Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
20
343
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niinpä, miten voinkin olla niin ihana.
(ihana aloitus, toivoisin erään kokevan näin, koska hän on mielestäni ihana ja olen yrittänyt unohtaa, mutta vahvistuu vaan kun yrittää) - AnonyymiUUSI
Oletko juha
- AnonyymiUUSI
Match made in heaven. Siksi. Hyväksy asia.😘
- AnonyymiUUSI
Oletko Jussi?
- AnonyymiUUSI
En ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Olet siis Juha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis Juha
Arvaan on naisen kirjoittama aloitus. Haluis joltain Juhalta kuulla nuo sanat ja teki itse aloituksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan on naisen kirjoittama aloitus. Haluis joltain Juhalta kuulla nuo sanat ja teki itse aloituksen.
Tällä päättömällä teorial vois sitte kyll väittää myös, että on Jussilt tää ku nii napakast näyttää tulleen heti kielto, ettei ois Jussilta. Tai ett Juha kyselee itteltään onks Juha kertoaksee olevansa Juha, muttei myönnä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat taas palstaäijän aloituksia sivusta spinnaava siltä että maaniseksi menee
- AnonyymiUUSI
Tunnun hyvältä? Äläs nyt vielä nuolaise, sano tuo sama sen jälkeen kun olen koskenut... Jos pystyt puhumaan sen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Siihenkö mies porut loppuis sitten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkö mies porut loppuis sitten
Älä opeta äitiäsi, yhtä sekopåinen kun tämä erakkopedofiili. Wonder why...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä opeta äitiäsi, yhtä sekopåinen kun tämä erakkopedofiili. Wonder why...
Ootko aina yhtä kova soittamaan suuta?
- AnonyymiUUSI
Molemminpuolinen rakkaus. Vetovoima. Halu.
- AnonyymiUUSI
Miksi hän on ihana? Kertoisitko vähän?
- AnonyymiUUSI
Vooiiih
- AnonyymiUUSI
Teidän tunteen ja se kalvaa luissa ja ytimissä. Tiedät että yhdellä viestillä voisit saada hänet kainaloon mutta myös saada kaiken romahtamaan. Pelottava ajatus.
- AnonyymiUUSI
Minä vain olen oma ihana itseni ❤️. Yksi viesti...se ei ole paljoa vaadittu, mutta se on sinun tehtäväsi kaiken jälkeen...yksi sana mitä odotan ja sen jälkeen kolme sanaa.
Mn tumma- AnonyymiUUSI
Allukirjaimesi on väärä. Muuten kyllä. Sivu
- AnonyymiUUSI
Se, kun ajatuskin tuntuu vastustamattoman hyvälle ja vaikka kuinka yrittää ajatella jotain muuta, ajattelee koko ajan vain häntä. Se ajatus ei jätä rauhaan. On vaan ajatus siitä, että jos kohtaisi ja halaisi, olisi vaikeaa päästää enää irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1194807Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1854498Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1171942- 4031711
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331472Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61239Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3711195- 751135
- 741055
- 92998