Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
29
757
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Outoa kysyä tuollaisia. Kannattaa kysyä suoraan siltä kaivatulta eikä spekuloida toisen puolesta.
- AnonyymiUUSI
On. En kerro 🤭
- AnonyymiUUSI
Vanhentunut mummoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhentunut mummoksi.
Mummo voi olla vasta kun on lapsenlapsi(a).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhentunut mummoksi.
Ei ole lapsia, eli ohi
- AnonyymiUUSI
Olen aina hänestä pitänyt, mutta enpä osannut arvata millainen hän oikeasti on! Ihan huikea tyyppi! Ja sisäinen upea luonne puskee jo läpi niin että ulkokuorikin häikäisee 😎 Saisinpa jo koskea!!
- AnonyymiUUSI
Et oo siis kosketteluetäisyydelle vielä päässyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et oo siis kosketteluetäisyydelle vielä päässyt?
No olen kyllä 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olen kyllä 🙄
Siis lähellä ollut 🙄 Mutten voinu koskea
- AnonyymiUUSI
On etäinen ja välttelee, ei sano edes huomenta. En tiedä mistä johtuu, annan olla.
- AnonyymiUUSI
😌sitä on liikkeellä
- AnonyymiUUSI
Johtui siitä, että oli jo päivä. 🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johtui siitä, että oli jo päivä. 🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Minusta oli kyllä aamu.
- AnonyymiUUSI
Oon ujo! Anteeks
- AnonyymiUUSI
Empä ole keskittyny onko muuttunu vaiko eikö miksi ei täysin tainnu tuntea itse itseäänkään miksi sillä on merkitystä mihinkään siksi että tietää mihin pystyy ja ihmisessä on kaksi puolta joka ainoassa ihmisessä se millainen on normaalisti ja se millainen on kun saa suuttumaan toiset on hengenvaarallisia ja toiset ei välttis osaa muuta kun murjottaa ja mä tykkään enemmän noista hengenvaarallisista suututettuna mu noiden välille mahtuu miljoonia erilaisia vähintäänkin
- AnonyymiUUSI
Moni ei ajattele tarpeeks pitkälle rikkoessaan ihmisiä, mieliä ja sydämiä tahallaan,
et mitä sitten kun sillä ei ole enää menetettävää.
- AnonyymiUUSI
Hän on muuttunut viimeisen viiden vuoden aikana. Varsinkin kahden viimeisen. En oikein osaa kuvailla miten, mutta olen näinä kahtena vuotena aistinut jotain tosi tummaa. Jotain on sattunut. Ja ehkä nyt tiedänkin mitä. Olen siitä tosi surullinen. Osittain siksi, että rakastuin siihen viiden vuoden takaiseen ihmiseen. Osittain siksi, että olen huolestunut. Ja osittain siksi, että pelkään, että minulla on jokin osuus viimeisen vuoden aikana tapahtuneeseen muutokseen. Tunnen syyllisyyttä, mutten aivan varmasti tiedä, mistä.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Älä turhaan murehdi! Kukaan ei jää kaipaamaan, kun minä olen kohta poissa.
- AnonyymiUUSI
Jokainen tietää kyllä osuutensa, jos sitä osaa epäillä.
- AnonyymiUUSI
Jos kirjoitit noin, tiedät onko vai ei. T. Sherlock
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kirjoitit noin, tiedät onko vai ei. T. Sherlock
Jos en olisi näyttänyt hänelle tunteitani, hän ei olisi muuttunut niin paljon? Sitäkö tarkoitat Sherlock
- AnonyymiUUSI
Joo, ei kiinnosta enää, ellei muutu takaisin. Naiselta
- AnonyymiUUSI
No ei sinällään varmaan. Minusta vain tuntuu että aloin nähdä hänessä kaiken sen, mikä on niin rakastettava ja ihanaa.
- AnonyymiUUSI
Onnea teille.
- AnonyymiUUSI
Itseni puolesta sanon, että en ole varmaankaan merkittävästi muuttunut, mutta olen löytänyt paremman yhteyden itseeni ja sen myötä käytökseni suhteessa ulkomaailmaan on muuttunut.
- AnonyymiUUSI
No, tapana ollut muuttaa vaan toiseen suuntaan. Pohjoisesta etelään tai lännestä itään siis. Ei mitään mutkia matkassa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä nainen on muuttunut avoimemmaksi ja lempeämmäksi. Alussa asiallinen ja ei uskaltanut ilmaista tunteitaan, mutta vuosien saatossa pehmentynyt ja tunteensa tasoittanut. Olettaisin, että luottamusta on lisätty molemmin puolin ja omat tuntemukset vahvistuneet toistemme eduksi. Vaikeaa varmaan avautua ja tunteita ilmaista jos ei luota toiseen oaspuoleen ja tiedosta onko vastapuoli tosissaan vai leikkiikö hän toisen kustannuksella. Kaikki on totta mitä olen kertonut kautta kiven ja kannon. Hyvää yötä
- AnonyymiUUSI
Joo on.
- AnonyymiUUSI
En tunne, mutta on muuttunut paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24217309Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812317Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään664923MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.254029Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133535Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393066S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3171722