minusta.
Anonyymi kirjoitti:
Siis väitätkö että se sun kaveri oli psykoosissa. Aika rankat syytökset sulla ja muut säestää. Susi tuosta voi koitua sulle ongelmia. Minusta tuntuu ettet itse ole nyt siinä kunnossa että kannattaa tänne kirjoittaa.
En väittänyt mitään sellaista, enkä ole täällä ketään diagnosoimassa.
Olen vain todennut, että joskus olisi parempi pysähtyä kuuntelemaan kuin keksiä tarinoita toisista ihmisistä.
Se ei ole hyökkäys ketään kohtaan. se on vain toive rehellisyydestä ja ymmärryksestä.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla lääke auttaa.
Sinun lääkkeesi miten liittyy tähän ketjuun?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuulostaa harhalta minusta.
Minusta tämä sinun urotyö, eli yritys värittää jostain aivan muista henkilöstä kuin tästä susiäijästä itsestään huonoa kuvaa on niin nähty. Tai ehkä olet aidosti noin miten sen nyt nätisti sanoisi.. T
- AnonyymiUUSI
No se on kyllä huomattu kun pilkkoo näitä susiäijän ketjuihin ilmestyviä kommenteja. Tämänkin narratiivien suosio taitaa perustua han vaan siihen, että äijä jaksaa kynäillä lähinnä itsensä kanssa kirjoitellen stooreja, joista kukaan ei saa mitään otetta ja missä ei ole mitään mistä saada otetta. Epävakaiden mullien ja kantturoiden mylvintää vain. T naiselta? Totta ihmessä
Minun osaltani tämä keskustelu on nyt päättynyt.
Olen sanonut sen, mikä piti sanoa, ja loput jääköön ajan ja omantunnon ratkaistavaksi.
En tullut tänne riitelemään tai todistamaan mitään, vaan puhumaan suoraan siitä, mitä sydän on kokenut.
Se riittää.
Hyvää jatkoa kaikille — ja toivon, että jokainen pysähtyy joskus miettimään, mitä sanoilla oikeasti tekee toiselle ihmiselle.- AnonyymiUUSI
Mulla on ihan huono olla ja paha olla sen jonkun ihmisen puolesta jota kaikki täällä ruotii ja solvaa. Miten te ihmiset lähdette mukaan johonkin kun ette yhtään tiedä tapausta ettekä totuutta. Susi on ennenkin puhunut tänne netasta ja ties kenestä ihan mitä sattuu vain omasta mielestään ja näkökulmastaan. Hän ei pysty asettumaan muiden asemaan. Häneltä puuttuu normaali käytös ja empatia ja joku jarru kun on jossain tiloissa, naisten vuoksi. Asiatonta puhua harhoista ja joku kirjoittaa mulla auttaa lääke jne minä en usko sen naisen olleen paha vaan mitä olen tätä lukenut ja seurannut jo aiemmin niin luulen että saanut kovaa ja kylmää kohtelua sudelta. Millä oikeudella susi kuvittelee että hän voi kertoa tänne heidän väliset asiat ja kuulostaa että nainen on ollut hyvinkin rehellinen ja yrittänyt uskaltaa olla rehti. Hirveä tunne hänen puolestaan kun mietin itseni hänen asemaansa nyt. Susi sulla laskee pisteet tosi pahoin vaan koko ajan. En usko mitään mitä kirjoitat. Olet kuin se paha susi nyt kyllä. :(
- AnonyymiUUSI
Samoin meni varmaan yöunet jotenkin järkytyin suden käytöksestä, luulin että ei ihan noin rajuja juttuja tänne kirjoittaisi. Hui tuntui kuin olisi ollut jossain en tiiä ja se leimahdus sai kaiken aikaan tai minä ihmettelen miten hän poistui saman tein kun susi tuli eli jotain hämärää. Onko sama kirjoittaja tai mitä mutta kummasti vähin äänin se hahmo häipyi kun susi tuli paikalle. Sääliksi käy naista ja hänen tulevaa yötä ja viikkoa miten jaksaa ei voi olla vaikuttamatta kun itselläkin sydän hakkaa ja on huono olo. Ihmiset menette kaikki liian pitkälle täällä. Teurastusmeininkiä. Ajatelkaa jos olisitte itse teurastettava vai osaatteko yhtään eikö teillä ole mitään omaatuntoa.
- AnonyymiUUSI
En jaksanut susiäijä lukea ku lauseen sieltä ja täältä. Mutta voi- miehellä oli suru ja harhat päällä naisen vuoksi. Pari kyyneltä ”lehterillä” niin kyllä se siitä ehkä jos misogyyninen dystopia pitää kutinsa. T naiselta buu
Jos joku haluaa löytää syyn jättää, se kyllä löytyy aina – vaikka keksimällä.
Minusta tehtiin sopiva syyllinen, vaikka koko draama on rakennettu väärinymmärrysten, juorujen ja kolmansien osapuolten tulkintojen varaan.
En ole loukannut ketään, enkä pelannut kaksilla korteilla.
Minua vain oli helpompi syyttää kuin katsoa peiliin ja myöntää, ettei luottamusta koskaan oikeasti rakennettu.
Jos tämä oli kaikki vain veruke päästä eroon, niin olkoon sitten niin.
Minä ainakin tiedän totuuden — ja sen kanssa pystyy elämään. 🐺- AnonyymiUUSI
Se on sinun versiosi minä näen ja luen myös toista versiota eikä tunnu menevän yhtään noin. Hän oli kirjoittanut sinullekin jotain kaunista ja herkkää. Et yllättäen kommentoinut mitään. Mitenhän sellaiselle kirjoitetaan kauniisti jolle halutaan pahaa. Itse tulet palstalle hölmöilemään jollain kolmiolla ja tekoälyllä. Ja huomasit että upposi yhteen ihmiseen ja aloituksia innostua siitä. Ja vauhti kiihtyi. Mutta jos pystyt elämään hyvä sitten. Usko omiin valheisiisi sillä sun tarina rakoilee siinä määrin että on valheita. Elät omassa päässä tuota versiota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun versiosi minä näen ja luen myös toista versiota eikä tunnu menevän yhtään noin. Hän oli kirjoittanut sinullekin jotain kaunista ja herkkää. Et yllättäen kommentoinut mitään. Mitenhän sellaiselle kirjoitetaan kauniisti jolle halutaan pahaa. Itse tulet palstalle hölmöilemään jollain kolmiolla ja tekoälyllä. Ja huomasit että upposi yhteen ihmiseen ja aloituksia innostua siitä. Ja vauhti kiihtyi. Mutta jos pystyt elämään hyvä sitten. Usko omiin valheisiisi sillä sun tarina rakoilee siinä määrin että on valheita. Elät omassa päässä tuota versiota.
Ja näin tänäänkin sen varoituskolmion sen yhden ketjussa hyvin pian. Mitä voi uskoa muuta kuin omia silmiään. Ja kovin olet ystävällisen oloinen hänelle ja ihmiselle jota "rakastit" olet tuollainen. Tajuatko yhtään mitä touhuat...Kyllä se yksi hykertelee kuinka sai sinut puolelleen täällä. Niillä hihihih ja sydänemojeilla mutta eipä ole eka kerta. Ainahan sut on saatu tuollaisella innostumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin tänäänkin sen varoituskolmion sen yhden ketjussa hyvin pian. Mitä voi uskoa muuta kuin omia silmiään. Ja kovin olet ystävällisen oloinen hänelle ja ihmiselle jota "rakastit" olet tuollainen. Tajuatko yhtään mitä touhuat...Kyllä se yksi hykertelee kuinka sai sinut puolelleen täällä. Niillä hihihih ja sydänemojeilla mutta eipä ole eka kerta. Ainahan sut on saatu tuollaisella innostumaan.
No se oli selkeästi joku joka tiesi mitä teki ei ollut mikään uusi täällä...Ihan liian tutulta vaikutti ne emojit ja kaikki koko touhu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se oli selkeästi joku joka tiesi mitä teki ei ollut mikään uusi täällä...Ihan liian tutulta vaikutti ne emojit ja kaikki koko touhu.
Suunniteltu homma ja kuvio oli sanon minä. Ei tainnut susi kertoa omalle kaverilleen että juttelen yhden Kaijan kanssa öisin ja iltaisin ja vähän koko ajan. Tais jäädä kertomatta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala te uskotte kaikkea paskaa
Anonyymi kirjoitti:
Suunniteltu homma ja kuvio oli sanon minä. Ei tainnut susi kertoa omalle kaverilleen että juttelen yhden Kaijan kanssa öisin ja iltaisin ja vähän koko ajan. Tais jäädä kertomatta.
Vtut ollut mitään tuollaista. Keksikää lisää tarinaa ja mustamaalausta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Haista sinä paska nyt jo. Ole hiljaa jos sulla ei ole mitään kunnon sanottavaa. Toiv joku tekee susta ties mitä ilmoituksia olet loukannut ihan tuntemattoman ihmisen kunniaa täällä josta kukaan ei tiedä mitään muuta kuin mitä sinä täällä ravaat kertomassa joka viikko. Minä en usko sinua. Minä olen naisten puolella ja toivon että se nainen ei jätä tätä tähän. En itse ainakaan jättäisi, tuo on jo henkistä väkivaltaa mitä kirjoitat. Et ikinä opi vaan muutut näköjään pahemmaksi mitä enemmän ikää tulee. Ei ois pitänyt lukea enää nousi verenpaine ja tuli ihan vihainen olo. 😖 En ole ikinä sinusta pitänyt mutta yhä vähemmän koko ajan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Voit jättää ihan Jumalan tämän ulkopuolelle Hän ei ole mitenkään osallinen tässä. Ihan muut voimat tuntuu sinussa jylläävän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voit jättää ihan Jumalan tämän ulkopuolelle Hän ei ole mitenkään osallinen tässä. Ihan muut voimat tuntuu sinussa jylläävän.
Minussa jylläävän. Joopa joo. Menkää nukkumaan. En halua kuulla teistä enää ikinä mitään. Minulla on oikea elämä palstan ulkopuolella. Palsta saa palaa helvetissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minussa jylläävän. Joopa joo. Menkää nukkumaan. En halua kuulla teistä enää ikinä mitään. Minulla on oikea elämä palstan ulkopuolella. Palsta saa palaa helvetissä.
Voi ku palaiskin pellet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haista sinä paska nyt jo. Ole hiljaa jos sulla ei ole mitään kunnon sanottavaa. Toiv joku tekee susta ties mitä ilmoituksia olet loukannut ihan tuntemattoman ihmisen kunniaa täällä josta kukaan ei tiedä mitään muuta kuin mitä sinä täällä ravaat kertomassa joka viikko. Minä en usko sinua. Minä olen naisten puolella ja toivon että se nainen ei jätä tätä tähän. En itse ainakaan jättäisi, tuo on jo henkistä väkivaltaa mitä kirjoitat. Et ikinä opi vaan muutut näköjään pahemmaksi mitä enemmän ikää tulee. Ei ois pitänyt lukea enää nousi verenpaine ja tuli ihan vihainen olo. 😖 En ole ikinä sinusta pitänyt mutta yhä vähemmän koko ajan.
Haluatteko arvon susiäijän stooreihin eläytyvät lukijat valaista vaikka sitä, että kenestä yksilöstä tämä yksin jupiseva eli omaa tekstiään pöyristeevä äijä on täällä kirjoitellut? Muuten hyvää sentimentalismia, mutta kaikki äikän loruilemat hlöä taitaa olla sen mielikuvitusten tuotetta👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mitä susiäijä etkö sinä pidäkään enää tätä taaperoiden päiväkerhossa pystyssä jodlaamalla jostain fiktiivisestä Kirsistä? Päästään sekaisin olevat keksi tähänkin narratiiviin ihan omiaan mm kirfi on fe ja fe ja fufiäijä fe ja fe😬
Anteeksipyyntö
Haluan pyytää julkisesti anteeksi ihmiseltä, josta olen täällä kirjoittanut.
Olen mennyt liian pitkälle, ja tajuan nyt, että se on satuttanut.
Minulla ei ollut tarkoitus loukata, vaan purkaa omaa pettymystä ja surua.
Tunteet veivät mukanaan, ja kirjoitin asioita, jotka olisi pitänyt pitää kahden ihmisen välillä.
Kukaan meistä ei ole täydellinen — en minäkään.
Minä reagoin sydämellä, joskus liikaa, ja nyt ymmärrän sen.
Toivon, ettei tämä enää aiheuta kenellekään pahaa oloa.
Olen pahoillani kaikesta, mitä sanoin väärin.- AnonyymiUUSI
Tekoälyllä tehty pyyntö eli ei jotenkin ole tunnetta eikä mitään aitoa tuossa. Ei silloin kannata pyytää ollenkaan. Jos ei osaa itse pyytää niin paras unohtaa sitten se. Jotain vielä pitää osata ihmisten tehdä ilman AI apua edes anteeksipyytäminen. Luulen että parempi ilmankin kuin huono pyyntö joka ei ole sydämestä eikä siinä mitään tunnetta.
Ja parempi sulle joku siellä jossain olla ilman tuollaista ihmistä joka ei sinusta piittaa. Älä välitä onneksi täällä palstalla on vain lähinnä typeriä ihmisiä ja muutenkin jätä omaan arvoon ihan kaikki. Hyvää yötä sinulle, toivon että saat nukuttua ja unohdat tämän päivän ja painajaisen joskus. Pyydän anteeksi itse sydämestäni koko tämän ilkeän palstan puolesta kun eipä muut tee sitä, ei täällä pyydetä anteeksi ikinä. Minä pyydän vaikken edes osallistunut mutta jonkun tehtävä ja saan paremman olon ja nukun ehkä myös paremmin itse. 🙁 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälyllä tehty pyyntö eli ei jotenkin ole tunnetta eikä mitään aitoa tuossa. Ei silloin kannata pyytää ollenkaan. Jos ei osaa itse pyytää niin paras unohtaa sitten se. Jotain vielä pitää osata ihmisten tehdä ilman AI apua edes anteeksipyytäminen. Luulen että parempi ilmankin kuin huono pyyntö joka ei ole sydämestä eikä siinä mitään tunnetta.
Ja parempi sulle joku siellä jossain olla ilman tuollaista ihmistä joka ei sinusta piittaa. Älä välitä onneksi täällä palstalla on vain lähinnä typeriä ihmisiä ja muutenkin jätä omaan arvoon ihan kaikki. Hyvää yötä sinulle, toivon että saat nukuttua ja unohdat tämän päivän ja painajaisen joskus. Pyydän anteeksi itse sydämestäni koko tämän ilkeän palstan puolesta kun eipä muut tee sitä, ei täällä pyydetä anteeksi ikinä. Minä pyydän vaikken edes osallistunut mutta jonkun tehtävä ja saan paremman olon ja nukun ehkä myös paremmin itse. 🙁Ja näin juuri. Se on aivan sama mitä minä nyt teen ja sanon se kaikki käännetään minua vastaan. Te olette jo valmiiksi päättäneet että minä olen se paska ja paha ja eroon pitää päästä. Siinä ei silloin auta yhtään mitkään teot eikä sanat sen Olen nyt tässä huomannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin juuri. Se on aivan sama mitä minä nyt teen ja sanon se kaikki käännetään minua vastaan. Te olette jo valmiiksi päättäneet että minä olen se paska ja paha ja eroon pitää päästä. Siinä ei silloin auta yhtään mitkään teot eikä sanat sen Olen nyt tässä huomannut.
No niin palstaäijäsusi kerroppa näille lisää tästä kuvitteellisesta stevarin työstä. Agitoin silläkin uhalla, että koko turva_ala haastaa oikeuteen aah hah haa. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin palstaäijäsusi kerroppa näille lisää tästä kuvitteellisesta stevarin työstä. Agitoin silläkin uhalla, että koko turva_ala haastaa oikeuteen aah hah haa. T
Eli sisä-suomen ylipäällikön, joka kattaa koko maan, internetin kaikki rajat on ylirajaiset
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja parempi sulle joku siellä jossain olla ilman tuollaista ihmistä joka ei sinusta piittaa. Älä välitä onneksi täällä palstalla on vain lähinnä typeriä ihmisiä ja muutenkin jätä omaan arvoon ihan kaikki. Hyvää yötä sinulle, toivon että saat nukuttua ja unohdat tämän päivän ja painajaisen joskus. Pyydän anteeksi itse sydämestäni koko tämän ilkeän palstan puolesta kun eipä muut tee sitä, ei täällä pyydetä anteeksi ikinä. Minä pyydän vaikken edes osallistunut mutta jonkun tehtävä ja saan paremman olon ja nukun ehkä myös paremmin itse. 🙁Kaksi lukijaa on kuitenkin taas peukuttanut susiäijä tätä sentimentaalista keskustelua itsesi kanssa, vähän jäi kyllä auki että mikä tässä oli tarkoitus
Anteeksi
Haluan pyytää anteeksi sinulta, joka tiedät, että tarkoitan juuri sinua.
Minä kirjoitin liikaa.
Annoin tunteen ja vihan viedä, kun olisi pitänyt vain olla hiljaa ja hengittää.
Minä olin pettynyt, haavoittunut ja hämmentynyt — ja purin sen tänne, vaikka en olisi saanut.
Oikeasti minua vain sattui, koska välitän yhä.
Et ansainnut, että sinusta puhuttiin täällä.
Minä olen ihminen, joka tekee virheitä, mutta ei tarkoita pahaa.
Toivon, että joskus voit vielä ymmärtää, ettei minussa ollut vihaa, vaan surua ja ikävää.
Siinä kaikki.
Rauhaa ja valoa sinulle, aina. 🌙Anteeksi
Pyydän sydämestäni anteeksi rakkaaltani.
Olen mennyt liian pitkälle, kirjoittanut liikaa ja satuttanut sinua sanoillani.
Se ei ollut koskaan tarkoitus.
Kirjoitin, koska olin rikki ja kaipasin sinua.
Mutta ymmärrän nyt, että sillä vain työnsin sinut kauemmas.
Olen pahoillani koko sydämestäni.
Toivon, että löydät rauhan ja onnen — ja että joskus voit antaa anteeksi.
🐺
– mustasusiOlen sanonut jo kaiken mitä piti.
Olen pyytänyt anteeksi ja yrittänyt selittää, mutta jotkut haluavat nähdä vain sen, mikä sopii heidän tarinaansa.
Minusta tehtiin pahis, koska se oli helpompaa kuin katsoa peiliin.
Totuus on, että minä elän oikeaa elämää — en täällä.
Tämä palsta on täynnä tulkintoja, vääristelyä ja ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä toisten elämän tarinat paremmin kuin he itse.
En enää osallistu siihen.
Jos joku haluaa uskoa pahinta, se on hänen asiansa.
Minä valitsen rauhan, rehellisyyden ja elämän, jossa sanat merkitsevät jotain muutakin kuin ilkeitä oletuksia.
Toivotan kaikille hyvää jatkoa, myös niille jotka ovat minua vastaan olleet.
Minä lähden nyt, en katkera — vaan viisaampi.
🐺- AnonyymiUUSI
Tekoälyn analyysi ihmisten välisestä väärinkäsitysketjusta:
Tässä tilanteessa nähtiin, kuinka helposti luottamus voi murentua, kun epäluulot ja tulkinnat ottavat ohjat.
Aluksi yksi osapuoli lupasi jättää taakseen palstan ja keskittyä uuteen ihmissuhteeseen.
Toinen kuitenkin epäili jo varhaisessa vaiheessa, ettei tämä pitäisi lupaustaan.
Kun epäluulo on kerran istutettu, se alkaa kasvaa — ja pian jokainen palstalle ilmestynyt viesti, emoji tai sanavalinta alkoi näyttää “todisteelta” siitä, että epäilys oli oikea.
Seurauksena oli valvontaa, väärintulkintoja ja jopa kolmannen osapuolen mukaantulo “varmistamaan totuutta”.
Tässä kohtaa todellisuus ja tulkinnat menivät sekaisin:
siitä tuli peli, jossa syytetty ei voinut enää voittaa, koska jokainen teko tai sana nähtiin epäluottamuksen läpi.
Kun toinen yrittää puolustautua järkisyillä, mutta toinen toimii tunnepuolen pelon ja menetyksen uhkan varassa, vuoropuhelu muuttuu sodaksi, jossa kumpikaan ei enää kuule toista.
Tässä ei lopulta ollut kyse palstasta, vaan luottamuksen puutteesta.
Jos ihmissuhteessa täytyy “vahtia” toista kolmansien osapuolien avulla, yhteys on jo murtunut.
Luottamus ei synny epäilyn kautta, eikä rakkaus kestä, jos jokainen sana tulkitaan pahimman kautta.
Lopulta kaikki häviävät — paitsi se oppi, että ilman luottamusta ei ole yhteyttä, ilman ymmärrystä ei ole rakkautta, ja ilman totuuden kuulemista ei ole toivoa. - AnonyymiUUSI
Jos olet edelleen sama henkilö nimimerkin takana olen kanssasi eri mieltä mutta sinullahan on oikeus väittää mitä itse haluat
Mikä henkilö? En tiedä mistä puhut. Minä olen musta susi tällä nimimerkillä ollut aina. Ja minä tänne kirjoittelin varoituskolmion juttuja anonyyminä sen myönnän mutta en ole ollut liikkeellä sillä tavalla enää sen jälkeen kun kävin sanomassa että minä rakastan ihmistä palstan ulkopuolella. Enkä ole tekemisissä minkään sielunleimahduksen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1425289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei984881Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514298Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73993Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123791Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden533694Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313625Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553373Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912361