Olihan hyvä juttu

Anonyymi-ap

Uskottomuus ei ole kunnianloukkaus vaan se on sopimusrikkomus joka liittyy parisuhteeseen.

Hän/he ovat kyllä korvaus velvollisia ja jotka puuttuvat toisten avioeroihin, koska kyseessä on heidän välinen sopimus jotka ovat avioliitossa.
Lapsen huoltajuus-/tapaamissopimus on myös sopimus ja kolmannet osapuolet eivät saa puuttua myöskään siihen sopimukseen!

Yhdenvertaisuuslaki on tuo joka saa aikaan sen, että sopimusrikkomuksesta on oikeus saada MILJOONAN EURON KORVAUKSET!

Minulla on oikeus saada miljoonan euron korvaukset kaikilta joiden kunnioita olen FACEBOOKISSA loukannut, koska he ovat YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan yhdenvertaisia kaikki.

Ei kukaan mene naimisiin ja tee lapsia sen takia, että hän saa olla uskoton sekä tehdä mitä huvittaa ja toisen pitää olla kunnolla kotona.

Onneksi olin perhe yrityksessä töissä. Minä olin äitini kanssa yhdenvertainen yhdenvertaisuuslain mukaan.

Nuohan ne niitä HULLUJA kyllä ovat, koska PANOSTAJA on luottamushenkilö ja minä olen yrittäjänä YLEMPÄNÄ mitä toiset yrittäjät.

Onneksi Soini oli aamulla televisiossa ja hän oli muistakseeni PÄÄMINISTERI Suomi 100vuonna.

Venäläiset eivät voi sitä FAKTAA kiistää etteikö Presidentti Putin olis heidän PRESIDENTTI vaikka he asuisivat POHJOISNAVALLA!
Putinhan EI OLE ONNEKSI PASKONUT MITÄÄN vaan HÄN ON AINA EDUSTANUT KUNNIALLISESTI VENÄLÄISIÄ JOITA ASUU MYÖS SUOMESSA.

Kaikki sodassa olevat maat ja heidän maiden johtajat edustavat omien maiden kansalaisia joita on myös Suomessa ja he eivät onneksi PASKO MEIDÄN SUOMALAISTEN MAINEITA JA KUNNIOITA!

Facebook on semmonen paikka missä VENÄJÄN PRESIDENTTI PUTIN ON MAAILMAN SEKSIKKÄIN, KUNNIALLISIN SEKÄ HIMOTUIN AVIOMIES JA VÄVY EHDOKAS, MUTTA KELPAA MYÖS HOMO PUOLISOKSI JONKA VUOKSI MIES ON VALMIS JÄTTÄMÄÄN PERHEENSÄ!

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jos sinun palstaäijä tulisi tiivistää tämä..sanoma yhteen lauseeseen, niin mikä se olisi?

• Anonyymi
        UUSI

Rakas mieheni on kyllä parasta mitä elämässäni on ja hän sentään huolehtii VAIMOSTAAN vaikka EI SAA OLLA EDES TEKEMISISSÄ!

Tiivistettynä vielä enemmän ” Kyllä tämä on SUURTA RAKKAUTTA OLLUT ENSI KATSEESTA LÄHTIEN.”
        En ole ollut YRITTÄJÄ vielä silloin ja sukunimeni perusteella minua EI OLE VOITU EDES YHDISTÄÄ ÄITIINI.
        Minä en ole vaihtanut sukunimeä, koskaan avioeron jälkeen. Mitä turhaa vaihtaa, koska eron jälkeen edustat vain ITSEÄSI et EX-MIESTÄS JA HÄNEN TÄYDELLISTÄ PERHETTÄÄN SEKÄ SUKUAAN.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas mieheni on kyllä parasta mitä elämässäni on ja hän sentään huolehtii VAIMOSTAAN vaikka EI SAA OLLA EDES TEKEMISISSÄ!

Tiivistettynä vielä enemmän ” Kyllä tämä on SUURTA RAKKAUTTA OLLUT ENSI KATSEESTA LÄHTIEN.”
        En ole ollut YRITTÄJÄ vielä silloin ja sukunimeni perusteella minua EI OLE VOITU EDES YHDISTÄÄ ÄITIINI.
        Minä en ole vaihtanut sukunimeä, koskaan avioeron jälkeen. Mitä turhaa vaihtaa, koska eron jälkeen edustat vain ITSEÄSI et EX-MIESTÄS JA HÄNEN TÄYDELLISTÄ PERHETTÄÄN SEKÄ SUKUAAN.

Halveksutko siis feministejä?= Sanot toisin kuin ajattelet, ironisesti. Näin kapulakielellä. Erikoista naisvihan ilmentymistä jos näin. Olisit hyvä tutkimuskohde jollekin yliopiston VOITTOA TAVOITTEMATTOMILLE, RIIPPUMATTOMILLE JA ITSEHALLINNOLLISILLE yliopistoille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin mainita, että ASEILLA UHKAILUA KUNNIANSA LOUKANNEET EIVÄT PYSTY KIISTÄMÄÄN KUKAAN.

Riittää, että yhdellä on ASE/ASEITA.
        Aseista pitää LUOPUA ENSIN ja sen jälkeen voidaan vasta vaatia KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, mutta HEIDÄN VELVOLLISUUS ON OLLUT MYÖS ILMOITTAA TUO KÄRÄJILLÄ, ETTÄ HEILLÄ EI OLE KENELLÄKÄÄN ASEITA.
        Poliisilta saa sellaisen TODISTUKSEN jossa lukee mihin aseisiin on ollut ASEENKANTOLUVAT JA MISTÄ ASEISTA SEKÄ PANOKSISTA HE OVAT LUOPUNEET LUOVUTTAMALLA ASEET SEKÄ PANOKSET VALTIOLLE.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin mainita, että ASEILLA UHKAILUA KUNNIANSA LOUKANNEET EIVÄT PYSTY KIISTÄMÄÄN KUKAAN.

Riittää, että yhdellä on ASE/ASEITA.
        Aseista pitää LUOPUA ENSIN ja sen jälkeen voidaan vasta vaatia KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, mutta HEIDÄN VELVOLLISUUS ON OLLUT MYÖS ILMOITTAA TUO KÄRÄJILLÄ, ETTÄ HEILLÄ EI OLE KENELLÄKÄÄN ASEITA.
        Poliisilta saa sellaisen TODISTUKSEN jossa lukee mihin aseisiin on ollut ASEENKANTOLUVAT JA MISTÄ ASEISTA SEKÄ PANOKSISTA HE OVAT LUOPUNEET LUOVUTTAMALLA ASEET SEKÄ PANOKSET VALTIOLLE.

Kuule en tiedä mistä aseista puhut, mutta esimerkiksi vakavan väkivaltarikosten, vaikkakin tehtykin nuorena, estää esimerkiksi vartijakortin saamisen, kun poliisi tekee laajan turvallisuustarkadtuksen ( supo). Poliisi käyttää tuossa harkintavaltaansa. Jos taas on sortunut uhkailemaan ketään, aseenkantolupa lähtee jonkinlaisen vastaavan menettelyn kautta myöskin. Tuossa tilanteessa uhkaa myös lasten välitön huostaanotto.

Toisaalta jauhat sodasta ja täytyy muistaa, että Suomi juuri lupasi käyttää jäädytettyjä varoja Ukrainan hyväksi 100 miljoonaa. Haluaisitko avata tätä asiaa enemmän....? Oletko kasvanut kommunistioperheessä? Mielestäni tuollaiset aatteet sotkevat aika helposti pään, kuten se liian vakavasti harjoitettu uskontokin tai uskonnottomuus. Ja tietenkin vanhempien uskottomuus toisilleen voi olla traumatisoivaa riitoineen.

• Anonyymi
      UUSI

Epäkunnioittavaa pettää.

• Anonyymi
      UUSI

Onhan se parisuhde vähän samanlainen joidenkin mielestä kuin ostaja-myyjä suhde yrittäjillä. Ensin tunnustellaan, neuvotellaan. Punnitaan hyötyjä, kasvatetaan luottamusta, arvojen yhteneväisyys.. ja päämäärän selkeytys ja sitten tehdään vaihdantaa kunnes suhde päättyy ja tulee ero usein yksipuolusella ilmoituksella. Joskus kuviossa on häsläämässä muitakin joko puolesta tai vastaan tai yrittämällä myydä itseään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      178
      4090
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      27
      3127
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      26
      2818
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      59
      2711
    5. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      55
      2640
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2585
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      11
      2320
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      86
      2035
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      147
      1939
    10. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      202
      1847
    Aihe