Tässä on vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy jonka Kaa alkaa harrastamaan seksiä
24
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaa isolla KOOLLA
- AnonyymiUUSI
Oletko suunnitellut etsimäsi Heinolan ulkopuolelta?
- AnonyymiUUSI
No kun ei kerta löydy täältä, niin mitäs sitten tänne kokoajan kirjoittelet!
- AnonyymiUUSI
Muuten suostuisin kyllä, mutta kun sulla on niin pieni kulli. Jenna 19
Vittu sä et oo nähny mun keskijalka eikä mua kiinnosta tollaset muijat jotka hyppii sängystä toiseen ja joilla on niin löysä vittu ettei halkokaa tunnu missään
- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Vittu sä et oo nähny mun keskijalka eikä mua kiinnosta tollaset muijat jotka hyppii sängystä toiseen ja joilla on niin löysä vittu ettei halkokaa tunnu missään
Aika moni on nähnyt sinun munan kuvan, siitä kuvasta kun laitoit transulle kuvan munastasi.
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni on nähnyt sinun munan kuvan, siitä kuvasta kun laitoit transulle kuvan munastasi.
Sä kusipää et todellakaan voi todistaa että se oli mun munan kuva
- AnonyymiUUSI
Sä kusipää et todellakaan voi todistaa että se oli mun munan kuva
Se tuli sinun numerostasi, mikä on todistettu olevan sinun oikeanumerosi. Se riittää kyllä.
- AnonyymiUUSI
Etkö osaa käyttää tuon kirjoittamasi sanan Kaa tilalla oikeata ilmaisua? Kuuluisi kirjoittaa pienellä alkukirjaimella, kanssa. Eivät naiset pidä tuollaisesta, joka kirjoittaa sanoja väärin.
- AnonyymiUUSI
Pilkunnussia
Setä joutuu nussimaan jopa pilkkua, kun ei muutakaan nussittavaa saa. Ja tuo kirjoittamasi sana pilkunnussia on väärin. puuttuu sanan loppupuolelta j-kirjain Mutta eihän sedän koulussa tuollaisia asioita opetettu.
Anonyymi kirjoitti:
Setä joutuu nussimaan jopa pilkkua, kun ei muutakaan nussittavaa saa. Ja tuo kirjoittamasi sana pilkunnussia on väärin. puuttuu sanan loppupuolelta j-kirjain Mutta eihän sedän koulussa tuollaisia asioita opetettu.
Kyllä teistä todellakin huomaa ettei teillä ole kaikki Muumit laaksossa
- AnonyymiUUSI
Kyllä teistä todellakin huomaa ettei teillä ole kaikki Muumit laaksossa
Eihän siitä ole ollut puhekaan, mutta kun sinulla, kuuluisalla naisten miehellä ovat myöskin muumit karkuteillä. Ja senhän neitoset huomaavat.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siitä ole ollut puhekaan, mutta kun sinulla, kuuluisalla naisten miehellä ovat myöskin muumit karkuteillä. Ja senhän neitoset huomaavat.
Kato ku tajusin taas änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusin taas änkyttää itestäs
Kyllä normaaliälyinen 50 vuotias osaisi kirjoittaa sinua paremmin, erittäin selvästi huomaa sekä kirjoitusasusta että kirjoitusten sisällöstä että et ole edes normaaliälyinen tai terve.
- AnonyymiUUSI
Harmi, ku Setällä on niin pieni muna ja täysin rahaton ukonkäppänä.. ei oikein viitti tuhlata aikaa tollaseen.
Terhi16Eikäua kiinnosta tuhlata rahaa eikä aikaa tollasii löysä vittu ihon joitten vittuu voi työntää halon eikä se tunnu missään eikäua kiinnosta pätkääkään muijat jotka ei tee mitään muuta kuin hyppii sängystä toisee
- AnonyymiUUSI
Eikäua kiinnosta tuhlata rahaa eikä aikaa tollasii löysä vittu ihon joitten vittuu voi työntää halon eikä se tunnu missään eikäua kiinnosta pätkääkään muijat jotka ei tee mitään muuta kuin hyppii sängystä toisee
Ja vaikka sattuisit joskus naisen saamaan eteesi, niin sun muna on lukittuna hippulihäkkiin, paha sitä on panemiseen käyttää kun kusemaankin joutuu istuen
- AnonyymiUUSI
Eikäua kiinnosta tuhlata rahaa eikä aikaa tollasii löysä vittu ihon joitten vittuu voi työntää halon eikä se tunnu missään eikäua kiinnosta pätkääkään muijat jotka ei tee mitään muuta kuin hyppii sängystä toisee
Ranehan ei ole vielä tuntenut elämänsä aikana edes miltä se pillu tuntuu, sinun munasi ei tuntuisi edes tiukassa pimpissä koska se on niin ohut suikero.
Anonyymi kirjoitti:
Ranehan ei ole vielä tuntenut elämänsä aikana edes miltä se pillu tuntuu, sinun munasi ei tuntuisi edes tiukassa pimpissä koska se on niin ohut suikero.
Kato ku sä kusipää homo tajusit änkyttää itestäs
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka sattuisit joskus naisen saamaan eteesi, niin sun muna on lukittuna hippulihäkkiin, paha sitä on panemiseen käyttää kun kusemaankin joutuu istuen
Kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä
- AnonyymiUUSI
Kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Silläkö nelihaaraisella suikerollasiko nussit?
- AnonyymiUUSI
Vai neljä jotka olet raiskannut?
- AnonyymiUUSI
Ei pikkupojat voi tulla raskaaksi mielikuvituspanoista Rauno!
T: Hoitajasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16322123Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant658786Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va646192SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1785802Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3145252Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294816HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.794422Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm804231"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.192894