Ei tosta sedästä ollu ees kahville ku ehotin.

Anonyymi-ap

Eile ehotin että käydään tänä aamuna kahvilla mutta ei se uskaltanut lähteä.

Näköjään totta mitä ne siitä puhuu.

Seksikäs nainen 39.

34

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sä et tajua ettei mua kiinnosta sun ikäiset muijat ja satun tietämään yhtä ja toista

• Anonyymi
        UUSI

Mun ikäset? Mähä oon sua kymmenen vuotta nuorempi, sä oot melkein liian vanha mulle, mutta olisin silti antanut sulle mahdollisuuden.

Mun ikäset?Eli oonko sulla liian nuori ku oon kymmenen vuotta nuorempi?

Mitähän tiedät?

Seksikäs nainen 39.

• Anonyymi
        UUSI

Tuollainen kouluja käymätön trollisetä ei tiedä yhtään mitään

• Anonyymi
        UUSI

SETÄ KU KATO KU ON KIIHOTTUNUT AINOASTAAN ALAIKÄISISTÄ PÄIVÄKOTI LAPSISTA NI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen kouluja käymätön trollisetä ei tiedä yhtään mitään

Kato ku sä kusipää tajusit jälleen änkyttää itestäs

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kato ku sä kusipää tajusit jälleen änkyttää itestäs

SINUSTA REPPANASTA KIRJOITIN. JA EI, EN ÄNKYTÄ, OSAAN PUHUA KUNNOLLA, SINÄ NÄKÖJÄÄN ET

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ikäset? Mähä oon sua kymmenen vuotta nuorempi, sä oot melkein liian vanha mulle, mutta olisin silti antanut sulle mahdollisuuden.

Mun ikäset?Eli oonko sulla liian nuori ku oon kymmenen vuotta nuorempi?

Mitähän tiedät?

Seksikäs nainen 39.

Ensinnäkään mua ei ei todellakaan kiinnosta muijat joilla on niin löysä pillu että sinne voi työntää halon eikä tunnu missään.

Eikä mua kiinnosta muijat jotka hyppii sängystä toiseen ja valehtelee minkä kerkee.

Terveisin

Rane 49 vuotias Heinola

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkään mua ei ei todellakaan kiinnosta muijat joilla on niin löysä pillu että sinne voi työntää halon eikä tunnu missään.

Eikä mua kiinnosta muijat jotka hyppii sängystä toiseen ja valehtelee minkä kerkee.

Terveisin

Rane 49 vuotias Heinola

Eikä neitoja kiinnosta gaychatista poikaseuraa hakevat eläkeläiset SEDÄT joilla elämänhallinta on niin vituillaan ettei kykene asumaan omillaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisin

Rane 49 vuotias Heinola

Miksi mulla olis löysä pillu? Sulla ei taia olla kokemusta ees pilluista. En mä valehtele.

Seksikäs nainen 39.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mulla olis löysä pillu? Sulla ei taia olla kokemusta ees pilluista. En mä valehtele.

Seksikäs nainen 39.

Eihän mulla mitenkään voi olla kokemusta pillusta paitsi huvikseen neljä muijaa tuli raskaaks niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä.

Hyvä että voin nauttia eläkeellä olemisesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän mulla mitenkään voi olla kokemusta pillusta paitsi huvikseen neljä muijaa tuli raskaaks niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä.

Rane oikeasti kukaan ei ole tullut sinusta raskaaksi, olet jäänyt jo siitä useasti kiinni kun valehtelit asiasta.

Miksi sinun täytyy valehdella asiasta kun kaikki tietävät sen että et ole koskaan saanut naista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän täällä setä eläkkeellä olevasta punapäästä oo tapaamiseen paitsi muuten vaa mä kyllä meen tapaamiseen ja se on varma.

Yks juttu on että mitä isompi muna NI sen parempi ja ukolla pitää olla rahaa ku roskaa ja autokin pitää olla ja oma asunto ja ukon pitää olla viimeisen päälle komee ja lihaksikas

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rane oikeasti kukaan ei ole tullut sinusta raskaaksi, olet jäänyt jo siitä useasti kiinni kun valehtelit asiasta.

Miksi sinun täytyy valehdella asiasta kun kaikki tietävät sen että et ole koskaan saanut naista.

Kato ku sä kusipää homo tajusit taas piipittää itestäs

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän täällä setä eläkkeellä olevasta punapäästä oo tapaamiseen paitsi muuten vaa mä kyllä meen tapaamiseen ja se on varma.

Yks juttu on että mitä isompi muna NI sen parempi ja ukolla pitää olla rahaa ku roskaa ja autokin pitää olla ja oma asunto ja ukon pitää olla viimeisen päälle komee ja lihaksikas

Miksi tuo NI pitää ulvoa isoilla kirjaimilla???????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että voit tosiaan pitkän, raskaan ansiokkaan työuran jälkeen levätä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kato ku sä kusipää homo tajusit taas piipittää itestäs

Jälleen näytät että olet lapsellinen, sivistymätön idiootti joka luulee että "homo" on kauhea haukkumatermi, se on täysin fakta että olet jäänyt tuosta valheesta useita kertoja kiinni ja siltikin sokeasti toistat sitä.

Oikeasti jopa veljesi anovat ja tietävät että et ole koskaan saanut naista, turhaan väität tosiasioita vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seksikäs nainen 39.

Seksikäs nainen tässä kuva Täti Ranesta https://imgur.com/a/3tVzYxh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jälleen näytät että olet lapsellinen, sivistymätön idiootti joka luulee että "homo" on kauhea haukkumatermi, se on täysin fakta että olet jäänyt tuosta valheesta useita kertoja kiinni ja siltikin sokeasti toistat sitä.

Oikeasti jopa veljesi anovat ja tietävät että et ole koskaan saanut naista, turhaan väität tosiasioita vastaan.

Kato ku sä huoran pentu tajusit jälleen piipittää itestäs

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kato ku sä huoran pentu tajusit jälleen piipittää itestäs

Todistat vain kaiken kirjoittamani todeksi, olet oikeasti säälittävä luuseri. Miksi se vammainen huoraäitisi ei osannut kasvattaa teistä yhdestäkään normaalia?

Nähdään huomenna niin katsotaan mitä uskallat itkeä päin naamaa, tosin kaikki tietävät että et uskalla mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi sedän ilmoitukset taas poistettiin? Vaikka ei ole sinistä nimimerkkiäkään.

• Anonyymi
        UUSI

Koska setä on trolli

• Anonyymi
      UUSI

Kun kehuit RAUNO tuossa että hyvä että voit nauttia eläkkeellä olosta, niin kerrotko hieman että mistä ammatista ja millaisen työuran jälkeen jäit eläkkeelle? Ja miksi?

• Anonyymi
        UUSI

Vammainen Rane ei edes tajua että ammattikoulusta saa ammatin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vammainen Rane ei edes tajua että ammattikoulusta saa ammatin.

Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sehän on totta että olit niin vammainen että et tiennyt että nimenomaan ammattikoulusta saa ammatin, näytänkö mitä kirjoitit siitä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No PIIPITÄ NYT ITESTÄS sen verran ja kerro mistä ammatista jäit eläkkeelle ja monenko vuoden työuran jälkeen? Kysymys on osoitettu HEINOLAN SEDÄLLE

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sehän on totta että olit niin vammainen että et tiennyt että nimenomaan ammattikoulusta saa ammatin, näytänkö mitä kirjoitit siitä?

Kato ku tajusit jälleen änkyttää itestäs että oot vammanen kusipää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun argumentointisi on todellakin vammaista vaikka et sitä tajuakaan.
        Kaikki täällä näkivät kun vammaisena väitit että ammattikoulusta ei saa ammattia, et tiedä yhtään mitään meidän normaalien ihmisten elämästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaa ylläolevaan kysymykseen kyrpä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun argumentointisi on todellakin vammaista vaikka et sitä tajuakaan.
        Kaikki täällä näkivät kun vammaisena väitit että ammattikoulusta ei saa ammattia, et tiedä yhtään mitään meidän normaalien ihmisten elämästä.

Hyvä että tajusit taas änkyttää itestäs että oot vammanen eikä sun ÄO riitä ku yhen ja saman virren jankkaamisee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että tajusit taas änkyttää itestäs että oot vammanen eikä sun ÄO riitä ku yhen ja saman virren jankkaamisee

Sinähän sen todistit jälleen että muuhun et kykene. NI NI NI 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko 20 vuotta töissä että sait Matin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko 20 vuotta töissä että sait Matin?

Matti Levanderin Lahdesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      189
      10238
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      156
      10176
    3. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      174
      6434
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      39
      5890
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      61
      4792
    6. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      8
      4585
    7. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      16
      3867
    8. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      89
      3559
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      79
      3529
    10. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      3091
    Aihe