Venäläinen turisti kieltäytyi maksamasta yli 3800 bahtin baarilaskua, ja hommaan puuttuneet viranomaiset saivat soviteltua laskun 1500 bahtiksi. Kaikilla huijattavilla ei ole yhtä hyvä onni.
Itseltäni yritetttiin huijata 600 euroa ravintola Mathildassa Second Roadilla hotelli Bayviewtä vastapäätä muutama vuosi sitten. Minäkin selvisin ilman rahojen menetystä, mutta Pattayalla en ole sen koommin käynyt. Maailmassa on muitakin maita kuin Thaimaa. Kokemusta on kaikista maanosista paitsi Australiasta. Etelä-Amerikka on Pattayaakin pahempi.
https://www.pattayamail.com/news/russian-tourist-refuses-to-pay-pattaya-bar-bill-as-locals-demand-pricing-clarity-521451
Kaikki huijaukset eivät onnistu!
39
362
Vastaukset
- Anonyymi
Aktivointimies vauhdissa.
Pattayan aktiivisina vuosinani 2004-2017 viettelin aikaa Pattayalla sellaiset viisi vuotta ja muualla Thaimaassa vuoden verran.
Aktiivista yöelämää ja usein naisia mukana useita satoja iltoja. Rauhallisempaa illastamista ja sen sellaista myöskin satoja iltoja. Thainyrkkeilyn seuraamista, tapahtumia, musabaareja, pitkiä illallisia jne.
Koko tuona aikana minua ei ole ryöstetty eikä huijattu täällä landellakaan kertaakaan.
En ole nähnyt yhtäkään tappelua enkä ole joutunut sellaiseen.
Yksi baarityttö vei vodkapullon kaapistani kun lähti kotiin nukkuessani, mutta toi tilalle täyden pullon seuraavana päivänä.
Thaimaassa siis ei koskaan mitään. Yhdeltä kaverilta vietiin automaatilla juuri nostetut rahat, mutta poliisi sai tekijän kiinni varttitunnissa. Voin kertoa että tunnen paljon ihmisiä jotka on käyneet tai asuu Thaimaassa, ja koskaan mitään pahempaa ole osunut korviini tai kohdalle.
Sen sijaan Ranskassa ja Tsekeissä minua on uhattu aseella, Nizzassa tulin piiritetyksi, mutta ei ollut mitään mukana kun olin rannalta kävelemässä hotelliin. Pariisissa minut keikattiin kyynelkaasun kanssa kunnolla.
Belgiassa sain älyttömät sakot ilman todisteita. Egyptissä kusetettiin meitä niin paljon etten jaksa alkaa siitä edes luennoimaan. Uhkailtiin sielläkin aseella ja kiristettiin rahaa, vietiin kamera jne.
Ranskassa minua on moottoripyöräreissuilla vedätetty hotelleissa myös muutaman kerran ja Vietnamissa taksi yritti ryöstää, mutta ehdin pompata autosta ulos ja ojensin ikkunasta käypäsen hinnan.
Omat kokemukseni ovat siis hyvin erilaiset kuin sinulla. Ollaan useita kertoja juotu baarissa 23 000 - 50 000 bahtia ja sitä laskua ei ole tarvinnut poliisille ilmoittaa, koska joimme sen iloisessa seurassa.
Jos on vainoharhainen mieli, kannattaa maksaa paukku kerrallaan pois ja välttää epämääräisiä baareja ja pingpong- paikkoja.
Kerran yksi sisäänheittäjä koetti baarilaskun lisäksi pyytää 500 bahtin showmaksun ja korotti ääntään. Annoin hänelle 10 metriä etumatkaa ja hetken aikaa mentiin Bangkokissa tyttökatua peräkanaa. Ei showmaksua.
2010 - Anonyymi
Kyllä tuo ylilaskutus on maantapa, jos et ole siihen törmännyt et ole thaimaassa käynytkään, 4000 bahtia sinne tänne on pikkuraha, ja lystistä pitää maksaa, mitä enemmän dokaat sen varmemmin maksat ylimääräistä, tämä 2010 on hauska vekkuli kaikki negatiivinen thaimaasta ei mene läpi, paska ei haise, ei ole laittomia kaatopaikkoja, ja liikennekin on maailman turvallisin, on hujoppi uskossaan vahva.
- Anonyymi
Arvoisa Herra Pasanen sitten kertoo tuosta maan tavasta, että miten se on osunut sitten Herra Pasasen kohdalle, jonka reviiri oli lähikauppa, lähiravintola ja sairaala. Kaikki päiväsaikaan. Pasanen ei koskaan ole liikkunut yöaikaan missään eikä poistunut kotoaan kuin nälän tai sairaalareissun vuoksi. Kukaan ei ole kylläkään sanonut Thaimaan liikennettä maailman turvallisimmaksi ja kaatopaikalla on kertonut asuneensa vain Herra Pasanen.
Ei ole kovin fiksua seisoskella avoviemärin kannen päällä pitkiä aikoja.
Sinulle 4000 bahtia on omaisuus. Et ole koskaan maksanut mistään ruoasta yli 300 bahtia kuviesi perusteella ja kavereita sinulla ei ole joiden kanssa voisi viettää kosteita iltoja baareissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvoisa Herra Pasanen sitten kertoo tuosta maan tavasta, että miten se on osunut sitten Herra Pasasen kohdalle, jonka reviiri oli lähikauppa, lähiravintola ja sairaala. Kaikki päiväsaikaan. Pasanen ei koskaan ole liikkunut yöaikaan missään eikä poistunut kotoaan kuin nälän tai sairaalareissun vuoksi. Kukaan ei ole kylläkään sanonut Thaimaan liikennettä maailman turvallisimmaksi ja kaatopaikalla on kertonut asuneensa vain Herra Pasanen.
Sinulle 4000 bahtia on omaisuus. Et ole koskaan maksanut mistään ruoasta yli 300 bahtia kuviesi perusteella ja kavereita sinulla ei ole joiden kanssa voisi viettää kosteita iltoja baareissa.Pasanen huijattiin "pankkineidin" kanssa naimisiin ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle 4000 bahtia on omaisuus. Et ole koskaan maksanut mistään ruoasta yli 300 bahtia kuviesi perusteella ja kavereita sinulla ei ole joiden kanssa voisi viettää kosteita iltoja baareissa.Kyllähän se nyt vaan niin on että ylilaskutus on erittäin yleistä, on minultakin sitä tehty, jopa tuhansia, ei kannata lähteä lainkaan jos ei ole suhteellisuuden tajua, varsinkaan kännissä, jos vedät samsongia kaverisi kanssa ja saat tuhansien bahtien laskun on selvää että sinua on kusetettu, tosin bangkokissa on muutama paikka missä drinkki maksaa noin 400-500 bahtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se nyt vaan niin on että ylilaskutus on erittäin yleistä, on minultakin sitä tehty, jopa tuhansia, ei kannata lähteä lainkaan jos ei ole suhteellisuuden tajua, varsinkaan kännissä, jos vedät samsongia kaverisi kanssa ja saat tuhansien bahtien laskun on selvää että sinua on kusetettu, tosin bangkokissa on muutama paikka missä drinkki maksaa noin 400-500 bahtia.
Stadin hotelleissa hyvä drinkki maksaa sen verran.
Köyhyys ja vainoharhaisuus kun yhdistyy voimakkaaseen humalatilaan niin sitten sitä helposti laskee omat juomamäärät väärin ja kuse on vain muutamista bahteista. Vain täysi torvi tulee "ryöstetyksi" Thaimaassa ja summat on mitättömiä. Pattaya on turvallisin lomakohde jossa olen ollut.
- Anonyymi
Ei minua ole Thaimaassa koskaan mukiloitu. Kerroin vain ylilaskutuksesta. Kolme kertaa olen elämässäni saanut ruokamyrkytyksen, kerran Madeiralla ja kaksi kertaa Phuketissa. Siistissä ravintolassa syötettiin pilaantunutta lihaa turistille. Onneksi oli matkavakuutus. Paikallinen International Clinic hoiti homman kolmessa tunnissa hintaan 328 euroa.
On minua toki muissakin maissa kusetettu tai tavaraa varastettu, ei Thaimaa todellakaan ole pahimmasta päästä varkauksissa ja ryöstöissä. Tansaniassa vietiin kaikki muu tavara paitsi uimahousut rannalla ollessamme. Arvotavarat olivat toki kassakaapissa joten vahinko ei ollut suuri.
Riossa viedään rantakassi kahdessa minuutissa, jos lähdet Copacabanan rannalta uimaan. Kokemusta on tästäkin. Taksit lukitsevat matkatavarasäilön, ettei kukaan varasta sieltä matkalaukkua, kun taksi pysähtyy liikennevaloissa. Thaimaassa ei tarvitse tehdä tätä.
Mutta lomailkaa ja pitäkää hauskaa! Itseltäni on parin muunkin seikan vuoksi mennyt vähän maku Thaimaahan (jos on mennyt moneen muuhunkin maahan).- Anonyymi
"Itseltäni on parin muunkin seikan vuoksi mennyt vähän maku Thaimaahan (jos on mennyt moneen muuhunkin maahan)."
Yksi niistä oli se, että ravintola Mathildassa eteeni saama annos ei juuri muistuttanut sitä, mikä oli menun kuvissa. Syötävää ei lautasella oikeastaan ollut. Lähdinkin heti "syötyäni" toiseen ravintolaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itseltäni on parin muunkin seikan vuoksi mennyt vähän maku Thaimaahan (jos on mennyt moneen muuhunkin maahan)."
Yksi niistä oli se, että ravintola Mathildassa eteeni saama annos ei juuri muistuttanut sitä, mikä oli menun kuvissa. Syötävää ei lautasella oikeastaan ollut. Lähdinkin heti "syötyäni" toiseen ravintolaan.Jos ovessa lukee "Pasasen valinta', niin ei kannata paljoa odottaa. Et saa hyvää halvalla Thaimaassakaan ja noin voi käydä jos ei katso netistä arvosteluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ovessa lukee "Pasasen valinta', niin ei kannata paljoa odottaa. Et saa hyvää halvalla Thaimaassakaan ja noin voi käydä jos ei katso netistä arvosteluja.
"Jos ovessa lukee "Pasasen valinta', niin ei kannata paljoa odottaa. Et saa hyvää halvalla Thaimaassakaan ja noin voi käydä jos ei katso netistä arvosteluja."
Ovessa ei lukenut mitään. Ravintola Mathildassa ei ole ovea. Olin käynyt siinä aikaisempien 20 vuoden aikana lukuisia kertoja, itse asiassa se oli eräs kantaravintoloistani. Ruoka ja palvelu olivat aina olleet erinomaisia.
Nyt kuitenkin ravintolan pitäjä oli näemmä vaihtunut ja sen mukana henkilökuntakin, joka ei tietenkään tuntenut minua.
- Anonyymi
Onneksi se sukupolvi on jo vaihtunut pitkälti jotka lomalla odotti saavansa kaiken ilmaiseksi ollessaan halvemmassa maassa. Kokonaisuus on se joka ratkaisee. Kun maksat kuukauden hotellista 1000 euroa vähemmän kuin Espanjassa niin sinulla on varaa maksaa 10 patia ylimääräistä T-paidasta tai bissestä monta kertaa. Juutalaiset jääköön himaan.
- Anonyymi
Espanjassa on maan tapa kusettaa. Jopa kultakaupat kusettaa ja aggressiiviset rantarosvot myy väkisin.
Espanjasta saat messinkisormukset ja puiset videokamerat.- Anonyymi
Kyllä jokaisessa turisti kohteessa pääset masseistasi, jos olet huonosti käyttäytyvä kuten 2010 ja klaiffila, ja liian humalassa, eikä thaimaa tee poikkeusta millään muotoa, helppo raha houkuttaa ottajaansa. kannattaa baariin lähtiessä huomioida että kaikki voi kadosta, ja liukkaasti.
- Anonyymi
Yksi perhostyttö antoi ymmärtääö pattayan pojalle, mutta loppupeleissä hän ei ymmärtänyt antaa. Pattayan pojalle tuli huijattu olo.
- Anonyymi
Mulla aikoinaan pariisissa yrittivät kengittää 600 frangia viinipullosta. Kysyin kukas sen oli tilannu ja ne näytti vieressä istuvaa baari-naista. Nainen oli kuitenkin sammunut, joten tilanne laukeni ja gorillat jopa hymyilivät minulle, syytä en tiedä. Virossa esiinnyin kerran taksikuskille suomalaisena majurina, olin tullut tapaamaan kollegaani ja tämä lupasi tulla ovelle vastaan, jolloin voisi laittaa taksimaksun ministeriön piikkiin. Kuski ajoi mittarin mukaan, perillä odotti yllätys, maksaja olikin silloinen naisystäväni aamutakissaan pikkutunneilla.
- Anonyymi
Se on sitten erikoinen henkilö tämä 2010 kun on joutunut kärhämöintiin Suomenlinnan kahviosta katkarapuleivän hinnan johdosta Lahden katutappeluihin ja maailmalla aseellisen ryöstön uhriksi ja vaikka mitä, mutta Pattayalla ei mitään koskaan kenellekään.
Luonnollisesti koskaan hän ei ole itse aiheuttanut tilanteita johon on joutunut.
Typerä tämä aihe ylipäätään, huijauksia tapahtuu siellä missä huijareita on ja kun on kyse lomakohteista, niin huijareita on.- Anonyymi
Ero on siinä että buddhalaiset eivät ole yleensä härskejä eikä aggressiivisia, ja summat jäävät pieniksi. Espanjan aurinkorannat on kuuluisia lihaksikkaista mustista miehistä, jotka tulee puoliväkisin imelästi myymään kultasormuksia, vetävät sinut sivummalle koska antavat ymmärtää että sormukset on kuumaa kamaa. Antavat sinulle sormuksen tutkittavaksi suurennuslasin kanssa, että siinä on aitousleimat. Saat 800 euron sormuksen 100 eurolla tai jos osoitat innostumisen merkkejä niin se maksaa enemmän. Sitten musta mies sujauttaa sormuksen pussiin, sujauttaa rahat taskuun ja sanoo että älä kerro kellekään mistä ostit tämän ja häipyy. Hotellilla otat sitten sormuksen esiin ihailtavaksi ja siitä on aitousmerkit kadonneet ja väri on muuttunut. Se ei ole kultaa.
- Anonyymi
Mutta oivaa materiaalia oman elämän eliitti tason kuvaukseen, 2010 kertoo tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ero on siinä että buddhalaiset eivät ole yleensä härskejä eikä aggressiivisia, ja summat jäävät pieniksi. Espanjan aurinkorannat on kuuluisia lihaksikkaista mustista miehistä, jotka tulee puoliväkisin imelästi myymään kultasormuksia, vetävät sinut sivummalle koska antavat ymmärtää että sormukset on kuumaa kamaa. Antavat sinulle sormuksen tutkittavaksi suurennuslasin kanssa, että siinä on aitousleimat. Saat 800 euron sormuksen 100 eurolla tai jos osoitat innostumisen merkkejä niin se maksaa enemmän. Sitten musta mies sujauttaa sormuksen pussiin, sujauttaa rahat taskuun ja sanoo että älä kerro kellekään mistä ostit tämän ja häipyy. Hotellilla otat sitten sormuksen esiin ihailtavaksi ja siitä on aitousmerkit kadonneet ja väri on muuttunut. Se ei ole kultaa.
Oma on asiasi jos ostat kultaa mustilta lihaksikkailta, voithan toki ostaa autonkin vaikkapa mannelta ja asunnon kerrostalosta Kympiltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oivaa materiaalia oman elämän eliitti tason kuvaukseen, 2010 kertoo tästä.
Olen syvästi pahoillani ettei minua ole ryöstetty, huijattu eikä hakattu Thaimaassa. Oletettavasti en myöskään ole joutunut henkirikoksen uhriksi.
Pahoittelen myös sitä että kokemukseni on Thaimaan iltaelämästä vain sellainen noin tuhat iltaa niin sanotusti ulkosalla / viihteellä, mutta on se ehkä hieman enemmän kuin se että joku on ollut kahden viikon lomalla ja käynyt pari kertaa jossakin Matildassa.
Iskä opettaa hieman suhteellisuudentajua.
Thaimaassa oli yli 680 000 ravintolaa vuoden 2023 lopulla ja siihen päälle kahvilat ja leipomot. Se on aika paljon.
Jos joku sanoo että thaimaalaiset ravintolat huijaa sen perusteella, että hänen annos ei ole ollut samanlainen kuin ennen ja kuvassa, niin otos thaimaalaisten huijaamisesta on sen verran laiha, että ei sen perusteella voi koko Thaimaata tuomita huijareiden valtioksi.
Pahoittelen ettei minulla ole huonoja kokemuksia. Huonoja ravintolakokemuksia muuallakaan ei ole kohdalleni sattunut juurikaan. Hinta-laatu on ollut oikea. Hepulit olen saanut vain kerran Suomessa kreikkalaisessa ravintolassa. Jätin ruoat syömättä ja maksamatta.
2010 Anonyymi kirjoitti:
Olen syvästi pahoillani ettei minua ole ryöstetty, huijattu eikä hakattu Thaimaassa. Oletettavasti en myöskään ole joutunut henkirikoksen uhriksi.
Pahoittelen myös sitä että kokemukseni on Thaimaan iltaelämästä vain sellainen noin tuhat iltaa niin sanotusti ulkosalla / viihteellä, mutta on se ehkä hieman enemmän kuin se että joku on ollut kahden viikon lomalla ja käynyt pari kertaa jossakin Matildassa.
Thaimaassa oli yli 680 000 ravintolaa vuoden 2023 lopulla ja siihen päälle kahvilat ja leipomot. Se on aika paljon.
Jos joku sanoo että thaimaalaiset ravintolat huijaa sen perusteella, että hänen annos ei ole ollut samanlainen kuin ennen ja kuvassa, niin otos thaimaalaisten huijaamisesta on sen verran laiha, että ei sen perusteella voi koko Thaimaata tuomita huijareiden valtioksi.
Pahoittelen ettei minulla ole huonoja kokemuksia. Huonoja ravintolakokemuksia muuallakaan ei ole kohdalleni sattunut juurikaan. Hinta-laatu on ollut oikea. Hepulit olen saanut vain kerran Suomessa kreikkalaisessa ravintolassa. Jätin ruoat syömättä ja maksamatta.
2010Itselläni myöskin huijaukset Thaimaassa ollut suhteellisen pienessä osassa.
Kerran olin ruoka-laskua maksaessani 99%:n varma että maksoin sen 1000Thb. setelillä, mutta tarjoilija toi takaisin 500Thb setelillä maksamisen mukaan. Tästä sitten 15min "kiisteltiin" ja totesin että "antaa olla", en siihen ravintolaan sitten enään mennyt loppuloman aikana vaikka sijainti ja ruoka olisivat muuten olleet ihan hyvät.
Kerran aikoinaan Skootterin vuokraaja oli laittamassa muutamaa naarmua minun "piikkiin" mutta kuvista tuo lopulta selvisi että naarmut oli skootterissa ollut jo sitä vuokralle ottaessani.
Muutamaan otteeseen hotelli ei ole ollut sitä mitä kuvat ja mainosteksitit ovat antaneet ymmästää, mutta miten tuohon sitten suhtautuu.
Ja aikoinaan yhdessä Phuketissa olleessa nähtävyyskierroksessa annettiin ymmärtää että kierrokseen kuuluva ruokailu kuuluu hintaan, mutta syönnin jälkeen alettiin laskuja esittää syöjille ja kerrottiin että tämä kuuluu maksaa omanaan.
Nuo nyt ainakin tulee Thaimaan huijauksista mieleen mitä omalle kohdalle osunut.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Itselläni myöskin huijaukset Thaimaassa ollut suhteellisen pienessä osassa.
Kerran olin ruoka-laskua maksaessani 99%:n varma että maksoin sen 1000Thb. setelillä, mutta tarjoilija toi takaisin 500Thb setelillä maksamisen mukaan. Tästä sitten 15min "kiisteltiin" ja totesin että "antaa olla", en siihen ravintolaan sitten enään mennyt loppuloman aikana vaikka sijainti ja ruoka olisivat muuten olleet ihan hyvät.
Kerran aikoinaan Skootterin vuokraaja oli laittamassa muutamaa naarmua minun "piikkiin" mutta kuvista tuo lopulta selvisi että naarmut oli skootterissa ollut jo sitä vuokralle ottaessani.
Muutamaan otteeseen hotelli ei ole ollut sitä mitä kuvat ja mainosteksitit ovat antaneet ymmästää, mutta miten tuohon sitten suhtautuu.
Ja aikoinaan yhdessä Phuketissa olleessa nähtävyyskierroksessa annettiin ymmärtää että kierrokseen kuuluva ruokailu kuuluu hintaan, mutta syönnin jälkeen alettiin laskuja esittää syöjille ja kerrottiin että tämä kuuluu maksaa omanaan.
Nuo nyt ainakin tulee Thaimaan huijauksista mieleen mitä omalle kohdalle osunut.Tuo on aika yleinen huijaus, vaihtorahaa saat liian vähän, olet maksanut 1000 bahtilla mutta saat 500 takaisin, toinen yleinen on pattayalla, vesijet huijaus, vuokraaja alkaa vaatimaan korvausta rikotusta vesijetistä, toki naarmut on olleet jo aikaisemmin mutta ne on värillä peitettu ja se väri katoaa siamin lahteen, näitä sattuu varsin usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010"Jos joku sanoo että thaimaalaiset ravintolat huijaa sen perusteella, että hänen annos ei ole ollut samanlainen kuin ennen ja kuvassa, niin otos thaimaalaisten huijaamisesta on sen verran laiha, että ei sen perusteella voi koko Thaimaata tuomita huijareiden valtioksi."
Missä olet tavannut tällaisen henkilön? Anna linkki. Täsä ketjussa ei kukaan ole tuominnut koko Thaimaata huijareiden valtioksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos joku sanoo että thaimaalaiset ravintolat huijaa sen perusteella, että hänen annos ei ole ollut samanlainen kuin ennen ja kuvassa, niin otos thaimaalaisten huijaamisesta on sen verran laiha, että ei sen perusteella voi koko Thaimaata tuomita huijareiden valtioksi."
Missä olet tavannut tällaisen henkilön? Anna linkki. Täsä ketjussa ei kukaan ole tuominnut koko Thaimaata huijareiden valtioksi.Kyllä on silloin jos ei tuon kokemuksen jälkeen aio enää matkustaa Thaimaahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai eivät näytä poika liikenteessä keskisormea niin näyttävät miten pieniä enkeleitä ovat, jotka muuttuvat sekunnissa demoneiksi, oletko koskaan edes käynyt thaimaassa, parhaiten sormuksia saat aliexpress, eikä maksa paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aika yleinen huijaus, vaihtorahaa saat liian vähän, olet maksanut 1000 bahtilla mutta saat 500 takaisin, toinen yleinen on pattayalla, vesijet huijaus, vuokraaja alkaa vaatimaan korvausta rikotusta vesijetistä, toki naarmut on olleet jo aikaisemmin mutta ne on värillä peitettu ja se väri katoaa siamin lahteen, näitä sattuu varsin usein.
"Tuo on aika yleinen huijaus, vaihtorahaa saat liian vähän, olet maksanut 1000 bahtilla mutta saat 500 takaisin, toinen yleinen on pattayalla, vesijet huijaus, vuokraaja alkaa vaatimaan korvausta rikotusta vesijetistä, toki naarmut on olleet jo aikaisemmin mutta ne on värillä peitettu ja se väri katoaa siamin lahteen, näitä sattuu varsin usein."
Puhut asiaa! Pikku juttuja verrattuna hengen lähtön tai vähäisempään ruumiilliseen haittaan. Joillekin kuitenkin siunaantuu näitä pikku juttuja turhan paljon, mikä vähentää halua matkustaa Thaimaahan. Se ei tarkoita, että heidän mielestään Thaimaa on paha konnavaltio. Ruvetaan vaan miettimään muitakin vaihtoehtoja.
Yksi täysin thaimaalaisten toimista riippumaton asiaan vaikuttava seikka omassa tapauksessani on, että Finnair joutuu nykyisin kiertämään Venäjän ilmatilan, mikä pidentää lentoaikaa. Viimeisin lentoni Phuketista Helsinkiin kesti minuutilleen 12 tuntia. Siinä tapapuoli puutuu, ja rupeaa miettimään muita maita. Tai jättää matkustamisen väliin pariksi vuodeksi, varsinkin jos on työasioissa joutunut lentelemään sinne tänne vuosikaudet.
- Anonyymi
Jotkut turistit ja jopa asukkaat farangit luokittelevat puistojen kaksoishinnoittelun huijaukseksi.
Suomessa on kyse isommista rahoista. Olen useammankin kerran maksanut jostakin joulubuffetista 75 euron verran buffetin todellinen anti on ollut 25 euroa, mutta harvemmin sen isompaa kusetusta. Suomalaisista on tullut varkaita yhä enemmän siirtolaisten ja talouslaman vuoksi. Et voi jättää pöytään kännykkää kun menet vessaan ja naiset ei voi jättää lasiaan vartioimatta. Liftaaminen on ollut jo kauan bannissa ja et voi tarjota naapurin lapselle kyytiä joka kyyhöttää vesisateessa, sillä se on nykymaailmassa kidnappaus. Muutamat yksilöt pilaavat kaikkien maineen ja hankaloittavat elämää.
Suomessa on alueita joissa lapset on pakko viedä kyydillä kouluun ja takaisin. Ei voi mennä turvattomuuden vuoksi pyörällä tai kävellen. - Anonyymi
Simonkylässäkin saattaa tavata huijarin.
- Anonyymi
Puhumattakaan Pähkinärinteestä, ukin jonka pähkinöissä ei ole enää elämää.
- Anonyymi
"Simonkylässäkin saattaa tavata huijarin."
Ei kai nyt sentään! 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Simonkylässäkin saattaa tavata huijarin."
Ei kai nyt sentään! 🤣Kuhan se voisi olla, ei kai se sensukka?
- Anonyymi
Aloitus esimerkki baarilaskutapauksesta.
Väikirjoittelut että Tyttöä ei ole huijattu ja että hän on pahoillaan.
Tähän mennessä ..... Suomessa on turvatonta lapsilla.- Anonyymi
"Kyllä jokaisessa turisti kohteessa pääset masseistasi, jos olet huonosti käyttäytyvä kuten 2010"
Ilmeisesti olen siis hyvin käyttäytyvä, koska en ole päässyt masseistani Thaimaassa.
Se miten minua on monessa muussa maassa koetettu kääntää ja käännetty, eivät ole johtuneet minun käytöksestä eikä humalatilasta, vaan kyseessä on ollut ihan puhdas ryöstö.
Summat ovat jääneet pieniksi lukuunottamatta Pariisissa sattunutta tapausta. Siinä meni tuhansia euroja. Omaa syytä siinä oli se että otin tuhansia mukaan illanviettoon käteistä, koska hotellihuoneessa ei ollut kassakaappia niin katsoin omat taskuni turvallisemmaksi.
Eipä se missään tuntunut muuten kuin vitutuksena, kun pimeää fyrkkaa tuli ovista ja ikkunoista, joita sijoitin nopeisiin naisiin ja hitaisiin hevosiin, porttoloihin, juhlimiseen, viinaan, moottoripyöriin ja matkusteluun. Loput meni johonkin turhuuksiin.
Se kuuluisaksi tullut hirsimökin runkokin maksettiin pimeillä rahoilla. Pimeä raha on hieno keksintö, mutta viime vuosien duuneistani ei enää sellaisia ole ollut mahdollista saada.
Ne (vähäiset) vesijettihuijaukset loppuivat Pattayalla noin 2015 kuin seinään, kun poliisi ja turistipoliisit otti ne syyniin ja kävi laittamassa huijarit kuriin. Legenda jäi elämään.
Jos thai kuuluu johonkin mafian- kaltaiseen perheeseen, esimerkiksi saarilla mopovuokraaja, niin he ovat todella kovia jätkiä eivätkä epäröi aloittaa sanasotaa farangin kanssa, vaikka tämä olisi jäävuoren kokoinen.
Kerran oli Taolla sellainen 55 kiloinen kaveri joka oli minua rintalastaan saakka pitkä ja alkoi tutkia peiliä jossa oli naarmuja. Naarmut oli selvästi vanhoja sillä aurinko oli jo polttanut ne naarmut harmaiksi, kuten muunkin peilin.
Oli kiire lautalle ja kaveri alkaa käskyttää minua antamaan 300 bahtia. Kerroin hänelle rauhallisesti uudelleen ja uudelleen että jos olisin naarmuttanut, antaisin sinulle vaikka tuhat bahtia, mutta koska en ole naarmuttanut, niin en anna mitään.
Yhtäkkiä hän sanoi "ok go", mutta ei osoittanut minkäänlaisia merkkejä siitä että hän olisi jotenkin aristellut silloin treenattua kroppaani tai sitä että olin 40 senttiä pidempi kuin hän.
Hän tiesi sen että jos erehtyisin edes tuuppaamaan häntä, niin olisin saattanut lähteä saarelta säkissä. Ne perheet jotka saarilla bisnekset omistaa, heidän kanssa ei pelleillä yhtään.
2010 - Anonyymi
Sulla on Pasanen päässä vikaa, hae itsellesi apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä jokaisessa turisti kohteessa pääset masseistasi, jos olet huonosti käyttäytyvä kuten 2010"
Ilmeisesti olen siis hyvin käyttäytyvä, koska en ole päässyt masseistani Thaimaassa.
Se miten minua on monessa muussa maassa koetettu kääntää ja käännetty, eivät ole johtuneet minun käytöksestä eikä humalatilasta, vaan kyseessä on ollut ihan puhdas ryöstö.
Summat ovat jääneet pieniksi lukuunottamatta Pariisissa sattunutta tapausta. Siinä meni tuhansia euroja. Omaa syytä siinä oli se että otin tuhansia mukaan illanviettoon käteistä, koska hotellihuoneessa ei ollut kassakaappia niin katsoin omat taskuni turvallisemmaksi.
Eipä se missään tuntunut muuten kuin vitutuksena, kun pimeää fyrkkaa tuli ovista ja ikkunoista, joita sijoitin nopeisiin naisiin ja hitaisiin hevosiin, porttoloihin, juhlimiseen, viinaan, moottoripyöriin ja matkusteluun. Loput meni johonkin turhuuksiin.
Se kuuluisaksi tullut hirsimökin runkokin maksettiin pimeillä rahoilla. Pimeä raha on hieno keksintö, mutta viime vuosien duuneistani ei enää sellaisia ole ollut mahdollista saada.
Ne (vähäiset) vesijettihuijaukset loppuivat Pattayalla noin 2015 kuin seinään, kun poliisi ja turistipoliisit otti ne syyniin ja kävi laittamassa huijarit kuriin. Legenda jäi elämään.
Jos thai kuuluu johonkin mafian- kaltaiseen perheeseen, esimerkiksi saarilla mopovuokraaja, niin he ovat todella kovia jätkiä eivätkä epäröi aloittaa sanasotaa farangin kanssa, vaikka tämä olisi jäävuoren kokoinen.
Kerran oli Taolla sellainen 55 kiloinen kaveri joka oli minua rintalastaan saakka pitkä ja alkoi tutkia peiliä jossa oli naarmuja. Naarmut oli selvästi vanhoja sillä aurinko oli jo polttanut ne naarmut harmaiksi, kuten muunkin peilin.
Oli kiire lautalle ja kaveri alkaa käskyttää minua antamaan 300 bahtia. Kerroin hänelle rauhallisesti uudelleen ja uudelleen että jos olisin naarmuttanut, antaisin sinulle vaikka tuhat bahtia, mutta koska en ole naarmuttanut, niin en anna mitään.
Yhtäkkiä hän sanoi "ok go", mutta ei osoittanut minkäänlaisia merkkejä siitä että hän olisi jotenkin aristellut silloin treenattua kroppaani tai sitä että olin 40 senttiä pidempi kuin hän.
Hän tiesi sen että jos erehtyisin edes tuuppaamaan häntä, niin olisin saattanut lähteä saarelta säkissä. Ne perheet jotka saarilla bisnekset omistaa, heidän kanssa ei pelleillä yhtään.
2010HAUSKA TÄMÄ PATTAYAN MATKAILUPALSTA.
Yli 10 vuotta samat heput selittelee ummet ja lammet, sekä siinä ohessa elvistelevät ja välillä ovat vaatimattomia.
Tämä 2010 on yliveto tarinoineen ja etenkin tarpeineen tuoda itseään esille.
Apunaan hänellä on erinäinen apujoukko pähkähulluja tyyppejä.
Ruokkijana hänellä on tämä kaikkien maalittama Numba jolle ovat keksineet sata amistasoista nimittelyä.
2010 on omasta mielestään huippu-urheilijan näköinen täydellisyys kaikkine kokemuksineen ja tietoisuuksineen, täysin yhdentekevää mistä aiheesta on kyse.
Erityisesti korostuu rohkeus rohkeisiin sanoihin internetissä, mutta siihen se sitten jääkin.
Minun mielestäni hauskaa tämä tällainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAUSKA TÄMÄ PATTAYAN MATKAILUPALSTA.
Yli 10 vuotta samat heput selittelee ummet ja lammet, sekä siinä ohessa elvistelevät ja välillä ovat vaatimattomia.
Tämä 2010 on yliveto tarinoineen ja etenkin tarpeineen tuoda itseään esille.
Apunaan hänellä on erinäinen apujoukko pähkähulluja tyyppejä.
Ruokkijana hänellä on tämä kaikkien maalittama Numba jolle ovat keksineet sata amistasoista nimittelyä.
2010 on omasta mielestään huippu-urheilijan näköinen täydellisyys kaikkine kokemuksineen ja tietoisuuksineen, täysin yhdentekevää mistä aiheesta on kyse.
Erityisesti korostuu rohkeus rohkeisiin sanoihin internetissä, mutta siihen se sitten jääkin.
Minun mielestäni hauskaa tämä tällainen."Erityisesti korostuu rohkeus rohkeisiin sanoihin internetissä, mutta siihen se sitten jääkin"
Kukas se siellä juttelee? Oletkos osoittanut jollakin tavalla rohkeutesi? Ainakaan et ole osoittanut että olisit olemassa, saati sitten Chiang Maissa. Olet olemassa vain Numbasi jakomielitaudissa, siellä kattilassa. Muusta ei ole todisteita. Järjestät hänelle myös treffejä mutta olet itse täysin hukassa ja nobody. Rohkeuttaanko se koelentävä datamies Numba itsensä paljasti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Erityisesti korostuu rohkeus rohkeisiin sanoihin internetissä, mutta siihen se sitten jääkin"
Kukas se siellä juttelee? Oletkos osoittanut jollakin tavalla rohkeutesi? Ainakaan et ole osoittanut että olisit olemassa, saati sitten Chiang Maissa. Olet olemassa vain Numbasi jakomielitaudissa, siellä kattilassa. Muusta ei ole todisteita. Järjestät hänelle myös treffejä mutta olet itse täysin hukassa ja nobody. Rohkeuttaanko se koelentävä datamies Numba itsensä paljasti?Mainitsin vain hauskuudesta, eli että minun mielestäni on hauskaa kyseinen.
En minä suinkaan ole niin rohkea kuin nämä hauskúuttajat.
Onhan tämä toki hieman hankalaa olla olemassa kun ei ole olemassa.
Kenelleppä olemassa olevalle tässä nyt tulisi jotain todisteita toimittaa kun ei ole olemassa?
Hauskaa tämä tällainen.
- Anonyymi
Yhtä pallomahaa huijattiin todella törkeästi Pattayalla. Pallomaha maksoi itsensä kipeäksi kun iski vaalean daamin baarista. Petipuuhien aluksi paljastui, daamilla olikin munat jalkojen välissä. Mekastus ja huuto kaikui hotellin käytävällä.
- Anonyymi
klappila hae itsellesi apua, olet hullu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1503755Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki963622Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423163Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest182521- 1812182
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu261396- 961229
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241071Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1251030Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691028