Jossain Chicagon elokuvateatterilla johonkin muuhun elokuvaan jonottaneet ihmiset päästettiin testaamaan uutta HP elokuvaa. siellä kuulutettiin vaan että; "te olette ensimmäiset jotka pääsevät näkemään/testaamaan harry potter and the goblet of fire elokuvaa!!" ja SUURET jeejee huudot. Kauheesti sitä kehuttiin sen jälkeen ja 16-vuotiaat sanoivat että se oli TOSI pelottava elokuva ja pienempiä lapsia ei sinne kannata viedä.. paitsi jos haluaa maksaa kalliita terapia-tunteja..
että sellasta..epäreilua..
GOF elokuva testattiin chicagossa..
10
1273
Vastaukset
- epistä... x(
Jos oisin ite ollu siinä ryhmässä niin olisin hyppinyt seinille... :D taidan muuttaa chigagoon, tosin ei sitä varmaan enää testata... xD
- Mato
Kaikki Harry Potterit on testinäytetty aina ennen kuin ne ovat ilmestyneet. En oo varma että onko kaikki mutta ainakin PoA on, ja sekin testinäyettiin Chicagossa, Warner tykkää näemmä aika paljon Chicagosta :D
- blääh
Semmoset 13-vuotiaat ja sitä nuoremmat pikkuteinithän niitä kirjoja lukee varmaan eniten ja ostaa oheiskrääsää, ei se leffa voi niin pelottava olla että se olis jotain k-15, sillonhan warner menettäis rahaa ja rahallahan todellisuudessa on vaan väliä.
- potter fani
siis jos 16- vuotiaat on sanonu et se on pelottava niin kyllä sitä varmaan pitää uskoa. entäs se sitte kun löydetään se villisilmä sieltä arkusta, että minkä näkönen se sitte on? varmasti pelottava, ku toinenki silmä on pois. joten kyllä varmasti uskon sen että pelottava elokuva on tulossa.
- Sussu
Voi vitja, että mä haluun nähhä sen elokuwan jo!!
Vähänkö niinku hölmöö kun siinä on ikäraja 8)- siinä
trailerin alussa ollut joku semmoisella vihreällä taustalla joku teksti että tämä elokuva on hyväksytty kaikille ikäluokille? En kyllä tiedä, mutta en usko että siitä tulee pelottava, en muista olikos ykskään poika sanonut et se olis pelottava, vaan tyttö, että ei se ehkä niinkään pelottava ole, jos ainakaan tuolle GoFille tulee K-15 rajoitus niin sitten täytyy olla kyllä joku ohjaaja kuka tekee kauhua, kirjan perusteella ei ollut yhtään pelottava, mutta jotenkin tuntuu että 6. ja 7. elokuvalle kyllä tulee K-15 rajoitus.
siinä kirjoitti:
trailerin alussa ollut joku semmoisella vihreällä taustalla joku teksti että tämä elokuva on hyväksytty kaikille ikäluokille? En kyllä tiedä, mutta en usko että siitä tulee pelottava, en muista olikos ykskään poika sanonut et se olis pelottava, vaan tyttö, että ei se ehkä niinkään pelottava ole, jos ainakaan tuolle GoFille tulee K-15 rajoitus niin sitten täytyy olla kyllä joku ohjaaja kuka tekee kauhua, kirjan perusteella ei ollut yhtään pelottava, mutta jotenkin tuntuu että 6. ja 7. elokuvalle kyllä tulee K-15 rajoitus.
Azkabanin vanki leffa on k-11,
joten on luultavaa, että Liekehtivään pikariinkin jonkinlainen ikäraja tulee.- Tunturikyyhky
siinä kirjoitti:
Kyllähän liekehtivästä elokuvasta pelottava on tulossa. Eräs, joka elokuvan näki sanoi, että esimerkiksi kohta, jossa Matohäntä ottaa Harrysta verta ja leikkaa oman kätensä irti on raaka. Ihmekkös tuo? Ja myös eräs 16-vuotias sanoi, että ensimmäistä kertaa elokuvien aikana katsoja sai oikeasti pelätä Harryn puolesta. Olen varma, että siitä ei ole tulossa mitään kaikille ikäluokille suositeltua leffaa. K-15? Voisi ollakkin.. Mutta jos ne isot herrat päättävät tehdä siitä K-11 leffan, ei se minua haittaa...
- sekin
Tunturikyyhky kirjoitti:
Kyllähän liekehtivästä elokuvasta pelottava on tulossa. Eräs, joka elokuvan näki sanoi, että esimerkiksi kohta, jossa Matohäntä ottaa Harrysta verta ja leikkaa oman kätensä irti on raaka. Ihmekkös tuo? Ja myös eräs 16-vuotias sanoi, että ensimmäistä kertaa elokuvien aikana katsoja sai oikeasti pelätä Harryn puolesta. Olen varma, että siitä ei ole tulossa mitään kaikille ikäluokille suositeltua leffaa. K-15? Voisi ollakkin.. Mutta jos ne isot herrat päättävät tehdä siitä K-11 leffan, ei se minua haittaa...
oli tyttö joka sanoi nuo asiat... eli epäilen että ne nyt niin raakoja ole.
- Öhömm..
sekin kirjoitti:
oli tyttö joka sanoi nuo asiat... eli epäilen että ne nyt niin raakoja ole.
"Muistaakseni
sekin oli tyttö joka sanoi nuo asiat... eli epäilen että ne nyt niin raakoja ole."
Epäiletkö tosiaan että sukupuolella on vaikutusta siihen kuinka pelottava jokin Potter-elokuva on? Eikös se ole vain yksilöstä kiinni? Toisia tietyt elokuvat pelottavat ja toisia eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139