Se on niin kaunis kaupunki! Ihmiset kukoistavat! Kadut ovat puhtaita! Voi kuinka tulenkaan ikävöimään sitä, kun lopulta muutan pois... Jyväskylä on ihmiskunnan hyvyyden tiivistymä.
Siitä puheen ollen, Lahti ja Jämsä ovat huonoimmat kaupungit koko maassa. Kuulin, että Helsingistä pakenivat *tiedätte kyllä ketkä* Lahteen ja Jämsään.
Pysykää oikeudenmukaisina, Jyväskyläläiset!
Jyväskylä on paras kaupunki koko Euroopassa.
21
341
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitten siellä sitten on sellainen rantarosvo johtajana?
- Anonyymi
Jyväskulästä kun täällä suoli24 palstalla juttuja lukee niin eipä enää tee mieli sinne muuttaa. Samanlaista levotonta menoa varmaan joka ns isossa kaupunkissa Tampere, Oulu jne lähiöissä ja keskustassa. Juoppoja, narkkeja, rosvoja jne täynnä paikat. Miten noissa paikoissa voi elää, tehdä työtä, asua, ulkoilla?
- Anonyymi
Jyväskylä pieni kylä, mutta sen keskusta väkivalta ja päihdetilastojen ykkönen. Jyväskylä vasemmistovetoinen kylä, sen kyllä huomaa....
- Anonyymi
Puhumattakaan nuorista ym alhaista älyä omaavista kansalaisista 16-60v joiden sivistys taso pieru huumorin tasolla. Tatuointeja ym white trash lauma pashkaa. Lauma äly.. ja idiootit erikseen jne jne yms itsekkäät pahansuopaiset ihmisen statuksen omaavat ihmis saastat js muut normo paska ääliöt.
Älämölöä lähtee kehdosta hautaan mopo, auto, musa, juhlat, riehuminen. Itsekkyys ja kus päisyys tämän valtionnkansalaisten pää luonteen piirteen. Kyllä ennen oli ihmiset ystävällisempiä ja paikat siistimpiä. Ei ollut vähä äly puhelimia, höpö höpö someja ja mökäkaiuttimia. Auttakaa heikkoja, älkää leimatko, olkaa avoimia, tuntekaa empatiaa jne muuttukaa.Mhhhmhmh. Olet typerä. Sinunkaltaisesi ihmiset aiheuttavat pohjoismaiden abosluuttisen romahduksen. Itse kun puhuin Alexander Stubbille niin hän sanoi Jyväskylän olevan mallikaupunki. Sinä täällä palstoilla sen kuin puhut aivan kuin tietäisit kaiken, kun taas minä olen keskittynyt oikean, totuudenmukaisen tiedon hankkimiseen. Sinä olet typerys, minä olen Jyväskylästä.
- Anonyymi
Jyväskylä on myös Suomen vaarallisin kaupunki kauneuden lisäksi.
- Anonyymi
Kaikkialla näitä nyrkin heiluttaja peukku petejä riittää
- Anonyymi
Tuskinpa vaan. Todella rauhallista on asuinseutuna.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkialla näitä nyrkin heiluttaja peukku petejä riittää
Tunsin kerran erään miehen. En muista hänen kasvojaan, mutta nimen muistan hyvin. Pete Pikkelsi. Viestisi muistuttaa minua hänestä. Hän oli elävä todiste Jyväskyläläisten sitkeydestä. Löysimme hänet putkasta, ja otimme matkaan. Liftasimme jonkin matkaa länteen, Raumaan, kunnes joukko Raumalaisia nistejä kävi kimppuumme. Emme voineet tehdä mitään. Pikkelsi Pete jäi jälkeen, ja emme ole siitä lähtien nähneet häntä. Heh. Kaikkien elämä ei ole yhtä helppoa kuin teidän maalaisten typeryksien. Seitsemänkymmenen elinvuoteni aikana en ole löytänyt parempaa kaupunkia kuin armas Jyväskylä...
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vaan. Todella rauhallista on asuinseutuna.
Kyllä! Kyllä! Oikeudenmukaisuutta ja jumalan sanan noudatusta täytyy vaalia! Kauan eläköön Jyväskyläläisten henki!
- Anonyymi
Vaikka olisi sote pielessä niin siltikin Jyväskylä on paras ja kaunein kaupunki.
- Anonyymi
Vetybussien ja vetyeuforian kaupunki.
- Anonyymi
Syö lisää silokkeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö lisää silokkeja
Onks ne jotain ranskalaisii?
- Anonyymi
Myös maahamme muuttaneet kokevat J:kylän oivana bisnes kylänä , kaikki menee kaupaksi kun tarjontaa on niukasti .
- Anonyymi
Kyllä on aina kiva tulla kotiin. Ihan paras paikka maailmassa on Jyväskylä.
- Anonyymi
Jyväskylä on Suomen Ateena!
- Anonyymi
Jyväskylä on nykyään Mogadishu eikä ateena, ihmisiä pystyryöstetään keskellä päivää keskustassa, huumeet näkyvät jo katukuvassa, esim ruokakaupassa aina joku ihan tutkalla oleva nisti kassalla ja kortit hukassa kuin koko elämä, hyvin nopeasti mennyt jyppälä huonoon kuntoon, surullista, ennen oli niin hieno mesta.
- Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylä on nykyään Mogadishu eikä ateena, ihmisiä pystyryöstetään keskellä päivää keskustassa, huumeet näkyvät jo katukuvassa, esim ruokakaupassa aina joku ihan tutkalla oleva nisti kassalla ja kortit hukassa kuin koko elämä, hyvin nopeasti mennyt jyppälä huonoon kuntoon, surullista, ennen oli niin hieno mesta.
vai ennen oli, no kyllä oli oikea junttilan junttila
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest195195Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854621Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2773700Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1133145Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma462696- 252028
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101867Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1061844- 2361771
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell721710