Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy jonka Kaa alkaa harrastamaan seksiä

Tässä on vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta

24

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kaa isolla KOOLLA

• Anonyymi
      UUSI

Oletko suunnitellut etsimäsi Heinolan ulkopuolelta?

• Anonyymi
      UUSI

No kun ei kerta löydy täältä, niin mitäs sitten tänne kokoajan kirjoittelet!

• Anonyymi
      UUSI

Muuten suostuisin kyllä, mutta kun sulla on niin pieni kulli. Jenna 19

• UUSI

Vittu sä et oo nähny mun keskijalka eikä mua kiinnosta tollaset muijat jotka hyppii sängystä toiseen ja joilla on niin löysä vittu ettei halkokaa tunnu missään

• Anonyymi
        UUSI
        RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:

Vittu sä et oo nähny mun keskijalka eikä mua kiinnosta tollaset muijat jotka hyppii sängystä toiseen ja joilla on niin löysä vittu ettei halkokaa tunnu missään

Aika moni on nähnyt sinun munan kuvan, siitä kuvasta kun laitoit transulle kuvan munastasi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni on nähnyt sinun munan kuvan, siitä kuvasta kun laitoit transulle kuvan munastasi.

Sä kusipää et todellakaan voi todistaa että se oli mun munan kuva

• Anonyymi
        UUSI

Sä kusipää et todellakaan voi todistaa että se oli mun munan kuva

Se tuli sinun numerostasi, mikä on todistettu olevan sinun oikeanumerosi. Se riittää kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Etkö osaa käyttää tuon kirjoittamasi sanan Kaa tilalla oikeata ilmaisua? Kuuluisi kirjoittaa pienellä alkukirjaimella, kanssa. Eivät naiset pidä tuollaisesta, joka kirjoittaa sanoja väärin.

• UUSI

Pilkunnussia

• Anonyymi
        UUSI

Pilkunnussia

Setä joutuu nussimaan jopa pilkkua, kun ei muutakaan nussittavaa saa. Ja tuo kirjoittamasi sana pilkunnussia on väärin. puuttuu sanan loppupuolelta j-kirjain Mutta eihän sedän koulussa tuollaisia asioita opetettu.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Setä joutuu nussimaan jopa pilkkua, kun ei muutakaan nussittavaa saa. Ja tuo kirjoittamasi sana pilkunnussia on väärin. puuttuu sanan loppupuolelta j-kirjain Mutta eihän sedän koulussa tuollaisia asioita opetettu.

Kyllä teistä todellakin huomaa ettei teillä ole kaikki Muumit laaksossa

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä teistä todellakin huomaa ettei teillä ole kaikki Muumit laaksossa

Eihän siitä ole ollut puhekaan, mutta kun sinulla, kuuluisalla naisten miehellä ovat myöskin muumit karkuteillä. Ja senhän neitoset huomaavat.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siitä ole ollut puhekaan, mutta kun sinulla, kuuluisalla naisten miehellä ovat myöskin muumit karkuteillä. Ja senhän neitoset huomaavat.

Kato ku tajusin taas änkyttää itestäs

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku tajusin taas änkyttää itestäs

Kyllä normaaliälyinen 50 vuotias osaisi kirjoittaa sinua paremmin, erittäin selvästi huomaa sekä kirjoitusasusta että kirjoitusten sisällöstä että et ole edes normaaliälyinen tai terve.

• Anonyymi
      UUSI

Harmi, ku Setällä on niin pieni muna ja täysin rahaton ukonkäppänä.. ei oikein viitti tuhlata aikaa tollaseen.
      Terhi16

• UUSI

Eikäua kiinnosta tuhlata rahaa eikä aikaa tollasii löysä vittu ihon joitten vittuu voi työntää halon eikä se tunnu missään eikäua kiinnosta pätkääkään muijat jotka ei tee mitään muuta kuin hyppii sängystä toisee

• Anonyymi
        UUSI

Eikäua kiinnosta tuhlata rahaa eikä aikaa tollasii löysä vittu ihon joitten vittuu voi työntää halon eikä se tunnu missään eikäua kiinnosta pätkääkään muijat jotka ei tee mitään muuta kuin hyppii sängystä toisee

Ja vaikka sattuisit joskus naisen saamaan eteesi, niin sun muna on lukittuna hippulihäkkiin, paha sitä on panemiseen käyttää kun kusemaankin joutuu istuen

• Anonyymi
        UUSI

Ranehan ei ole vielä tuntenut elämänsä aikana edes miltä se pillu tuntuu, sinun munasi ei tuntuisi edes tiukassa pimpissä koska se on niin ohut suikero.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ranehan ei ole vielä tuntenut elämänsä aikana edes miltä se pillu tuntuu, sinun munasi ei tuntuisi edes tiukassa pimpissä koska se on niin ohut suikero.

Kato ku sä kusipää homo tajusit änkyttää itestäs

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka sattuisit joskus naisen saamaan eteesi, niin sun muna on lukittuna hippulihäkkiin, paha sitä on panemiseen käyttää kun kusemaankin joutuu istuen

Kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä

• Anonyymi
        UUSI

Kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä

Silläkö nelihaaraisella suikerollasiko nussit?

• Anonyymi
        UUSI

Vai neljä jotka olet raiskannut?

• Anonyymi
        UUSI

Ei pikkupojat voi tulla raskaaksi mielikuvituspanoista Rauno!
        T: Hoitajasi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      163
      22123
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      65
      8786
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      64
      6192
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      178
      5802
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      314
      5252
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      29
      4816
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      79
      4422
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      80
      4231
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3760
    10. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      19
      2894
    Aihe