Moi
Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitellyt.
Aattelin siksi tehdä vielä tällaisen aloituksen, mihin vastailen jos jotain sanottavaa löytyy. Tämä siksi, että mun on helpompi olla ja elää jatkossa.
Lopettelen siis tässä.
Kysykää, kommentoikaa tai antakaa olla. Kiitän jokaisesta hetkestä kanssanne jo etukäteen.
~T-mies
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
29
1484
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ketä olet kaivannut?
- AnonyymiUUSI
Useampaa naista olen kerinnyt kaivata tällä aikaa. Mainitaan T, K, J ja A naiset. Kenenkään kanssa ei edennyt toivomallani tavalla, mutta jokainen opetti ja kypsytti omaa tunne-elämää korvaamattomalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Useampaa naista olen kerinnyt kaivata tällä aikaa. Mainitaan T, K, J ja A naiset. Kenenkään kanssa ei edennyt toivomallani tavalla, mutta jokainen opetti ja kypsytti omaa tunne-elämää korvaamattomalla tavalla.
Ketä rakastat nyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä rakastat nyt?
Romanttisesti en juuri nyt ketään😔
Nostalgiaa herättää kuitenkin kaikki mennet ihastukset. Häkellyttävää oli kokea tunteita silloin, kun vielä oli kaikki niin aitoa ja jollain tavalla herkkää.
Ikään kuin potkin kiviä ja pohdin, mitä milloin ja miksi. Odotan aina uutta mahdollisuutta jos tulee se kaunis päivä kun löydän naisen, ketä uskallan kutsua omakseni.
Toki sitten aina kevyitä ihastuksia tulee ja menee. Esim seksikkyydellä minut kyllä hurmataan, mutta oppinut jo tähän ikään olla tarkka omista tunteistani myös toisen takia. Että niin paljon enemmän tarvitsen edetäkseni kuin sen, että nainen on todella "hedelmällinen" - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Romanttisesti en juuri nyt ketään😔
Nostalgiaa herättää kuitenkin kaikki mennet ihastukset. Häkellyttävää oli kokea tunteita silloin, kun vielä oli kaikki niin aitoa ja jollain tavalla herkkää.
Ikään kuin potkin kiviä ja pohdin, mitä milloin ja miksi. Odotan aina uutta mahdollisuutta jos tulee se kaunis päivä kun löydän naisen, ketä uskallan kutsua omakseni.
Toki sitten aina kevyitä ihastuksia tulee ja menee. Esim seksikkyydellä minut kyllä hurmataan, mutta oppinut jo tähän ikään olla tarkka omista tunteistani myös toisen takia. Että niin paljon enemmän tarvitsen edetäkseni kuin sen, että nainen on todella "hedelmällinen"Minkä ikäinen k nainen oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen k nainen oli?
Minua vanhempi. Kypsä, ihana ja aivan ihailtava luonne. Arvostan että edes hymyily mun kaltaiselle höntille.
- AnonyymiUUSI
Miksi tämä on viimeinen aloitus?
- AnonyymiUUSI
Olen oppinut suhdetta myös itseeni. Että se mitä luen tai kirjoitan vaikuttaa vahvasti omaan psyykkeeseen. Ikävä myöntää vaan, että kiusaajat ja ilkeät kommentit osaavat satuttaa.
Ja toki myös, että ei palstailu ole auttanut yhtään kun oikeasti naisen tapaa. Lähinnä palsta vain tekee vahinkoa ja turruttaa herkkyyttä hetkistä, jolloin tulisi luottaa hetkeen ja siihen mitä oikeasti toinen saa tuntemaan.
- AnonyymiUUSI
🥱🥱🥱🥱
- AnonyymiUUSI
Tiedän, muakin väsyttää.
- AnonyymiUUSI
Voin kuvitella että palsta voi muodostua koukuttavaksi, kun niin moni täällä kaipaa T-miestä
- AnonyymiUUSI
Se ei ole kiva juttu. Kyllä pitää arvostaa läsnäoloa ja aikaa mitä saa jakaa toisen kanssa. Kokemuksesta tämän sanon. Vielä muutama vuosi sitten kun näin naisen niin äkkiä pois ja sitten tuntikaupalla palstalla kaipailin ja sydämiä spämmin. Ikävä myöntää kuinka hölmö olin silloin 🤧
Mutta voin luvata itselleni ja sitä kautta naiselle, kuka on nyt vain unelma mielessäni, että palstalle ei jätetä sijaa missään tapauksessa. Se on väärin ihmisyyttä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Niin tämäkin aloitus alkaa hautautua palstamassojen alle. Se on harmillista, mutta tavallaan vapauttavaa kun tuntee itsensä vapaaksi omista odotuksistaan.
Sellainen spesiaali tähän vielä, että eka joka kommentoi tähän kommenttiin saa multa Tarot kortin ja lyhyen tulkinnan 😊
Että osaan olla markkinamieskin. 🤭
~T-mies- AnonyymiUUSI
Haluan sen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sen!
Korttisi sulle on; Sauvojen Ritari 🔥🐴
"Aika ei ole vielä “täydellinen”, mutta se ei ole tärkeää. Tekosi tekevät siitä täydellisen." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korttisi sulle on; Sauvojen Ritari 🔥🐴
"Aika ei ole vielä “täydellinen”, mutta se ei ole tärkeää. Tekosi tekevät siitä täydellisen."Kiitos! Jään miettimään tätä luentaa...
Ja onneksi kukaan ei saa tietää, vaikka salaa kävisitkin täällä jatkossa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Jään miettimään tätä luentaa...
Ja onneksi kukaan ei saa tietää, vaikka salaa kävisitkin täällä jatkossa.Älä sano noin. Mua harmittaa jos joku luulee jotain toista muksi ja sotkee sydämensä langat sen takia. Siksi lopetan ja en enää yhtään aloitusta kirjoita. Ja onhan täällä muitakin T-miehiä, jopa samannimisiä kuin minä. Joten ehkä sitä ei voi hallita, mutta itse lupaan että jatkossa en täällä ole, vaan naiselle olen läsnä omana itsenäni.
~T-mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano noin. Mua harmittaa jos joku luulee jotain toista muksi ja sotkee sydämensä langat sen takia. Siksi lopetan ja en enää yhtään aloitusta kirjoita. Ja onhan täällä muitakin T-miehiä, jopa samannimisiä kuin minä. Joten ehkä sitä ei voi hallita, mutta itse lupaan että jatkossa en täällä ole, vaan naiselle olen läsnä omana itsenäni.
~T-miesOliskin noin, etenkin nyt.
Läsnä tässä kun ei tiedä kauan oon tässä enää.
joku täältä jostain - AnonyymiUUSI
Mäkin haluan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliskin noin, etenkin nyt.
Läsnä tässä kun ei tiedä kauan oon tässä enää.
joku täältä jostainKyllä sinä sen tiedät. Ajatuksesi määräväät kaiken ja kun uskot omaa sydäntäsi niin kaikki on mahdollista. Se on solukemiaa ja biologiaa. Mikään ei ole sinulle mahdotonta, ei mikään!
~T-mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin haluan.
Tämän kerran ja vain tämän kerran teen poikkeuksen, koska niin vilpittömästi pyysit.
Korttisi on Maljojen kuutonen:
Maljojen Kuutonen avaa sinulle oven johonkin, joka tuntuu tutulta, kuin jokin kaunis tai puhdas pala menneestä koskettaisi sinua nyt.
Enempää ei tarotteja. Ottakaa joku koppi ja tulkitkaa palstalaisille. Mä en enää voi kun lähden täältä. 😔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kerran ja vain tämän kerran teen poikkeuksen, koska niin vilpittömästi pyysit.
Korttisi on Maljojen kuutonen:
Maljojen Kuutonen avaa sinulle oven johonkin, joka tuntuu tutulta, kuin jokin kaunis tai puhdas pala menneestä koskettaisi sinua nyt.
Enempää ei tarotteja. Ottakaa joku koppi ja tulkitkaa palstalaisille. Mä en enää voi kun lähden täältä. 😔Kiitos paljon ja ikävää, kun lähdet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä sen tiedät. Ajatuksesi määräväät kaiken ja kun uskot omaa sydäntäsi niin kaikki on mahdollista. Se on solukemiaa ja biologiaa. Mikään ei ole sinulle mahdotonta, ei mikään!
~T-miesKyllähän må uskon tunteisiini ja sydäntäni.
Ei se auta siinä etten merkitse toiselle mitään.
Ja sitä paitsi mikään ei ole mahdollista mulle enää luultavastikaan. Mun ajatukset eikä halut määrää sitä miten selviän tästä. Joka hetki voi olla viimeinen hetki. Yksin. Ilman että saan edes puhua ja kertoa kaiken mulle tärkeälle ihmiselle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä sen tiedät. Ajatuksesi määräväät kaiken ja kun uskot omaa sydäntäsi niin kaikki on mahdollista. Se on solukemiaa ja biologiaa. Mikään ei ole sinulle mahdotonta, ei mikään!
~T-miesNostapa huviksesi kortti ja katso mitä se kertoo.
Mulle ei tarvii sitä kertoa mut sulle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
~T-miesJa nää oli teeltä teelle.... täältä jostain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon ja ikävää, kun lähdet.
Kiitos itsellesi. Tämä maailma tarvitsee kuitenkin minua ja minä tätä maailmaa. ❤️
~T-mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän må uskon tunteisiini ja sydäntäni.
Ei se auta siinä etten merkitse toiselle mitään.
Ja sitä paitsi mikään ei ole mahdollista mulle enää luultavastikaan. Mun ajatukset eikä halut määrää sitä miten selviän tästä. Joka hetki voi olla viimeinen hetki. Yksin. Ilman että saan edes puhua ja kertoa kaiken mulle tärkeälle ihmiselle.Et sinä ole koskaan yksin. Et ikinä. Jumala on aina kanssasi ja kuuntelee jokaisen sanasi. Hän rakastaa sinua ja tahtoo parasta sinulle. Välillä hän joutuu ottamaan ja eristämään meitä ihmisiä, mutta ei koskaan pahalla vaan aina parhaaksemme. Jotta löydämme itsemme ja hänet uudestaan. Jotta voimme täysin sydämin olla mukana myös hälle, ketä mietimme.
~T-mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nostapa huviksesi kortti ja katso mitä se kertoo.
Mulle ei tarvii sitä kertoa mut sulle.Kiitos. Sen verran kerron, että kortti oli uuden alun kortti. Hyvin kuvaa tätä päätöstä palstalla, jotta uusi alku tulisi minullekin.
~T-mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Sen verran kerron, että kortti oli uuden alun kortti. Hyvin kuvaa tätä päätöstä palstalla, jotta uusi alku tulisi minullekin.
~T-miesHyvää yötä, onnikin myötä sinä tuntematon henkilö T.
Oletko varma kenen voimalla tulkitset Tarot kortteja ?
Edellinen ei ollut provoilevaa veekoilua, jos sitä epäilet, vaan päinvastoin.
Kun olet antanut anteeksi jollekin hänen pyytämättä anteeksi, tiedät rakastaneesi ja ihminen ei voi tehdä juuri enemmän ja se on myös mielten arvosteluun kykenevälle merkki rakkaudesta.
Onnea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku294987Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova621862HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1111650
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291484Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p220886- 71881
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen53769Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40764- 53762