Eli mulla on osuuspankin visa electron. Pystyykö sillä maksamaan pelin kuukausimaksut?
WOW ja electron
4
681
Vastaukset
Itse maksan Sammon Visa Electronilla, ja tuskinpa siinä mitään eroa on minkä pankin electronilla maksat.
- Mika
Kaikkien pankkien Visa Electronit käynevät :)
Ainoa, mitä pitää tehdä, on tarkistaa pankista, että nettimaksu on kortissasi asetettu käyttöön. Nordeassa se "vaati" pari klikkausta Solo-palvelussa Internetin kautta -> eli helppoa pitäisi oleman.
Eikös sitä ole jo opittu, että tässä nykymaailmassa on rahoistaan eroon pääsy yritetty tehdä mahdollisimman helpoksi? lol- wowittaja
okei, semmonen juttu, että minulla osuuspankin visa electron, jonka pitäisi käydä maksuvälineenä, mutta kun yritin ja yritän maksaa kuukausimaksun sillä, tulee ilmoitus että kortin tiedot ovat virheellisiä. ensimmäisellä kerralla tiedot hyväksyttiin ja kaikki toimi hyvin, maksun hetkellä tietoja kysyttiin uudestaan, jolloin nekin hyväksyttiin. parin päivän päästä account oli laitettu jäihin, eli maksu ei toiminutkaan. olisi hienoa jos joku tietäisi missä on vika. nykyään se ei hyväksy korttini tietoja ollenkaan.
- enial
wowittaja kirjoitti:
okei, semmonen juttu, että minulla osuuspankin visa electron, jonka pitäisi käydä maksuvälineenä, mutta kun yritin ja yritän maksaa kuukausimaksun sillä, tulee ilmoitus että kortin tiedot ovat virheellisiä. ensimmäisellä kerralla tiedot hyväksyttiin ja kaikki toimi hyvin, maksun hetkellä tietoja kysyttiin uudestaan, jolloin nekin hyväksyttiin. parin päivän päästä account oli laitettu jäihin, eli maksu ei toiminutkaan. olisi hienoa jos joku tietäisi missä on vika. nykyään se ei hyväksy korttini tietoja ollenkaan.
Morjens!
mul olis pari avaamatonta pre-paid korttii 60pv
jos kiinnostaa.niitähän on täl hetkel aika vaikee saada kaupoista kun on maahantuojaltakin loppu koko ajan! esitä tarjous jos kiinnostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭2008223Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.54323Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1043811"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1373702Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892991Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1562646Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522512- 1512190
- 731655
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a661461