Samaa paskaa päivästä toiseen!

Anonyymi-ap

Kyllä vituttaa tää paska. Päivästä toiseen yksin, ei voi aamulla herätä hyvin levänneenä oman kullan vierestä vaan havahtuu helvetin väsyneenä ja huomaa heränneensä taas rasittavaan päivään. EI TÄMMÖSTÄ IHMINEN JAKSA

32

443

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluisitko tosissaan yhdessä nukkuu yöt?

• Anonyymi

En... 😏

• Anonyymi

Et ole ainoa. Koitahan jaksaa.

• Anonyymi

Semmoista se on monelle muullekin

• Anonyymi

Niinhän se on. Ei ketään ole tarkoitettu pärjäämään yksin ja parisuhde on ehkäpä elämän tärkein suhde (jätän nyt tarkoituksella suhteen itseen tästä).

• Anonyymi

Höpö höpö. Ensin pitää nimenomaan pärjäti ITSE, että pärjää parisuhteessakin olematta iilimato joka imee toisen kuiviin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Ensin pitää nimenomaan pärjäti ITSE, että pärjää parisuhteessakin olematta iilimato joka imee toisen kuiviin.

Jasu

Huomannu vanhemmissani jitka suoraan jo kakarana sännänny yhteen elämään, että itsenäistyminen on jääny vähän vaiheeseen. On ne sun ja mun hommat, toinen ei ole ikinä oppinut tiettyjä hommia tekemään itse, koska toinen on ollu aina käytettävissä.

Sitten kun sitä toista ei ole, joutuu joko oppii tai olee sormi suussa yhtenään, kukas tämän nyt tekee.

Ei kovin hyvä, turvaton olo tulee niin ettei osaa itte mitään tai pitää aina olla joku muu ihminen selustaa tukemassa. Ite en tykkää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Olen ollut vuosia sinkkuna, joten ei ole kyse siitä ettenkö pärjäisi yksinkin. Elämä yhdessä on kuitenkin huomattavasti kivempaa ja tietenkin kaipaan sitä, että saisi jakaa yhteisiä kokemuksia rakkaan kanssa sekä kyllähän tässä pikkuhiljaa toivoisi myös säännöllistä seksielämää ja sitä, että vakikumppanin kanssa seksi on aina nautinnollisempaa kuin satunnaisten lyhyiden suhteiden kohdalla.

• Anonyymi

Et oo ainut itekin varmaan kirottu tai jotain kun kukaan nainen ei kiinnostu ei riitä ulkonäkö semmoseen

• Anonyymi

Mitäs olet niin tyhmä.

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Vieläkö sulla on se ajatushautomo josta voi ostaa irrallisia viisauksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö sulla on se ajatushautomo josta voi ostaa irrallisia viisauksia?

Ei ole käsittääkseni ollut aiemminkaan.

• Anonyymi

On siinä hyvätkin puolet, saa olla rauhassa ja mennä oman aikataulun mukaan. Ei ole kaikkia kissanristiäisiä ja muuta muka pakollista.

• Anonyymi

Kaikessa on aina puolensa tietysti

• Anonyymi

Luettelit juuri mielestäni sinkuuden huonoja puolia.

• Anonyymi

Sille ei voi mitään

• Anonyymi

Yleensä kyllä voi. On tosin onnestakin kiinni kenet kohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä kyllä voi. On tosin onnestakin kiinni kenet kohtaa.

No se on hyvä ajatella ettei sille voi, jos tilanne on semmoinen kuin se on. On helpompi hyväksyä karu totuus silloin. Oikea voi tulla vastaan joskus, mutta ei sitä kannata odottamaan jäädä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on hyvä ajatella ettei sille voi, jos tilanne on semmoinen kuin se on. On helpompi hyväksyä karu totuus silloin. Oikea voi tulla vastaan joskus, mutta ei sitä kannata odottamaan jäädä.

Odottelu ei koskaan kannata, mutta deittiaapit ja nettideittailu ei kohdallani toimi, koska en rakastu tekstin perusteella ja viesteily on suht yhdentekevää.

• Kannattaa keksiä elämälle joku tarkoitus, niin ei tunnu niin tyhjältä.

• Anonyymi

Pitää keksiä tekemistä, ihan mitä tahansa... jos joku kipu aiheuttaa sen unettomuuden se vasta ikävää onkin... kylkiluiden murtuma joku alaselkäjuttu tai sellainenkin... tai hammassärky:

Kuin Vappu Pimiä;: https://www.is.fi/viihde/art-2000011602517.html

Itse hoidatin hampeja paljon, ja pyysin aina erilaisia ohjeita kotihoitoon samalla hammaslääkäreiltä, joo ei ole ollut kipuja.

• Anonyymi

Kehitä aivojasi jollain muulla ajattelulla. Kyllä ne muokkaantuu ja kehittyy just sinne suuntaan mihin niitä olet motivoitunut kehittämään. Pääsee ettepäin noista junnaavista ajatuksista.

Jasu

• Anonyymi

Aivojen ja ajattelun uudelleen reitittämiseen tarvitaan myös uudenlaisia kokemuksia. Mahdollisimman vaihtelevaa ympäristöä ja kehittäviä kohtaamisia. Pelkällä päätöksellä ajatella ja tuntea toisin ei loppujen lopuksi ole suurta vaikutusta.

• Anonyymi

Sulle pitäisi antaa mitali; "No nyt ei vituta yhtään"

• Anonyymi

Onhan se, että jatkuvasti vakuutetaan, että lepää ja ole, jokseenkin pepanderista.. itse kuitenkin tunnistan sen, että mitä kauemmin olen lepäämässä ja passiivisena, sitä ankeammaksi ja väsyneemmäksi muutun.

• Anonyymi

Plus en tee päätöksiä näkemieni somevideoiden perusteella, joten soronoo kaikille, jotka ajattelevat minun intoutuvan jostakin sillä perusteella, että feediin eksyy runsaasti tietyn aihepiirin videoita.

• Anonyymi

lepääminen on hyvää jos sitten herää kuin ärjyvä leijona toimiin levätytään...

• Anonyymi

Kuulostat paskatarotilta.

• Anonyymi

aiheutan tahallani jotain häslinkiä-tyyliin kun ihmiset tekevät hallinnossa ristiriitaisia päätöksiä olisi .. joidenkin oi98n 342 tuhannenkin valvion virkamiehen syytä erota jo oman kunniankin takia?

nooh ei ole minun vika heidän valtiopetoksensa, kuitenkin aavistivat että enne eläkeikää tulee ilmi eli espanjanan elä jääi saavuttamatta....

• Anonyymi

Yksinkin pärjää, mutta jos tunteet herää toiseen ihmiseen, isku on kova kun jää aina toiseksi, jopa varatut menevät edelle. Se sattuu.

• Jokainen on oman laivansa kapteeni. Elämä tarjoaa toisinaan myrskyjä, toisinaan tyventä. Muista kuitenkin, että sinä itse voit yrittää määrittää sen suunnan ja kääriä hihat. Kaikkea ei voi hallita, mutta ei myöskään kannata alistua kaikkiin kohtalon oikkuihin. Itse olen päättänyt, että yksikään mies tai nainen ei enää hallitse minua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4888
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2558
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1643
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1259
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1017
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      952
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe