OSTANKO PERUUKIN ?

Anonyymi-ap

Kuhan saan itteni kampaajalle, leikuutan tukan ihan lyhyeksi,
värjäänkö harmaat hiukset punaseksi, mitä mieltä olette vanhan ihmisen värjätystä tukasta,

aijon ostaa myös peruukin tai kaksi peruukkia että on vaidon varaa,

mielipiteitä peruukista kiitos !

35

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Värjää hiuksesi sinisiksi, niin tulet huomatuksi.

kylmätotuus

• Anonyymi
        UUSI

ajattelin samalla värjäyttää tukan
        tyttäreni heti tyrmäsi ajatuksen,

ristiriitainen tilanne,
        tyttäret kieltää
        itse haluis
        tiedän kyllä jos värjäyttää on jatkuvasti värjättävä, sillä harmaat juuret kasvaa näkyväksi jatkuvasti,

• Anonyymi
        UUSI

Miksi pitäisi tulla jotenkin silmätikuksi. Tee vaan itse sitä mitä suosittelet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ristiriitainen tilanne,
        tyttäret kieltää
        itse haluis
        tiedän kyllä jos värjäyttää on jatkuvasti värjättävä, sillä harmaat juuret kasvaa näkyväksi jatkuvasti,

Anna tyttären mielipiteen olla pöydän alla , ja jos mielesi tekee värjätä . Niin värjää. Miksi aikuisilla lapsilla On luulo he ovat oikeutettuja kieltämään toiselta sen mikä hänelle jotain merkitsee .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anna tyttären mielipiteen olla pöydän alla , ja jos mielesi tekee värjätä . Niin värjää. Miksi aikuisilla lapsilla On luulo he ovat oikeutettuja kieltämään toiselta sen mikä hänelle jotain merkitsee .

nooooooh,,, leikuutan ainaki ,

katsotaan otanko permanentin
        vai värjäänkö,
        tai sitten vain leikuutan tukkani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

nooooooh,,, leikuutan ainaki ,

katsotaan otanko permanentin
        vai värjäänkö,
        tai sitten vain leikuutan tukkani.

Tehdäänkö aina vaan permanetteja Luulin ettei missään niitä enää tehdä . Jokaisen on sentään saatava tehdä hiustensa kanssa kuten se heille sopii ja millaiselta haluaa näyttää , Ei kai sitä kukaan toinen voi määrätä. Minulla oli eräs ystävä joka sanoi suoraan eräälle toiselle ystävälle jolla oli pitkät hiukset etti hän voi sietää pitkiä värjättyjä hiuksia ja että
        Ne ovat rumia.
        Hän pahoitti toisen mielen, koska toinen haluaisi sen pitkän tukan ja värin mikä siinä oli.tämä loukkaaja itse kynittyttää hiuksensa. Lyhyiksi ja sitten kampaa niihin 80 luvun kampauksen Sivukuvassa näkyy sitten se kyömyniska selvästi , kun ei hiukset peitä
        . Joten tämä pitkätukkainen piti päänsä ja on todella edustavan näköinen. Kaunis vanhempi nainen joka näyttää 10 vuotta nuoremmalta On aktiivi vanhempien asioissa ja hyvin pidetty ihmisenä .
        Itse en liioin tiedä mitä tekisin kuontaloni kanssa. Ilmeisesti annan olla harmaana vaikka en siitä edes pidä, kun katsoo peiliin niin ei tunnu minulta , mutta aikaa on miettiä , pitkät ovat minunkin hiukseni mutta jotenkin kaipaa muunnosta. Vaikka ei oikein vielä tiedä millaisen muutoksen haluan , aika näyttää . Siksi suosittelen tälle aloittajallekkin että tekee ihan kuten itselle sopii, kamalaa olisi jos tuntisi pakotetuksi tyttäriensä taholta jotka ilmeisesti haluavat määrätä äitiään , kenenkään ei tarvitse tuntea olevansa jonkun määräyksien tuloksena vieras itselleen kun katsoo peiliin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ristiriitainen tilanne,
        tyttäret kieltää
        itse haluis

Jospa tyttäresi tietää, että se väri ei sovi sinun ruttu-tai pulleronaamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Luonnon väri on paras hopeaa hiukset hohtaa vanhuksilla. Peruukki on säälittävä, ihminen siinä huijaa itseään.

• Anonyymi
        UUSI

en tykkä pipostakaan ja talvi on taas tulossa,

olen kyllä pitäny aina pipoa,
        en vaan tykkää,
        siksi ajattelin ostaa peukin,
        se korvatkoon pipon,,

• UUSI

Jos ohenevat hiukset aiheuttavat itsetunto-ongelmia minusta peruukki tai hiuslisäke on tuolloin paikallaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä säälimästä in peruukissa. Olet loukkaava. Minulla on kaksi ystävää molemmilla hiuskato ollut kova, koska ovat saaneet hoitoa vaikeaan sairauteen Molemmilla tukka pois ja molemmilla peruukit, ei niissä mitään sinulle säälittävää ole. Menisitkö itse kaljuna kauppaan , jos olisit menettänyt jokaisen karvan päästäsi . Joten älä viitsi puhua alentavasti peruukeista . , niitä on nuorillakin alla 30. Leikkaavat hiuksensa lyhyiksi koska heillä on työ sellainen että on helpompi hoitaa hiuksia jotka ovat lyhyet. Ja sitten heillä on peruukit päässä kun tekevät asioita vapaa aikanaan
        . Siis tuollainen tekosiveys että Miten vanhempien tulisi olla ja näyttää on ainoastaan ehkä sinulle sopiva . Meitä on monenmoista tallaajaa maan päällä eri mielipiteillä, mutta silloin kun mennään loukkauksiin asioista mistä ei edes ymmärrä mitään niin kansa reagoi. Tämäkin asia on sentään paljon laajempi kun mitä osaat aavistaakaan . Joten hopeiset hiukset ova ainun melodiaasi . Jos minulta alkaa lähtemään hiuksia kuten käy ainakin meidän suvussa monelle naiselle nii. Tottakai hankin peruukin . Ihan kun sadat muutkin; naiset ovat tehneet . Eikä kukaan kaipaa sinun sääliäsi

• Anonyymi
      UUSI

Suosittelen kysymään suoraan palstan peruukkia käyttäväktä.!

• Anonyymi
        UUSI

mä kattelin äsken netistä laadukkaita peruukkeja
        ihan kivan näkösiä olivat noin kaksataa euroa
        hinta vaihteli hieman,

taitaa olla noissa kampaamoissa kalliimpia,

• Anonyymi
      UUSI

Palstalaisella ja Macronin puolisolla, Brigittaella on samantyyliset peruukit.

• Anonyymi
        UUSI

jaaaa,
        kellä Brigittalla ?

• Anonyymi
      UUSI

Ikä ei pitäisi ollamesteenäolla esteenä värjäämiselle . Värjää ihan vaan kuten itse haluat aina se piristää ihmistä pienet muutokset

• UUSI

Ikä ei ole esteenä värjäykselle ja värjäys mahdollisesti antaa lisää ryhtiä ja volyymiä ohentuneille hiuksille, mutta kokeile ensin mikä sävy sopii, koska jos et ole värjännyt vanhempana tukkaasi huomaat että samat sävyt joista pidit aikaisemmin eivät enää ehkä olekkaan parhaat mahdolliset.
      Hopeanharmaat tai valkoiset hiukset ovat tosi kauniit ja muodikkaat, mutta vaalea raidoitus harmaissa hiuksissa on myös pukeva ratkaisu. Tai vaikka pari vaaleanpunaista raitaa lähelle kasvoja.
      Peruukki on paras sijoitus minkä itse olen tehnyt viime aikoina. Minulla on parikin kappaletta ja käytän niitä "tilaisuuksissa" ja valokuvassa. Kotioloissa en pidä peruukkia, pesaisen tukan raanan alla tai suihkussa joka toinen päivä ja föönaan kuohkeaksi, kauppaan tai ihmisten ilmoille laitan lippiksen tai myssyn, ellei tukka ole juuri pesty.

• Anonyymi
        UUSI

Värjääminen ei anna hiuksille ryhtiä, eikä volyymiä, vaan hyvä leikkaus voi antaa volyymiä ja ryhtiä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Värjääminen ei anna hiuksille ryhtiä, eikä volyymiä, vaan hyvä leikkaus voi antaa volyymiä ja ryhtiä.

Kyllä hiusväri voi turvottaa hiusta ja täten antaa myös volyymiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Siili25 kirjoitti:

Kyllä hiusväri voi turvottaa hiusta ja täten antaa myös volyymiä.

Ai ihan turvottaa hiusta, heheeee.
        Ei se nyt kuitenkaan pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        UUSI

Miksei valokuvissa voi olla oma itsensä omine hiuksineen? Ei ohuita hiuksia tarvitse hävetä, ei myöskään jos lähtevät kokonaan edim sytistaattien takia. Tiheä pesu kuivattaa päänahkaa ja rasittaa ennestään heikkoja hiuksia.
        samoin kuumalla föönaus. Peruukki on kuin karvahattus kesällä päässä pitäidi ja oma tukka alla huononee vaan.

Valokuvia voi muokata , häivyttää ryppyjä ja juonteita, kyllä nekin tähän ikään kuuluu,

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hehee itsellesi😀.
        Tämä on ihan lampaamoalan ammattilaisen sanomaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Siili25 kirjoitti:

No hehee itsellesi😀.
        Tämä on ihan lampaamoalan ammattilaisen sanomaa.

Ettäkö oikein lampaamoalan ammattilaisen sanomaa.
        No siellähän on kokemusta, kun on lammasta ja toistakin keritty.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ainakin minun hiukseni olivat värjättyine helpommat käsitellä ja volyymia oli että ihmiset luulivat että minulla on paksu tukka vaan kun ei ole, paljon tosin hiuksia vaan hyvin ohuita sano kampaaja . Mutta nyt kun en värjää niin ei ole volyymeitä minun kuontalossani yksi lapsen lapsista kampaaja ammatiltaan joka neuvoo. Mutta ei koskaan sano että tee kuten sanon .
        Joten omalla kohdallani oli värjäys se milloin sai volyymia hiuksiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olet itse kokenut kun niin hyvin tiedät , minulle ainakin värjäys anoi volyymia

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ettäkö oikein lampaamoalan ammattilaisen sanomaa.
        No siellähän on kokemusta, kun on lammasta ja toistakin keritty.

No sinullahan on sitten kokemusta😛

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen vuosia värännyt tukan ihan blondiksi.
      On kaunis tukka .

• UUSI

Värjää jos haluat. Kannattaa kuitenkin huomioida se että harmaa tyvikasvu näkyy jo kuukauden kuluttua ja se ei ole oikein kivan näköistä. Osta punainen peruukki jos punaista haluat. Siinä ei ole tyvikasvuongelmaa.

• Anonyymi
        UUSI

Olet oikeassa,
        oma tukka lyhyeksi leikkattuna ja ostan perukin tai kaksi,
        jotta aina on puhdas perukki päähän laitettavana,

• Anonyymi
      UUSI

Kukin tekee hiustensa kanssa kuten tahtoo. , mikään ei ole väärin pääasia kun itse viihtyy
      Kysy kampaajalta mitä hän tykkää asiasta. Heillä on yleensä kokemusta siitä mikä kullekkin sopii. Silti teetpäätöksen itse .

• Anonyymi
        UUSI

Aivan oikein,
        josku ole kampaajat kysny ,
        laitanko peruuki,
        silloin kampaaja sanoi
        että minulla on hyvä tukka ei kannata laittaa perukkia,

ihmettelen suuresti kun ei suositellu peruukkia , höh, siitä on kyllä jo aikaa,

• UUSI

Makuasia.
      Kyllä hiusten ohentuminen voi olla ikävää ihmiselle, jolla on ollut vielä joku vuosi vahva, runsas, luonnonkihara tukka, kuten minulla. Laitoin malliksi profiilikuvaan äskettäin otetun kuvan ilman peruukkisa. Tukkani rasvoittuu nopeasti ja hiuslaatu on erittäin silkkine ja hieno, mutta aikaisemmin sitä oli tiheässä ja paljon.

Nyt jokainen tietää, että hiuksia ei saisi liian useaan, tosin ei ne siitä enää kulu jos käyttää vain tipan shampoota. Föönaan vaon jos olen lähdössä avopäin jonnekin. Ostin hiljakkoin lyhyelle ja vanhemmalle tukalle tarkoitetun lämpöharjan, mutta sekään ei sovi hyvin ohueen tukkaan.

Hyvänlaatuiset peruulkit eivät tunnu "karvahatuilta" päässä ja onhan se mukavaa mennä jonnekin ihmisten keskuuteen ja tietää että on huolitellun ja terveen näköinen tukka.

Muuten täällä meillä voi hakea korvausta peruukin ostosta jos sen hankita on tehty sairauden takia. Hyvänlaatuiseen perukkiin kannattaa sijoittaa ja useimmat eivät edes näe eroa peruukin ja oman tukan välillä. Ainoa ero on että peruuklki näyttää ain akammatulta ja hyvältä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinulle Paloma, jos menee viestit väärin.

Minullakin oli useita peruukkeja ja ilmeisesti "luonnollisia", koska anoppini kehui kuinka vahva minun tukkani on!

Paras mielestäni oli siskoni reagointi, kun hän suutuessaan tarttui tukkaani ja se jäi hänen käteensä!
        Voi, jos saisi ne ilmeet ja sanat ja myös.

Johtajani sanat, kun hänkin uhosi, että hän tarttuu minun tukkaani.

Joku huomasi, mutta useimmat ei, että se oli peruukki, mutta upea aidoista hiuksista, ei mitään muovikamaa.

Hanki vain peruukki ja useita.

Abropoo. Olen alkanut lukemaan nyt uudestaan sitä Elena Ferranten sarjaa.

Valitan että olen Ano

• UUSI

Otan noin kerran vuodessa lievän permanentin, hiukseni ovat jäykät ja paksut. On helpommat laittaa mieleiseksi.
      Peruukkeja minulla on useita, on tullut ostettua vaikka en niitä ole pitänyt.
      Kesällä hiostavat mutta talvella käy karvahatusta?
      Vaikka ikää on 80+ ei hiukseni ole yhtään harventuneet, harmaantuneet kylläkin kun lopetin värjäämisen.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä peruukki on ihan ok, kun se on niin luonnollinen, ettei kukaan edes kuvittele sitä peruukiksi. Saa olla kalliskin, halvalla et hyvän näköistä saa. Mutta hinnallahan ei ole mitään väliä enää meidän iässä.
      Aina kun/jos haluan jotain, niin sanon ,että parempi se TONNI ON OLLA MINULLA KÄYTÖSSÄ , EIKÄ PANKKITILILLÄ. Mistään en pihistä ,jos jotain haluan.!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      99
      10702
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      247
      4606
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      175
      3983
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      172
      3470
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      75
      3295
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      78
      3087
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      34
      2876
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      27
      2440
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      65
      1786
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      169
      1545
    Aihe