ei elämässä mee muuta ku alaspäin :(
kaikki menee päin veetä
19
235
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Haluatko kertoa enemmän?
- AnonyymiUUSI
Nyt tuli kyl kirjain virhe? Se on aina ollut päin peetä, eikä veetä! Päin persettä, eikä versettä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli kyl kirjain virhe? Se on aina ollut päin peetä, eikä veetä! Päin persettä, eikä versettä.
En edes tiedä, mitä verse tarkoittaa?
- AnonyymiUUSI
Niin on.
- AnonyymiUUSI
mitä sellaista sinulle on tapahtunut, että noin ajattelet
- AnonyymiUUSI
❤️🩹
- AnonyymiUUSI
Käännä suupielet ylöspäin :) Valitse kumpi.
- AnonyymiUUSI
Kenestä kahdesta pitäisi valita?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaNo kumpi koska se voitti
- AnonyymiUUSI
"Kato mä näytän. Näin". ;)
-mukiton - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaTarkoitin kyllä että valitse suupielet ylöspäin, ei alaspäin. Eli osuvampi kysymys olisi ollut "mistä kahdesta?"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin kyllä että valitse suupielet ylöspäin, ei alaspäin. Eli osuvampi kysymys olisi ollut "mistä kahdesta?"
Jatkan... en lähtisi kilpailemaan kenenkään suosiosta, mun puolesta saa sitten olla, jos ei halua minua valita. En lähde teidän leikkeihinne yhtään.
- AnonyymiUUSI
Kaikki menee päin v.ttua paitsi k.lli
- AnonyymiUUSI
😢🤔
- AnonyymiUUSI
Silloin ei ainakaan voi olla aloittanut pohjalta jos on varaa pudota.
- AnonyymiUUSI
Mitä väärää mun vastauksessa oli että piti poistaa?
- AnonyymiUUSI
Mun poistettiin kans..kunpa voisin olla sun tukenasi❤️
- AnonyymiUUSI
jeps itte tykkään olla vaan yksin tai mu lastenkaa oon huomannu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671930HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131817Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291694- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p232966- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792