Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
88
2490
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, miten voinkin olla niin ihana.
(ihana aloitus, toivoisin erään kokevan näin, koska hän on mielestäni ihana ja olen yrittänyt unohtaa, mutta vahvistuu vaan kun yrittää) - Anonyymi
Oletko juha
- Anonyymi
kyllä minä olen juha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä minä olen juha
Mutta et ole aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä minä olen juha
Mä rakastan Juhaa ❤️💫✨
- Anonyymi
Match made in heaven. Siksi. Hyväksy asia.😘
- Anonyymi
Oletko Jussi?
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Olet siis Juha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis Juha
Arvaan on naisen kirjoittama aloitus. Haluis joltain Juhalta kuulla nuo sanat ja teki itse aloituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan on naisen kirjoittama aloitus. Haluis joltain Juhalta kuulla nuo sanat ja teki itse aloituksen.
Tällä päättömällä teorial vois sitte kyll väittää myös, että on Jussilt tää ku nii napakast näyttää tulleen heti kielto, ettei ois Jussilta. Tai ett Juha kyselee itteltään onks Juha kertoaksee olevansa Juha, muttei myönnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat taas palstaäijän aloituksia sivusta spinnaava siltä että maaniseksi menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä päättömällä teorial vois sitte kyll väittää myös, että on Jussilt tää ku nii napakast näyttää tulleen heti kielto, ettei ois Jussilta. Tai ett Juha kyselee itteltään onks Juha kertoaksee olevansa Juha, muttei myönnä.
Juha vai Jussi, Jussi ja Juha, siinäpä se..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha vai Jussi, Jussi ja Juha, siinäpä se..
Suomen ehkä yleisimmät keski-ikäisen miehen nimet. Kuinkahan monta Juhaa ja Jussia täälläkin lienee. Ja kuitenkin ne on eri Jusseja ja Juhia, kuin ne, joita naiset täällä kaipaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen ehkä yleisimmät keski-ikäisen miehen nimet. Kuinkahan monta Juhaa ja Jussia täälläkin lienee. Ja kuitenkin ne on eri Jusseja ja Juhia, kuin ne, joita naiset täällä kaipaavat.
No jonkun aiemmin palstalla tekemän mies-tiedustelun perusteella täällä on vain pari miestä ja loput on naisia, jotka luulevat, että naisten aloitukset on miesten tekemiä.
Hyvänä sääntönä voi pitää, että suurin osa palstan naisista osaa muodostaa lauseita - mieheksiluulijaa lukuunottamatta - miehet ei. Jos siis herkkä kaunis aloitus, se todennäköisesti on naisen tekemä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis Juha
olen olen juha jussi mitä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedysti tein aloituksen kun kysyttiin olenko juha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedysti tein aloituksen kun kysyttiin olenko juha
Et ole aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jonkun aiemmin palstalla tekemän mies-tiedustelun perusteella täällä on vain pari miestä ja loput on naisia, jotka luulevat, että naisten aloitukset on miesten tekemiä.
Hyvänä sääntönä voi pitää, että suurin osa palstan naisista osaa muodostaa lauseita - mieheksiluulijaa lukuunottamatta - miehet ei. Jos siis herkkä kaunis aloitus, se todennäköisesti on naisen tekemä.Osa luulijoista käy töissä. Ei mennyt läpi.
Sinä pahin luulija.
- Anonyymi
Tunnun hyvältä? Äläs nyt vielä nuolaise, sano tuo sama sen jälkeen kun olen koskenut... Jos pystyt puhumaan sen jälkeen.
- Anonyymi
Siihenkö mies porut loppuis sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkö mies porut loppuis sitten
Älä opeta äitiäsi, yhtä sekopåinen kun tämä erakkopedofiili. Wonder why...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko aina yhtä kova soittamaan suuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noko siihen se loppuis ja tiedät sen. Yleistyskelpoinen on ja tiiät senkin ku et oo sipuli-iässä enää kuten minäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkkyä tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkkyä tekstiä.
Pakko mielteiset käytöshäiriöiset ne täällä lukee kaikkea mitä omien korvien välistä tulee mielikuvitusta miltä ei puutu faktoja sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko mielteiset käytöshäiriöiset ne täällä lukee kaikkea mitä omien korvien välistä tulee mielikuvitusta miltä ei puutu faktoja sitäkin enemmän.
pakko on painaa kun on edessä seksikäs tiukka farkku perse
- Anonyymi
Molemminpuolinen rakkaus. Vetovoima. Halu.
- Anonyymi
vetovoima halu sekstailla tänä iltana
- Anonyymi
Miksi hän on ihana? Kertoisitko vähän?
- Anonyymi
Vooiiih
- Anonyymi
Teidän tunteen ja se kalvaa luissa ja ytimissä. Tiedät että yhdellä viestillä voisit saada hänet kainaloon mutta myös saada kaiken romahtamaan. Pelottava ajatus.
- Anonyymi
Tiedät, että hänkin haluaa sinut.
- Anonyymi
Minä vain olen oma ihana itseni ❤️. Yksi viesti...se ei ole paljoa vaadittu, mutta se on sinun tehtäväsi kaiken jälkeen...yksi sana mitä odotan ja sen jälkeen kolme sanaa.
Mn tumma- Anonyymi
Allukirjaimesi on väärä. Muuten kyllä. Sivu
- Anonyymi
Se, kun ajatuskin tuntuu vastustamattoman hyvälle ja vaikka kuinka yrittää ajatella jotain muuta, ajattelee koko ajan vain häntä. Se ajatus ei jätä rauhaan. On vaan ajatus siitä, että jos kohtaisi ja halaisi, olisi vaikeaa päästää enää irti.
- Anonyymi
Tarviiko päästää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko päästää?
Hankala mennä töihin, jos kaulassa roikkuu joku. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ikävä tosiasia 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan kääntää hänet selkäpuolelle.
Problem solved - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko päästää?
Kyllä tarvitsee. Varattujen pitää tehdä niin. Pettäminen on väärin ja se on pelkkää kuvitelmaa muutenkin.
- Anonyymi
Seon sun kehon tunne, joka sitten muuttui ajatukseksi !
- Anonyymi
mistä sinä tiedät miltä minä tunnun..? Ei olla niin läheisissä tekemisissä oltu, pari kertaa ehkä halattu vain tms. Sitäkö tarkoitat?
- Anonyymi
Useaamin kuin pari kertaa ollaan oltu kiinni toisissa. Kyllä jo siitäkin osaan sanoa, että hän tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Me ei olla halattu ja vaan lyhyesti jotain sanoja vaihdettu.. kyllä kuitenkin uskon että se päivä vielä tulee. Siihen luotetaan 🙂
Minulla ei ole mitään sitä vastaan.- Anonyymi
Tule juttusille niin siitä se alkaa.
- Anonyymi
Kertoisitko vähän lisää tästä kasvatusta? Onko hän m vai n? Miltä hän näyttää,tai muita tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Hän tietää että hän saisi minut ja ikinä en siitä viereltä lähtisi. Mutta hänen täytyy myös valita minut.
- Anonyymi
Niin tiedänkin. Mutta en voi... :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiedänkin. Mutta en voi... :/
Mikset voi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi?
Aloittaja ei tuota tiedä. Ajattelee, että kaivatun sydän on jossain muualla.
- Anonyymi
mietit just sillain et ruma sairas ja köyhä. ni kyl sä unohat
- Anonyymi
Miksi noin ajattelet? Haluatko tosiaan että joku sinut tuollein unohtais.
- Anonyymi
28 vuotiaalle?
- Anonyymi
Ei. Vanhemmalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Vanhemmalle.
Kuinka paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon?
15+ vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15 vuotta.
Siis 43?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15 vuotta.
Ja sinä olet 64 v?
- Anonyymi
Ohi. Kukaan mies ei ole koskettanut viime aikoina... Tai osoittanut kiinnostusta. Enkä ole ihana.
- Anonyymi
Eihän ne kosketa, jos et anna koskettaa. m>n
- Anonyymi
Alkaako naisen nimi P:llä?
- Anonyymi
Ei ala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ala
Ihana aloitus. Ikävä voi mennä luihin ja ytimiin <3 Mitkä ovat kaivattusi nimikirjaimet?
- Anonyymi
Miten paljon olisinkaan valmis antamaan siitä tunteesta, että haluaisit minua taas... ei pelkästään kehoani vaan mieltäni myös. Vuosien varrella olemme kasvaneet eri suuntiin, sinä kohti somea ja minä ulkomaailmaa. Haluan lähteä, mutta minua pelottaa. Minä rakastan sinua vieläkin, mutta silti haluan pois. Sinun välinpitämättömyytesi satuttaa minua. Joka päivä minä olen vähemmän, mutta en tiedä pärjäisinkö ilman sinua. Miksi elämä meni näin?
- Anonyymi
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
- Anonyymi
Menikö miehelle?
- Anonyymi
Häntä olen halunnut vain ja ainoastaan koko tämän ajan ja sanani ja tekoni ovat siitä todiste. Ymmärsin että hän haluaa minulta "vain" seksiä, kun itse tahdon paljon enemmän.
- Anonyymi
Eli kaivattusi on varattu niinkö
- Anonyymi
Ei ole. Ainakaan ihan hetki sitten ei vielä ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ainakaan ihan hetki sitten ei vielä ollut.
En muuten olekaan 😃
- Anonyymi
No. Joku täällä kuitenkin puhui varatusta ja pettämisestä.
- Anonyymi
Ei ollut aloittajalta ainakaan.
- Anonyymi
Miksi yrität unohtaa hänet?
- Anonyymi
En halua unohtaa. En vain haluaisi jatkuvasti ajatella häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varattu, vai mikä tässä on se ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa todellakin unohtaa, jos toinen ei ole koskaan ajatellut olevansa tekemisissä koskaan. Se on vain hyväksyttävä!
- Anonyymi
Juha mihin kellonaikaan olet syntynyt? Mitä sulle tulee mieleen sanasta pääministeri?
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Päästä irti.
- Anonyymi
Oi ihana mies et voi hylätä minua näin julmasti"heti takaisin". Sinulla on jo toinen. Ajattele aivoillasi, älä kullinnupillasi, senkin moukka. Tule hakemaan lusikkasi. Odotan pannu kuumana sinua.
- Anonyymi
🤭 No nyt oli improvisaatiota
- Anonyymi
AP lykkyä pyttyyn!
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Onko kova aamu? Huomenta 😘
- Anonyymi
R on mielessä 🥰
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354360Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.512334Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481422- 891246
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.261177Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501110Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899