Kyllä toki pihalla oleva kissa jonkun huuhkajan nappaa helposti, ei siinä.
Mun sisäkissoista joku nappasi suljetulta parvekkeelta talitintin!
Noh, onko sen tintin pakko mennä joka koloon? Kuitenkin, huokaisin syvään ja odottelin hetken. Sitten menin siivoamaan sulat pois. Edes luita ei jäänyt jäljelle.
Maine coon meni syömään napuja, kun vanhempi maatiaskolli söi itsekkäästi koko tipun. Mutta silloin, kun oli kisulit ja se suuri paskiainen, niin ei kesäisin pörissyt kärpäsiä, eikä mitään muutakaan. Hämiksetkin syötiin.
Kerran olin parvekkeella kahvilla ja vanhempi kolli söi ampiaisen. Hitsi oli sellainen ilme, että varmaan se amppari kerkes pistämään suoraan ikeniin.
>simiti<
Minullapas oli ultimate saalistajakissoja!
8
120
Vastaukset
Kuten jo tuolla Buddyn ketjussa mainitsin, mun kissa saalistaa mun sukkia
Niitä palleroksi pyöräytettyjä sukkapareja siis, se käy niitä varastamassa tuolta vaatekaapin sukkalaatikosta (kaapeissa on vanhat ovet ja huonot pidikkeet nii ne eivät oikeen pysy kiinni..)
Sitte se pitää sitä kutsumis-ääntä, välillä keskellä yötäkin että "tuu ny akka kattomaan ku sain saalista!" Pittäähän sitä koittaa jaksaa kehua että hieno poika ja loistava saalistaja hyvä hyvä😃
Hemulin luona ku ollaan oltu nii on se (kissa) sieltä napannut muutaman sisätiloihin eksyneen jyrsijänkin, metsämyyriä enimmäkseen, että on se todistanut kunnollisuutensa siinäkin hommassa.
Toinen kissa jahtaa nippusiteitä, sillon ku sille päälle sattuu,
Ja välillä ne jahtaa toisiaan (kissat), nykyisessä asumuksessa onneksi on tilaakin vetää kissaformuloita, heikommat väistykööt tieltä😃- AnonyymiUUSI
Mulla joskus kissat sai päähänsä keskellä yötä, että ruvetaan pelaan jalkapalloa tuolla superpallolla.
Se vähän harmitti, kun oli aamuvuoro. Itse lähdin töihin ja mokomat meni nukkumaan. 😡
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Mulla joskus kissat sai päähänsä keskellä yötä, että ruvetaan pelaan jalkapalloa tuolla superpallolla.
Se vähän harmitti, kun oli aamuvuoro. Itse lähdin töihin ja mokomat meni nukkumaan. 😡
>simiti<Joo, nukuppa sit siinä ku kuuluu jatkuva boink-boink-BOINK ja ripiti ripiti ripiti..
Nää mun kissat löytää hyvin usein myös kaikki rapisevat jutut just aamuyöllä, sen tuon sukkien saalistajan moikumisen lisäksi..
Kyllä ne osan yöstä myös nukkuu kiltisti sängyssä vieressä😃- AnonyymiUUSI
m.wurst kirjoitti:
Joo, nukuppa sit siinä ku kuuluu jatkuva boink-boink-BOINK ja ripiti ripiti ripiti..
Nää mun kissat löytää hyvin usein myös kaikki rapisevat jutut just aamuyöllä, sen tuon sukkien saalistajan moikumisen lisäksi..
Kyllä ne osan yöstä myös nukkuu kiltisti sängyssä vieressä😃Totta. Kerran heräsin siihen, kun tuli nukkumaan naaman päälle. 🤣
>simiti<
- AnonyymiUUSI
Oletko kuullut Ultimate -ilma vesi lämpö pumpuista?
- AnonyymiUUSI
Kissa on kuin orava, petoelukka joka tappaa vain tappamisen himostaan.
- AnonyymiUUSI
Yhtään tappamiseen taipuvaista oravaa en ole vielä nähnyt, mutta ihmisiä kyllä. Olen käynyt linnassa oikein tapaamassakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256649MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575723Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.834457NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun904345Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1384154Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841476- 3711351
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291288- 811287
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?381034