Oletko kokaan pohtinut sitä, paljonko sinulla on oikeasti nenetettävää? Mitkä asiat ovat sellaisia, joista pidät kiinni viimeiseen asti?
Onko sinulla menetettävää?
16
305
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on saamista ja luopumista.
Mistään ei voi pitää väkisin kiinni, parempi siis vain elää onnellisena ja valmistautua luopumaan.
AV- Anonyymi
Mietin vaan, että kun tässä kohta käy niin, että en enää pysty kävelemään, enkä myöskään tekemään käsilläni mitään ja luultavasti tulevat myös kivut ja selkärankakin alkaa pettää niin miten asiaan pitäisi suhtautua näin nelikymppisenä? Aina vois olla huonommin -asenteellako? No joo, vois toki, mutta kyllähän se totaallinen muutos on ja luopuminen kaikesta.
Mietinkin, mitä sitä vielä tässä tekisin, ennen kuin liikuntakyky menee ja asiat muuttuvat villiksi. Omakotitalosta pitäisi päästä eroon ja kaikista tavaroista. Harmi, kun ei ole sen enempää puolisoa kuin ystäviäkään tukena. Ehkä pitäisi joku reissu vielä tehdä jonnekin!
Joskus näen unta, että juoksen halki metsän ja heinäpelon hyppien ja tanssien ilman kipuja ja pelkoja. Olen elämäni voimissa ja nuorena ilman huolia. Sitten herään ja se lämmin keväinen kukkaloistoinen ja aurinkoinen tunnelma on poissa ja ulkona on harmaata ja sateista. Sitä kivutonta liikkumisen vapautta kaipaa eniten! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vaan, että kun tässä kohta käy niin, että en enää pysty kävelemään, enkä myöskään tekemään käsilläni mitään ja luultavasti tulevat myös kivut ja selkärankakin alkaa pettää niin miten asiaan pitäisi suhtautua näin nelikymppisenä? Aina vois olla huonommin -asenteellako? No joo, vois toki, mutta kyllähän se totaallinen muutos on ja luopuminen kaikesta.
Mietinkin, mitä sitä vielä tässä tekisin, ennen kuin liikuntakyky menee ja asiat muuttuvat villiksi. Omakotitalosta pitäisi päästä eroon ja kaikista tavaroista. Harmi, kun ei ole sen enempää puolisoa kuin ystäviäkään tukena. Ehkä pitäisi joku reissu vielä tehdä jonnekin!
Joskus näen unta, että juoksen halki metsän ja heinäpelon hyppien ja tanssien ilman kipuja ja pelkoja. Olen elämäni voimissa ja nuorena ilman huolia. Sitten herään ja se lämmin keväinen kukkaloistoinen ja aurinkoinen tunnelma on poissa ja ulkona on harmaata ja sateista. Sitä kivutonta liikkumisen vapautta kaipaa eniten!Mikä sairaus sinulla vaivana? Ei voi mitään?
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sairaus sinulla vaivana? Ei voi mitään?
- SheenaNopeasti etenevä moninivelrikko
- Anonyymi
Lapseni siitä olen jo yhdelle naiselle sanonnu että mulla on liikaa menetettävää miksi oli onnistunu saamaan harmikseen miehen josta ei tahtonu päästä eroon tarkemmat yksityiskohdat jätän laitamatta miksi jos kyseinen mies on itse tällä välillä ollu niin idiootti että onnistu pääsemään hengestään ettei häntä siitä syytetä aiheetta syitä miksi haluaisin sen laajennetun armomurha oikeuden suomen lakiin noitakin on vankiloissa monia jotka onntappanu jonkunnsen takia että kyseinen henkilö itse halusi päästä hengestään tosin tekijät eivät ole sitä itse tietäneet
- Anonyymi
Joo sehän se tänne sekopäille kuuluukin
On menetettävää. Ihmissuhteet, läheiset ja rakkaat, sekä terveys. Yritän vaalia näitä kaikkia. Ne ovat arvokkaita asioita.
Kaikki muu maallinen omaisuus on korvattavissa. Läheiset ja terveys eivät ole.- Anonyymi
Meinasin myös vastata noin, muttei nyt sitten tarvitsekaan. Vastasit puolestani, kiitos ❤️
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Meinasin myös vastata noin, muttei nyt sitten tarvitsekaan. Vastasit puolestani, kiitos ❤️
- SheenaTuo on monella se normaali tärkeysjärjestys. En yhtään ihmettele, että sinullakin tuli nuo asiat ensimmäisenä mieleen. 😊
- Anonyymi
Ajatus siitä, että minusta tulisi rasite muille, on karmiva.
Lähipiirissä on dementikko, joka soittelee jatkuvasti ja kertoo samat tarinat uudelleen ja uudelleen.
Hän oli jo terveenä rasittava ja aggressiivinen, mutta nyt kun häneltä on ymmärrys kadonnut, tämä ikävä luonne korostuu.- Anonyymi
Olen miettinyt, että se on se karma, mikä kostaa. Sen saa takaisin tuplana, mitä on muille antanut ja kaikki on ansaittua. En ole mitenkään elänyt mallikelpoisesti ja ihmisillä on täysi syy vihata ja vieroksua mua! En odota mitään anteeksi antoa. Se on nyt vaan niitettävä sitä mitä on kylvänyt
- Anonyymi
Joku tuolla kirjoitti ettei kannata väkisin pitää vaan luovuttaa. Kyllä kannattaa.
Liikuntaa ja terveellisiä elintapoja pidän yllä, jos en odotakaan pitkää ikää niin ainakin vireämmän, jossa pärjää pidempään omillani. Täytän ristikoita ja opettelen uutta että dementia viivästyisi, voi olla että vältän kokonaan. Teen itse niin paljon kuin osaan ja pidän niitä osaamisiani yllä, yksi on autonrenkaiden vaihto, toinen ruoan laitto itse.
En luovuta, tai vain jos on pakko. Sitä en sitten sen enempää märehdi. Vielä luovuttamisia ei ole montaa ollut.
On paljon menetettävää, Monipuolinen mielenkiintoinen elämä. Osalle menetyksistä ei voi mitään, vakavat sairaudet tai tapaturmat varsinkin toisen osapuolen taholta.
Osalle voi ja niihin tartun. - Anonyymi
Sain perinnön, joten on menetettävää paljon. Ja aion sen tuhlata. En pidä kiinni, sillä kääreissä ei ole taskuja minullakaan arkussa.
- Anonyymi
Tästä minun asunnostani pidän kiinni.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä mitä tässä elämässä voi sattua. Toki me voimme omalla toiminnalla menettää kaiken ja myös läheiset. Tämä vuoksi tulisi pyrkiä elämään niin ettei tule tahallisia menetyksiä.
Todennäköisesti viime tingassa kaikille on tärkeitä omat läheiset ja terveys.
Työn menetys on nykyään huono asia, ilman työtä ei oikein pärjää, mutta näille asioille emme voi paljoakaan monessa tapauksessa. Terveys, perhe, todelliset ystävät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai12010043Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki785016Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694852Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73300Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142517Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071740Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551570- 471536
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591454Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661402