sadetta

romaniassa

No niin .katselin tuossa vähän säätietoja ja yllätys, se on sitten koko ensi viikko aikas huonoa säätä.Nyt voi enää toivoa että ennustukset eivät pidä paikkaansa.On meinaan koettu samanlainen viikko Bulgariassa ja voin kertoa että oli apeat olotilat.Ei juurikaan mitään tekemistä.Mutta toivossa on hyvä elää...

4

1081

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Su Mamaiaan

...mistä säätä katsoo:
      17.7. 29 astetta, ukkosta tai 31 ja ukkosta
      18.7. 28 ast, ukkosta tai 30 ja auringonpaiste
      19.7. 29 ast, ukkosta tai 28 ja auringonpaiste
      jne.jne. Ens viikollahan tuon sit näkee;-)

• mahtui

Itse juuri sieltä palasin ja säätä riitti viikon aikana joka lähtöön. Kolme aurinkoista päivääkin sinne mukaan mahtui ja yksi ukkospäiväkin. Muuten oli sitten pilvistä. Eikun hyvä kirja mukaan jos sattuu noita sateisia päiviä mukaan =)

• 2 viikkoa romaniassa vain 4 päivää sadetta.koko kesä ollut epävakaista. ottakkaa ainakin pelikortit mukaan.

• vs. sisämaa

Rannikolla ilmasto on aina vähän aurinkoisempaa kuin sisämaassa (Karpatian vuoristo on erittäin kaunis, mutta hyvin usein vettä sataa tai on sumua siellä). Rannikolla ainakin vähän aurinkoista säätä pitäisi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      52
      2427
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      703
      1586
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      117
      1298
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      132
      1105
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      983
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      73
      976
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      17
      804
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      118
      763
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      714
    10. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      23
      678
    Aihe