Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Anonyymi-ap

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?

29

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Outoa kysyä tuollaisia. Kannattaa kysyä suoraan siltä kaivatulta eikä spekuloida toisen puolesta.

• Anonyymi
      UUSI

On. En kerro 🤭

• Anonyymi
        UUSI

Vanhentunut mummoksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhentunut mummoksi.

Mummo voi olla vasta kun on lapsenlapsi(a).

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhentunut mummoksi.

Ei ole lapsia, eli ohi

• Anonyymi
      UUSI

Olen aina hänestä pitänyt, mutta enpä osannut arvata millainen hän oikeasti on! Ihan huikea tyyppi! Ja sisäinen upea luonne puskee jo läpi niin että ulkokuorikin häikäisee 😎 Saisinpa jo koskea!!

• Anonyymi
        UUSI

Et oo siis kosketteluetäisyydelle vielä päässyt?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo siis kosketteluetäisyydelle vielä päässyt?

No olen kyllä 🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No olen kyllä 🙄

Siis lähellä ollut 🙄 Mutten voinu koskea

• Anonyymi
      UUSI

On etäinen ja välttelee, ei sano edes huomenta. En tiedä mistä johtuu, annan olla.

• Anonyymi
        UUSI

😌sitä on liikkeellä

• Anonyymi
        UUSI

Johtui siitä, että oli jo päivä. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Johtui siitä, että oli jo päivä. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Minusta oli kyllä aamu.

• Anonyymi
        UUSI

Oon ujo! Anteeks

• Anonyymi
      UUSI

Empä ole keskittyny onko muuttunu vaiko eikö miksi ei täysin tainnu tuntea itse itseäänkään miksi sillä on merkitystä mihinkään siksi että tietää mihin pystyy ja ihmisessä on kaksi puolta joka ainoassa ihmisessä se millainen on normaalisti ja se millainen on kun saa suuttumaan toiset on hengenvaarallisia ja toiset ei välttis osaa muuta kun murjottaa ja mä tykkään enemmän noista hengenvaarallisista suututettuna mu noiden välille mahtuu miljoonia erilaisia vähintäänkin

• Anonyymi
        UUSI

Moni ei ajattele tarpeeks pitkälle rikkoessaan ihmisiä, mieliä ja sydämiä tahallaan,
        et mitä sitten kun sillä ei ole enää menetettävää.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on muuttunut viimeisen viiden vuoden aikana. Varsinkin kahden viimeisen. En oikein osaa kuvailla miten, mutta olen näinä kahtena vuotena aistinut jotain tosi tummaa. Jotain on sattunut. Ja ehkä nyt tiedänkin mitä. Olen siitä tosi surullinen. Osittain siksi, että rakastuin siihen viiden vuoden takaiseen ihmiseen. Osittain siksi, että olen huolestunut. Ja osittain siksi, että pelkään, että minulla on jokin osuus viimeisen vuoden aikana tapahtuneeseen muutokseen. Tunnen syyllisyyttä, mutten aivan varmasti tiedä, mistä.
      Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Älä turhaan murehdi! Kukaan ei jää kaipaamaan, kun minä olen kohta poissa.

• Anonyymi
        UUSI

Jokainen tietää kyllä osuutensa, jos sitä osaa epäillä.

• Anonyymi
        UUSI

Jos kirjoitit noin, tiedät onko vai ei. T. Sherlock

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoitit noin, tiedät onko vai ei. T. Sherlock

Jos en olisi näyttänyt hänelle tunteitani, hän ei olisi muuttunut niin paljon? Sitäkö tarkoitat Sherlock

• Anonyymi
      UUSI

Joo, ei kiinnosta enää, ellei muutu takaisin. Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

No ei sinällään varmaan. Minusta vain tuntuu että aloin nähdä hänessä kaiken sen, mikä on niin rakastettava ja ihanaa.

• Anonyymi
        UUSI

Onnea teille.

• Anonyymi
      UUSI

Itseni puolesta sanon, että en ole varmaankaan merkittävästi muuttunut, mutta olen löytänyt paremman yhteyden itseeni ja sen myötä käytökseni suhteessa ulkomaailmaan on muuttunut.

• Anonyymi
      UUSI

No, tapana ollut muuttaa vaan toiseen suuntaan. Pohjoisesta etelään tai lännestä itään siis. Ei mitään mutkia matkassa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä nainen on muuttunut avoimemmaksi ja lempeämmäksi. Alussa asiallinen ja ei uskaltanut ilmaista tunteitaan, mutta vuosien saatossa pehmentynyt ja tunteensa tasoittanut. Olettaisin, että luottamusta on lisätty molemmin puolin ja omat tuntemukset vahvistuneet toistemme eduksi. Vaikeaa varmaan avautua ja tunteita ilmaista jos ei luota toiseen oaspuoleen ja tiedosta onko vastapuoli tosissaan vai leikkiikö hän toisen kustannuksella. Kaikki on totta mitä olen kertonut kautta kiven ja kannon. Hyvää yötä

• Anonyymi
      UUSI

Joo on.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne, mutta on muuttunut paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      242
      17309
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      178
      12317
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      55
      6091
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      66
      4923
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      19
      4910
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      25
      4029
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3615
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      13
      3535
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      139
      3066
    10. 317
      1722
    Aihe