Jos synnin palkka on Raamatun opettaman kuoleman sijasta "iankaikkinen kärsimyselämä piinahelvetissä", kuten helvettiin uskovat ja Israelia palvovat vanhan liiton siionistivuohet opettavat, niin Jeesuksen pitäisi olla tälläkin hetkellä kärsimässä ja maksamassa näiden helvetin lasten (= äiti on manalan jumalatar Hell) syntivelkaa jumaltarustojen helvetissä.
Koska näin ei ole, vaan Jeesus vain piipahti tuonelassa kääntymässä, eikä hänen kidutuksistakaan siellä ole kerrottu yhtään mitään, niin yhdenkään siionistivuohen syntivelkaa ei ole "maksettu", sillä se, minkä pitäisi kestää ikuisesti eli syntivelan maksaminen, ei siis voi loppua koskaan!
Sitä on siis aivan MAHDOTONTA MAKSAA, olipa syntivelka kuinka pieni tai iso tahansa, sillä kaikilla se maksaminen eli kärsimys kestää "tasapuolisesti" yhtä kauan eli IANKAIKEN, mikäli kirkkoisien jumaltarustoista lainattuun ja värittämään piinahelvettiin on uskominen !
Tästä johtuen myös helvetin lapset joutuvat ITSE maksamaan omaa syntivelkaansa ikuisesti siirryttyään tästä maallisesta elämästä jatkamaan iankaikkista kärsimyselämää piinahelvettiinsä.
Ikuinen taivaselämä voidaan siis haudata ja kuopata kuolleiden sijasta, kuten myös tuleva ihana elämä Israelin alamaisorjakansana ja Jumalan kakkosluokan omaisuuskansana.
JEESUS EI OLE MAKSANUT HELVETTIIN USKOVIEN SIIONISTIVUOHIEN SYNTIVELKAA
19
134
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä uskoo valheeseen, valheopetukseen olipa syy mikä tahansa, näitä riittää maailmassa, tällä perustelulla erittäin tyhmiä jumalattomia.
Älykäs on tämän vastakohta. Kristityissä näitä riittää paljon, tosin heidän joukossaan on vuohia, jotka teeskentelevät kristittyä.
https://www.youtube.com/watch?v=rYbUnc1UXtU- AnonyymiUUSI
"Tyhmä uskoo valheeseen, valheopetukseen olipa syy mikä tahansa, näitä riittää maailmassa, tällä perustelulla erittäin tyhmiä jumalattomia."
Mikä on se valhe, johon jumalattomat uskoo ?
"Älykäs on tämän vastakohta. Kristityissä näitä riittää paljon, tosin heidän joukossaan on vuohia, jotka teeskentelevät kristittyä."
Joo, linkistä paljastui kristittyä teeskentelevä tyhmä vuohi.
- Anonyymi
Sille porukalle, mikä tätä maailmaa tällä hetkellä halitsee, Jeesus voisi tasan tarkkaan sanoa samat sanat jotka hän lausui noin 2000 vuotta sitten.
Ne ovat Johanneksen evankeliumin kahdeksannessa luvussa ja jakeessa 44.
Sen verran rankkaa tekstiä, ettei sitä viitsi nyt tähän laittaa.- Anonyymi
Raamatussa ei ole mitään, mikä olisi liian rankkaa tälle porukalle, joka fanittaa Netanjahun ja Trumpin kaltaisia sosiopaatteja.
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei ole mitään, mikä olisi liian rankkaa tälle porukalle, joka fanittaa Netanjahun ja Trumpin kaltaisia sosiopaatteja.
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.Netanjahun "sielun sisko" löytynee Ukrainasta? Fanittanee Netanjahua? Ja haaveilee "Big Israelista"
https://www.aljazeera.com/news/2022/4/5/zelenskyy-says-wants-ukraine-to-become-a-big-israel
- Anonyymi
Eihän juutalaiset usko helvettiin kun eivät usko Jeesukseenkaan,
Ja miten voivat uskoa kun tekivät Hänelle vähän köpelösti.- AnonyymiUUSI
Onko siionistivuohilla "Jeesuksen usko", kun palvovat hänen murhaajiaan?
Jeesus ei palvonut murhaajiaan.
Matt.23
15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
16 Voi teitä, te sokeat taluttajat, jotka sanotte: 'Jos joku vannoo temppelin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo temppelin kullan kautta, niin hän on valaansa sidottu'!
17 Te tyhmät ja sokeat! Kumpi on suurempi, kultako vai temppeli, joka kullan pyhittää?
18 Ja: 'Jos joku vannoo alttarin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo sen päällä olevan uhrilahjan kautta, niin hän on valaansa sidottu'.
19 Te sokeat! Kumpi on suurempi, uhrilahjako vai alttari, joka uhrilahjan pyhittää?
20 Sentähden, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sen kautta ja kaiken kautta, mitä sen päällä on.
21 Ja joka vannoo temppelin kautta, vannoo sen kautta ja hänen kauttansa, joka siinä asuu.
22 Ja joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttansa, joka sillä istuu.
23 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!
25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
31 Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat.
32 Täyttäkää siis te isäinne mitta.
33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
34 Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
35 että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.
36 Totisesti minä sanon teille: tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.
37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
38 KATSO, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.
- Anonyymi
Ei edes omaansa.
- Anonyymi
Kun Jeesus huusi: "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?", silloin Hän koki samaa, kuin jumalattomat tuntevat nähdessään menettäneensä taivaan riemun ja ikuisen elämän.
Tuo tuska loppui silloin kun Jeesus kuoli.
Samoin jumalattomien kauhu päättyy siihen, että tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
Aloittaja on aivan oikeassa siinä, että Jeesus ei kärsinyt iankaikkisen tulen rangaistusta. Sitä eivät myöskään jumalattomat kärsi, vaan he tuhoutuvat, palavat tuhkaksi.
Malakia 3:19 "19– Katso, se päivä tulee
liekehtivänä kuin tulinen uuni.
Kaikki röyhkeät ja pahantekijät
ovat silloin oljenkorsia.
Se päivä tulee
ja sytyttää ne liekkiin
– sanoo Herra Sebaot –
eikä niistä jää jäljelle juurta eikä vartta.20Mutta teille, jotka pelkäätte minun nimeäni,
on nouseva pelastuksen aurinko,
ja te parannutte sen siipien alla.
Te astutte ulos, hypitte riemusta
kuin vasikat laitumella.
21Sinä päivänä, jonka minä määrään,
te poljette jumalattomat maahan,
tallaatte heidät tomuksi,"
Pahantekijät palavat tuhkaksi, he eivät suinkaan saa ikuista elämää.
Ajatelkaa itsekin miltä tuntuu pitää sormeaan palavan kynttilän päällä vaikka edes kymmenen sekunttia: Haluatteko edes antaa anopillennekaan sellaista rangaistusta? Vai oletteko samanlaisia kuin paholainen, joka nauttii ihmisten piinaamisesta?
Eikä mitään ylimielistä vastausta, jossa hurskaasti pidetään itseään ikuisen elämän ansainneena, ja kaikki eri mieltä olevat tuomitaan ikuiseen piinaan!- Anonyymi
Adventismi on valehtelua alusta loppuun.
Anonyymi
2025-10-25 10:34:53 on täytty valehtelua, adventismia.
Adventistien elämä on näyttelemistä.
Adventisteista voi sanoa: itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventismi on valehtelua alusta loppuun.
Anonyymi
2025-10-25 10:34:53 on täytty valehtelua, adventismia.
Adventistien elämä on näyttelemistä.
Adventisteista voi sanoa: itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Minä aloituksen tekijä en ole adventisti, enkä minkään muunkaan kirkon tai lahkon jäsen, joten ei kannata yrittää harhauttaa viemällä keskustelua pois tämän ketjun aiheesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä aloituksen tekijä en ole adventisti, enkä minkään muunkaan kirkon tai lahkon jäsen, joten ei kannata yrittää harhauttaa viemällä keskustelua pois tämän ketjun aiheesta.
Unitaarit ovat oikeassa. Jeesus on ihminen. Tätä eivät trinitaarit ja areiolaiset usko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unitaarit ovat oikeassa. Jeesus on ihminen. Tätä eivät trinitaarit ja areiolaiset usko.
Miten Jeesuksen ihmisyys liittyy tämän ketjun aiheeseen ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten Jeesuksen ihmisyys liittyy tämän ketjun aiheeseen ?
Jeesus on otsikossa, Jeesus on kommentissa. On hyvä mainita että Jeesus on ihminen ja minä mainitsen että hän on myös Jumala.
Maunokin puhuu Jeesuksesta.
Miksi?
Koska Jeesus on kaiken keskiössä. Sinä olet sivuosassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on otsikossa, Jeesus on kommentissa. On hyvä mainita että Jeesus on ihminen ja minä mainitsen että hän on myös Jumala.
Maunokin puhuu Jeesuksesta.
Miksi?
Koska Jeesus on kaiken keskiössä. Sinä olet sivuosassa.Minä olen tehnyt tämän ketjun aloituksen ja aihe koskee sitä, että Jeesus ei ole maksanut ikuiseen piinahelvettiin uskovien siionistivuohien syntivelkaa.
Onko sinulla jotain sanottavaa siihen ?
- Anonyymi
Joh 3 : 16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. - AnonyymiUUSI
Sota- ja tappohurmos näyttää kytevän näennäisen rauhan takana....?
""Kaikkien israelilaisten panttivankien paluun jälkeen maan kansallisen turvallisuuden ministeri Itamar Ben-Gvir on nyt sanonut, että Israelin ei pitäisi vain jatkaa sotaa Gazassa, vaan itse asiassa "avata helvetin portit" Gazan ylle."
https://www.youtube.com/watch?v=KDmeTpz2Bck- AnonyymiUUSI
Kumma kyllä, näinhän minä ennustin tapahtuvan, vaikka en ole edes uskovainen.
Israelia palvovat vuohikristityt sen sijaan kiivaasti vastustavat aivan selviä tosiasioita, kuten sitä, että tämän fundamentalistisen ortodoksijuutalaisporukan mielessä siintää palestiinalaisten kansanmurha, sillä sehän on heidän rasistisen Jumalansa käsky.
5.Moos.20
16 Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON,
17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, NIINKUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT,
1.Sam.15
3 Mene siis ja voita amalekilaiset, ja VIHKIKÄÄ TUHON OMAKSI KAIKKI, MITÄ HEILLÄ ON; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET ja IMEVÄISET, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
(Mitähän pahaa eläimetkin olivat tehneet, kun nekin piti tappaa, lapsista ja imeväisistä nyt puhumattakaan...?)
Israelia palvovat vuohikristityt esittävät Israelin tekojen oikeutukseksi sen, että muslimit haluavat murhata kaikki juutalaiset, mutta jos luetaan Vanhaa testamenttia, niin kyllä juutalaiset ovat kirjoittaneet omat pyhät kansanmurhatavoitteensa kirjoihin ja kansiin jo paljon ennen kuin muslimien Koraanista on ollut tietoakaan.
Enpä siis ihmettele, jos muslimit ovat vastanneet juutalaisille kirjoittamalla oman pyhän kirjansa vastaavine tavoitteineen. Nyt vaan vuohikristityt yrittävät valkopestä juutalaisia, mutta todisteet puhuvat puolestaan ja kertovat, kumpi porukka on ollut aloitteen tekijänä kaikelle tälle sotimiselle.
Kristittyjen Uusi Testamentti todistaa, että kristityn tunnistaa siitä, että hänellä on JEESUKSEN USKO, joten nyt vaan todistelemaan, että "Jeesuksenkin usko" on rasistista ja oikeuttaa avuttomien lasten murhaamisen, silloin kun he ovat "vääräuskoisia".
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Huom! kristitytkin ovat vääräuskoisia juutalaisten näkökulmasta, mutta juutalaiset tarvitsevat kristittyjä hyödyllisinä idiootteina, sillä he tarvitsevat rahaa ja aseita sotimiseensa.
- AnonyymiUUSI
Netanjahu NÖYRYYTTI Trumpia Länsirannan Liittämisestä! w/ Jackson Hinkle
https://www.youtube.com/watch?v=3XFqqY5Hjtg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1834107Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1043715Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma433239Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest222567- 1892328
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu281500- 981307
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1361197Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja251194Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691068